Tulipa tuolta n. 3 viikkoa sitten tilattua mp4 soitin. Se 1gb jossa on muistikortti paikka. (eipä näy enää tuolla.)
Tuli 2 päivän päästä postiin ja noudin. Kotona avasin ja takakuori repsotti ja johdot yms roikkuivat ilkeästi jotka kuoressa olivat kiinni. Palautin tuotteen ja lupasivat lähettää uuden.
Odotin viikon? (postissa vitkasteltiin ja tiedä mikä kesti-.-) sain uuden laitteen.
Ei toiminut kuin silloin kun oli latingissa. Heti kun otti pois niin sammui. Annoin ladata yön yli ja ei siltikään...
Palautin laitteen ja nyt kiltisti odottelen ettäkö laite tulisi ja toimisi kunnolla:)
JA jos ei, niin palautus, rahat takaisin ja paikalliseen experttiin tuhlaamaan lahjakortti..
Tässä siis minun näkemykseni jammaa.comista
Jammaa.com
Suoraansanottunavattuntunut
2
2570
Vastaukset
- Anonyymi
Täyttä kuraa. Tilaa epay: stä samaan hintaan kolme ja kun vuoden olet pulannut, osta kunnollinen. Näinhän se meni minullakin.
- Anonyymi
Tilasin auton avaimen osan. Tuli pelkkä tyhjä kuori, jossa sisällä kuitti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?516550- 695308
Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki1024817Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t273575- 2043174
- 412995
törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/242864mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k132799- 1561651
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3451593