Hammerfest, Norja.

Pona

Olen læhdøssæ Hammerfestiin joulu-tammikuu. Onko tietoa...millainen paikka on ? Netistæhæn løytyy tietoa...mutta onko kukaan kæynyt siellæ tøissæ ? Millainen kaupunki ? Løytyykø sieltæ suomalaisia ?
Onko todellakin pimeetæ ympæri vuorokauden joulukuussa ?

4

1031

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pekka Toivonen

Hammerfest on Länsi- Finmarkussa. Noin 10.000 asukasta. Siellä on Snøhvit (Lumikki), se on kaasulaitos.
      Seillä on paljon huumeita ja väkivaltaa. Hammerfesti on pimeä paikka joulukuussa, mutta päivällä on valoisaa pari tuntia. Sinä voit nähdä revontulet usein. Tornio on Hammerfestin ystävyyskaupunki.
      Ja suomalaisiahan löytyy joka paikasta, niin myös Hammerfestistä!

Hyvää matkaa!

• Pona

Huumeita ja väkivaltaa ??? Mahdotonta. Olen Grorudalenissa töissä, eettninen minoriteetti 35,8%. Täällävasta huumeita ja väkivaltaa. Hammerfest täytyy olla maailman rauhallisin paikka. Eihän ne Snöhvitin pojat ovat mitään huumeveikkoja.

• Pona
        Pona kirjoitti:

Huumeita ja väkivaltaa ??? Mahdotonta. Olen Grorudalenissa töissä, eettninen minoriteetti 35,8%. Täällävasta huumeita ja väkivaltaa. Hammerfest täytyy olla maailman rauhallisin paikka. Eihän ne Snöhvitin pojat ovat mitään huumeveikkoja.

Juttelin vähän poikien kansaa. Sanoivat sitä samaa. Hammerfestissä kuulema paljon viinaa ja huumeita.
        Ei oo väliä kuinka pimeetä ja ahdistavaa olosuhteet ovat kun palkka on hyvä ja töitä rittää.

• Pona
        Pona kirjoitti:

Juttelin vähän poikien kansaa. Sanoivat sitä samaa. Hammerfestissä kuulema paljon viinaa ja huumeita.
        Ei oo väliä kuinka pimeetä ja ahdistavaa olosuhteet ovat kun palkka on hyvä ja töitä rittää.

En saanut sitä työpaikkaa. Jaha...jos ei niin ei...voi voi...no kai tämä tästä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      393
      988
    2. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      102
      885
    3. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      272
      827
    4. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      74
      727
    5. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      82
      726
    6. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      71
      691
    7. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      50
      645
    8. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      37
      636
    9. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      609
    10. Sinun silmiisi kun

Katson niin ymmärrän sen. 👁️👁️👀
      Ikävä
      44
      607
    Aihe