Helposti lähestyttävä nainen?

nainen_24

Millainen on helposti lähestyttävä nainen? Millaiselle naiselle "uskallatte" mennä juttelemaan? Ja millaiselle ette?

5

472

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ------

on sellainen, joka antaa hyvää palautetta, hymyilee. On "sattumalta" paikalla kuin itsekin. Juttelee myös muiden miesten ja naisten kanssa. Kauniskin voi olla helposti lähestyttävä, jos on huumorintajuinen ja jalat maassa.

Vaikeasti lähestyttävä nainen on sellainen, joka antaa ymmärtää olevansa ylempänä. Joka tuo esille kauneuttaan, rahojaan ja korkeita vaatimuksiaan.

• vänksy

lähestyy kaikki parisuhdeterapiaa haluavat ja akuutin kriisiavun tarpeessa olevat humalaiset miehet, yleensä vanhemmat miehet. Mä oonkin aina sanonut, ett mulla on otsassa varmaan kyltti jossa lukee "ratkaisen kaikki ongelmasi ilmaiseksi", koska mitenkään muuten sitä ei voi selittää, miksi just mä vedän niitä magneetin lailla puoleeni.:D
      Yks mun kaveri sanoi että mä hymyilen kännissä liikaa, mutta ei mun mielestä sekään voi kaikkea selittää :)

Sen sijaan sellaiset samanhenkiset miehet ja miehet, joiden kanssa vois olla kiva jutella(ja vain jutella), eivät lähesty vaan kiertävät kaukaa, kuin mun ympärillä ois suurinpiirtein joku vallihauta. Juttelevat kyllä, jos minä menen juttelemaan heidän kanssaan.

• Yksin liikenteessä oleva, hymyilevä, silmiin katsova, keskusteleva jne... Puhun nyt ennen kaikkea baareista, koska en lähesty ventovieraita ihmisiä julkisilla paikoilla vain muita mukavia jutellakseni. Vastakohta on nurkkapöydässä selin muihin ystävänsä (tai mieslauman) kanssa istuva, lasiinsa suu mutrussa tuijottava nainen. Sehän viestii kaikella käytöksellään, ettei halua kenenkään lähestyvän. Silti olen sellaisenkin kuullut pilkun jälkeen valittavan, kun ei kiinnosta ketään.

• zzxxyy

Miksei naiset mene ja juttele miehelle joka kiinnostaa?
      Miehillä on kuitenkin vaatimattomammat kriteerit, usein riittää että on nainen.
      Loppujen lopuksi nainen sen päättää kelpaako vai ei.
      Miehille useimmin kuitenkin kelpaa, naiset on paljon kriittisempiä.
      Miksi miesten pitää aina ottaa turpaansa?

Hyvä esimerkki:
      Nainen tuli juttelemaan niitä näitä, kysyi jossain välissä, että onko hän nätti?
      Nyökkäsin myöntävästi. Taas niitä näitä. Seurusteletko?
      En tällä hetkellä, vastasin. Niistänäistä juttelua... Anna mulle sun puhnro.
      Loppuillan olin pyörryksissä, ihmettelin mitä tapahtui.
      Tavattiin taas parin pvän päästä.

• nainen1989

Minä olen miettinyt miksi miehet eivät uskalla lähestyä minua.
      Olen mielestäni helposti lähestyttävän näköinen: sievä, normaalitrendien mukaan pukeutunut, hoikka ja hymyilevä nuori nainen. Niin naiset kuin miehet ovat kehuneet ulkonäköäni kauniiksi. En ole mikään mallimainen kaunotar, vaan sievä pienehkö naapurintyttö enemminkin. Joten luulisi etteivät miehet ulkonäön perusteella seuraani ujostelisi.
      Usein käy niin, että mies juttelee ensin jollekin ystävälleni ja kyselee ystäväni kautta asioita minusta. Miksi ette miehet uskalla tulla suoraan minulle juttelemaan? En mie purematta niele :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joskus mietin

miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi
      Ikävä
      24
      4606
    2. Miten reagoisit

Jos ikäväsi kohde ottaisi yhteyttä?
      Ikävä
      88
      3714
    3. Ryöstö hyrynsalmella!

Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313
      Hyrynsalmi
      46
      3075
    4. Olisiko kaivattusi

Sinulle uskollinen? Olisitko itse hänelle?
      Ikävä
      54
      2657
    5. Ihana nainen

Suukotellaanko illalla?☺️ 🧔🏻🫶
      Ikävä
      51
      2589
    6. Mitä haluaisit sanoa

Nyt kaivatullesi?
      Ikävä
      203
      2583
    7. Sukuvikaako ?

Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne
      Iisalmi
      32
      2390
    8. Ootko koskaan miettinyt että

miksi kaivatullasi ei ole puolisoa?
      Ikävä
      152
      2318
    9. Huomenta ihana

Mussu ❤️.
      Ikävä
      31
      1945
    10. Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa

Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok
      Maailman menoa
      107
      1521
    Aihe