Haetaan kitaristia Lahden seudulta Punk / rockabilly / psychobilly bändiin!
Punk / rockabilly kitaristia vailla
5
373
Vastaukset
- fender
ootteko soittanu jo kauankin?onks teil jotain tiettyjä bändejä kenen musiikkii soitatte?entäs minkä ikäsii äijii ootte.ite täytän koht 21 ja oon heinolast.
- Mellander
Olen kai myöhässä mutta itse olen kitaristi ja olen jo pitkään etsinyt kyseiseen tyylilajiin sopivia soittajia. Itse soitan surffia ja psycho/rockabillyä
- hollycochran
Nimim. "Mellander", mistä päin olet?
- thfhtfhtth
Minä oon 54. Oonko liian vanha? En osaa soittaa, mutta pidän musasta ja oon Lahdesta. Kelpaanko?
- Pantera-Fan1
Itse pystyn vetään Dimebagin soolot mennen tullen. Vaik ei mua joku punk paljon kiinnosta, huonosti soitettua, epäammattimaist musaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1092740EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje291331- 981182
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621007Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta366997Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi133958- 55845
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22683- 40678
Tunnettujen vanhempien lapset, tv-sarja
Tunnettujen vanhempien lapset saa tv-sarjan. Juurihan yksi heistä oli MTV:ssä 6.5.26 kertomassa ettei halua julkisuutta110632