SEPPÄLÄn kenkien laatu on surkea(?!)

olen ihminen juu :)

Ostin Seppälästä pitkävartiset(keinonahkaiset)saapikkaat . Vain parin käyttökerran jälkeen kengät näyttivät tältä: http://www.pixbox.fi/pic_show_id29575688.html < Tuo ei mielestäni mitenkään vastaa normaalia kulumista.
Vein kengät takaisin liikkeeseen, josta lopulta aiottiin lähettää ne tutkittavaksi...en siis vielä tiedä miten käy...saanko rahoilleni vastinetta tai kenkiäni ollenkaan takaisin?!

Kiinnostaisikin kuulla onko muilla vastaavia kokemuksia Seppälän kengistä?

17

1898

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Harmi.

      Kokemusta ei ole, koska jo kaukaa näkee, että laatu on surkeaa. Pysy siis tästedes loitolla halvasta keinonahasta.

      Saithan liikkeestä mukaasi jonkinlaisen asiapaperin, jossa vahvistat allekirjoituksellasi jättäneesi kengät tutkittaviksi? Lappu voi olla pienikin, kuitin näköinen lippunen, joten pidä se tallessa. Kyllä sinä ainakin kenkäsi takaisin saat, mutta vastinetta rahoillesi et varmaan ikinä.

    • Tykkään kengistä, rannekorussakin pieni kenkä

      Ostan kenkäni kenkäkaupasta, en vaateliikkeestä, jolla on vain ns. omia merkkejä, en myöskään postimyynnistä, paitsi jos myynnissä on yleisesti tunnettuja merkkejä, joista voin olla etukäteen varma, että ovat sopivia sekä kooltaan että malliltaan.
      Kokoni on 40-41, oikea koko olis varmaan 40,5 mutta sitä harvoin missään. Kaksi kertaa olen tilannut Espritiltä suoraan, kun luulin tietäväni kokoni heillä. Ekat oli sopivat (40, takaa avonaiset kesäsandaalit), tokat oli tosi isot, kokoa 41, täytyy laittaa päkiätyyny ja sukansuoja kantapäähän, että pysyy jalassa. Jälkimmäiset oli keinonahkaa, ekat nahkaa.
      Olen kerran melkein ostanut korkkarit Seppälästä, mutta jotenkin oli hutera lesti. Ostinkin sitten samaan hintaan alekorista Vagabondin korkkarit, jotka oli samaa sävyä kuin Seppälän kengät. Siinä tuli rahoille vastinetta. Hinta sama, toisella normaali ja toisella puoleen hintaan.

    • vastaavaa täälläkin

      Minulla saman tapaisia kokemuksia Seppälästä. Tuttuni osti Saappaat jotka kuluivat hetkessä käyttökelvottomiksi ja itsekin olen ostanut kengät, jotka eivät käyttöä kestäneet...ihmetyttää vain, että miten tuollaista sontaa saa myysä?! ja vieläpä suomen suurin vaate-ketju! sietäisivät hävetä! jos ei pystytä valmistamaan riittävän laadukkaita tuotteita, ei niitä pitäisi myydä ollenkaan.

      • Kenkiä

        Minulla on kokemusta sekä Seppälän että tavallisten kenkäkauppojen huonosta laadusta. Juuri ostamani andiamon kengät olivat surkeassa kunnossa liian vähän ajan päästä..


      • VAJARIT !
        Kenkiä kirjoitti:

        Minulla on kokemusta sekä Seppälän että tavallisten kenkäkauppojen huonosta laadusta. Juuri ostamani andiamon kengät olivat surkeassa kunnossa liian vähän ajan päästä..

        Tajuaa sen nyt idioottikin, että jos ostat andiamon, parin euron kengät... laatu on siinä mielessä hyvä hinta suhteeseen nähden, ja ne eivät ole NS. omiamerkkejä -.-", Seppälän kengät ovat ihan hyviä, voin minäkin ostaa ja VOISIN kuluttaa ne parissa päivässä paskaksi


    • tavallista

      ..., että tälläset halvaet muovilla pinnoitetut kengät (tai muut tavarat) menee pikaisesti pinnasta rikki.
      Pieni pyyhkäisy vaikkapa toiseen kenkään, kuumaan bussin parreriin, portaan röpeöisenn pintaa .... ja niin lähteen tuo "kuiro irti".

      No. Halvallahan ei tunnetusti saa mitään hyvää - nuo saapikkaat on mun mielestä täysin käyttökelvottomat Suomen sääoloissa - lähinnä sisäkengäthän ne on.

      • -Random-

        Ei Seppälästä vaatteita kannata ostaa ollenkaan. Jotkut vaatteet saattaa olla hienoja mutta laatu on huono. Ensimmäisen pesun jälkeen värit haalistuu ja kangas kutistuu. Lisäksi siinä piilee se, että Seppälän vaatteet on liian tavallisia, kun puolet kansasta ostaa kuteensa sieltä. Ei oo kivaa ku näkee muilla usein samanlaisia vaatteita.


    • shoesornotshoes

      minullekin! H&M:stä sama juttu, suht hinnakkaista kengistä lähti korko irti. Muutamista kaupoista olen kuitenkin saanut suht hyvälaatuisia kenkiä, esim.

      http://www.cybershop.fi/

      tuolta. Myös Anttilasta saa hyviä peruskenkiä, tosin ei aina löydy omaan makuun..

    • ...

      Kannattaa tosiaan ostaa saappaat, jotka ovat oikeaa nahkaa! Keinonahka menee nopeasti huonoon kuntoon. Nahka myös hengittää paljon paremmin kuin tekonahka eli ovat myös paljon mukavammat käytössä. Varsinkin saappaisiin kannattaa satsata enemmän rahaa, jos haluaa niiden kestävän hyvänä. Itsellä on useampi pari reilun 200 euron saappaita, eikä yksiäkään ole tarvinnut korjauttaa ovat kestäneet useamman talven...

      • Että näin.

        Oon ostanu monet kengät seppälästä ja keskimääräinen käyttöikä on siinä kuukaus ennekun pohjat katkee tai vastaavaa... En suosittele kellekkään!!


      • Niinn.
        Että näin. kirjoitti:

        Oon ostanu monet kengät seppälästä ja keskimääräinen käyttöikä on siinä kuukaus ennekun pohjat katkee tai vastaavaa... En suosittele kellekkään!!

        Keinonahka hiostaa ja menee tosiaan huonoon kuntoon helposti. Itse ostan kenkiä kunnon kenkäkaupoista.


    • -.-

      pikku kulumine, näkyy tosi kauas-.-

      • jknhgfvcds

        jessus. älä osta "nahkakenkiä" VAATEKAUPOISTA! idiootti. Vaatekauppojen kengät kelpaavat vain esim satunnaiseen juhlakäyttöön jos siihenkään.


    • randomivaa

      Ittelläni on vaatteita seppälästä, ja pari kenkää, eikä oo mitenkää menny huonoiks. Että ei toi seppälä aina mikään huono vaatekauppa oo...

    • ½

      Joo, mä ostin kerran seppälästä sellaset lyhytvartiset musta-valko pilkulliset tennarit, ja parissa viikossa tuli varpaat läpi.. Muuten oli kyl tosi mukavat. Ne oli siis sellaset kangas tossut.
      Nyt on ollut reilun vuoden kovassa käytössä seppälästä ostetut "syystennarit" ja ei oo yhtäkään kulunutta kohtaa tai mitään, mutta likaset on, kun kuratietä pitkin kouluun.. Mut ne on kans tosi mukavat ja sillee ja maanantaina uudet ostamaan =)

    • vain aitoa nahkaa

      Ostin toissatalvena Seppälästä nilkkurit. Alle kahdessa viikossa menivät täysin käyttökelvottomiksi. Muutenkin olivat älyttömän huonot jalassa, ja pohja oli tosi liukas kun ajattelee että talvella pitäisi kuitenkin kävellä liukastumatta. Tyhmänä menin ostamaan ensimmäiset halvat jotka olivat suht hyvännäköiset.

      Tosiaan päällinen oli "mokkanahkaa", joka kului ensimmäisenä ihan hirveän näköiseksi. Ei tarvinnut kuin pari päivää pitää niin näyttivät siltä kuin olisi kuukausitolkulla käytetty (huonosti). Lumi tuli nopeasti läpi kun pohjat alkoivat vuotaa saumakohdista.. EI ENÄÄ IKINÄ KENKIÄ SEPPÄLÄSTÄ!

    • Nämäainakinolleethyvät

      Ostin korokepohjalliset kengät Seppälästä jo 2-3 vuotta sitten. Kengät ovat kullanväriset. Vasta monen vuoden käytön jälkeen joudun uusimaan korkolaput. Niissä on aivan tavallista kulumista ollut:) Olen etsinyt samoja kenkiä jos vielä tulisivat myyntiin. Seppälä woman ja n. 10cm korko ja 1,5cm platoopohja. Ihanat kengät:)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4915
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3106
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1807
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1760
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1611
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1481
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1237
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1223
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1197
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1187
    Aihe