Ajattelin kysellä että onko ihmisillä mielipiteitä tai kokemuksia liittyen vanhempiin naisiin jotka tapailevat selvästi nuorempia miehiä. Itseä jo tämä termi "puuma" jotenkin kiehtoo :D Vai olenko jotenkin epänormaali kolmekymppinen kun voisin ihan hyvin kuvitella harrastavani seksiä vaikka 45-vuotiaan seksikkään "puuman" kanssa? Mietityttää välillä että olisiko se "ihan normaalia" vai todella outoa ihmisten mielestä...?
"Puumat"
135
5513
Vastaukset
- äly hoi.
Kysymys. 45 ;set harrastaa seksiä siinä kuin 30:kin. Ja kysytkö kaiken muunkin muilta ,enne kuin teet ?
- 3bg
Ainakin minusta ihan normaalia, ajattelin itsekin noin tuossa iässä eikä ajatus ole muuttunut iän lisääntyessä, edelleen 45 vuotiaatkin kiinnostaa ;-)
- hyhhyh
Mun mielestä todellaki outoa. Miten mies voi haluta vanhempaa naista jos vois vielä saada nuortakin. Ja musta on ällöä että nainen voi koskea oman lapsensa ikäsiin miehiin.
- hyhhyh
Ja toisin päin, eli miten mies voi koskea melkeen äitinsä ikäseen naiseen. Tosin ei ehkä vielä 15 vuotiaana lapsia pyöräytellä :D
- Yksi heistä
Millainen on nainen 45v. sängyssä? Kokenut, sinut vartalonsa kanssa (vaikkei nyt ihan niin timmi olekaan enää), vapautunut, estoton, hauska. Nyt puhuin kyllä itsestäni ja olen vasta 43... Mutta eiköhän me "puumat" olla aika samanlaisia:) Tiedän mitä haluan ja osaan/uskallan sanoa sen ääneen. Tykkään mm. ottaa suihin ja tiedän miten se tehdään niin että mies saa suurimman nautinnon, ex-mies opetti sen 19 aviovuoden aikana. Ja rakastele minua vaikka aamuun asti, missä asennossa vaan, kaikkeen taivun ja olen tehnyt sen ennenkin. Ja kun aamu valkenee vetäisen hiljaisessa eteisessä nilkkurit jalkaan, heippa, ei nähdä enää, en jää roikkumaan:)
Mieluusti naisin vanhempia jos rehellinen olen, olen aina tykännyt itseäni 5-10v vanhemmista miehistä. Mutta eipä noista päälle 50-tyypeistä tahdo olla mihinkään, ainakaan pitkäkestoiseen rakasteluun, ja kun tulee aika että haluan kunnolla m...a, niin katse kääntyy nuorempiin. 29-39 on ihan ok ikä, joku aika sitten minua yritti iskeä 22-vuotias, silloin oli kyllä pakko sanoa että antaa olla.. - onni on harvojen
Aika lapsellista tekstiä.. Kemiat siinä merkkaa ei ikä. Jos ja kun puhutaan täysi-ikäisistä.
Ja ei suhde ole pelkää seksiä. - Ei niinkään saalistava puuma
Yksi heistä kirjoitti:
Millainen on nainen 45v. sängyssä? Kokenut, sinut vartalonsa kanssa (vaikkei nyt ihan niin timmi olekaan enää), vapautunut, estoton, hauska. Nyt puhuin kyllä itsestäni ja olen vasta 43... Mutta eiköhän me "puumat" olla aika samanlaisia:) Tiedän mitä haluan ja osaan/uskallan sanoa sen ääneen. Tykkään mm. ottaa suihin ja tiedän miten se tehdään niin että mies saa suurimman nautinnon, ex-mies opetti sen 19 aviovuoden aikana. Ja rakastele minua vaikka aamuun asti, missä asennossa vaan, kaikkeen taivun ja olen tehnyt sen ennenkin. Ja kun aamu valkenee vetäisen hiljaisessa eteisessä nilkkurit jalkaan, heippa, ei nähdä enää, en jää roikkumaan:)
Mieluusti naisin vanhempia jos rehellinen olen, olen aina tykännyt itseäni 5-10v vanhemmista miehistä. Mutta eipä noista päälle 50-tyypeistä tahdo olla mihinkään, ainakaan pitkäkestoiseen rakasteluun, ja kun tulee aika että haluan kunnolla m...a, niin katse kääntyy nuorempiin. 29-39 on ihan ok ikä, joku aika sitten minua yritti iskeä 22-vuotias, silloin oli kyllä pakko sanoa että antaa olla..Ihan samat ajatukset.Paitsi olen aina tykännyt itseäni nuoremmista ja he hakeutuvat seuraani enemmän kuin ikäiseni tai minua vanhemmat miehet. En itse edes etsi miehiä,kyllä nuo nuoremmat seuraansa tarjoavata ihan itse:) Nuorin kumppani on minua 15v nuorempi,sen nuorempiin en ihan heti koskisi. Ja millainen mies,huh huh! Hän saa varmasti naisen kuin naisen sillä ulkonäöllä.Olen monta kertaa kysynyt,et mitä ihmettä hän haikailee tälläisen vanhan haahkan perään. Kun se on hän,joka piirittää minua,en minä häntä :) Mies suuttuu kun tuollaisia puhun:)) Eli minkäs tekee,kun nuorempia viehättää vanhempi nainen.Keltä tämäkin ilo on pois? Ja se on tosiaankin parasta,kun ei tarvitse selitellä tai nolona keräillä vaatteitaan ihanan hetken jälkeen. Ja ne hetket tod kestää,huh huh! Ei minun ikäiset viitsi/jaksa niin innokkaasti kuin nuoremmat.Toki vanhemmissakin on poikkeuksia sattunut kohdalle:) Mutta asiassa kuin asiassa pätee vanha viisaus ; niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan:)
- iy5r90'epoö
hyhhyh kirjoitti:
Ja toisin päin, eli miten mies voi koskea melkeen äitinsä ikäseen naiseen. Tosin ei ehkä vielä 15 vuotiaana lapsia pyöräytellä :D
mitään ihmeellistä / pervoa / kummallista, että viisi- tai kuusikymppinen ukko alkaa paneskella itseään puolet nuoremman naisen kanssa?! Miksi ei?!?!?!? Samalla tavalla miehet vanhevat kuin naisetkin, ja on huomattavasti yleisempää, että miehellä on selvästi itseään nuorempi vaimo kuin että mies on suhteessa 10-15 v nuorempi kuin nainen.
- puuma50
Ei minusta!Mieheni on 55v.täysin kyvytön seksiin.Rakastajani on 30 ja todella kiihkeä ja upea rakastelija.Itse olen 50v.Enkä kummastakaan halua luopua,eikä kumpikaan minusta.Hyvin menee ja kaikki tarpeet tulee tyydytettyä jokaisella elämän alueella.Näin on hyvä!Puuma 50v.
- vaikea selittää
Ainoa, mikä on outoa, jos lapseton 40 v. mies menisi naimisiin 50 v. naisen kanssa, etenkin tilanteessa, jossa haluaisi omia biologisia lapsia ja se ei olisi enää mahdollista.
Kävisi mies sääliksi. Sellaisia miehiä naisten ei pitäisi metsästää, vaan antaa näille mahdollisuus naida joku nuorempi nainen. Sen verran epäitsekkäitä naistenkin pitäisi olla.
Paljon mahdollisuuksia. - eka kerta upeaa
iy5r90'epoö kirjoitti:
mitään ihmeellistä / pervoa / kummallista, että viisi- tai kuusikymppinen ukko alkaa paneskella itseään puolet nuoremman naisen kanssa?! Miksi ei?!?!?!? Samalla tavalla miehet vanhevat kuin naisetkin, ja on huomattavasti yleisempää, että miehellä on selvästi itseään nuorempi vaimo kuin että mies on suhteessa 10-15 v nuorempi kuin nainen.
kuin sormittamaan 60 - 80 -vuotiaina, joten sääliksi käy kyllä niinistön pikkutyttöke.
- minuus riippuu
Yksi heistä kirjoitti:
Mieluusti naisin vanhempia jos rehellinen olen, olen aina tykännyt itseäni 5-10v vanhemmista miehistä. Mutta eipä noista päälle 50-tyypeistä tahdo olla mihinkään, ainakaan pitkäkestoiseen rakasteluun, ja kun tulee aika että haluan kunnolla m...a, niin katse kääntyy nuorempiin. 29-39 on ihan ok ikä, joku aika sitten minua yritti iskeä 22-vuotias, silloin oli kyllä pakko sanoa että antaa olla..olisi n*ida koko yö. Ei sellaista moni tee nuorenakaan.
Eikö miehessä ole jotain vikaa, ellei se saa nopeammin kuin vasta aamun valjetessa. - ihan kohta
onni on harvojen kirjoitti:
Aika lapsellista tekstiä.. Kemiat siinä merkkaa ei ikä. Jos ja kun puhutaan täysi-ikäisistä.
Ja ei suhde ole pelkää seksiä.- vaikka sillä yhdellä ainoalla kerralla - jotain muutakin kuin vain jyystämistä.
- aikansa kutakin
Ei niinkään saalistava puuma kirjoitti:
Ihan samat ajatukset.Paitsi olen aina tykännyt itseäni nuoremmista ja he hakeutuvat seuraani enemmän kuin ikäiseni tai minua vanhemmat miehet. En itse edes etsi miehiä,kyllä nuo nuoremmat seuraansa tarjoavata ihan itse:) Nuorin kumppani on minua 15v nuorempi,sen nuorempiin en ihan heti koskisi. Ja millainen mies,huh huh! Hän saa varmasti naisen kuin naisen sillä ulkonäöllä.Olen monta kertaa kysynyt,et mitä ihmettä hän haikailee tälläisen vanhan haahkan perään. Kun se on hän,joka piirittää minua,en minä häntä :) Mies suuttuu kun tuollaisia puhun:)) Eli minkäs tekee,kun nuorempia viehättää vanhempi nainen.Keltä tämäkin ilo on pois? Ja se on tosiaankin parasta,kun ei tarvitse selitellä tai nolona keräillä vaatteitaan ihanan hetken jälkeen. Ja ne hetket tod kestää,huh huh! Ei minun ikäiset viitsi/jaksa niin innokkaasti kuin nuoremmat.Toki vanhemmissakin on poikkeuksia sattunut kohdalle:) Mutta asiassa kuin asiassa pätee vanha viisaus ; niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan:)
Asian pointti on just se, että 50-60 papat ei kerta kaikkiaan jaksa tai viitsi n----a pitkän kaavan mukaan, joten 35-40 orit ovat juuri omiaan tyydyttään meikäläisenikäisiä muijia.Kyse on naisen puolelta lähes aina seksisuhteesta ja toivottavasti miehenkin.Puuma ei ala äidiksi tai piiaksi, ne ajat on jo koettu.
- maake60
minuus riippuu kirjoitti:
olisi n*ida koko yö. Ei sellaista moni tee nuorenakaan.
Eikö miehessä ole jotain vikaa, ellei se saa nopeammin kuin vasta aamun valjetessa.Sehän johtuu siitä että kun koko yö naidaan niin mällit lentää 5-10 kertaa eikä sitä yhtäsoittoa naida. kyllä sitä 20-30v pystyi 3-8kertaa naimaan ja kivää oli muuta aikaa kului 4-6tuntia. SE niin että ekäkerta poistaa paineet toinen tuo tyydytyksen ja kolmas kruunaa kaiken. Vaikka itsellä jo ikää 48v niin harrastaisin puolisoni kanssa seksiä joka päivä mutta täytyy ottaa puolisonkin mielipide huomioon ja onhan sitä muitakin seksin muotoja kuin pelkkä naiminen.
- mk
minuus riippuu kirjoitti:
olisi n*ida koko yö. Ei sellaista moni tee nuorenakaan.
Eikö miehessä ole jotain vikaa, ellei se saa nopeammin kuin vasta aamun valjetessa.Kyllä naiset tykkää sitä varten nuoremmista miehistä kun he kykenevät tuottamaan naiseelle vaikka 3-6 orgasmia yön tai päivän aikana ja saavat myös itse siinä tyydytyksen eikä 45-60 miehet sellaista jaksa tai voi jaksaa jos on mielenkiintoa ja potenssilääkettä.
- .about.
Be careful about what you wish for :D Sanon vaan että suuri osa näistä "puuma naisista" on senverran pelottavassa kunnossa että ei varmasti paneta jos sellaisen näet :D
- UdElIAs*
testaillut enemmänkin, eikä jormasi ole nostanut päätään..? Kerro toki lisää..?
- vanhasta muistista
UdElIAs* kirjoitti:
testaillut enemmänkin, eikä jormasi ole nostanut päätään..? Kerro toki lisää..?
Jos nainen on oikein pahannäköinen, miksi pitäisi olla itsestäänselvyys, että miehellä seisoo.
Voiko mies haluta tyydyttää naisen harrastamatta varsinaisesti itse seksiä - onko se yksi mahdollisus, nauttia siitä, miten toinen nauttii.
50 - 55 -vuotiaana naisesta alkaa tuntua kuin hän olisi taas 25-vuotias, kypsä ja valmis mihin tahansa.
- Kuin tatuoituna
Puutteessa kiehtoo sähkötolppakin ennen pitkää.
Tyypillinen mies. Älä odota saavasi kokea miltä tuntuu olla kunnioitettu. Ja sitten se seikka, että JOS sattuis tuleen se "elämäsi nainen" vastaan, kun olet sen puumasi kanssa, niin saisit unohtaa koko jutun.
Puumasta jää leima, loppuelämäksi.- Kaihoa
Ennen tätä "Puuma-Buumia" tullut koettua ! Olin 23 kun mut "iski" hieman reilu 5-kymppi
viimesenpäälle hyvin säilynyt eronnut rouva ja 15-45.sta kokeneena pakko sanoa, että oli
muuten parasta menoa koskaan.
Vielä näin 4-kymppinäkin kaiholla muistelee niitä hetkiä.
Pitäs hankkia 2kpl 3-kymppistä ja vaihtaa niillä yks 60.n ;) - kaupan päälle
mieheen vai, miten ihmeessä - sen jälkeen joko haluat vain oman ikäisiäsi tai sitten tajuat, mikä on hyvää ja todellista seksiä.
- Terve Mies
Pyh täysin normaalia tuo on. Itse panen kaikkia naisia ikäväliltä 16 - 60 jos siihen on mahdollisuus. Olen kanssa 30 v sinkkumies.
- Allahu akbar!
Sinä olet länsimaiden moraalisen perikadon avaintekijä. Tulis islam ja panis moraaliopin kohdalleen.
- asiat kuntoon
se on liian avointa touhua,
aivan, kuten jotkut miehet, ovat muuten varmaan naisia tai murkkuja tosiasiallisesti, ovat ällöyliromanttisia suomi24:ssa. Todella lapsellista. Ei suominainen sellaista halua suomimieheltä, korkeintaan niiltä italialaisilta tai turkkilaisilta.
- cccxxx
tää juttu on ollu ulkolaisissa öehdissä jo puoli vuotta sitten... kulunut juttu jo. Täällä takapajulassa kukaan ei seuraa muuuta maailmaa ajan tasalla =( Seika ja Iltis vaan....
- Tässä tulee asiaa
Ei kiinnosta ne mummot. Riiputettua lihaa saa Stockaltakin.
- JIM
läski 20 30 iässä . vaihtoehto .puuma nainen trimmi parhaassa terässä siru our piru näin se vain menee oikeesti..
- puumatzu
Mitä asiaa toi nyt oli? meissä "mummoissa" on niitä rautaisia viriilejä naisia ihan riittämiin. Itse tavatessani 14 vuotta nuoremman hepun pari vuotta sitten, nyt olen siis 46, kaveri näytti vanhemmalta kuin oli ja minä itse hyvin säilynyt. En ole synnyttänyt yhtään lasta, joten paikat ovat säilyneet ja rinnatkin ovat vielä kiinteät ja pyöreät. Liikun paljon, joten jalat kauniit ja peppu pyöreä ja muutenkin olen erittäin nuorekas, en istu himassa kutomassa sukkaa ja harrastukseni ovat sitä mallia, että pysyy nuorena. Monissa nuoremmmissa naisissa näen vanhentuneisuutta ja sellaista akkamaisuutta, että ei käy kateeksi vain ikä numeroissa.Yleensäkin nuorissa naisissa,siis about v 35 on paljon turhan tärkeitä nipoja ja narisijoita, meissä ns. puumissa ei sitä seikkaa enää löydy!
- et tiedäkään
puumatzu kirjoitti:
Mitä asiaa toi nyt oli? meissä "mummoissa" on niitä rautaisia viriilejä naisia ihan riittämiin. Itse tavatessani 14 vuotta nuoremman hepun pari vuotta sitten, nyt olen siis 46, kaveri näytti vanhemmalta kuin oli ja minä itse hyvin säilynyt. En ole synnyttänyt yhtään lasta, joten paikat ovat säilyneet ja rinnatkin ovat vielä kiinteät ja pyöreät. Liikun paljon, joten jalat kauniit ja peppu pyöreä ja muutenkin olen erittäin nuorekas, en istu himassa kutomassa sukkaa ja harrastukseni ovat sitä mallia, että pysyy nuorena. Monissa nuoremmmissa naisissa näen vanhentuneisuutta ja sellaista akkamaisuutta, että ei käy kateeksi vain ikä numeroissa.Yleensäkin nuorissa naisissa,siis about v 35 on paljon turhan tärkeitä nipoja ja narisijoita, meissä ns. puumissa ei sitä seikkaa enää löydy!
Sen takia pitäisikin vaatia alatiesynnytykset.
On sairasta, kun joku vaatii keisarinleikkausken sen takia, että paikat pysyy tiiviinä. Kauheaa yhteiskunnan rahojan haaskausta. - puumabuumi ok
puumatzu kirjoitti:
Havainto 35 naisten narisevasta ja kaikkitietävästä tyylistä naurattaa huumorintajuista puumatarta. Tosipuumalla on ennenkaikkea luonne kohdallaan. Kun oikea puuma tulee kohdalle, sitä ei voi olla tuntematta ja huomaamatta.
- puumatzu
et tiedäkään kirjoitti:
On sairasta, kun joku vaatii keisarinleikkausken sen takia, että paikat pysyy tiiviinä. Kauheaa yhteiskunnan rahojan haaskausta.minusta ei. kaikkien naisten ei tarvitse synnyttää ja muutenkin koko äityis on yliarvostettua!!! Elämästä pystyy nauttimaan ilman lapsikatrasta ja se ei tee ihmisestä sen parempaa, vaikka nämä äipät niin luulevat. Luulevat myös, että äiteys on jotain mitä kaikkien naisten pitäisi kokea, ja paskat.
Olen sentäs kuitenkin timmissä kunnossa eikä paikat löysänä niinkuin synnyttäneillä. Rinnat eivät roiku jne. Enkä myöskää ole käymässä toista kierrosta yh-äitinä kapakoissa ja tyrkyttämässä iseäni. - Puuma #5
et tiedäkään kirjoitti:
On sairasta, kun joku vaatii keisarinleikkausken sen takia, että paikat pysyy tiiviinä. Kauheaa yhteiskunnan rahojan haaskausta.Ai että alatiesynnytykset pitäisi VAATIA. No just, menepä sinä jonnekin kehitysmaahan, missä muuta vaihtoehtoa ei ole, vaikka olisi miten ylikokoinen sikiö ja poikittain synnytyskanavassa. Siinä sitten hyvässä lykyssä kuolee molemmat, sekä synnyttäjä että lapsi.
Tuo edellä kirjoittanut "puuma" ei edes puhunut mitään keisarinleikkauksesta, pikemminkin viestistä sai sen käsityksen ettei hänellä ei ole lapsia lainkaan. Miksi sinä katsot asiaksesi tuota ruveta surkuttelemaan?
En tiedä paljonko keisarinleikkauksiin käytetään verorahoja -- tuskin ainkaan sellaisiin, joita vaaditaan "vain" paikkojen tiiviinä pysymisen vuoksi -- mutta tavallisiin synnytyksiin ja varsinkin lastenhoitoon kulutetaan ihan älyttömiä määriä verorahoja. Hienoa että on myös meitä, jotka emme maksata työnantajilla ja veronmaksajilla äitiyslomia ja hoitovapaita emmekä pahenna maailman ylikansoitusta ihan vain siksi että luullaan synnyttämistä joksikin elämän tarkoitukseksi. - Ätivm-66
puumatzu kirjoitti:
minusta ei. kaikkien naisten ei tarvitse synnyttää ja muutenkin koko äityis on yliarvostettua!!! Elämästä pystyy nauttimaan ilman lapsikatrasta ja se ei tee ihmisestä sen parempaa, vaikka nämä äipät niin luulevat. Luulevat myös, että äiteys on jotain mitä kaikkien naisten pitäisi kokea, ja paskat.
Olen sentäs kuitenkin timmissä kunnossa eikä paikat löysänä niinkuin synnyttäneillä. Rinnat eivät roiku jne. Enkä myöskää ole käymässä toista kierrosta yh-äitinä kapakoissa ja tyrkyttämässä iseäni.Olen 43 v ja kolme lasta synnyttänyt. Nykyinen mieheni 40v vaihtoi entisen 35 v vaimonsa vanhempaan naiseen. Kuinkahan moni mies sen tekee? No korjaan että he erosivat jo paljon ennen minun ilmestymistä miehen elämään. Kerronpa vielä että tämä mieheni exvaimo joka on 35 v ja tänä päivänä synnyttänyt neljä lasta, etten ole kovinkaan montaa edes alle 30 v nähnyt joka olisi timmimpi tapaus kuin tämä mieheni ex vaimo on.
Itse olen myös elävä todiste siitä että lapset ei vanhenna vaan pikemminkin nuorentaa. Omat lapseni ovat jo melkein aikuisia ja on hienoa kun tytärten kanssa voidaan lainailla toistemme vaatteita.
Ennen nykyistä miestäni seurustelin itseäni 7 vuotta nuoremman lapsettoman miehen kanssa.
Hän olisi halunnut jatkaa ja kielsi haluavansa lapsia koska minäkään en enempää halunnut. Onneksi kuitenkin päätin suhteemme ja hänkin on nykyään pienen tytön onnellinen isä.
On miesten aliarvioimista kuvitella että mies karsastaisi synnyttäneen naisen vartaloa.
Jokainen mies jonka kanssa olen ollut lasten syntymän jälkeen on kehunut vartaloani maasta taivaaseen. Elin lasten isän kanssa 15 vuotta ja elin sinkkuelämää 5 vuotta eron jälkeen.
Nykyisen mieheni sinkkuaikaan hänen oman eronsa jälkeen kuului nuoria lapsettomia naisia ja siksi hän juurikin koki tärkeäksi sen että minulla on lapsia niinkuin hänelläkin. Me emme ole mustiksia toistemme lapsista. - puumatzu
Ätivm-66 kirjoitti:
Olen 43 v ja kolme lasta synnyttänyt. Nykyinen mieheni 40v vaihtoi entisen 35 v vaimonsa vanhempaan naiseen. Kuinkahan moni mies sen tekee? No korjaan että he erosivat jo paljon ennen minun ilmestymistä miehen elämään. Kerronpa vielä että tämä mieheni exvaimo joka on 35 v ja tänä päivänä synnyttänyt neljä lasta, etten ole kovinkaan montaa edes alle 30 v nähnyt joka olisi timmimpi tapaus kuin tämä mieheni ex vaimo on.
Itse olen myös elävä todiste siitä että lapset ei vanhenna vaan pikemminkin nuorentaa. Omat lapseni ovat jo melkein aikuisia ja on hienoa kun tytärten kanssa voidaan lainailla toistemme vaatteita.
Ennen nykyistä miestäni seurustelin itseäni 7 vuotta nuoremman lapsettoman miehen kanssa.
Hän olisi halunnut jatkaa ja kielsi haluavansa lapsia koska minäkään en enempää halunnut. Onneksi kuitenkin päätin suhteemme ja hänkin on nykyään pienen tytön onnellinen isä.
On miesten aliarvioimista kuvitella että mies karsastaisi synnyttäneen naisen vartaloa.
Jokainen mies jonka kanssa olen ollut lasten syntymän jälkeen on kehunut vartaloani maasta taivaaseen. Elin lasten isän kanssa 15 vuotta ja elin sinkkuelämää 5 vuotta eron jälkeen.
Nykyisen mieheni sinkkuaikaan hänen oman eronsa jälkeen kuului nuoria lapsettomia naisia ja siksi hän juurikin koki tärkeäksi sen että minulla on lapsia niinkuin hänelläkin. Me emme ole mustiksia toistemme lapsista.Hieno kirjoitus, mutta vakuuttelu omasta nuorukkuudestaan monen lapsen äitinä ei ole vakuuttavaa ja ei vedä vertoja aidoille ja oikeille puumille! Koskaan nainen, joka on synnyttänyt alatien kautta ja vielä monta lasta, ei todellakaan ole timmisssä kunnossa, vaikka sitä nyt itse niin haluaa kuvitella ja tietyt miehet vakuuttelee. Eikä sekään helpota alatien löysyyteen, vaikka tyttären kanssa käytetään samoja vaatteita:-) On muutenkin säälittävää se, että äiti yrittää olla nuorekkaampi kuin ikä sallii, you know what I mean? Ryppyvoiteet ymmärrän, mutta sitä en, että äippä käyttää samoja "teinitytön" vaatteita! Ja miehet yleensäkin puhuvat niin paljon paskaa muutenkin pillun saannin toivossa ja saannissa jne. Sorry, tämä karkea kieli, mutta näin se menee reaalimaailmassa.
Eikä se ole miesten aliarvioimista ja varmaankaan kaikki miehet eivät karsasta synnyttänyttä naista, mutta pointti olikin se, että synnyttäneet, eronneet, karanneet jne. naiset, jotka pyörivät toista kierrosta kapakoissa etsiessään himoissaan (nuoria) miehiä luulevat itsestään liikoja, katsovat olevansa etuoikeutettuja juuri vaan sen vuoksi, että ovat äippöjä. Olen noita äippöjä nähnyt työssäni aika monta ja tiedän mistä puhun. - Se edellinen
puumatzu kirjoitti:
Hieno kirjoitus, mutta vakuuttelu omasta nuorukkuudestaan monen lapsen äitinä ei ole vakuuttavaa ja ei vedä vertoja aidoille ja oikeille puumille! Koskaan nainen, joka on synnyttänyt alatien kautta ja vielä monta lasta, ei todellakaan ole timmisssä kunnossa, vaikka sitä nyt itse niin haluaa kuvitella ja tietyt miehet vakuuttelee. Eikä sekään helpota alatien löysyyteen, vaikka tyttären kanssa käytetään samoja vaatteita:-) On muutenkin säälittävää se, että äiti yrittää olla nuorekkaampi kuin ikä sallii, you know what I mean? Ryppyvoiteet ymmärrän, mutta sitä en, että äippä käyttää samoja "teinitytön" vaatteita! Ja miehet yleensäkin puhuvat niin paljon paskaa muutenkin pillun saannin toivossa ja saannissa jne. Sorry, tämä karkea kieli, mutta näin se menee reaalimaailmassa.
Eikä se ole miesten aliarvioimista ja varmaankaan kaikki miehet eivät karsasta synnyttänyttä naista, mutta pointti olikin se, että synnyttäneet, eronneet, karanneet jne. naiset, jotka pyörivät toista kierrosta kapakoissa etsiessään himoissaan (nuoria) miehiä luulevat itsestään liikoja, katsovat olevansa etuoikeutettuja juuri vaan sen vuoksi, että ovat äippöjä. Olen noita äippöjä nähnyt työssäni aika monta ja tiedän mistä puhun.Ehkä totuus on kuitenkin se miten onnellisesti kokee olevansa haluttu sellaisena kuin on.
En ole tullut vielä torjutuksi yhdenkään miehen taholta jonka olen itselleni halunnut.
Tosin en ole halunnut kuin ne parhaat ja en ole kokeillut viehätysvoimaani ihan jokaiseen.
Olen siinä mielessä onnellisessa asemassa ollut että jostakin syystä tunnen myös miesten arvostavan ja kunnioittavan minua sen lisäksi että saan paljon kehuja ulkonäöstäni. Nämä kehut koen siinä mielessä vilpittömiksi että kehujen antajilla ei ole edes voinut olla taka-ajatuksia minun suhteeni. Sitä sen enempää sitä selittelemättä. Hienoa kun olen saanut paljon niitä ilman pillun vonkaamista. You Know?
Minä tiedän mitä on olla epätoivoinen mutta minun epätoivosuus ei koskaan ole liittynyt miehen saalistukseen tai alapään löysyyteen. Alapääni on saanut kaipaamaansa huomiota aina tarvittaessa eikä kukaan koskaan ole minua sen takia sivuun laittanut sillä yläpääni on ollut varmasti vielä ylivoimaisempi.
Olen siinäkin mielessä onnekas että tyttäreni 18v ja 20 v ovat kaikkea muuta kuin nykyteinimäisiä.
Meidän ehkä hieman hippihenkinen ja tyttömäinen tyylimme uppoo ikäerostamme huolimatta hyvin ilman että heidän täytyy heittäytyä tätimäiseksi minun puserossani tai minun teinimäiseksi heidän mekoissaan.
Jätän kaikki vaaleanpunaiset ja mustat minihameet käyttämättä siinä missä hekin jättävät.
Tähän vaatekierrätykseen voidaan muuten lisätä vielä 65 vuotias äitini.
Laitetaan minunkin nuorekkuus siihen geeniperimään mieluimmin kuin omiin kuvitelmiin.
Minä olen aina omani löytänyt (siis ne miehet) eikä ole tarvinnut metsästää, ei ennen lapsia eikä sen jälkeenkään. - se äitivm-66
Se edellinen kirjoitti:
Ehkä totuus on kuitenkin se miten onnellisesti kokee olevansa haluttu sellaisena kuin on.
En ole tullut vielä torjutuksi yhdenkään miehen taholta jonka olen itselleni halunnut.
Tosin en ole halunnut kuin ne parhaat ja en ole kokeillut viehätysvoimaani ihan jokaiseen.
Olen siinä mielessä onnellisessa asemassa ollut että jostakin syystä tunnen myös miesten arvostavan ja kunnioittavan minua sen lisäksi että saan paljon kehuja ulkonäöstäni. Nämä kehut koen siinä mielessä vilpittömiksi että kehujen antajilla ei ole edes voinut olla taka-ajatuksia minun suhteeni. Sitä sen enempää sitä selittelemättä. Hienoa kun olen saanut paljon niitä ilman pillun vonkaamista. You Know?
Minä tiedän mitä on olla epätoivoinen mutta minun epätoivosuus ei koskaan ole liittynyt miehen saalistukseen tai alapään löysyyteen. Alapääni on saanut kaipaamaansa huomiota aina tarvittaessa eikä kukaan koskaan ole minua sen takia sivuun laittanut sillä yläpääni on ollut varmasti vielä ylivoimaisempi.
Olen siinäkin mielessä onnekas että tyttäreni 18v ja 20 v ovat kaikkea muuta kuin nykyteinimäisiä.
Meidän ehkä hieman hippihenkinen ja tyttömäinen tyylimme uppoo ikäerostamme huolimatta hyvin ilman että heidän täytyy heittäytyä tätimäiseksi minun puserossani tai minun teinimäiseksi heidän mekoissaan.
Jätän kaikki vaaleanpunaiset ja mustat minihameet käyttämättä siinä missä hekin jättävät.
Tähän vaatekierrätykseen voidaan muuten lisätä vielä 65 vuotias äitini.
Laitetaan minunkin nuorekkuus siihen geeniperimään mieluimmin kuin omiin kuvitelmiin.
Minä olen aina omani löytänyt (siis ne miehet) eikä ole tarvinnut metsästää, ei ennen lapsia eikä sen jälkeenkään.ilokseni olen huomannut iän ja lasten myötä tulleeni vielä vetämämmäksi ja luulen että se johtuu pikemminkin huumorintajun lisääntymisestä kuin ryppyvoiteen käyttämisestä.
On huikaiseva fiilis kun kesäillassa poikkeaa kaupungin terassille pukeutuneena verkkareihin ja varavastossuihin niin ympärillä pörrää edelleen tusina eri-ikäistä, komeaa ja ennenkaikkea mikä parasta yleensä mukaavaa ja fiksuakin miestä plus pari kivaa lesboa. - sektio
et tiedäkään kirjoitti:
On sairasta, kun joku vaatii keisarinleikkausken sen takia, että paikat pysyy tiiviinä. Kauheaa yhteiskunnan rahojan haaskausta.Älä syyllistä keisaileikkauksia, ne tehdään lähes aina lapsen ja äidin hengen pelastamiseksi, ei todellakaan paikkojen säilymisen takia. Sitäpaitsi leikkaushaavasta voi seurata vaikka mitä ongelmia. Leikkaus ei ole koskaan leikin asia.
- puumatzu
se äitivm-66 kirjoitti:
ilokseni olen huomannut iän ja lasten myötä tulleeni vielä vetämämmäksi ja luulen että se johtuu pikemminkin huumorintajun lisääntymisestä kuin ryppyvoiteen käyttämisestä.
On huikaiseva fiilis kun kesäillassa poikkeaa kaupungin terassille pukeutuneena verkkareihin ja varavastossuihin niin ympärillä pörrää edelleen tusina eri-ikäistä, komeaa ja ennenkaikkea mikä parasta yleensä mukaavaa ja fiksuakin miestä plus pari kivaa lesboa.Ei voi muuta kuin nauraa miten jaksat selitttää kuinka ihmeellinen olet ja hyvin säilynyt, kaunis jne. Tottakai niitä kauniita naisia on maailamssa pilvin pimein ja miehet katselevat aina kauniita naisia ja haluavat sänkyyn myös vähemmän kauniiden naisten kanssa ja rumien kanssa kun ovat oikein epätoivoisia.
En oikein meinaa uskoa, että parikin tenavaa ja tossa iässä oleva olisi yhtä timmissä kunnossa kuin synnyttämätön monien avioliittovuosien jälkeen, miehet eivät vaan viitsi sellaista sanoa, kun eivät halua loukata. Ihan se ja sama muutenkin koko ylistyspuheesi ja kyllähän toikin on outoa, kolmessa sukupolvessa käytetään samoja vaatteita. Minä en samoja vaatteita käytä äitini kanssa, vaikka samaa kokoa ollaankin. Maku on hieman eri enkä muutenkaan yritä esittää nuorta tyttöä. Olen arvokkaalla tavalla sen ikäinen kuin olen. Puhuit ristiin, että et testaa viehätysvoimaasi muihin miehiin, mutta sitten koet hienona, kun fillarilla apinat verkkareissa kadulle, niin ympärillä pyörii hurja määrä nuoria miehiä. Eipä jaksa jaaritella kanssasi, olet mitä olet ja ilmeisesti haluat olla vielä jotain parempaa selityksistä huolimatta. - näin on
puumatzu kirjoitti:
Ei voi muuta kuin nauraa miten jaksat selitttää kuinka ihmeellinen olet ja hyvin säilynyt, kaunis jne. Tottakai niitä kauniita naisia on maailamssa pilvin pimein ja miehet katselevat aina kauniita naisia ja haluavat sänkyyn myös vähemmän kauniiden naisten kanssa ja rumien kanssa kun ovat oikein epätoivoisia.
En oikein meinaa uskoa, että parikin tenavaa ja tossa iässä oleva olisi yhtä timmissä kunnossa kuin synnyttämätön monien avioliittovuosien jälkeen, miehet eivät vaan viitsi sellaista sanoa, kun eivät halua loukata. Ihan se ja sama muutenkin koko ylistyspuheesi ja kyllähän toikin on outoa, kolmessa sukupolvessa käytetään samoja vaatteita. Minä en samoja vaatteita käytä äitini kanssa, vaikka samaa kokoa ollaankin. Maku on hieman eri enkä muutenkaan yritä esittää nuorta tyttöä. Olen arvokkaalla tavalla sen ikäinen kuin olen. Puhuit ristiin, että et testaa viehätysvoimaasi muihin miehiin, mutta sitten koet hienona, kun fillarilla apinat verkkareissa kadulle, niin ympärillä pyörii hurja määrä nuoria miehiä. Eipä jaksa jaaritella kanssasi, olet mitä olet ja ilmeisesti haluat olla vielä jotain parempaa selityksistä huolimatta.......
Ajattele että meni 40 vuotta ennenkuin tajusin itse olevani upea! Kun on kuunnellut näin monta vuotta kehuja ja rakkaudentunnustuksia miehiltä jotka oveet vuosia olleet ystäviäni niin pakkohan se on jo itsekkin uskoa. - lapseton67
puumatzu kirjoitti:
Ei voi muuta kuin nauraa miten jaksat selitttää kuinka ihmeellinen olet ja hyvin säilynyt, kaunis jne. Tottakai niitä kauniita naisia on maailamssa pilvin pimein ja miehet katselevat aina kauniita naisia ja haluavat sänkyyn myös vähemmän kauniiden naisten kanssa ja rumien kanssa kun ovat oikein epätoivoisia.
En oikein meinaa uskoa, että parikin tenavaa ja tossa iässä oleva olisi yhtä timmissä kunnossa kuin synnyttämätön monien avioliittovuosien jälkeen, miehet eivät vaan viitsi sellaista sanoa, kun eivät halua loukata. Ihan se ja sama muutenkin koko ylistyspuheesi ja kyllähän toikin on outoa, kolmessa sukupolvessa käytetään samoja vaatteita. Minä en samoja vaatteita käytä äitini kanssa, vaikka samaa kokoa ollaankin. Maku on hieman eri enkä muutenkaan yritä esittää nuorta tyttöä. Olen arvokkaalla tavalla sen ikäinen kuin olen. Puhuit ristiin, että et testaa viehätysvoimaasi muihin miehiin, mutta sitten koet hienona, kun fillarilla apinat verkkareissa kadulle, niin ympärillä pyörii hurja määrä nuoria miehiä. Eipä jaksa jaaritella kanssasi, olet mitä olet ja ilmeisesti haluat olla vielä jotain parempaa selityksistä huolimatta.kuitenkin olla jonkun sortin ongelma, puumatzu. En ole kukaan tähän ketjuun aiemmin kirjoittaneista mutta silmääni pistää tuo miten itse yrität nostaa itsesi paremmaksi kuin "äipät". Itse olen myös lapseton nainen, enkä todellakaan yritä selittää miten timmissä kunnossa minä tai alapääni on synnyttäneisiin verrattuna, ja että "timmiys" on se mistä miehet yksinomaan kiinnostuu. Aikatavalla miehiä aliarvioit tai sitten olet jotenki kyynistynyt. Yhdenkään synnyttäneen naisen alapäätä en ole kokeillut ja itseeni verrannut, tuskin sinäkään :-) Jos "timmiys" vartalossa tai alapäässä olis se ainoa ratkaiseva miestä miellyttävä tekijä, niin mä en sais miestä näine ylikiloineni koskaan. Itse en edes haluis että kaikki nuoret miehet pyörisi himona mun ympärillä, en mittaa arvoani sillä. Mulle riittää, että mulla on elämässä aina ollut mies, josta oikeasti välitän ja tykkään. Toiset ovat olleet itseäni nuorempia toiset itseäni vanhempia, ei iällä ole merkitystä jos tykkää, ihmeellinen koko tuo yhtäkkiä levinnyt "puuma"-termi. Enkä ymmärrä sitäkään, että miksi olisi tälleen keski-iässä (olipa äippä tai ei) jotenkin erityisen hienoa se, että "kelpaa" nuorille miehille.
- puumatzu
lapseton67 kirjoitti:
kuitenkin olla jonkun sortin ongelma, puumatzu. En ole kukaan tähän ketjuun aiemmin kirjoittaneista mutta silmääni pistää tuo miten itse yrität nostaa itsesi paremmaksi kuin "äipät". Itse olen myös lapseton nainen, enkä todellakaan yritä selittää miten timmissä kunnossa minä tai alapääni on synnyttäneisiin verrattuna, ja että "timmiys" on se mistä miehet yksinomaan kiinnostuu. Aikatavalla miehiä aliarvioit tai sitten olet jotenki kyynistynyt. Yhdenkään synnyttäneen naisen alapäätä en ole kokeillut ja itseeni verrannut, tuskin sinäkään :-) Jos "timmiys" vartalossa tai alapäässä olis se ainoa ratkaiseva miestä miellyttävä tekijä, niin mä en sais miestä näine ylikiloineni koskaan. Itse en edes haluis että kaikki nuoret miehet pyörisi himona mun ympärillä, en mittaa arvoani sillä. Mulle riittää, että mulla on elämässä aina ollut mies, josta oikeasti välitän ja tykkään. Toiset ovat olleet itseäni nuorempia toiset itseäni vanhempia, ei iällä ole merkitystä jos tykkää, ihmeellinen koko tuo yhtäkkiä levinnyt "puuma"-termi. Enkä ymmärrä sitäkään, että miksi olisi tälleen keski-iässä (olipa äippä tai ei) jotenkin erityisen hienoa se, että "kelpaa" nuorille miehille.
en ala spekuloimaan lapsettomuudestani täällä ja kommenttini aluksi oli siinä, että naiset ovat naisia ilman hitonmoista tenavalaumaa. Olen edelleenkin sitä mieltä, että naiseus ei tule ainoastaan jostain pentulaumasta ympärillä ja siitä, että niistä keskustellaan jonkun hiekkalaatikon ympärillä päivät pitkät vuodesta toiseen. Katkera en ole, vaan huvittaa kuinka itsekeskeisiä kaikki äipät maassamme on ja siihen väliin ei mahdukkaan mitään muuta kuin miten niitä vaippoja vaihdetaan ja milloin jne.
En koe olevani parempi kuin nämä äipät, vaan kirjoitin siitä, miten nämä suom. ihanat äidit luulevat olevansa etuoikeutettuja joka paikassa liikkuessaan jne. Varmaan huomasit, että keskustelun aihe oli puumat ja tänne kirjoitan puumana enkä minään äippänä, joka kerrtoo miten neljän lapsen jälkeenkin joku kylän kolli kattelee pitkään ja sitä rajaa. Niin se vain menee, että me puumat, myös jotka eivät ole synnyttäneet (Monet ovat tietty) emme voisi saada sitä elämää mikä meille kuuluu. Kaikki naimisissa olevat naiset ja sitten eronneet, toista kierrosta kapakoissa itseään tyrkyttäen eivät pärjää puumille.
Te ihanat perheäidit luulette vaan, että teille kuuluu kaikki miehet siksi että olette jonkun tenavan maailmaan saattanneet. Teillä kuitenkin paikat löystyneet, minusta huolimatta, koittakaa elää sen kanssa!! - Lapseton Sissy
puumatzu kirjoitti:
Hieno kirjoitus, mutta vakuuttelu omasta nuorukkuudestaan monen lapsen äitinä ei ole vakuuttavaa ja ei vedä vertoja aidoille ja oikeille puumille! Koskaan nainen, joka on synnyttänyt alatien kautta ja vielä monta lasta, ei todellakaan ole timmisssä kunnossa, vaikka sitä nyt itse niin haluaa kuvitella ja tietyt miehet vakuuttelee. Eikä sekään helpota alatien löysyyteen, vaikka tyttären kanssa käytetään samoja vaatteita:-) On muutenkin säälittävää se, että äiti yrittää olla nuorekkaampi kuin ikä sallii, you know what I mean? Ryppyvoiteet ymmärrän, mutta sitä en, että äippä käyttää samoja "teinitytön" vaatteita! Ja miehet yleensäkin puhuvat niin paljon paskaa muutenkin pillun saannin toivossa ja saannissa jne. Sorry, tämä karkea kieli, mutta näin se menee reaalimaailmassa.
Eikä se ole miesten aliarvioimista ja varmaankaan kaikki miehet eivät karsasta synnyttänyttä naista, mutta pointti olikin se, että synnyttäneet, eronneet, karanneet jne. naiset, jotka pyörivät toista kierrosta kapakoissa etsiessään himoissaan (nuoria) miehiä luulevat itsestään liikoja, katsovat olevansa etuoikeutettuja juuri vaan sen vuoksi, että ovat äippöjä. Olen noita äippöjä nähnyt työssäni aika monta ja tiedän mistä puhun.Tämä teksti vaikuttaa jonkun nuoremman pimatsun tekstiltä? Ymmärrät varmaan että miltei kaikki 40 vee naiset erottaa noin yleensä jo miesten pillunvonkauskehut ja muut kehut toisistaan?
Vastasitko oikeasti toiselle nelikymppiselle vai toiselle kakskymppiselle?
Minä kyllä uskon jo kolme lasta synnyttäneen 43 vuotiaan äidin jotakin tietävän miehistä ja elämästä yleensä.
Tosi on ettei yksikään alateitse synnyttänyt äiti vaihtaisi lastaan tiukempaan tavaraan tai kiinteimpiin rintoihin mutta moni lapseton (ei oma valinta) vaihtaisi tiukan alapäänsä löysempään jos saisi sillä lapsen. - ???
puumatzu kirjoitti:
en ala spekuloimaan lapsettomuudestani täällä ja kommenttini aluksi oli siinä, että naiset ovat naisia ilman hitonmoista tenavalaumaa. Olen edelleenkin sitä mieltä, että naiseus ei tule ainoastaan jostain pentulaumasta ympärillä ja siitä, että niistä keskustellaan jonkun hiekkalaatikon ympärillä päivät pitkät vuodesta toiseen. Katkera en ole, vaan huvittaa kuinka itsekeskeisiä kaikki äipät maassamme on ja siihen väliin ei mahdukkaan mitään muuta kuin miten niitä vaippoja vaihdetaan ja milloin jne.
En koe olevani parempi kuin nämä äipät, vaan kirjoitin siitä, miten nämä suom. ihanat äidit luulevat olevansa etuoikeutettuja joka paikassa liikkuessaan jne. Varmaan huomasit, että keskustelun aihe oli puumat ja tänne kirjoitan puumana enkä minään äippänä, joka kerrtoo miten neljän lapsen jälkeenkin joku kylän kolli kattelee pitkään ja sitä rajaa. Niin se vain menee, että me puumat, myös jotka eivät ole synnyttäneet (Monet ovat tietty) emme voisi saada sitä elämää mikä meille kuuluu. Kaikki naimisissa olevat naiset ja sitten eronneet, toista kierrosta kapakoissa itseään tyrkyttäen eivät pärjää puumille.
Te ihanat perheäidit luulette vaan, että teille kuuluu kaikki miehet siksi että olette jonkun tenavan maailmaan saattanneet. Teillä kuitenkin paikat löystyneet, minusta huolimatta, koittakaa elää sen kanssa!!Säälittävää, sinä varmaan puumailessasi kerrot nuorille miehille ensimmäisenä kuinka timmit paikat sinulla on verrattuna esim. vieressä istuvalla eronneella nelikymppisellä yh-äidillä ?
Onhan siinä meriittiä kerrassaan.
Olet selvästi tehnyt omia johtopäätöksiä yh-äideistä ja heidän hiekkalaattikkokeskusteluistaan ja epätoivoisista miehen iskuyrityksistään.
Olet oikeassa että nainen on nainen ilman pentulaumaakin mutta olet ilmeisesti sitä mieltä että pentulauman äiti ei kuitenkaan ole nainen niinkuin sinä vaan he ovat tyrkkyjä ja epätoivoisia ? Miesten mielestä vai omasta mielestäsi?
Kuinka moni kolli näkee päälle päin kuka on synnyttänyt ja kuka ei ? Suomessa on jo tuhansia nuoria ei synnyttäneitä ylilihavia naisia ja yhtä paljon timmissä kunnossa olevia synnyttäneitä.
On ihan yhtä mahdollista kollin kuolata sitä synnyttänyttä tai ei synnyttänyttä. - ei synnyttänyt
Puuma #5 kirjoitti:
Ai että alatiesynnytykset pitäisi VAATIA. No just, menepä sinä jonnekin kehitysmaahan, missä muuta vaihtoehtoa ei ole, vaikka olisi miten ylikokoinen sikiö ja poikittain synnytyskanavassa. Siinä sitten hyvässä lykyssä kuolee molemmat, sekä synnyttäjä että lapsi.
Tuo edellä kirjoittanut "puuma" ei edes puhunut mitään keisarinleikkauksesta, pikemminkin viestistä sai sen käsityksen ettei hänellä ei ole lapsia lainkaan. Miksi sinä katsot asiaksesi tuota ruveta surkuttelemaan?
En tiedä paljonko keisarinleikkauksiin käytetään verorahoja -- tuskin ainkaan sellaisiin, joita vaaditaan "vain" paikkojen tiiviinä pysymisen vuoksi -- mutta tavallisiin synnytyksiin ja varsinkin lastenhoitoon kulutetaan ihan älyttömiä määriä verorahoja. Hienoa että on myös meitä, jotka emme maksata työnantajilla ja veronmaksajilla äitiyslomia ja hoitovapaita emmekä pahenna maailman ylikansoitusta ihan vain siksi että luullaan synnyttämistä joksikin elämän tarkoitukseksi.Sehän on elämän tarkoitus käsittäkseni ?
- puumatzu
??? kirjoitti:
Säälittävää, sinä varmaan puumailessasi kerrot nuorille miehille ensimmäisenä kuinka timmit paikat sinulla on verrattuna esim. vieressä istuvalla eronneella nelikymppisellä yh-äidillä ?
Onhan siinä meriittiä kerrassaan.
Olet selvästi tehnyt omia johtopäätöksiä yh-äideistä ja heidän hiekkalaattikkokeskusteluistaan ja epätoivoisista miehen iskuyrityksistään.
Olet oikeassa että nainen on nainen ilman pentulaumaakin mutta olet ilmeisesti sitä mieltä että pentulauman äiti ei kuitenkaan ole nainen niinkuin sinä vaan he ovat tyrkkyjä ja epätoivoisia ? Miesten mielestä vai omasta mielestäsi?
Kuinka moni kolli näkee päälle päin kuka on synnyttänyt ja kuka ei ? Suomessa on jo tuhansia nuoria ei synnyttäneitä ylilihavia naisia ja yhtä paljon timmissä kunnossa olevia synnyttäneitä.
On ihan yhtä mahdollista kollin kuolata sitä synnyttänyttä tai ei synnyttänyttä.Tais nyt mennä yli hilseen, vai. Alunperin kerroin, että olen puumanainen siinä mielessä onnekaskin etten ole "saanut" kohdalleni sitä pentuetta, joka monen äippäsen kohdalla on kasvatettavana. On minulla silti kuitenkin kummilapsia kolme kappaletta ja se on fine. keskustelun päätarkoitushan olikin puumissa ja kommentoin ensimmäisellä kerralla toiselle puumalle omalla tavallani. Siihen sit tietty kaikkitietävä äippä kommentoi, että säälii minua, kun en ole alatiesynnyttänyt, mutta kiihoksissaan tämä nainen ei nyt tajunnut etten ole synnyttänyt ollenkaan.
Mainitsin myös alussa että ole iloinen siitä, että olen vielä timmissä kunnossa ja rinnat eivät roiku. Se on aika kiva juttu se, vaikka yli neljänkympin olen. Vaikka ei ole äippä tai yh-äiti, niin saa nauttia elämästä ja tavata myös nuoria miehiä, jos siltä tuntuu. Neljä lasta synnyttänyt eivoi olla timmissä kunnossa ja jos on vielä ne imettänyt. Sitä nyt ei usko vanha erkkikään!
En myöskään aliarvioi miehiä täällä, vaan ainoastaan kritisoin avoimesti teidän äippöjen kuvitteellisuudesta, että olisitte maailman napoja. En myöskään kehu täällä omasta timmeydestä, vaan kerroin miten asiat ovat. Mitä minä nyt olen teitä äippöjä ja etenkin yh-äippöjä nähnyt iltaelämässä, niin aika hurjalta se saalistus näyttää. ja arvatenkin monet nuoret miehet juoksevat teitä karkuun, koska suoraan sanottuna käytte kuulemma palleihin kiinni "pikku" hiprakassa. Näin olen kuullut ja nähnyt. Ei mulla muuta sanottavaa ole, olen oman kantani sanonut ja niin kuin alussa sanoinkin siinä on kaikki kiteytettynä. Toi alkukommenttisi oli aika säälittävä siinä mielessä, että en todellakaan,kun tapaan jonkun miehen kerro miten timmissä kunnossa olen, asiat etenevät omaan tahtiinsa jne. Saahan sitä tietty aina arvailla kaikenlaista:-) - puumatzu
Lapseton Sissy kirjoitti:
Tämä teksti vaikuttaa jonkun nuoremman pimatsun tekstiltä? Ymmärrät varmaan että miltei kaikki 40 vee naiset erottaa noin yleensä jo miesten pillunvonkauskehut ja muut kehut toisistaan?
Vastasitko oikeasti toiselle nelikymppiselle vai toiselle kakskymppiselle?
Minä kyllä uskon jo kolme lasta synnyttäneen 43 vuotiaan äidin jotakin tietävän miehistä ja elämästä yleensä.
Tosi on ettei yksikään alateitse synnyttänyt äiti vaihtaisi lastaan tiukempaan tavaraan tai kiinteimpiin rintoihin mutta moni lapseton (ei oma valinta) vaihtaisi tiukan alapäänsä löysempään jos saisi sillä lapsen.Ihan turha kommentti sinänsä. Eipä tietenkään kukaan vaihtaisi lastaan tiukempaan, mutta varmaan todellisuudessa haluaisi sellaisen!!! Ja enkä sitäkään kiellä, että 43 v ei tietäisi miehistä jotain, totta hitossa tietää ainakin oman ukkonsa, jollei vieraissa ole käynyt ja sekin on mahdollista;-/ Niinkuin olen alussa sanonut, että lapsen saanti ei ole maailman tärkein asia, ei ainakaan minun mielestäni eikä monen muunkaan naisen. Äityis on yliarvorstettua!!
- Kokemusta on
puumatzu kirjoitti:
Ihan turha kommentti sinänsä. Eipä tietenkään kukaan vaihtaisi lastaan tiukempaan, mutta varmaan todellisuudessa haluaisi sellaisen!!! Ja enkä sitäkään kiellä, että 43 v ei tietäisi miehistä jotain, totta hitossa tietää ainakin oman ukkonsa, jollei vieraissa ole käynyt ja sekin on mahdollista;-/ Niinkuin olen alussa sanonut, että lapsen saanti ei ole maailman tärkein asia, ei ainakaan minun mielestäni eikä monen muunkaan naisen. Äityis on yliarvorstettua!!
Tiedoksi vain että ei pidä paikkaansa
- Halooo !
puumatzu kirjoitti:
Eikä se ole miesten aliarvioimista ja varmaankaan kaikki miehet eivät karsasta synnyttänyttä naista, mutta pointti olikin se, että synnyttäneet, eronneet, karanneet jne. naiset, jotka pyörivät toista kierrosta kapakoissa etsiessään himoissaan (nuoria) miehiä luulevat itsestään liikoja, katsovat olevansa etuoikeutettuja juuri vaan sen vuoksi, että ovat äippöjä. Olen noita äippöjä nähnyt työssäni aika monta ja tiedän mistä puhun.Hah ! No etpä sinä sitten niiin edistyksellinen loppujen lopuksi ollutkaan. - Synnyttänyt voi olla vielä timmimpi kuin synnyttämätön, keinoja löytyy jos haluja ja itsekuria keinojen käyttämiseen ja toteuttamiseen on ...
Joten puhupa vain omasta puolestasi. Sitä paitsi, oletko ihan varma, että olet ajatellut asiat loppuun asti ... - puumatzu
Halooo ! kirjoitti:
Hah ! No etpä sinä sitten niiin edistyksellinen loppujen lopuksi ollutkaan. - Synnyttänyt voi olla vielä timmimpi kuin synnyttämätön, keinoja löytyy jos haluja ja itsekuria keinojen käyttämiseen ja toteuttamiseen on ...
Joten puhupa vain omasta puolestasi. Sitä paitsi, oletko ihan varma, että olet ajatellut asiat loppuun asti ...Edistyksellinen tai ei, mutta ainahan te saatte heittää väliin arvailuja sun muuta. Niin, joku siellä kirjoitti, että mistä se mies päältäpäin huomaa onko nainen synnyttämätön tai synnyttänyt ja sitä myötä timmissä kunnossa. No, sanon siihen, että kyllä se mies siinä vaiheessa huomaa kun sänkyyn menette:-) Eikä kukaan todellakaan usko ikinä kuuna päivänä, että 3 lasta synnyttänyt ja naimisissa monet vuodet ole yhtä timmissä kunnossa synnyttämättömän naisen kanssa. Ei imettäneen naisen rinnat ole yhtä kiinteät kuin sen, joka ei ole imettänyt ellei ole käynyt pistämässä silikonia. Ihan turha tollasesta yleensäkään väittää. Toki huolta pidetään kropasta ja liikutaan ja urheillaan, mutta se ei ole sama asia eikä tyttären vaatteita käyttämällä tulla enää nuoremmiksi ehkä "ikinuoriksi" kylläkin!
Kirjoitin tuossa että en aliarvioi miehiä millään lailla, en todellakaan ja elämäntehtäväni ei ole hakea miehiä ja saalistaa heitä hyeenana kaiket illat. Mutta kerroin senkin puolen kuinka yh-äidit juoksevat miehiä jahtaamassa kapakoissa, vaikka juuri ovat edellisestä päässeet eroon. Se oli se pointti, ei mikään muu arvailunne. Niin ja se äippä' 43 v ja kolma lasta tuskin nyt sit kuitenkaan tietää kaikkea miehistä. Kun tietää mitä miehet juttelevat ja ajattelevat, niin kyllä se vaan on niin, että timmissä kunnossa oleva nainen kiinnostaa enemmän kuin löysä. Noita miesten juttuja vaan satun kuulemaan työpaikallani. Miksi muuten miehet matkustavat sankoin joukoin mm. Thaimaaseen? - En suostu tyhjäpääks
puumatzu kirjoitti:
Edistyksellinen tai ei, mutta ainahan te saatte heittää väliin arvailuja sun muuta. Niin, joku siellä kirjoitti, että mistä se mies päältäpäin huomaa onko nainen synnyttämätön tai synnyttänyt ja sitä myötä timmissä kunnossa. No, sanon siihen, että kyllä se mies siinä vaiheessa huomaa kun sänkyyn menette:-) Eikä kukaan todellakaan usko ikinä kuuna päivänä, että 3 lasta synnyttänyt ja naimisissa monet vuodet ole yhtä timmissä kunnossa synnyttämättömän naisen kanssa. Ei imettäneen naisen rinnat ole yhtä kiinteät kuin sen, joka ei ole imettänyt ellei ole käynyt pistämässä silikonia. Ihan turha tollasesta yleensäkään väittää. Toki huolta pidetään kropasta ja liikutaan ja urheillaan, mutta se ei ole sama asia eikä tyttären vaatteita käyttämällä tulla enää nuoremmiksi ehkä "ikinuoriksi" kylläkin!
Kirjoitin tuossa että en aliarvioi miehiä millään lailla, en todellakaan ja elämäntehtäväni ei ole hakea miehiä ja saalistaa heitä hyeenana kaiket illat. Mutta kerroin senkin puolen kuinka yh-äidit juoksevat miehiä jahtaamassa kapakoissa, vaikka juuri ovat edellisestä päässeet eroon. Se oli se pointti, ei mikään muu arvailunne. Niin ja se äippä' 43 v ja kolma lasta tuskin nyt sit kuitenkaan tietää kaikkea miehistä. Kun tietää mitä miehet juttelevat ja ajattelevat, niin kyllä se vaan on niin, että timmissä kunnossa oleva nainen kiinnostaa enemmän kuin löysä. Noita miesten juttuja vaan satun kuulemaan työpaikallani. Miksi muuten miehet matkustavat sankoin joukoin mm. Thaimaaseen?Sinä siis väität, että miessukupuoli on niiin tyhmää, että vain rintojen koko, muoto ja kiinteys merkitsevät jotakin. Nooo, voihan se olla niinkin mutta toivonpa kuitenkin, että ei. Jospa hekin etsivät ihmistä eivätkä rintoja. Onko liikaa toivottu ...
Millaisella henkisellä ajatusmaailmalla on varustettu ihminen, jonka pääpointti on naisen rintavarustus ? - puumatzu
En suostu tyhjäpääks kirjoitti:
Sinä siis väität, että miessukupuoli on niiin tyhmää, että vain rintojen koko, muoto ja kiinteys merkitsevät jotakin. Nooo, voihan se olla niinkin mutta toivonpa kuitenkin, että ei. Jospa hekin etsivät ihmistä eivätkä rintoja. Onko liikaa toivottu ...
Millaisella henkisellä ajatusmaailmalla on varustettu ihminen, jonka pääpointti on naisen rintavarustus ?Koska kysymys oli aika huvittava sinänsä ja en edelleenkään väitä, että miehet ovat tyhjäpäitä ja haluaisin, että joku "tyhjäpää nainen" selittäisi miten olen halventanut miehiä, olisi erittäin mienkiintoista ylensääkin tietää, koska näyttää siltä että te itse ämmät halveeratte miehiä ilman minkäälaista argumenntiä.
Jokaiselle naiselle rintojen kiinteys , koko ym. merkitsee jotain ja varmaan satut tietämään sen, jos olet nainen. Se on aina tietenkin toivottua, että mies toivoo muutakin suhteesta, mutta tänä päivänä, on valitettavasti niin, että miehet kaipaavat myös sen kiinteyden lisäksi inhimillisyyttä ja naiseutta ja päinvastoin. Omien rintojen koosta en puhunutkaan, vaan ainoastaan kiinteydestä! - se 43väippä
puumatzu kirjoitti:
Edistyksellinen tai ei, mutta ainahan te saatte heittää väliin arvailuja sun muuta. Niin, joku siellä kirjoitti, että mistä se mies päältäpäin huomaa onko nainen synnyttämätön tai synnyttänyt ja sitä myötä timmissä kunnossa. No, sanon siihen, että kyllä se mies siinä vaiheessa huomaa kun sänkyyn menette:-) Eikä kukaan todellakaan usko ikinä kuuna päivänä, että 3 lasta synnyttänyt ja naimisissa monet vuodet ole yhtä timmissä kunnossa synnyttämättömän naisen kanssa. Ei imettäneen naisen rinnat ole yhtä kiinteät kuin sen, joka ei ole imettänyt ellei ole käynyt pistämässä silikonia. Ihan turha tollasesta yleensäkään väittää. Toki huolta pidetään kropasta ja liikutaan ja urheillaan, mutta se ei ole sama asia eikä tyttären vaatteita käyttämällä tulla enää nuoremmiksi ehkä "ikinuoriksi" kylläkin!
Kirjoitin tuossa että en aliarvioi miehiä millään lailla, en todellakaan ja elämäntehtäväni ei ole hakea miehiä ja saalistaa heitä hyeenana kaiket illat. Mutta kerroin senkin puolen kuinka yh-äidit juoksevat miehiä jahtaamassa kapakoissa, vaikka juuri ovat edellisestä päässeet eroon. Se oli se pointti, ei mikään muu arvailunne. Niin ja se äippä' 43 v ja kolma lasta tuskin nyt sit kuitenkaan tietää kaikkea miehistä. Kun tietää mitä miehet juttelevat ja ajattelevat, niin kyllä se vaan on niin, että timmissä kunnossa oleva nainen kiinnostaa enemmän kuin löysä. Noita miesten juttuja vaan satun kuulemaan työpaikallani. Miksi muuten miehet matkustavat sankoin joukoin mm. Thaimaaseen?Siis jutun pointti oli se että yksikään mies jonka kanssa olen säkyyn saakka mennyt ei ole huonoa tykännyt alapäästäni tai rinnoistani ja kaikki olisivat halunneet hommaa jatkaa tai aloittaa kanssani parisuhteen.
Jokaisesta hoidostani on jäänyt ystävä ja minulla on sen lisäksi monia miesystäviä jotka eivät ole hoitojani.
Joten minulla ei ole minkäänlaista käsitystä siitä että synnyttänyt nainen ei kelpaisi. Minulla ei ole hlökohtaista kokemusta vaan täysin päinvastaista. Minä olen koko ikäni tehnyt myös töitä miesten kanssa
sekä viettänyt vapaa-aikani miesten seuroissa.
Rintani eivät todellakaan ole kiinteät mutta todistettavasti minun kohdallani sillä ei ole ollut minkäänlaista merkitystä ja nyt tiedän että miehetkin ihan oikeasti ihastuvat ihan muihin juttuihin naisessa.
Ja kiihottuvat.
On niitä jotka haluavat olla ikiteinejä mutta minä olen kait nätti vaikka säkki päällä, teinistä en tiedä?
Naiset sen on muuten minulle sanoneet.
Tärkeintähän on miten sen säkin päällänsä kantaa. Joku osaa olla seksikäs siinäkin eikä tarvitse minaria päällensä laittaa.
Miehen perässä juoksioita riittää ihan samalla tavoin kapakoissa niissä eroneissa yh.ssa kuin lapsettomissa
epätoivoisissa keski-ikäisissä ei yh.ssakin. - puumatzu
se 43väippä kirjoitti:
Siis jutun pointti oli se että yksikään mies jonka kanssa olen säkyyn saakka mennyt ei ole huonoa tykännyt alapäästäni tai rinnoistani ja kaikki olisivat halunneet hommaa jatkaa tai aloittaa kanssani parisuhteen.
Jokaisesta hoidostani on jäänyt ystävä ja minulla on sen lisäksi monia miesystäviä jotka eivät ole hoitojani.
Joten minulla ei ole minkäänlaista käsitystä siitä että synnyttänyt nainen ei kelpaisi. Minulla ei ole hlökohtaista kokemusta vaan täysin päinvastaista. Minä olen koko ikäni tehnyt myös töitä miesten kanssa
sekä viettänyt vapaa-aikani miesten seuroissa.
Rintani eivät todellakaan ole kiinteät mutta todistettavasti minun kohdallani sillä ei ole ollut minkäänlaista merkitystä ja nyt tiedän että miehetkin ihan oikeasti ihastuvat ihan muihin juttuihin naisessa.
Ja kiihottuvat.
On niitä jotka haluavat olla ikiteinejä mutta minä olen kait nätti vaikka säkki päällä, teinistä en tiedä?
Naiset sen on muuten minulle sanoneet.
Tärkeintähän on miten sen säkin päällänsä kantaa. Joku osaa olla seksikäs siinäkin eikä tarvitse minaria päällensä laittaa.
Miehen perässä juoksioita riittää ihan samalla tavoin kapakoissa niissä eroneissa yh.ssa kuin lapsettomissa
epätoivoisissa keski-ikäisissä ei yh.ssakin.Oletko se sama äippä 43 v, joka kehui kolmella lapsellaan ja nuoremmalla miehellä? No, nyt sitten ymmärrän, että tiedät miehistä, kun olet vireáissa ilmeisesti juossut (hoidot);-)
Varmaan oletkin saanut kehuja, miehet osaavat sen homman. Tuossa kesällä juttelin yhden eronneen miehen kanssa, joka oli siinä välissä ehtinyt seurustellakkin jonkun toisen yh-äipän kanssa ja sanoi, että molemmilla löysät paikat, kun on synnyttänyt niin on. Toki puhuttiin muutakin, mutta kun aihe meni jossain vaiheessa exiin jne.
Niinkuin tuolla aiemminkin kirjoitin, että vaikka niitä teinitytön vaatteita laitteleekin päällensä, niin ei se sitä alapäätä eikä rintoja tee kiinteämmäksi. Ja kukaan ei ole seksikäs säkki päällä, heh.
Yh-äitien miesten vonkaaminen ainakin Hesan kapakoissa on jo vitsi, tule katsomaan ja kokemaan ehkä sieltä sinullekkin joku hoito löytyy hetkessä. - Se äippävm66
puumatzu kirjoitti:
Oletko se sama äippä 43 v, joka kehui kolmella lapsellaan ja nuoremmalla miehellä? No, nyt sitten ymmärrän, että tiedät miehistä, kun olet vireáissa ilmeisesti juossut (hoidot);-)
Varmaan oletkin saanut kehuja, miehet osaavat sen homman. Tuossa kesällä juttelin yhden eronneen miehen kanssa, joka oli siinä välissä ehtinyt seurustellakkin jonkun toisen yh-äipän kanssa ja sanoi, että molemmilla löysät paikat, kun on synnyttänyt niin on. Toki puhuttiin muutakin, mutta kun aihe meni jossain vaiheessa exiin jne.
Niinkuin tuolla aiemminkin kirjoitin, että vaikka niitä teinitytön vaatteita laitteleekin päällensä, niin ei se sitä alapäätä eikä rintoja tee kiinteämmäksi. Ja kukaan ei ole seksikäs säkki päällä, heh.
Yh-äitien miesten vonkaaminen ainakin Hesan kapakoissa on jo vitsi, tule katsomaan ja kokemaan ehkä sieltä sinullekkin joku hoito löytyy hetkessä.Enkö kertonut eläneeni 5 vuotta sinkkuna eron jälkeen? En elänyt selibaatissa sitä aikaa.
Eikä tarvinnut juosta kenenkään perässäkään. Olla vaan oma ihana itsensä.
Minkälaisia miesystäviä sinulla on? Ihanko joku mies kertoilee naiselle kuinka jollakin naisella on ollut löysät paikat? Voi kääk .Ei voi olla totta?
Totta kuitenkin puhut että teinitytön vaatteet ei tee kenenkään rintoja kiinteämmäksi mutta totta sekin että kaikki ei tarvitse kiinteitä rintoja näyttääkseen seksikkäältä tai vetääkseen miehiä (niitä nuorempiakin) puoleensa?
Minun mhoidot ovat takanapäin mutta toki käyn silloin tällöin kapakoissa ja hienoa on huomata että ei tarvitse teiniremeleitä eikä tarvitse näemmä kiinteitä rintoja viehättääkseen miehiä?
Tai...ehkä paikkalisbaarijuopot viehättyy vain tisseistä ja pimperoista?
Niitä en edes halua viehättää.
Taitaa olla enempi luonnejuttuja? - Oletuksia?
puumatzu kirjoitti:
Te ihanat perheäidit luulette vaan, että teille kuuluu kaikki miehet siksi että olette jonkun tenavan maailmaan saattanneet. Teillä kuitenkin paikat löystyneet, minusta huolimatta, koittakaa elää sen kanssa!!Mistä tiedät että kaikki äipät ovat itsekeskeisiä ? Miten niin luulevat olevansa etuoikeutettuja? Mikä elämä kuuluu teille ja mikä äipöille? Onko joku väittänyt että kaikki naimissa olleet, eronneet ja toista kierrosta itseään tyrkyttävät pärjäisivät sinulle siis sille oikealle ja aidolle puumalle?
Minä luulen että aika moni pärjää mutta ei suinkaan kaikki.
Luuleeko kaikki ihanat perheenäidit että kaikki miehet kuuluu heille? No, ei luule eikä ne sitä haluakkaan.
Eikä niitä miehiä joille se pilluvärkki olisi tärkeintä. Ne saat pitää. - sama..
Se äippävm66 kirjoitti:
Enkö kertonut eläneeni 5 vuotta sinkkuna eron jälkeen? En elänyt selibaatissa sitä aikaa.
Eikä tarvinnut juosta kenenkään perässäkään. Olla vaan oma ihana itsensä.
Minkälaisia miesystäviä sinulla on? Ihanko joku mies kertoilee naiselle kuinka jollakin naisella on ollut löysät paikat? Voi kääk .Ei voi olla totta?
Totta kuitenkin puhut että teinitytön vaatteet ei tee kenenkään rintoja kiinteämmäksi mutta totta sekin että kaikki ei tarvitse kiinteitä rintoja näyttääkseen seksikkäältä tai vetääkseen miehiä (niitä nuorempiakin) puoleensa?
Minun mhoidot ovat takanapäin mutta toki käyn silloin tällöin kapakoissa ja hienoa on huomata että ei tarvitse teiniremeleitä eikä tarvitse näemmä kiinteitä rintoja viehättääkseen miehiä?
Tai...ehkä paikkalisbaarijuopot viehättyy vain tisseistä ja pimperoista?
Niitä en edes halua viehättää.
Taitaa olla enempi luonnejuttuja?päästiin ilman epätoivoista metsästystä.
- Just-just
puumatzu kirjoitti:
Koska kysymys oli aika huvittava sinänsä ja en edelleenkään väitä, että miehet ovat tyhjäpäitä ja haluaisin, että joku "tyhjäpää nainen" selittäisi miten olen halventanut miehiä, olisi erittäin mienkiintoista ylensääkin tietää, koska näyttää siltä että te itse ämmät halveeratte miehiä ilman minkäälaista argumenntiä.
Jokaiselle naiselle rintojen kiinteys , koko ym. merkitsee jotain ja varmaan satut tietämään sen, jos olet nainen. Se on aina tietenkin toivottua, että mies toivoo muutakin suhteesta, mutta tänä päivänä, on valitettavasti niin, että miehet kaipaavat myös sen kiinteyden lisäksi inhimillisyyttä ja naiseutta ja päinvastoin. Omien rintojen koosta en puhunutkaan, vaan ainoastaan kiinteydestä!Tietenkin kysymys on huvittava jos ei ymmärrä mistä on kyse. Sinulle ihmiselämän tärkein määre on r i n n a t ! Oletko tullut AJATELLEEKSI että on vakavasti sairaita, rintasyöpäpotilaita esim., joilta otetaan molemmat pois ? Heidän täytyy jatkaa elämää sinunlaisistasi huolimatta ...
Mielestäni täällä kukaan ei halveeraa niin paljon ja pahasti kuin sinä. Ensin synnyttäneitä naisia, joiden paikkojen löysyys näyttää olevan sinulle iso ongelma. Sitten sitä, että nämä synnyttäjät tulevat sinun apajillesi löysine paikkoineen. Ja vielä niitä poloisia miehiä; sinähän olet päättänyt, minkälaisia naisia miehet ainoastaan tahtovat.
Muitten naisten pukeutumisasioihinkin puutut, eikö jokainen pukeudu oman makunsa, luonteensa, rahapussinsa jne. mukaan. Mikä sinä olet päättämään, mitä kukakin päällensä vetää ...
Aikuisen ikä sinulla näyttää olevan mutta ei elämänkokemuksen ja näkemyksen tuomaa ymmärrystä ja suhtautumistapaa ja inhimillisyys sinulta puuttuu kokonaan. Sinä et suo kaikille oikeutta toteuttaa omaa elämäntapaansa haluamallaan tavalla. Olipa löysä, timmi, pitkä, pätkä, rinnallinen tai rinnaton.
Ehdotan, että unohdat rintasi hetkeksi, otat ne pois silmiesi edestä ja alat katsella ja tutkia maailmaa muunlaisten asioiden ja aiheiden tiimoilta. Tutustu vaikka rintasyövän sairastaneisiin naisiin, kysy, mikä heille on elämässä tärkeää ja miten he voivat elää ilman R I N T O J A ! - Jinghjang
puumatzu kirjoitti:
Kirjoitin tuossa että en aliarvioi miehiä millään lailla, en todellakaan ja elämäntehtäväni ei ole hakea miehiä ja saalistaa heitä hyeenana kaiket illat. Mutta kerroin senkin puolen kuinka yh-äidit juoksevat miehiä jahtaamassa kapakoissa, vaikka juuri ovat edellisestä päässeet eroon. Se oli se pointti, ei mikään muu arvailunne. Niin ja se äippä' 43 v ja kolma lasta tuskin nyt sit kuitenkaan tietää kaikkea miehistä. Kun tietää mitä miehet juttelevat ja ajattelevat, niin kyllä se vaan on niin, että timmissä kunnossa oleva nainen kiinnostaa enemmän kuin löysä. Noita miesten juttuja vaan satun kuulemaan työpaikallani. Miksi muuten miehet matkustavat sankoin joukoin mm. Thaimaaseen?joko tosi nuoria...liian nuoria siis tai poikia ja suurin osa hakee sieltä nöyrän vaimon ei siis kiinteitä tissejä tai piukkaa pimppiä mutta helppoa kylläkin. Tiedän aika monta miestä jotka ovat vaihtaneet suomalaisen kauniinkin vaimonsa nöyrempään mutta paljon rumempaan thaimaalaiseen. Siinä tarvitaan kyllä katetta kortille.
- puumatzu
Just-just kirjoitti:
Tietenkin kysymys on huvittava jos ei ymmärrä mistä on kyse. Sinulle ihmiselämän tärkein määre on r i n n a t ! Oletko tullut AJATELLEEKSI että on vakavasti sairaita, rintasyöpäpotilaita esim., joilta otetaan molemmat pois ? Heidän täytyy jatkaa elämää sinunlaisistasi huolimatta ...
Mielestäni täällä kukaan ei halveeraa niin paljon ja pahasti kuin sinä. Ensin synnyttäneitä naisia, joiden paikkojen löysyys näyttää olevan sinulle iso ongelma. Sitten sitä, että nämä synnyttäjät tulevat sinun apajillesi löysine paikkoineen. Ja vielä niitä poloisia miehiä; sinähän olet päättänyt, minkälaisia naisia miehet ainoastaan tahtovat.
Muitten naisten pukeutumisasioihinkin puutut, eikö jokainen pukeudu oman makunsa, luonteensa, rahapussinsa jne. mukaan. Mikä sinä olet päättämään, mitä kukakin päällensä vetää ...
Aikuisen ikä sinulla näyttää olevan mutta ei elämänkokemuksen ja näkemyksen tuomaa ymmärrystä ja suhtautumistapaa ja inhimillisyys sinulta puuttuu kokonaan. Sinä et suo kaikille oikeutta toteuttaa omaa elämäntapaansa haluamallaan tavalla. Olipa löysä, timmi, pitkä, pätkä, rinnallinen tai rinnaton.
Ehdotan, että unohdat rintasi hetkeksi, otat ne pois silmiesi edestä ja alat katsella ja tutkia maailmaa muunlaisten asioiden ja aiheiden tiimoilta. Tutustu vaikka rintasyövän sairastaneisiin naisiin, kysy, mikä heille on elämässä tärkeää ja miten he voivat elää ilman R I N T O J A !Nyt siellä joku äippä sai herneet nenäänsä kateuksissaan. Olen pahoillani, että sinä koet kaiken tämän sanomani ja mielipiteeni, joka myös on vapaa, näin voimakkaasti. En ole äippä enkä koe noita äitinä olevia asioita mitenkään hurjan tärkeinä ja toin esille ensin, että olen iloinen ja onnellinen, että minunkaltaisella naisella on niin kauniit rinnat, peppu ja tiukat paikat puumana. Täällä ei tuskin tarvitse alkaa puhumaan rintasyövästä, se kuuluu toiselle foorumille!!
Ei ole minun syyni, että teillä synnyttäneillä on löysät paikat, mutta pakkohan täälläkin on puolustautua teitä "timmejä" ison perheen äitejä vastaan, koska joku niistä ensimmäisenä aloitti keskustelun kanssani alapäätien synnytyksestä ja joku jatkaa sitä rataa, että on kolmen lapsen äitinäkin haluttua tavaraa kylän keskustassa, kun sinne pyyhkäsee verkkareissa jne. Yksi emäntä naimisissa oleva kertoo, että tietää miehistä kaiken, mutta ei tiedä sitä, että mies haluaisi takuulla Thaimaaseen huoriin. En todellakaan ole täällä syynä päänä kehunut omien rintojeni koosta, mutta kiinteät ovat, halusitte sitä tai ette.
Minulla on inhimillisyyttä, mutta hauska huomata kuinka tietyt ihmiset suivaantuvat noin pahasti. Puumanaisellakin on inhimillisyyttä eikä vain kaiken omistavalla pentueella, ota se nyt huomioon, jos jatkat tätä keskustelua:-)
Oli pakko puuttua naisten pukeutumiseen siinä mielessä, koska he itse sen aloittivat kertomalla kuinka me nyt sitten tyttären kanssa käytetään samoja vaatteita ja plää, plää, plää. Muuan nainen, en tiedä josko se olet sinä,kertoi, että käyttää tyttärensä vaatteita, haloo? Ei voi olla totta? Mitä ne teidän äijänne siitä sanoo? Aikuinen nainen pukeutuu oman tyttärensä vaatteisiin. Ja eipä se "nuorekas" pukeutuminen ole helpotus niihin riipparinto...n jne. ja jos hakee naisellista pukeutumista, niin kannattaa hakea ihan oma tyyli. Sorry, taas neuvoin tässä asiassa....
Niin, miten sen nyt ottaa, ikää on ja kokemusta ja näkemystäkin on monelta kantilta, mutta oman kantani pidän niinkuin tähänkin asti ja suon toki kaikille ihmisille toteuttaa omaa elämäntapaa tietysti, mutta tässä keskustelussa ei ollutkaan kysymys siitä.
Ehdotan sinulle myös, että otat ne tuikitärkeät rillisi naamaltasi ja luet koko viestiketjun, niin voit sitten arvoida asioita uudelleen ja uudelleen.
Ota samalla huomioon, että tämä on keskustelupalsta ja mielipiteet ovat vapaat eli tarkoittaa sitä, että ei tarvitse aina olla teidän kaikkitietävien äippöjen kanssa samaa mieltä, eikö olekkin karmaisevaa!? - Sivustaseurannut..
puumatzu kirjoitti:
Nyt siellä joku äippä sai herneet nenäänsä kateuksissaan. Olen pahoillani, että sinä koet kaiken tämän sanomani ja mielipiteeni, joka myös on vapaa, näin voimakkaasti. En ole äippä enkä koe noita äitinä olevia asioita mitenkään hurjan tärkeinä ja toin esille ensin, että olen iloinen ja onnellinen, että minunkaltaisella naisella on niin kauniit rinnat, peppu ja tiukat paikat puumana. Täällä ei tuskin tarvitse alkaa puhumaan rintasyövästä, se kuuluu toiselle foorumille!!
Ei ole minun syyni, että teillä synnyttäneillä on löysät paikat, mutta pakkohan täälläkin on puolustautua teitä "timmejä" ison perheen äitejä vastaan, koska joku niistä ensimmäisenä aloitti keskustelun kanssani alapäätien synnytyksestä ja joku jatkaa sitä rataa, että on kolmen lapsen äitinäkin haluttua tavaraa kylän keskustassa, kun sinne pyyhkäsee verkkareissa jne. Yksi emäntä naimisissa oleva kertoo, että tietää miehistä kaiken, mutta ei tiedä sitä, että mies haluaisi takuulla Thaimaaseen huoriin. En todellakaan ole täällä syynä päänä kehunut omien rintojeni koosta, mutta kiinteät ovat, halusitte sitä tai ette.
Minulla on inhimillisyyttä, mutta hauska huomata kuinka tietyt ihmiset suivaantuvat noin pahasti. Puumanaisellakin on inhimillisyyttä eikä vain kaiken omistavalla pentueella, ota se nyt huomioon, jos jatkat tätä keskustelua:-)
Oli pakko puuttua naisten pukeutumiseen siinä mielessä, koska he itse sen aloittivat kertomalla kuinka me nyt sitten tyttären kanssa käytetään samoja vaatteita ja plää, plää, plää. Muuan nainen, en tiedä josko se olet sinä,kertoi, että käyttää tyttärensä vaatteita, haloo? Ei voi olla totta? Mitä ne teidän äijänne siitä sanoo? Aikuinen nainen pukeutuu oman tyttärensä vaatteisiin. Ja eipä se "nuorekas" pukeutuminen ole helpotus niihin riipparinto...n jne. ja jos hakee naisellista pukeutumista, niin kannattaa hakea ihan oma tyyli. Sorry, taas neuvoin tässä asiassa....
Niin, miten sen nyt ottaa, ikää on ja kokemusta ja näkemystäkin on monelta kantilta, mutta oman kantani pidän niinkuin tähänkin asti ja suon toki kaikille ihmisille toteuttaa omaa elämäntapaa tietysti, mutta tässä keskustelussa ei ollutkaan kysymys siitä.
Ehdotan sinulle myös, että otat ne tuikitärkeät rillisi naamaltasi ja luet koko viestiketjun, niin voit sitten arvoida asioita uudelleen ja uudelleen.
Ota samalla huomioon, että tämä on keskustelupalsta ja mielipiteet ovat vapaat eli tarkoittaa sitä, että ei tarvitse aina olla teidän kaikkitietävien äippöjen kanssa samaa mieltä, eikö olekkin karmaisevaa!?Mistä tuo katkeruus äippöjä kohtaan tulee? Pistät kaikki äipät samaan muottiin ja teet omia johtopäätöksiä äippöjen ajatusmaailmasta ja kuinka se pyörii vaippojen ja eron jälkeisen miehen metsästyksen ympärillä?
Sinusta taas saa sellaisen käsityksen että sinun ajatusmaailmasi pyörii omien kiinteiden rintojesi ympärillä?
Ok, hyväksykäämme sinun piukat paikkasi mutta hyväksykäämme myös yh-äitien seksikkyys joka voi olla ihan samanlaista kuin sinun tai seksikkäämpääkin. Eihän ihmisen haluttavuuden ainoa kriteeri ole kiinteät rinnat ja pikka peppu?
Nekin menettävät merkityksensä vittumaisen ihmisen kropassa.Oikeasti on hoikkia äitejä jotka käyttävät samoja vaatteita tytärten kanssa ja sehän on hienoa jos ne sopivat. Minä en oleta että 20 vuotiaan tyttären vaatteet olisivat välttämättä teinimäisiä napapaitoja niinkuin sinä näytät olettavan.
Monesti tyttäret tulevatkin tyylissään jollakin tavoin äitinsä jalanjälkiä. Jos äiti on kropaltaan tyttömäinen ja tyyliltään niin ei se tyttömäisyys katoa iän myötä.
Minä tunnen viiskymppisiä tyttömäisiä ja tyylikkäitä naisia jotka eivät hae pukeutumisellaan tietoisesti ikinuoruutta vaan ovat sitä olemukseltaan ja persoonaltaan olleet aina sitä.
Se on juurikin se oma tyyli vaikka päällä olisikin tyttären pusero tai toisinpäin.
Luulisin miesten olevan ylpeitä näistä naisistaan? - Erkki 1
puumatzu kirjoitti:
Tais nyt mennä yli hilseen, vai. Alunperin kerroin, että olen puumanainen siinä mielessä onnekaskin etten ole "saanut" kohdalleni sitä pentuetta, joka monen äippäsen kohdalla on kasvatettavana. On minulla silti kuitenkin kummilapsia kolme kappaletta ja se on fine. keskustelun päätarkoitushan olikin puumissa ja kommentoin ensimmäisellä kerralla toiselle puumalle omalla tavallani. Siihen sit tietty kaikkitietävä äippä kommentoi, että säälii minua, kun en ole alatiesynnyttänyt, mutta kiihoksissaan tämä nainen ei nyt tajunnut etten ole synnyttänyt ollenkaan.
Mainitsin myös alussa että ole iloinen siitä, että olen vielä timmissä kunnossa ja rinnat eivät roiku. Se on aika kiva juttu se, vaikka yli neljänkympin olen. Vaikka ei ole äippä tai yh-äiti, niin saa nauttia elämästä ja tavata myös nuoria miehiä, jos siltä tuntuu. Neljä lasta synnyttänyt eivoi olla timmissä kunnossa ja jos on vielä ne imettänyt. Sitä nyt ei usko vanha erkkikään!
En myöskään aliarvioi miehiä täällä, vaan ainoastaan kritisoin avoimesti teidän äippöjen kuvitteellisuudesta, että olisitte maailman napoja. En myöskään kehu täällä omasta timmeydestä, vaan kerroin miten asiat ovat. Mitä minä nyt olen teitä äippöjä ja etenkin yh-äippöjä nähnyt iltaelämässä, niin aika hurjalta se saalistus näyttää. ja arvatenkin monet nuoret miehet juoksevat teitä karkuun, koska suoraan sanottuna käytte kuulemma palleihin kiinni "pikku" hiprakassa. Näin olen kuullut ja nähnyt. Ei mulla muuta sanottavaa ole, olen oman kantani sanonut ja niin kuin alussa sanoinkin siinä on kaikki kiteytettynä. Toi alkukommenttisi oli aika säälittävä siinä mielessä, että en todellakaan,kun tapaan jonkun miehen kerro miten timmissä kunnossa olen, asiat etenevät omaan tahtiinsa jne. Saahan sitä tietty aina arvailla kaikenlaista:-)Erkki uskoo kun on ihan itse nähnyt että synnyttäneellä 47 v naisella on kiinteät ja pyöreät ihan omat tissit. Ehkä hän ei ole imettänyt en tiedä mutta kahden pojan äiti hän on. Sä taisitki puhua neljästä lapsesta? Erkki on itse peppumiehiä eikä tuo mulle oo niin tarkkaa eikä kukaan ole kourinu etumusta edelleenkään baareissa. Ei nuoret eikä vanhat naiset ei sevinpäin eikä kännissä.
- Hah !
puumatzu kirjoitti:
Nyt siellä joku äippä sai herneet nenäänsä kateuksissaan. Olen pahoillani, että sinä koet kaiken tämän sanomani ja mielipiteeni, joka myös on vapaa, näin voimakkaasti. En ole äippä enkä koe noita äitinä olevia asioita mitenkään hurjan tärkeinä ja toin esille ensin, että olen iloinen ja onnellinen, että minunkaltaisella naisella on niin kauniit rinnat, peppu ja tiukat paikat puumana. Täällä ei tuskin tarvitse alkaa puhumaan rintasyövästä, se kuuluu toiselle foorumille!!
Ota samalla huomioon, että tämä on keskustelupalsta ja mielipiteet ovat vapaat eli tarkoittaa sitä, että ei tarvitse aina olla teidän kaikkitietävien äippöjen kanssa samaa mieltä, eikö olekkin karmaisevaa!?'Hyvin' ymmärretty. "Tyhjät tynnyrit kolisevat eniten." - Tyhjyyttään !
- puumatzu
Oletuksia? kirjoitti:
Mistä tiedät että kaikki äipät ovat itsekeskeisiä ? Miten niin luulevat olevansa etuoikeutettuja? Mikä elämä kuuluu teille ja mikä äipöille? Onko joku väittänyt että kaikki naimissa olleet, eronneet ja toista kierrosta itseään tyrkyttävät pärjäisivät sinulle siis sille oikealle ja aidolle puumalle?
Minä luulen että aika moni pärjää mutta ei suinkaan kaikki.
Luuleeko kaikki ihanat perheenäidit että kaikki miehet kuuluu heille? No, ei luule eikä ne sitä haluakkaan.
Eikä niitä miehiä joille se pilluvärkki olisi tärkeintä. Ne saat pitää.että oksat pois ja alta pois. Jos yhtään osaat lukea ja myös rivien välistä ,olisi se suotavaa;-) En missään vaiheessa sanonut, että kaikki äidit luulevat olevansa etuoikeutettuja ja itsekeskeisiä enkä varmaankaan ole sanonut, että joku olisi väittänyt niin että naimisssa olleet, eronneet ja toista kierrosta käyvät pärjäisivät minun kaltaiselle puumalle. Ainoastaan " te äipät" itse nyt vaan koette olevanne jotenkin huonompia ja sillehän minä en mahda mitään. Voitte vaikka keskenänne alkaa keskustelemaan siitä miten ne synnytysarvet ja alapääntien löysyis saataisiin kondikseen, eikö?
Saatte toki sanoa ja länkyttää omia mielipiteitänne ja ihan hauskahan niitä lukea, näkee kuinka epätoivoisia ja epävarmoja te perheenäidit olette, varsinkin te, jotka käytte jo peräti kolmatta kierrosta miesten suhteen, että se pilluvärkki varmaan on ollut siinä tärkein työkalu, eikö sullakin ole ollut niin?? Ja jos satut tietämään naisena, eikä vaan äippänä, niin useimmille miehille se pilluvärkki on elinehto, elämä ei lopu siihen, kun eka pentu saadaan maailmaan. Monet miehet haluavat sinusta huolimatta marimekkoineen, tiukkaa pimppaa ja sitä he hakevat Aasian maista! - puumatzu
Hah ! kirjoitti:
'Hyvin' ymmärretty. "Tyhjät tynnyrit kolisevat eniten." - Tyhjyyttään !
Ei se ole katkeruutta äitejä kohtaan, mutta olenpahan saanut ääneni kuuluville. Teillä monelle tuntuu olevan paljon puolustettavaa ja ymmärrän sen toki;
Mistä moinen että olisin halveeraamassa miehiä. Olenkin sanonut jo, että en halveeraa heiträ millään lailla, taisi olla jonkun äipän turha ilmaan heitetty vitsi, koska siitä ei täällä näy perustelua. Sille taas ei mahda mitään mitä miehet yleensäkin ajattelvat ja puhuvat naisista keskenään ja miesporukassa. Tuossa äskettäin sattumoisin jouduin kuuntelemaan miesporukan juttuja, jossa oli suomalaisten lisäksi ulkomaalaisia ja kaikenikäisiä. Vitsailivat siinä keskenään, että lähtevät Thaimaaseen, koska siellä saa tiukkaa piparia jne. Varmaan monet niistä miehistä ovat naisimissa jne. Lueppa muuten huviksesi muita keskuskestelupalstoja täällä, jossa miehet kirjoittavat naisista, niin tiedät enemmän.
Ajatusmaailmani ei todellakaan pyöri rintojeni ympärillä, teen muutakin kuin istun täällä koneen äärellä. Nämä kaksi asiaa eivät ole verrattavissa kuin mainitsin yh- äippöjen toista ja kolmatta kierrosta kapakoissa eron jälkeen, mutta niin se vaan on sun ihmettelystäsi huolimatta. Ei tietenkään kaikki, enkä niin ole edes sanonut, mutta aikas monet niin tekevät. Avaa silmäsi!
Kerroin vain omasta puolestani miten iloinen olen piukoista paikoistani ja kun en ole synnyttänyt ja taas monet äipät synnytyksen jälkeen yleensä menettävät sen tiukkuuden ja rintojen kiineteyden. Se ei valitettavasti ole minun murheeni, mutta teille tuntuu olevan oikein murheen kryyni, jos olen täällä oman mielipiteeni sanonut. Ja jos joku äippä kokee olevansa seksikäs ja tottakai seksikkäämpi kuin minä, niin mikäs siinä. Jokainen tablaa tyylillään!!
Minä en täällä oleta mitään ja minusta on harvinaisen typerää pistää sanoja toisen suuhun ja toisaalta on heikkoa luetun ymmärtämistä. En siis oleta vieläkään, että käytät ja joku käyttää tyttären kanssa samoja napapaitoja, vaan yleensäkin samoja vaatteita. Tämä koskee muutenkin naisia, jotka käyttävät nuorten tyttöjen vaatteita ollakseen nuorekkaampi jne. Jokainen voi sitten taas miettiä sitä itsekseen vetämättä minua mukaan juttuun, että minä olen sanonut jne. Tyylistä nyt en viitsi kommentoida mitään, se on jokaisella oma!!
En viitsi jatkaa tätä keskustelua täällä enää ja sen minkä halusin sanoa, lukee ensimmäisessä ja toisessa kappaleessa. Keskustelu on mennyt liian pitkälle: naisten pukeutumisesta rintasyöpään jne. Näin se vaan on soljunut, olette itse olleet osana sitä. - puumazu
Erkki 1 kirjoitti:
Erkki uskoo kun on ihan itse nähnyt että synnyttäneellä 47 v naisella on kiinteät ja pyöreät ihan omat tissit. Ehkä hän ei ole imettänyt en tiedä mutta kahden pojan äiti hän on. Sä taisitki puhua neljästä lapsesta? Erkki on itse peppumiehiä eikä tuo mulle oo niin tarkkaa eikä kukaan ole kourinu etumusta edelleenkään baareissa. Ei nuoret eikä vanhat naiset ei sevinpäin eikä kännissä.
sua; mutta tapauksia tiedetään.
- Surullista
puumatzu kirjoitti:
että oksat pois ja alta pois. Jos yhtään osaat lukea ja myös rivien välistä ,olisi se suotavaa;-) En missään vaiheessa sanonut, että kaikki äidit luulevat olevansa etuoikeutettuja ja itsekeskeisiä enkä varmaankaan ole sanonut, että joku olisi väittänyt niin että naimisssa olleet, eronneet ja toista kierrosta käyvät pärjäisivät minun kaltaiselle puumalle. Ainoastaan " te äipät" itse nyt vaan koette olevanne jotenkin huonompia ja sillehän minä en mahda mitään. Voitte vaikka keskenänne alkaa keskustelemaan siitä miten ne synnytysarvet ja alapääntien löysyis saataisiin kondikseen, eikö?
Saatte toki sanoa ja länkyttää omia mielipiteitänne ja ihan hauskahan niitä lukea, näkee kuinka epätoivoisia ja epävarmoja te perheenäidit olette, varsinkin te, jotka käytte jo peräti kolmatta kierrosta miesten suhteen, että se pilluvärkki varmaan on ollut siinä tärkein työkalu, eikö sullakin ole ollut niin?? Ja jos satut tietämään naisena, eikä vaan äippänä, niin useimmille miehille se pilluvärkki on elinehto, elämä ei lopu siihen, kun eka pentu saadaan maailmaan. Monet miehet haluavat sinusta huolimatta marimekkoineen, tiukkaa pimppaa ja sitä he hakevat Aasian maista!Onneksi näille miehille löytyy kaltaisiasi tiukkapimperoisia naisia. Ihan samahan se on toisinkinpäin, on myös naisia joille se iso kikkelikin on elinehto.
Surullistahan se toisaalta on kun itsearvostus lähtee omien sukupuolielinten kelpoisuudesta ja rakkautta etsitään sen avulla.
Kaikki kuitenkin pyrkivät samaan asiaan eli hyvän olon tunteeseen ja rakastetuksi tulemiseen. - puumazu
Surullista kirjoitti:
Onneksi näille miehille löytyy kaltaisiasi tiukkapimperoisia naisia. Ihan samahan se on toisinkinpäin, on myös naisia joille se iso kikkelikin on elinehto.
Surullistahan se toisaalta on kun itsearvostus lähtee omien sukupuolielinten kelpoisuudesta ja rakkautta etsitään sen avulla.
Kaikki kuitenkin pyrkivät samaan asiaan eli hyvän olon tunteeseen ja rakastetuksi tulemiseen.että et ole ymmärtänyt lukemaasi ymmärrät asiat niinkuin ymmärrät. Ei täällä kukaan ole sanonut, että arvostetaan iseämme sukupuolielinten kelpoisuudella ja rakkautta haetaan sillä. Sulleko ne isomunaiset miehet ovat elinehto? Ihan niinkuin voisi jo sanoa, että jotkut teistä äipöistä tällä palstalla olette hemmetin katkeria ja sen lisäksi tyhmiä. Piste.
- Jep jep
puumatzu kirjoitti:
Ei se ole katkeruutta äitejä kohtaan, mutta olenpahan saanut ääneni kuuluville. Teillä monelle tuntuu olevan paljon puolustettavaa ja ymmärrän sen toki;
Mistä moinen että olisin halveeraamassa miehiä. Olenkin sanonut jo, että en halveeraa heiträ millään lailla, taisi olla jonkun äipän turha ilmaan heitetty vitsi, koska siitä ei täällä näy perustelua. Sille taas ei mahda mitään mitä miehet yleensäkin ajattelvat ja puhuvat naisista keskenään ja miesporukassa. Tuossa äskettäin sattumoisin jouduin kuuntelemaan miesporukan juttuja, jossa oli suomalaisten lisäksi ulkomaalaisia ja kaikenikäisiä. Vitsailivat siinä keskenään, että lähtevät Thaimaaseen, koska siellä saa tiukkaa piparia jne. Varmaan monet niistä miehistä ovat naisimissa jne. Lueppa muuten huviksesi muita keskuskestelupalstoja täällä, jossa miehet kirjoittavat naisista, niin tiedät enemmän.
Ajatusmaailmani ei todellakaan pyöri rintojeni ympärillä, teen muutakin kuin istun täällä koneen äärellä. Nämä kaksi asiaa eivät ole verrattavissa kuin mainitsin yh- äippöjen toista ja kolmatta kierrosta kapakoissa eron jälkeen, mutta niin se vaan on sun ihmettelystäsi huolimatta. Ei tietenkään kaikki, enkä niin ole edes sanonut, mutta aikas monet niin tekevät. Avaa silmäsi!
Kerroin vain omasta puolestani miten iloinen olen piukoista paikoistani ja kun en ole synnyttänyt ja taas monet äipät synnytyksen jälkeen yleensä menettävät sen tiukkuuden ja rintojen kiineteyden. Se ei valitettavasti ole minun murheeni, mutta teille tuntuu olevan oikein murheen kryyni, jos olen täällä oman mielipiteeni sanonut. Ja jos joku äippä kokee olevansa seksikäs ja tottakai seksikkäämpi kuin minä, niin mikäs siinä. Jokainen tablaa tyylillään!!
Minä en täällä oleta mitään ja minusta on harvinaisen typerää pistää sanoja toisen suuhun ja toisaalta on heikkoa luetun ymmärtämistä. En siis oleta vieläkään, että käytät ja joku käyttää tyttären kanssa samoja napapaitoja, vaan yleensäkin samoja vaatteita. Tämä koskee muutenkin naisia, jotka käyttävät nuorten tyttöjen vaatteita ollakseen nuorekkaampi jne. Jokainen voi sitten taas miettiä sitä itsekseen vetämättä minua mukaan juttuun, että minä olen sanonut jne. Tyylistä nyt en viitsi kommentoida mitään, se on jokaisella oma!!
En viitsi jatkaa tätä keskustelua täällä enää ja sen minkä halusin sanoa, lukee ensimmäisessä ja toisessa kappaleessa. Keskustelu on mennyt liian pitkälle: naisten pukeutumisesta rintasyöpään jne. Näin se vaan on soljunut, olette itse olleet osana sitä.Kyllä kai sinä miesten jutut tiedät ? ja mitä ne niillä koittaa esittää kavereilleen ? Jos oma kikkeli on pieni niin tottakai se tarkoittaa että naisen pipari on suuri eikö?
Avaa nyt itse silmäsi kun sinulla tuntuu olevan kovasti tietämystä? Luulenpa että se mitä ihminen haluaa kuulla ja nähä niin ne kuunnellaan ja nähdään mutta ne mitä ei haluta niin jätetään kuulematta ja näkemättä? Sinäkin. Jep - puumazu
Jep jep kirjoitti:
Kyllä kai sinä miesten jutut tiedät ? ja mitä ne niillä koittaa esittää kavereilleen ? Jos oma kikkeli on pieni niin tottakai se tarkoittaa että naisen pipari on suuri eikö?
Avaa nyt itse silmäsi kun sinulla tuntuu olevan kovasti tietämystä? Luulenpa että se mitä ihminen haluaa kuulla ja nähä niin ne kuunnellaan ja nähdään mutta ne mitä ei haluta niin jätetään kuulematta ja näkemättä? Sinäkin. Jepvalitettavasti joudun kuuntelemaan miesten juttuja, kun olen sellaisessa työssä ei siinä tilanteessa voi mennä vessaan piiloon tms. eikä kyse ole siitä, että mitä haluaa kuunnella ja mitä ei. Toisaalta taas olisi hyvä teidänkin tulla esiin pumpulien välistä ja tietää mitä miehet/miehenne yleensäkin puhuvat ja ajattelevat. Vois sitä myötä kiiltokuva itsestään seksikkäänä äippänä kariutua. Jep.
- Mitä sais olla?
puumazu kirjoitti:
valitettavasti joudun kuuntelemaan miesten juttuja, kun olen sellaisessa työssä ei siinä tilanteessa voi mennä vessaan piiloon tms. eikä kyse ole siitä, että mitä haluaa kuunnella ja mitä ei. Toisaalta taas olisi hyvä teidänkin tulla esiin pumpulien välistä ja tietää mitä miehet/miehenne yleensäkin puhuvat ja ajattelevat. Vois sitä myötä kiiltokuva itsestään seksikkäänä äippänä kariutua. Jep.
Et ole ainoa nainen joka kuulee ja joutuu työssään kuuntelemaan miesten juttuja? Minä olen yli 15 vuotta toiminut kokous ja juhlaemäntänä. Hoitanut tarjoilu ja saunajärjestelyt lukuisille miesporukoille mutta myös naisille sekä sinkuille että perheellisille.
Siinä sivussa olen kuullut jos jotakin miesten selväpäisiä ja vähemmän selväpäisiä keskusteluja naisista. Olen myös joutunut/saanut olla monen miehen "terapeuttina" siinä työssäni sekä epätoivoisten ja vähemmän epätoivoisten miesten iskuyritysten kohteena. Olen soitellut takseja nuorten miesten "puumille" ja vanhojen miesten nuorikoille mutta moni mies on avautunut hyvinkin henkilökohtaisesti minulle asioistaan.
Minulle on todellakin vuosien varrella tullut selväksi nämä miesten keskinäiset jutut ja erilaiset roolit sekä miten eri tavoin naisia kusestetaan mutta ilokseni olen myös huomannut luulleeni miehistä joskus jotakin mikä on osoittautunut luuloksi eikä ollenkaan totuudeksi.
Minulle on työn kauttani ainakin omasta mielestäni kehittynyt aika hyvä ihmistuntemus ja varsinkin miestuntemus.
Olen itse äiti ja nyt reilu 40v. Olin nuori nainen aloittaessani tämän työn vaikka se jonkin verran on muuttunut vuosien varrella. Olen huomannut myös että iän sekä varsinkin lasten myötä ovat todellakin ruusunpunaiset lasit pudonneet silmiltäni mutta myös erilaiset ennakkoluulot ja kuvitelmat miehistä muuttuneet. On ollut hienoa todellakin ymmärtää ja kokea se että äitys lisää naisen arvostusta myös miesten silmissä ja suuri osa miehistä on todellakin sitä mieltä että äitiys lisää naisen viehättävyyttä niin fyysisesti (jos todellakin hoitaa itsensä takaisin kuosiin niinkuin tiedät monet äidit sen tekevät) kuin henkisestikkin.
Lasten kautta oppii kärsivällisyyttä ja ennenkaikkea lempeyttä sekä suvaitsevaisuutta eikä takerru liikaa itse mieheen. Huumorintaju ainakin lisääntyy lasten myötä.
Toki jo tiedän itse mitä miehessä arvostan ja mitä en arvosta niinkuin naisissakin.
Esteetikkona miehen todellakin pitää miellyttää myös minun silmääni mutta se ei ole tärkeintä.
Valitsin kuitenkin miehen jolla oli jo lapsia vaikka tarjolla olisi ollut lapsettomiakin sekä näin valitsi miehenikin.
Toki en hakenut hänen kohdallaan yhden yön juttua ja olet oikeassa että miehet myös valitsevat nämä yöhoidot eri perustein kuin elämänkumppanin.
Kyllä siinä kohtaa kiree toosa ja pinkeet tissit ratkaisee enemmän kuin muut jutut.
Jos äipästä näkee päällepäin roikkotissit (harvemmin kait näkee) niin eipä ole haluttua tavaraa yöseuraksi ensimmäisenä jos vierellä on piukeempi puuma. - daah
puumatzu kirjoitti:
Kirjoitin tuossa että en aliarvioi miehiä millään lailla, en todellakaan ja elämäntehtäväni ei ole hakea miehiä ja saalistaa heitä hyeenana kaiket illat. Mutta kerroin senkin puolen kuinka yh-äidit juoksevat miehiä jahtaamassa kapakoissa, vaikka juuri ovat edellisestä päässeet eroon. Se oli se pointti, ei mikään muu arvailunne. Niin ja se äippä' 43 v ja kolma lasta tuskin nyt sit kuitenkaan tietää kaikkea miehistä. Kun tietää mitä miehet juttelevat ja ajattelevat, niin kyllä se vaan on niin, että timmissä kunnossa oleva nainen kiinnostaa enemmän kuin löysä. Noita miesten juttuja vaan satun kuulemaan työpaikallani. Miksi muuten miehet matkustavat sankoin joukoin mm. Thaimaaseen?No juuri siksi että saavat käyttää hyväkseen tyttärensä ikäisiä lapsia...
- Aaapuvaaa
Jep jep kirjoitti:
Kyllä kai sinä miesten jutut tiedät ? ja mitä ne niillä koittaa esittää kavereilleen ? Jos oma kikkeli on pieni niin tottakai se tarkoittaa että naisen pipari on suuri eikö?
Avaa nyt itse silmäsi kun sinulla tuntuu olevan kovasti tietämystä? Luulenpa että se mitä ihminen haluaa kuulla ja nähä niin ne kuunnellaan ja nähdään mutta ne mitä ei haluta niin jätetään kuulematta ja näkemättä? Sinäkin. JepJeees kuule eukolla on iso probleemi ittensä kanssa ! Onkohan se ymmärtänyt laskea kirjoittamansa rivit ? Aiheesta ? - Sen mielestä varmaan tosi iso ja tärkeä yhteiskunnallinen juttu ja asia, jota kannatta vääntää sanakääntein tämän verran.
- puumazu
Mitä sais olla? kirjoitti:
Et ole ainoa nainen joka kuulee ja joutuu työssään kuuntelemaan miesten juttuja? Minä olen yli 15 vuotta toiminut kokous ja juhlaemäntänä. Hoitanut tarjoilu ja saunajärjestelyt lukuisille miesporukoille mutta myös naisille sekä sinkuille että perheellisille.
Siinä sivussa olen kuullut jos jotakin miesten selväpäisiä ja vähemmän selväpäisiä keskusteluja naisista. Olen myös joutunut/saanut olla monen miehen "terapeuttina" siinä työssäni sekä epätoivoisten ja vähemmän epätoivoisten miesten iskuyritysten kohteena. Olen soitellut takseja nuorten miesten "puumille" ja vanhojen miesten nuorikoille mutta moni mies on avautunut hyvinkin henkilökohtaisesti minulle asioistaan.
Minulle on todellakin vuosien varrella tullut selväksi nämä miesten keskinäiset jutut ja erilaiset roolit sekä miten eri tavoin naisia kusestetaan mutta ilokseni olen myös huomannut luulleeni miehistä joskus jotakin mikä on osoittautunut luuloksi eikä ollenkaan totuudeksi.
Minulle on työn kauttani ainakin omasta mielestäni kehittynyt aika hyvä ihmistuntemus ja varsinkin miestuntemus.
Olen itse äiti ja nyt reilu 40v. Olin nuori nainen aloittaessani tämän työn vaikka se jonkin verran on muuttunut vuosien varrella. Olen huomannut myös että iän sekä varsinkin lasten myötä ovat todellakin ruusunpunaiset lasit pudonneet silmiltäni mutta myös erilaiset ennakkoluulot ja kuvitelmat miehistä muuttuneet. On ollut hienoa todellakin ymmärtää ja kokea se että äitys lisää naisen arvostusta myös miesten silmissä ja suuri osa miehistä on todellakin sitä mieltä että äitiys lisää naisen viehättävyyttä niin fyysisesti (jos todellakin hoitaa itsensä takaisin kuosiin niinkuin tiedät monet äidit sen tekevät) kuin henkisestikkin.
Lasten kautta oppii kärsivällisyyttä ja ennenkaikkea lempeyttä sekä suvaitsevaisuutta eikä takerru liikaa itse mieheen. Huumorintaju ainakin lisääntyy lasten myötä.
Toki jo tiedän itse mitä miehessä arvostan ja mitä en arvosta niinkuin naisissakin.
Esteetikkona miehen todellakin pitää miellyttää myös minun silmääni mutta se ei ole tärkeintä.
Valitsin kuitenkin miehen jolla oli jo lapsia vaikka tarjolla olisi ollut lapsettomiakin sekä näin valitsi miehenikin.
Toki en hakenut hänen kohdallaan yhden yön juttua ja olet oikeassa että miehet myös valitsevat nämä yöhoidot eri perustein kuin elämänkumppanin.
Kyllä siinä kohtaa kiree toosa ja pinkeet tissit ratkaisee enemmän kuin muut jutut.
Jos äipästä näkee päällepäin roikkotissit (harvemmin kait näkee) niin eipä ole haluttua tavaraa yöseuraksi ensimmäisenä jos vierellä on piukeempi puuma.Hyvä kirjoitus sinänsä, mutta pari seikkaa haluan korjata. Sitä ei ole kieltäminen että äityis lisää viehättävyyttä ja ehkä sitä arvostustakin miesten silmissä, mutta äitiys on kuitenkin yliarvostettua sanot mitä sanot. Yleensä te äidit pidättekin itseänne kakaroiden myötä parempina ja ihmeellisempinä ihmisinä, että muut naiset kuten esim. puumat, jotka ovat teistä vain miehiä jahtaavia naisia. Todellisuudessa suurin osa teistä ovat niin epätoivoisia, että sitä naisellisuutta ja viehättävyyttä pitää jatkuvasti testata, eikö? Mitä nyt on lukenut näitä juttuja, niin mieletön todistelu omasta viehättävyydestään, haluttavuudestaan ja nuorekkuudestaan. Yksi jopa käyttää tyttärensä kanssa samoja vaatteita ja yksi ajaa fillarilla verkkareihin pukeutuneena kylän keskustaan hakemaan miesten ihannointia. Kääk!! Ihan kamalan oksettavaa!!
Sen haluan tässä "taas" lopussa sanoa, että itse en todellakaan juokse kapakoissa miehiä etsimässä, vaikka moni teistä siellä yritti antaa minusta ja samalla muistakin puumista sellaisen kuvan. Meidän ei tarvitse, koska voimme tavata jos tarpeen, ihmisiä muuallakin. Emme hötkyile niinkuin juuri nämä eronneet ja yh-äidit sekä naimisissaolevatkin naiset. Olemme sinut oman itsemme kanssa, meillä ei ole kiire ja emme hae lapselle epätoivoisesti uutta isää heti edellisen suljettua ovea perässään. Oikeasti aika törkeää tossa sun kirjoituksessa, että me puumat olisimme vain yhtä yötä varten, sehän vähän on niinkuin huoraksi kutsuisi. Ja toisaalta mistä sinä tiedät, että kaikki noi yh-äidit eivät hakisi yhden yön panoseuraa; ai nii, kun niidet arvot ovat niin hyviä etteivät ikinä sellaiseen sortuisi;-/ Ja toisaalta taas, vaikka mies hakeekin pitempiaikaisita seuraa naisesta, niin haluaa se varmaan mieluummin kiinteärintaisen ja peppuisen naisen. Näin se vain menee. Tuli vaan sellaisenkin mieleen, että onko niin, että äipät sun muut hakee miehiä laskelmoiden hyötytarkoituksessa. Tuohon saa vahvistusta mm. suomi24 keskusteluissa, joissa miehet kertovat kuinka laskelmoivia suomalaiset naiset ovat jne.
Me puumat osaamme myös rakastaa samalla tavalla kuin muutkin naiset, mutta välttämättä se rakkauden kohde ei ole miehissä. Se voi olla oma äiti, ystävä tai joku muu läheinen ihminen. Kaikki puumat eivät ole sydämmettömiä miesten nielijöitä kuten annatte olettaa. Eikä minulle rintojeni kiinteys ja timmiys ole maailman tärkein asia, mutta valitettavasti jotkut vaan ovat sen niin voimakkasti ottaneet. Niinkuin aiemmin olin kirjoittanut, että äiteys ei ole maailman tavotelluin asia maailmassa. Toiset naiset eivät kertakaikkiaan halua lapsia ja osaavat nauttia elämästä muutenkin kuin hoivaamalla ja sitä myötä tietty pohtia ja verrata näitä hoivaamislahjakkuuksiaan muiden samanveroisten yliäitien kanssa. - Iltaa..
puumazu kirjoitti:
Hyvä kirjoitus sinänsä, mutta pari seikkaa haluan korjata. Sitä ei ole kieltäminen että äityis lisää viehättävyyttä ja ehkä sitä arvostustakin miesten silmissä, mutta äitiys on kuitenkin yliarvostettua sanot mitä sanot. Yleensä te äidit pidättekin itseänne kakaroiden myötä parempina ja ihmeellisempinä ihmisinä, että muut naiset kuten esim. puumat, jotka ovat teistä vain miehiä jahtaavia naisia. Todellisuudessa suurin osa teistä ovat niin epätoivoisia, että sitä naisellisuutta ja viehättävyyttä pitää jatkuvasti testata, eikö? Mitä nyt on lukenut näitä juttuja, niin mieletön todistelu omasta viehättävyydestään, haluttavuudestaan ja nuorekkuudestaan. Yksi jopa käyttää tyttärensä kanssa samoja vaatteita ja yksi ajaa fillarilla verkkareihin pukeutuneena kylän keskustaan hakemaan miesten ihannointia. Kääk!! Ihan kamalan oksettavaa!!
Sen haluan tässä "taas" lopussa sanoa, että itse en todellakaan juokse kapakoissa miehiä etsimässä, vaikka moni teistä siellä yritti antaa minusta ja samalla muistakin puumista sellaisen kuvan. Meidän ei tarvitse, koska voimme tavata jos tarpeen, ihmisiä muuallakin. Emme hötkyile niinkuin juuri nämä eronneet ja yh-äidit sekä naimisissaolevatkin naiset. Olemme sinut oman itsemme kanssa, meillä ei ole kiire ja emme hae lapselle epätoivoisesti uutta isää heti edellisen suljettua ovea perässään. Oikeasti aika törkeää tossa sun kirjoituksessa, että me puumat olisimme vain yhtä yötä varten, sehän vähän on niinkuin huoraksi kutsuisi. Ja toisaalta mistä sinä tiedät, että kaikki noi yh-äidit eivät hakisi yhden yön panoseuraa; ai nii, kun niidet arvot ovat niin hyviä etteivät ikinä sellaiseen sortuisi;-/ Ja toisaalta taas, vaikka mies hakeekin pitempiaikaisita seuraa naisesta, niin haluaa se varmaan mieluummin kiinteärintaisen ja peppuisen naisen. Näin se vain menee. Tuli vaan sellaisenkin mieleen, että onko niin, että äipät sun muut hakee miehiä laskelmoiden hyötytarkoituksessa. Tuohon saa vahvistusta mm. suomi24 keskusteluissa, joissa miehet kertovat kuinka laskelmoivia suomalaiset naiset ovat jne.
Me puumat osaamme myös rakastaa samalla tavalla kuin muutkin naiset, mutta välttämättä se rakkauden kohde ei ole miehissä. Se voi olla oma äiti, ystävä tai joku muu läheinen ihminen. Kaikki puumat eivät ole sydämmettömiä miesten nielijöitä kuten annatte olettaa. Eikä minulle rintojeni kiinteys ja timmiys ole maailman tärkein asia, mutta valitettavasti jotkut vaan ovat sen niin voimakkasti ottaneet. Niinkuin aiemmin olin kirjoittanut, että äiteys ei ole maailman tavotelluin asia maailmassa. Toiset naiset eivät kertakaikkiaan halua lapsia ja osaavat nauttia elämästä muutenkin kuin hoivaamalla ja sitä myötä tietty pohtia ja verrata näitä hoivaamislahjakkuuksiaan muiden samanveroisten yliäitien kanssa.Olet ihan oikeassa monessa asiassa ei kaikki äidit eikä kaikki puumat jahtaa miehiä vaikka sanonta puuma kait sitä vähän tarkoittanee että vanhempi nainen iskee nuorempia miehiä.
Mutta siinä asiassa olet väärässä että äitiys olisi yliarvostettua sillä sitä se ei koskaan ole.
Ehkä koet että äidit itse nostaisivat itsensä jalustalle ja suotakoon se heille/meille sillä ulkopuolelta tulee syyllistämistä ihan riittämiin. On kurjaa jos äipät arvostelevat ei lapsellisia sillä onneksi tänä päivänä naisilla on valinnanvapaus eikä siitä pitäisi enään ketään tuomita. Voit olla sinkku, yh, äiti, ei äiti, lesbo tai mitä vaan ja sosiaalinen asemasi ei horju.
Laskelmoivia ihmisiä löytyy joka puolelta ja kaikista ihmisryhmistä.
Luin noita aikasempia kirjoituksia ja minä ymmärsin että verkkariäiti ei tarkoituksella ole lähtenyt testaamaan viehättävyyttään vaan kokenut iloiseksi asiaksi huomatessaan olevansa haluttava niissä verkkareissakin?
Joillekkin miehille voi olla tärkeämpi asia että nainen on äiti kuin että naisella on kiinteät rinnat valitessaan elämänkumppania? Toisille toki ne kiinteät rinnat merkitsee enemmän.
Ehkä tärkeintä niin miehille kuin naisille on kuitenkin se että kemiat natsaa? - puumazu
Iltaa.. kirjoitti:
Olet ihan oikeassa monessa asiassa ei kaikki äidit eikä kaikki puumat jahtaa miehiä vaikka sanonta puuma kait sitä vähän tarkoittanee että vanhempi nainen iskee nuorempia miehiä.
Mutta siinä asiassa olet väärässä että äitiys olisi yliarvostettua sillä sitä se ei koskaan ole.
Ehkä koet että äidit itse nostaisivat itsensä jalustalle ja suotakoon se heille/meille sillä ulkopuolelta tulee syyllistämistä ihan riittämiin. On kurjaa jos äipät arvostelevat ei lapsellisia sillä onneksi tänä päivänä naisilla on valinnanvapaus eikä siitä pitäisi enään ketään tuomita. Voit olla sinkku, yh, äiti, ei äiti, lesbo tai mitä vaan ja sosiaalinen asemasi ei horju.
Laskelmoivia ihmisiä löytyy joka puolelta ja kaikista ihmisryhmistä.
Luin noita aikasempia kirjoituksia ja minä ymmärsin että verkkariäiti ei tarkoituksella ole lähtenyt testaamaan viehättävyyttään vaan kokenut iloiseksi asiaksi huomatessaan olevansa haluttava niissä verkkareissakin?
Joillekkin miehille voi olla tärkeämpi asia että nainen on äiti kuin että naisella on kiinteät rinnat valitessaan elämänkumppania? Toisille toki ne kiinteät rinnat merkitsee enemmän.
Ehkä tärkeintä niin miehille kuin naisille on kuitenkin se että kemiat natsaa?Niin tuskin se äippä nyt on lähtenyt kylille hakemaan verkkareissa huomiota miehiltä ja jokainenhan sen tajuaa rivien välistä lukemalla, että tarkoitus oli testata omaa viehättävyyttään. Jos hän olisi lähtenyt ihan omana itsenään kylille verrareissa ja muut asiat olisivat olleet mielessä ei miesten katseet ja oma viehättävyys olisi tullut mieleenkään, mutta hänelle se oli kohokohta, eikö?
Toi on just tollasta naisen logiikkaa, ollaan olevinaan ei- miellyttäviä, mutta kuitenkin pistetään peliin joka hetki testi omasta viehättävyydestä ja josko joku kolli olisi kiinnostunut. Se on sitä naisten peliä!!
Olen edelleen sitä mieltä, että äityis on yliarvostettua, koska tänä päivänä maailma on muutenkin ylikansoitettu ja ympäristöongelmat häiritsevät luonnon tasapainoa. Kannattaisi varmaankin enemmän miettiä maailman yleistä tulevaisuutta kuin vaan sitä miten iqhua on olla äiti!!Sitä asiaa voidaan myös miettiä Suomen pienessä maassa!
Monissa maissa kuten Suomessa (valittettavan paljon)on monia äitejä, jotka eivät olisi koskaan ansainneet olevansa sitä. Lapsia kohdellaan huonosti ja joissain tapauksissa oma alkoholin- ja huumeidenkäyttö menee ohi lapsien. Tietyissä maissa tyttölapsista ei välitetä, koska heitä on liikaa ja heitä tapetaan sekä yritetään naittaa länsimaiden paskamahoille jne. Suomessakin, vaikka olemme hyvinvointiyhteiskunta, niin lapsia kohdellaan huonosti, koska jotkut tietyt eivät oleet toivottuja, monia lapsia syntyy erittäin sairaana ja he eivät saa koskaan hoitoa. monet naiset "äippiydessään" ja itsekkyydessään haluavat lapsen, vaan koska tuntuu siltä, mutta todellisuudessa ei pysty hoitamaan edes itseään....suoraan sanottuna kuvottaa!! Ja naiset, jotka käyväy jo toista kierrosta tai jopa kolmatta pitäisi miettiä ihan oikeasti niiden kakaroiden hankkimisessa!!!
Olen seurannut työssäni etupäässä tätä ilmiötä miten monet just eronneet ja yh-äidit hakevat heti uutta kumppania laskelmoiden, ettei tarvitse olla yksin. Se on väärin omaa lasta kohtaan. Sen takia en pahemmin arvosta teitä äippöinä, koska teillä ei ole selvän nähtävästi selkärankaa kuin vain omiin tarpeisiinne.
Niin ja että me puumat, joksi itseänikin kutsun iän puolesta ja siitä että paikat ovat timmit ei voi kuin olla iloinen:-) Niin tottahan se on, että monet miehet valitsevat sen ei- kiinteän naisen vain sen takia, että
"kemiat natsaa" tai se vaan sattuu olemaan lasten isä! - ja uskon
puumazu kirjoitti:
Niin tuskin se äippä nyt on lähtenyt kylille hakemaan verkkareissa huomiota miehiltä ja jokainenhan sen tajuaa rivien välistä lukemalla, että tarkoitus oli testata omaa viehättävyyttään. Jos hän olisi lähtenyt ihan omana itsenään kylille verrareissa ja muut asiat olisivat olleet mielessä ei miesten katseet ja oma viehättävyys olisi tullut mieleenkään, mutta hänelle se oli kohokohta, eikö?
Toi on just tollasta naisen logiikkaa, ollaan olevinaan ei- miellyttäviä, mutta kuitenkin pistetään peliin joka hetki testi omasta viehättävyydestä ja josko joku kolli olisi kiinnostunut. Se on sitä naisten peliä!!
Olen edelleen sitä mieltä, että äityis on yliarvostettua, koska tänä päivänä maailma on muutenkin ylikansoitettu ja ympäristöongelmat häiritsevät luonnon tasapainoa. Kannattaisi varmaankin enemmän miettiä maailman yleistä tulevaisuutta kuin vaan sitä miten iqhua on olla äiti!!Sitä asiaa voidaan myös miettiä Suomen pienessä maassa!
Monissa maissa kuten Suomessa (valittettavan paljon)on monia äitejä, jotka eivät olisi koskaan ansainneet olevansa sitä. Lapsia kohdellaan huonosti ja joissain tapauksissa oma alkoholin- ja huumeidenkäyttö menee ohi lapsien. Tietyissä maissa tyttölapsista ei välitetä, koska heitä on liikaa ja heitä tapetaan sekä yritetään naittaa länsimaiden paskamahoille jne. Suomessakin, vaikka olemme hyvinvointiyhteiskunta, niin lapsia kohdellaan huonosti, koska jotkut tietyt eivät oleet toivottuja, monia lapsia syntyy erittäin sairaana ja he eivät saa koskaan hoitoa. monet naiset "äippiydessään" ja itsekkyydessään haluavat lapsen, vaan koska tuntuu siltä, mutta todellisuudessa ei pysty hoitamaan edes itseään....suoraan sanottuna kuvottaa!! Ja naiset, jotka käyväy jo toista kierrosta tai jopa kolmatta pitäisi miettiä ihan oikeasti niiden kakaroiden hankkimisessa!!!
Olen seurannut työssäni etupäässä tätä ilmiötä miten monet just eronneet ja yh-äidit hakevat heti uutta kumppania laskelmoiden, ettei tarvitse olla yksin. Se on väärin omaa lasta kohtaan. Sen takia en pahemmin arvosta teitä äippöinä, koska teillä ei ole selvän nähtävästi selkärankaa kuin vain omiin tarpeisiinne.
Niin ja että me puumat, joksi itseänikin kutsun iän puolesta ja siitä että paikat ovat timmit ei voi kuin olla iloinen:-) Niin tottahan se on, että monet miehet valitsevat sen ei- kiinteän naisen vain sen takia, että
"kemiat natsaa" tai se vaan sattuu olemaan lasten isä!Tarkoittaako sitä että on tietoisesti lähtenyt testaamaan viehättävyyttään jos ilostuu kun huomaa että saa ihailua miehiltä? Eiköhän iltaelämään laittauduta viimesen päälle eikä verkkareihin kun lähdetään sitä huomiota erityisesti hakemaan ? Hassua ajattelua.
Voithan sinä erityisesti ilahtua siitä huomiosta jurikin sen takia että näytät kelpaavan omana itsenäsi?
Tuollaiset ilahduttavat huomiot ovat yleensä soponttaaneja tilanteita sillä et ilahdu niin paljon silloin kun odotat tietoisesti jotakin Esim. Huomiota tai ihailua?
Toisaalta kaikki ilahtumiset ovat mielestäni hyviä asioita tapahtuivat ne sitten odottamatta tai odotetusti.
Yleensä vaan pettymys on suurempi silloin jos jotakin odottaa eikä niin käy?
Kiva jos joku kolmen lapsen äiti saa ihailua ja yhtä kiva kun sinä saat ihailua omana itsenäsi tai jonain muuna,
oma valinta kai mitä haluaa itsestään toisille näyttää?
Peliä? Eiköhän kaikenlaiset flirtit ja soidinmenot miehillä ja naisilla ole aina jonkinlaista peliä?
Ollut aina.
Tiedän kyllä että lapsia syntyy vahingossa ja myös suunnitellusti ym.
Ehkä niistä asioista on monta tarinaa niin hyvässä kuin pahassa. Kaikilla meillä kuitenkin on ainakin ollut äiti jonka kautta olemme maailmaan tulleet eikä se ilman miestäkään olisi onnistunut.
Hyvä tai paha äiti? Ansaitetusti tai ei? Huumeiden käyttäjä tai ei.
Kiittää voi varmaan vain elämästään jos ei muusta?
Ja sen jälkeen teemme omat valintamme haluammeko itse olla äitinä jollekkin vai emme halua.
Tosiasia kuitenkin että tuskin kukaan olisi tietoisesti halunnut olla huono äiti lapselleen?
"Minäpä synnytän lapsen ja alan sitten huonoksi äidiksi".
Yhtälailla naimisiin mennessä ja perhettä perustatteassa tuskin kukaan tietoisesti suunnittelee eroavansa jä jäävänsä yksinhuoltajaksi? Eihän se varmasti ole kenenkään tavoite?
Elämä on koettelemus ja äitiys sekä parisuhde niitä kovimpia juttuja.
Mitä pahaa on naisessa joka etsii uutta kumppania jotta ei olisi yksin?
Haluaako joku meistä olla yksin ihan vilpittömästi?
Jos hakee kumppania laskelmoidusti ja vain omaa etuaan tavoitellen uskon että pahiten siitä kärsii tämä laskelmoija itse ja sehän on surullista? Eihän silloin voi tuntea olevansa rakastettu omana itsenään?
Usein kuitenkin eron kautta on joutunut jo katsomaan syvälle peiliin ja haluamaan jotakin muuta mitä se ensimmäinen yritys oli. Ymmärtää että samoilla eväillä ei enään uuteen suhteeseen lähdetä vaan todellakin useampi äiti hakee jo itselleen kumppania enemmän kuin lapsilleen isää. Useammalla lapsella kuitenkin se isä jo on vaikka erottu ollaankin.
Nainen on jo saanut kokea olevansa miehelle ehkä vain se äiti tai kotiorja?
Nainen tietää jo mihin nalkutus johtaa?
Kokemus on paras opettaja. Lapset on hyvä syömään sitä liilaa itsekkyyttä pois.
Sinulla ei yksinkertaisesti ole mahdollista olla itsekäs.
Huumeäidit ja juopot on asia erikseen, nyt tarkoitan noin yleensä ja onneksi vielä kait suurimpaa osaa normaaliäideistä. - puumazu
ja uskon kirjoitti:
Tarkoittaako sitä että on tietoisesti lähtenyt testaamaan viehättävyyttään jos ilostuu kun huomaa että saa ihailua miehiltä? Eiköhän iltaelämään laittauduta viimesen päälle eikä verkkareihin kun lähdetään sitä huomiota erityisesti hakemaan ? Hassua ajattelua.
Voithan sinä erityisesti ilahtua siitä huomiosta jurikin sen takia että näytät kelpaavan omana itsenäsi?
Tuollaiset ilahduttavat huomiot ovat yleensä soponttaaneja tilanteita sillä et ilahdu niin paljon silloin kun odotat tietoisesti jotakin Esim. Huomiota tai ihailua?
Toisaalta kaikki ilahtumiset ovat mielestäni hyviä asioita tapahtuivat ne sitten odottamatta tai odotetusti.
Yleensä vaan pettymys on suurempi silloin jos jotakin odottaa eikä niin käy?
Kiva jos joku kolmen lapsen äiti saa ihailua ja yhtä kiva kun sinä saat ihailua omana itsenäsi tai jonain muuna,
oma valinta kai mitä haluaa itsestään toisille näyttää?
Peliä? Eiköhän kaikenlaiset flirtit ja soidinmenot miehillä ja naisilla ole aina jonkinlaista peliä?
Ollut aina.
Tiedän kyllä että lapsia syntyy vahingossa ja myös suunnitellusti ym.
Ehkä niistä asioista on monta tarinaa niin hyvässä kuin pahassa. Kaikilla meillä kuitenkin on ainakin ollut äiti jonka kautta olemme maailmaan tulleet eikä se ilman miestäkään olisi onnistunut.
Hyvä tai paha äiti? Ansaitetusti tai ei? Huumeiden käyttäjä tai ei.
Kiittää voi varmaan vain elämästään jos ei muusta?
Ja sen jälkeen teemme omat valintamme haluammeko itse olla äitinä jollekkin vai emme halua.
Tosiasia kuitenkin että tuskin kukaan olisi tietoisesti halunnut olla huono äiti lapselleen?
"Minäpä synnytän lapsen ja alan sitten huonoksi äidiksi".
Yhtälailla naimisiin mennessä ja perhettä perustatteassa tuskin kukaan tietoisesti suunnittelee eroavansa jä jäävänsä yksinhuoltajaksi? Eihän se varmasti ole kenenkään tavoite?
Elämä on koettelemus ja äitiys sekä parisuhde niitä kovimpia juttuja.
Mitä pahaa on naisessa joka etsii uutta kumppania jotta ei olisi yksin?
Haluaako joku meistä olla yksin ihan vilpittömästi?
Jos hakee kumppania laskelmoidusti ja vain omaa etuaan tavoitellen uskon että pahiten siitä kärsii tämä laskelmoija itse ja sehän on surullista? Eihän silloin voi tuntea olevansa rakastettu omana itsenään?
Usein kuitenkin eron kautta on joutunut jo katsomaan syvälle peiliin ja haluamaan jotakin muuta mitä se ensimmäinen yritys oli. Ymmärtää että samoilla eväillä ei enään uuteen suhteeseen lähdetä vaan todellakin useampi äiti hakee jo itselleen kumppania enemmän kuin lapsilleen isää. Useammalla lapsella kuitenkin se isä jo on vaikka erottu ollaankin.
Nainen on jo saanut kokea olevansa miehelle ehkä vain se äiti tai kotiorja?
Nainen tietää jo mihin nalkutus johtaa?
Kokemus on paras opettaja. Lapset on hyvä syömään sitä liilaa itsekkyyttä pois.
Sinulla ei yksinkertaisesti ole mahdollista olla itsekäs.
Huumeäidit ja juopot on asia erikseen, nyt tarkoitan noin yleensä ja onneksi vielä kait suurimpaa osaa normaaliäideistä.Tosta huomion kerjäämisestä vielä kommentoin sen verran, että lue itse tämän vekkaritytön kirjoitus. Mielipiteeni on se, että vaikka sinne kylän keskustaan on lähdettykin verkkareissa, niin huomionkipeenä. Ja mitäs monen tenavan äiti nyt enää mitään huomiota tarvitsee, eikös se tenavien hoito ole se pääasia. Itse en ainakaan tuppaa kaupungilla kävellessäni tarkastelemaan katsooko minua joku mies vai ei. Joillekkin naisille se vaan tuntuu olevan niin tärkeää.
kannattaa ottaa ne romantinnälkäiset lasit pois silmiltä ja katsoa reaalimaailmaan! Tuskin kukaan äiti tietoisesti haluaa olla paha äiti jollekkin pienelle, mutta ajattelematon kylläkin. Monet äidit voisivat ennen lapsen hankintaa miettiä onko heistä lapsen äidiksi ja pystyvätkö he hoitamaan yleensä lasta. Lapsentekoon yleensä lähdetään aika heppoisin perustein ja halutaan lapsi omista itsekkäistä syistä. Monet menevät myös naimisiin hyvin heppoisin perustein ja lapsi pitää saada kuvioihin lapsen tulevaisuuden hinnalla. Monet noista liitoista sitten hajoavat ja lapset joutuvat kärsimään. Eikun uutta miestä peliin ja lisää kakaroita jne. Suomessa erotilastot ovat erittäin korkeat, taipaapi olla Skandinavian tai jopa Euroopan korkeimmat.
Muuten koko kirjoituksesi oli lapsellista ja hyväuskoista höpinää, joten en viitsi edes vaivautua vastaamaan. Minulla on oikeus olla niin itsekäs kuin haluan ja minulla todellakin on siihen varaa!! - älä luota
puumazu kirjoitti:
Tosta huomion kerjäämisestä vielä kommentoin sen verran, että lue itse tämän vekkaritytön kirjoitus. Mielipiteeni on se, että vaikka sinne kylän keskustaan on lähdettykin verkkareissa, niin huomionkipeenä. Ja mitäs monen tenavan äiti nyt enää mitään huomiota tarvitsee, eikös se tenavien hoito ole se pääasia. Itse en ainakaan tuppaa kaupungilla kävellessäni tarkastelemaan katsooko minua joku mies vai ei. Joillekkin naisille se vaan tuntuu olevan niin tärkeää.
kannattaa ottaa ne romantinnälkäiset lasit pois silmiltä ja katsoa reaalimaailmaan! Tuskin kukaan äiti tietoisesti haluaa olla paha äiti jollekkin pienelle, mutta ajattelematon kylläkin. Monet äidit voisivat ennen lapsen hankintaa miettiä onko heistä lapsen äidiksi ja pystyvätkö he hoitamaan yleensä lasta. Lapsentekoon yleensä lähdetään aika heppoisin perustein ja halutaan lapsi omista itsekkäistä syistä. Monet menevät myös naimisiin hyvin heppoisin perustein ja lapsi pitää saada kuvioihin lapsen tulevaisuuden hinnalla. Monet noista liitoista sitten hajoavat ja lapset joutuvat kärsimään. Eikun uutta miestä peliin ja lisää kakaroita jne. Suomessa erotilastot ovat erittäin korkeat, taipaapi olla Skandinavian tai jopa Euroopan korkeimmat.
Muuten koko kirjoituksesi oli lapsellista ja hyväuskoista höpinää, joten en viitsi edes vaivautua vastaamaan. Minulla on oikeus olla niin itsekäs kuin haluan ja minulla todellakin on siihen varaa!!Jos joku tässä maailmassa luottaa ja on vielä hyväuskoinen se on todellista rohkeutta sillä suurin osa ihmisistä vain pelkää ja epäilee aina ja kaikkia sekä tartuttaa ja viljelee sitä eteenpäin.
Älä luota miehiin, älä luota työnantajaan, älä luota työntekijöihin, älä luota yh- äiteihin, älä luota sinkkuihin, älä naisiin, äläkä yhtään kehenkään. Tosiasiassa esim parisuhteessa ei ole muuta vaihtoehtoa kuin luottaa ja luottava ihminen voi ainoastaan olla hetkessä onnellinen.
Epäilevä ja toisista pahaa ajattaleva ei koskaan. - puumazu
älä luota kirjoitti:
Jos joku tässä maailmassa luottaa ja on vielä hyväuskoinen se on todellista rohkeutta sillä suurin osa ihmisistä vain pelkää ja epäilee aina ja kaikkia sekä tartuttaa ja viljelee sitä eteenpäin.
Älä luota miehiin, älä luota työnantajaan, älä luota työntekijöihin, älä luota yh- äiteihin, älä luota sinkkuihin, älä naisiin, äläkä yhtään kehenkään. Tosiasiassa esim parisuhteessa ei ole muuta vaihtoehtoa kuin luottaa ja luottava ihminen voi ainoastaan olla hetkessä onnellinen.
Epäilevä ja toisista pahaa ajattaleva ei koskaan.SUN viestisi on se, että pitää luottaa kaikkeen ja silmät vaan kiinni ja menox!! Sitähän se tämän päivän meno nykyäänkin on; mennään eteenpäin ilman ajattettelua ja päämäärää. Mieti kuitenkin itse, jos pystyt, että haluatko niitä tenavavia satunnaisen suhteen perusteella vai oletko niin järkevä, että pystyt hoitamaan ne lapset, jotka synnytät tähän maailmaan. Myös niin kannatta ottaa huomioon maailman ylikansoitus, eikö? Ne itsekkäät ajatukset omasta "pikku kullasta" kannattaa jättää, koska kuolemme paskaan teidän pikku kultienne takia!
- Ha-haaa !
puumazu kirjoitti:
SUN viestisi on se, että pitää luottaa kaikkeen ja silmät vaan kiinni ja menox!! Sitähän se tämän päivän meno nykyäänkin on; mennään eteenpäin ilman ajattettelua ja päämäärää. Mieti kuitenkin itse, jos pystyt, että haluatko niitä tenavavia satunnaisen suhteen perusteella vai oletko niin järkevä, että pystyt hoitamaan ne lapset, jotka synnytät tähän maailmaan. Myös niin kannatta ottaa huomioon maailman ylikansoitus, eikö? Ne itsekkäät ajatukset omasta "pikku kullasta" kannattaa jättää, koska kuolemme paskaan teidän pikku kultienne takia!
No nyt selvisi 'pikku' ongelmasi nimi !
- Isi Iita
puumazu kirjoitti:
SUN viestisi on se, että pitää luottaa kaikkeen ja silmät vaan kiinni ja menox!! Sitähän se tämän päivän meno nykyäänkin on; mennään eteenpäin ilman ajattettelua ja päämäärää. Mieti kuitenkin itse, jos pystyt, että haluatko niitä tenavavia satunnaisen suhteen perusteella vai oletko niin järkevä, että pystyt hoitamaan ne lapset, jotka synnytät tähän maailmaan. Myös niin kannatta ottaa huomioon maailman ylikansoitus, eikö? Ne itsekkäät ajatukset omasta "pikku kullasta" kannattaa jättää, koska kuolemme paskaan teidän pikku kultienne takia!
Sinäkin olet ollut joskus se pikku kulta.
Nyt taidat olla katkera vanha akka ja se on kyllä kurjaa jos kaikista jonkun pikku kullista tulee sit tuollaisia...
Tämän päivän menoa kyllä kuvastat itse parhaiten. - puumatzu
Isi Iita kirjoitti:
Sinäkin olet ollut joskus se pikku kulta.
Nyt taidat olla katkera vanha akka ja se on kyllä kurjaa jos kaikista jonkun pikku kullista tulee sit tuollaisia...
Tämän päivän menoa kyllä kuvastat itse parhaiten.Niin, sillehän ei mahda mitään, jos noin ajattelet minusta ja päinvastoin voisin myös sinusta ajatella; "kurja kulta." Muutenkin tollaset epämääräiset heitot keskustelussa kuvastaa tiedostamattomuutta, epätietoisuutta ja välinpitämättömyyttä maailman asioista.
Jos sinulla on jotain järkevää sanottavaa, niin se otetaan huomioon kylläkin ja nimenomaan tästä aiheesta, kiitos! - supermam
puumatzu kirjoitti:
että oksat pois ja alta pois. Jos yhtään osaat lukea ja myös rivien välistä ,olisi se suotavaa;-) En missään vaiheessa sanonut, että kaikki äidit luulevat olevansa etuoikeutettuja ja itsekeskeisiä enkä varmaankaan ole sanonut, että joku olisi väittänyt niin että naimisssa olleet, eronneet ja toista kierrosta käyvät pärjäisivät minun kaltaiselle puumalle. Ainoastaan " te äipät" itse nyt vaan koette olevanne jotenkin huonompia ja sillehän minä en mahda mitään. Voitte vaikka keskenänne alkaa keskustelemaan siitä miten ne synnytysarvet ja alapääntien löysyis saataisiin kondikseen, eikö?
Saatte toki sanoa ja länkyttää omia mielipiteitänne ja ihan hauskahan niitä lukea, näkee kuinka epätoivoisia ja epävarmoja te perheenäidit olette, varsinkin te, jotka käytte jo peräti kolmatta kierrosta miesten suhteen, että se pilluvärkki varmaan on ollut siinä tärkein työkalu, eikö sullakin ole ollut niin?? Ja jos satut tietämään naisena, eikä vaan äippänä, niin useimmille miehille se pilluvärkki on elinehto, elämä ei lopu siihen, kun eka pentu saadaan maailmaan. Monet miehet haluavat sinusta huolimatta marimekkoineen, tiukkaa pimppaa ja sitä he hakevat Aasian maista!Olen 35-vuotias kahden lapsen äiti ja mun kroppa on timmissä kondiksessa kun useella parikymppisellä sen lisäks miehet on kehuneet ja nauttineet suorituksista niin paljon että löysillä paikoilla tuskin onnistuiskaan.. Yks mies jopa ihmetteli kun oli nuoria naisia pökkinyt ja synnyttämättömiä joilla oli monilla kuulemma olleet väljät paikat.. No en tiedä nauroin noille sun jutuilles ja tietenkin on joka naisessa joka sorttia, mutta nainen on luotu synnyttämään ja toisilla ne paikat vaan ovat ns löysemmät ja tosilla taas tiukemmat. Siihen on monia syitä, EI SE ETTÄ ONKO SYNNYTTÄNYT/ rakennejuttuja..Veikkaan muuten että et ole edes kovin viehättävä koska toi sun asentees kuvaa kuinka pinnalinen ja v-mäinen, ehkä katkerakin olet toisia naisia kohtaan..
- lolololoäää
puumatzu kirjoitti:
Kirjoitin tuossa että en aliarvioi miehiä millään lailla, en todellakaan ja elämäntehtäväni ei ole hakea miehiä ja saalistaa heitä hyeenana kaiket illat. Mutta kerroin senkin puolen kuinka yh-äidit juoksevat miehiä jahtaamassa kapakoissa, vaikka juuri ovat edellisestä päässeet eroon. Se oli se pointti, ei mikään muu arvailunne. Niin ja se äippä' 43 v ja kolma lasta tuskin nyt sit kuitenkaan tietää kaikkea miehistä. Kun tietää mitä miehet juttelevat ja ajattelevat, niin kyllä se vaan on niin, että timmissä kunnossa oleva nainen kiinnostaa enemmän kuin löysä. Noita miesten juttuja vaan satun kuulemaan työpaikallani. Miksi muuten miehet matkustavat sankoin joukoin mm. Thaimaaseen?ja miehet juoksee mun perässä, aina, että mulla on kuulemma niin hyvä perse jne ja onhan mulla. Jep olen synnyttänyt ja ylpe siitä. näytän hyvälle ja luulen tuntuvakin hyvälle, ei oo kukaan valittanut:)))) Tsemppiä sulle
- Iso iitä
puumatzu kirjoitti:
Niin, sillehän ei mahda mitään, jos noin ajattelet minusta ja päinvastoin voisin myös sinusta ajatella; "kurja kulta." Muutenkin tollaset epämääräiset heitot keskustelussa kuvastaa tiedostamattomuutta, epätietoisuutta ja välinpitämättömyyttä maailman asioista.
Jos sinulla on jotain järkevää sanottavaa, niin se otetaan huomioon kylläkin ja nimenomaan tästä aiheesta, kiitos!Ovat just ihmiset jotka olettavat ja yleistävät että kaikki äidit tekee sitä ja kaikki miehet haluaa tätä.
Toisaalta kun nyt kuitenkin eletään niin yksilökeskeisesti tämä kyllä kuvastaa jonkinlaista yhteisöllistä ajatteluakin...plussa siitä.
On totta että maailmassa on paljon pahaa ja minun tapani ei olekkaan ruotia sitä kuinka jotkut käyttää jotakin hyväksi tai kohtelee lapsia huonosti tai etsii parisuhdetta laskelmoidusti sillä se ruotiminen ei auta mitään eikä sekään että syyllistää yh-äitejä siitä että ovat harkitsettomasti tehneet lapsia tähän pahaan maailmaan. En usko että sillä tehdään tätä maailmaa paremmaksi tai että haukkumalla saataisiin ihmiset ajattelemaan tai harkitsemaan yhtään sen enempää.
Elämä on valintojen tekemistä. Voin elää vain omaa elämääni en voi sanoa koskaan toiselle mitä tietä hänen tulisi kulkea.
Tottakai voidaan asioita kyseenalaistaa ja tuoda ihmisten eteen erilaisia näkökantoja.
Sitä kai sinäkin yrität? Asenteesi on mielestäni vain kovin mustavalkoinen ja jyrkkä.
Inhimillistä sekin jos olet joutunut kovasti kärsimään jonkun toisen tekemän valinnan myötä. - "puuma?"
JIM kirjoitti:
läski 20 30 iässä . vaihtoehto .puuma nainen trimmi parhaassa terässä siru our piru näin se vain menee oikeesti..
kroppa on kuin 28 v? Jopa lasten 150 cm vaatteet istuu päälle. Ja oon 45v. mutta, mua kiinnostaa vaan vanhemmat miehet, 30 mielestäni ihan lapsia vielä! No ei millään pahalla... oli mulla kerran 35 vuotiaana 25 v. miesystävä. Kaikki sanoo et näytän väh 10 v nuoremmalta mitä oon. Mut ei mulla ole mitään yhden illan juttuja kuitenkaan. Vaan seksi on hauskaa ja heittäydyn siihen täysin nauttien, vapaalla fiiliksellä, ja tarkoitus myös ottaa mies huomioon. Mutta kyllä se tarvitsee rakastumisen, ehdottomasti, tai vähintäänkin sen että synkkaa tosi hyvin yhteen.
- nyt uusi herkullinen
sama se: asiassa on hyväkin puolia.
Ei sitoumisen vaaraa, ei naisen raskaaksi tulemisen vaaraa, nainen tietää, miten nauttia ja tuottaa nautintoa, nainen on tod.näk. itsevarmempi kuin nuoremmat naiset. Naisen kanssa voi sopia vaikka yhdestä kerrasta. - tuntuuko tutulta
Eihän 40 - 55 -naisissa ole muuta eroa nuorempiin kuin, että rinnat ovat ehkä suuremmat, yleensä niillä on taipumusta kasvaa iän mukana.
Paikat voivat olla suuremmat, joten isompikin mies pääsee vapaasti nautiskelemaan. Jos naiset paikat on kovin piukat, ei siitä yleensä ole iloa naiselle tai kummallekin, se on niitä suuria myyttejä, jotka eivät pidä paikkaansa, ellet mahdu työskentelemään sisällä ilman, että pitää varoa, eri asia, jos haluat tuottaa tuskaa.
Miksei katsoisi maailmaa uusin silmin.- Tiukka mimmi
Sori, mut miehet pitää tiukista naisista!!!!
- Herra37v
Tiukka mimmi kirjoitti:
mutta en silti nään vaihtaisi omaa 44 vuotiasta synnyttänyttä "puumaani" tiukempaan sillä vaikka hän ei enään ole niin tiukka hän taitaa hommansa monta kertaa paremmin kuin ne tiukemmat mimmit josta minullakin löytyy kokemusta ihan mukavasti. Tää on paras
- Puuman uhri
Tiukka mimmi kirjoitti:
Täällä olis mies joka pitää naisesta kokonaisuuden vuoksi.. Ja eniten vanhemmista naisista. Kiva että nykyaikana voi jo huoletta seurustella itseään vanhemman naisen kanssa ilman ympäristön paheksuntaa.
Toivottavasti nämä puumajutut eivät tuo sitä ympäristön paheksuntaa esiin uudelleen, sillä suhteessa on muutenkin haastetta. Ja ihan sama onko synnyttänyt vai ei, ei se tiimmiys siitä kiinni ole. Ja p.s Mikä timmiys? koskaan en ole väljää naista tavannut.. :D
- parasta niin
Paitsi jos kyseessä vaan seksisuhde, neuvoisin pohtimaan mitä mahdat vanhemmasta naisesta muuta hakea, joudut nimittäin tätä selittämään suuntaan ja toiseen.
Ja mitä mahdollinen tuleva vaimosi sanoo jos kuulee sinun sekstanneen äitisi ikäisen kanssa...sitäkin voisit miettiä.
Eipä ne puumat kaikki helenalindgeenejä ole, ihan tavallisia useimmat.- tarvikkaan
Joillain on vain kova seksin ja nautinnon vietti. Siihen kelpaa puuma kuin puuma. Vanhenevan naisen itsetuntoa hivelee jos saa nuoren miehen huomioo. Tuskin sellaisen suhteen on tarkoitettukaan kestäväksi vaan hetken huviksi. Onhan vanhoilla äveriäillä äijilläkin aina oman tyttärensä ikäinen naisystävä eikä sitä pidetä kummallisena. Kaikki eivät halua naimisiin, lapsilaumaa, punaistatupaa ja perunapeltoa.
- Herra 46 v.
Että sais panna 50-60 vuotiasta donnaa jolla on isot täyteläiset tisut.
- öööööö
Ei tarvii tykätä vanhemmista naisista ajautuakseen suhteeseen vanhemman naisen kanssa.
Kun aloitin opiskelut Turussa niin vanhempani ostivat minulle yksiön keskustasta ja naapurissa asui 58-vuotias naimaton opettajanainen. Tein hänelle kaikenlaisia hommia mitä kotona tarvii tehdä.
Ja kun olin tuntenut hänet jonkinaikaa niin hän pyysi minua illalliselle luokseen ja joimme viiniä ja ajauduimme sänkyyn. Täytyy myöntää, että oli mukavaa ja parempaa seksiä en ole saanut sen suhteen jälkeen.
Naimme monta kertaa viikossa ja hän halusi missä huoneessa vaan ja missä asennossa vaan. Otti mielellään suihinkin.
Opiskelin 5 vuotta ja opin rakastelemaankin siinä samassa. - Artta
öööööö kirjoitti:
Ei tarvii tykätä vanhemmista naisista ajautuakseen suhteeseen vanhemman naisen kanssa.
Kun aloitin opiskelut Turussa niin vanhempani ostivat minulle yksiön keskustasta ja naapurissa asui 58-vuotias naimaton opettajanainen. Tein hänelle kaikenlaisia hommia mitä kotona tarvii tehdä.
Ja kun olin tuntenut hänet jonkinaikaa niin hän pyysi minua illalliselle luokseen ja joimme viiniä ja ajauduimme sänkyyn. Täytyy myöntää, että oli mukavaa ja parempaa seksiä en ole saanut sen suhteen jälkeen.
Naimme monta kertaa viikossa ja hän halusi missä huoneessa vaan ja missä asennossa vaan. Otti mielellään suihinkin.
Opiskelin 5 vuotta ja opin rakastelemaankin siinä samassa.Ei ole todellakaan iästä kiinni hyvä seksi! Kropasta puhuvat tässä ketjussa niinkuin se automaattisesti olisi kaksikymppisellä beibillä timmi mutta viisikymppisellä plösö. Itse olen 35-vuotias synnyttänyt nainen, liikun säännöllisesti ja pidän muutenkin itsestäni huolta. Vartalossa ei jäy - eikä tunnu - jälkeäkään siitä 'muka alapään tuhoavasta' alatiesynnytyksestä, jumpalla sain itseni kuntoon. En ole aikoihin ollut yli kolmekymppisen miehen kanssa, lähempänä 20 vuotta ovat kollit olleet iältään, se on vaan mennyt niin ilman mitään alleviivaamista iästä. Itse tosin näytän nuoremmalta kuin olen, joten mistään puuma-jutusta ei tässä ole kyse; jos esiinnyn nuoremman kumppanini seurassa, kukaan ei huomaa ikäeroa - ainakaa todellisia vuosia.
- nelikakkonen
Artta kirjoitti:
Ei ole todellakaan iästä kiinni hyvä seksi! Kropasta puhuvat tässä ketjussa niinkuin se automaattisesti olisi kaksikymppisellä beibillä timmi mutta viisikymppisellä plösö. Itse olen 35-vuotias synnyttänyt nainen, liikun säännöllisesti ja pidän muutenkin itsestäni huolta. Vartalossa ei jäy - eikä tunnu - jälkeäkään siitä 'muka alapään tuhoavasta' alatiesynnytyksestä, jumpalla sain itseni kuntoon. En ole aikoihin ollut yli kolmekymppisen miehen kanssa, lähempänä 20 vuotta ovat kollit olleet iältään, se on vaan mennyt niin ilman mitään alleviivaamista iästä. Itse tosin näytän nuoremmalta kuin olen, joten mistään puuma-jutusta ei tässä ole kyse; jos esiinnyn nuoremman kumppanini seurassa, kukaan ei huomaa ikäeroa - ainakaa todellisia vuosia.
mulle, kun ite hoksaa vaikka olen tätä viestiketjua lukenut: Mikä niissä huomattavasti itseään nuoremmissa miehissä on muka parempaa kuin samanikäisissä tai muutamaa vuotta nuoremmissa? Kestävyys? Taito? Höpön höpön sanon minä. Kyllä /- 40 v miehet tietää, mitä naiselle pitää tehdä ja parasta seksiä olen oman ikäisiltä saanut. Ja kyllä, olen kokeillut myös itseäni 14 v nuoremman kanssa eikä siitä tullut mitään. Miehen pitää tietää miten toimia, ettei kädestä pitäen tarvitse opettaa.
- ma donna
nelikakkonen kirjoitti:
mulle, kun ite hoksaa vaikka olen tätä viestiketjua lukenut: Mikä niissä huomattavasti itseään nuoremmissa miehissä on muka parempaa kuin samanikäisissä tai muutamaa vuotta nuoremmissa? Kestävyys? Taito? Höpön höpön sanon minä. Kyllä /- 40 v miehet tietää, mitä naiselle pitää tehdä ja parasta seksiä olen oman ikäisiltä saanut. Ja kyllä, olen kokeillut myös itseäni 14 v nuoremman kanssa eikä siitä tullut mitään. Miehen pitää tietää miten toimia, ettei kädestä pitäen tarvitse opettaa.
On tumpeloita samanikäisiä ja sitten niitä ettei seksitavat kohtaa. Rakastan nuorempaa miestäni muutenkin ja saan hänen kanssaan parasta seksiä varmaan tämän takia. Eipä seksitaidot ole iästä kiinni. Jokainen varmaan nauttii omasta kumppanistaan.
Olen kokeillut myös 20 v. nuoremman kanssa ja tuli ihan hyvä seksikokemus, suhdetta ei ajateltu aloittaa. Enkä opettanut häntäkään "kädestä pitäen". - niinmääkin turus
öööööö kirjoitti:
Opiskelin 5 vuotta ja opin rakastelemaankin siinä samassa.Turkkulaiset opet ovatkin kovia ja hyviä opettamaan ja tuloksia syntyy.
- m40+
Kun olin kaksikymppinen himoitsin neljäkympisiä naisia.Oman ikäiset tytöt eivät olleet silloin mitään. Onnistuin aina joskus tapailemaan keski-ikäisiä ladyja.He ovat opettaneetkin minua rakkauden taidoissa matkan varrella.Nyt kun olen itse 40 ,niin minulla on hyvä vähän erikoinen suhde 60:een ladyyn.Hän on kovin määrätietoinen nainen ja suhde menee pitkälti hänen ehdoillaan.Olen hänelle mies,rakastaja,palvelija,autokuski,talonmies jne..Hän on minulle Valtiatar jolle olen menettänyt sydämmeni.
Että tälläinen suhde jatkuu...- mies....
Kyllä lähempänä viisikymppiset naiset ovat kaukana hyvännäköisistä nuoristanaisista. Markettien kassajonoissa näkee hyvin, millaisia punkeroita nämä "puumat"ovat. Ylimeikatut vanhat kotkat jotka pukeutuvat nuorekkaasti, ovat säälittävännäköisiä. Jos joku tällaisista raahkoista vielä unelmoi,täytyy olla todella epätoivoinen.
- ma donna
mies.... kirjoitti:
Kyllä lähempänä viisikymppiset naiset ovat kaukana hyvännäköisistä nuoristanaisista. Markettien kassajonoissa näkee hyvin, millaisia punkeroita nämä "puumat"ovat. Ylimeikatut vanhat kotkat jotka pukeutuvat nuorekkaasti, ovat säälittävännäköisiä. Jos joku tällaisista raahkoista vielä unelmoi,täytyy olla todella epätoivoinen.
Ikävä jos itsekin lukeudun ylimeikattuihin kotkiin, olen 46 v. ja toki ikäiseni näköinen enkä lähelläkään nuorien tyttöjen täydellistä kauneutta. Meillä vanhoilla raahkoilla täytyy olla sitten muuta tarjottavana jos edelleen olemme joillekin nuorille miehille vaihtoehto. Sinulle emme ilmeisesti ole mikä on ehkä ainakin sinun kannaltasi huonompi homma. Oma nuori mieheni on sitäkin tyytyväisempi siihen mikä kotona odottaa...
- 29v nainen
ma donna kirjoitti:
Ikävä jos itsekin lukeudun ylimeikattuihin kotkiin, olen 46 v. ja toki ikäiseni näköinen enkä lähelläkään nuorien tyttöjen täydellistä kauneutta. Meillä vanhoilla raahkoilla täytyy olla sitten muuta tarjottavana jos edelleen olemme joillekin nuorille miehille vaihtoehto. Sinulle emme ilmeisesti ole mikä on ehkä ainakin sinun kannaltasi huonompi homma. Oma nuori mieheni on sitäkin tyytyväisempi siihen mikä kotona odottaa...
Vitsit mitä juttua... Pilluko se ratkaisee.....Elämä' on jotain muuta...hankkikaa se
- 44veeäiti
29v nainen kirjoitti:
Vitsit mitä juttua... Pilluko se ratkaisee.....Elämä' on jotain muuta...hankkikaa se
Pillu se taitaa nykyään olla kaiken keskipiste ja tietysti sen kuuluu olla timmissä kropassa. Helvetinmoinen vahinko ja pettymys on se että jokainen meistä vääjäämättä vanhenee, siihen ei ole vielä mitään ihmelääkettä keksitty.
Täällä kirjoittelevat kai täydellisen vartalon ja sukupuolielimet omistavat älyköt joiden mielestä vanhemmat ihmiset ovat halveksittavia ja huonompia kaikin puolin.
Kannattaa muistaa pilluja haukkuessaan että mistä on itse tullut...PILLUSTA! Juuri sinä olet syypää siihen että äitisi sukuelimet ovat muuttuneet halveksunnan kohteeksi. Ja ne rinnat...kuka niistäkin on ravintoa saanut, suunnilleen kaikki ketkä täällä nyt niitä roikkuvia pusseja arvostelevat.
Sit ei vielä tajuta että kello tikittää kaikille, ei se nuoruus ja kauneus loputtomiin kestä. Mitäs sitten teette kun itse olette siinä iässä että "puumaksi" haukutaan? Hirteenkö vai mitenkä?
Kyllä on elämän arvot kohdillaan ja äly huipussaan jos täytyy kaikki perustaa ulkoisien ominaisuuksien varaan. Sama kuin hiekalle rakentaisitte....erittäin huono rakennusalusta.
Näyttäkää omille äideillenne nämä kauniit kirjoituksenne ja kysykää tykkääkö hän?
Joskus tuntuu oikeesti että tää maailma ei oo elämisen arvoinen paikka kun kaikki vääristyy helvetin pinnallisen asian takia.
Miettikää timmit kakarat. - Kehity !
mies.... kirjoitti:
Siis sinun kroppasi on timmi, oletan. Mutta sinun ajatuksesi ovat syvältä, kaukaa pimeältä keskiajalta. Jos olet nuori, ikää tulee kaiken aikaa, saat meidät kiinni siinä suhteessa, miten sulle shit käy. Entä niille "nuorille hyvännäköisille naisille" ?
Kaikki 'viisikymppiset' eivät ole punkeroita ja vaikka meikkaavat, niin eivät 'yli'. Pukeutuminen on jokaisen ihmisen oma asia. - Minä säälin sinua, sillä sinä et tiedä, että kauneus on katsojan silmässä, hyvännäköisyys harhaa ja ihmisten unelmat pitävät ihmiset elossa, eivät epätoivossa.
- trrrrrrrt
Poikia jahtaava vanhempi nainen on tyylikäs "puuma".
Tyttöjä jahtaava vanhempi mies on ällöttävä elostelija namusetä.- tosiaankin
Noinhan se menee, naisten mielipiteiden mukaan. Eikä muutakaan voi väittää, tai on sovinistisika.
- Plastiikkakiristäjä
pienet pantterit harjoitella. Kunhan eivät maista, haista.
- aliceee
olen 48v. ja eronnut 36 vuotiaana. Olen suht hyvässä kuosissa mutta yhdenkään miehen syleilyssä en ole eroni jälkeen ollut.
Syynä on se etten kykene irrottamaan intiimielämää ihmissuhteesta erilliseksi. En ole seurustellut, eikä seurusteluhaluisia ole ilmaantunut. Seksinhaluisia kyllä, mutta en pysty siihen (vaikka joskus sitä myös kaipaisin). En voisi kuvitella antavani itseäni miehen käsiin joka haluaisi oman nautintonsa jälkeen vain häipyä mahdollisimman nopeasti. Tuntisin itseni vain halvaksi.
Olen ilman vaikka loppuikäni jos en saa myös oikeaa välittämistä ja huolenpitoa jota haluaisin myös itse antaa,
en myöskään koristaudu, meikkaa ja pynttää ja se on viestini siinä mielessä että en kaipaa mitään fyysistä ihailua vaikka en mikään rumilus olekaan. Sanokaa mitä sanotte mutta elämä on kuitenkin enimmäkseen muuta kuin seksiä. Nuoremman miehen ehdotukset kyllä blokkaisin muutenkin. - Viel voimissaan
aliceee kirjoitti:
olen 48v. ja eronnut 36 vuotiaana. Olen suht hyvässä kuosissa mutta yhdenkään miehen syleilyssä en ole eroni jälkeen ollut.
Syynä on se etten kykene irrottamaan intiimielämää ihmissuhteesta erilliseksi. En ole seurustellut, eikä seurusteluhaluisia ole ilmaantunut. Seksinhaluisia kyllä, mutta en pysty siihen (vaikka joskus sitä myös kaipaisin). En voisi kuvitella antavani itseäni miehen käsiin joka haluaisi oman nautintonsa jälkeen vain häipyä mahdollisimman nopeasti. Tuntisin itseni vain halvaksi.
Olen ilman vaikka loppuikäni jos en saa myös oikeaa välittämistä ja huolenpitoa jota haluaisin myös itse antaa,
en myöskään koristaudu, meikkaa ja pynttää ja se on viestini siinä mielessä että en kaipaa mitään fyysistä ihailua vaikka en mikään rumilus olekaan. Sanokaa mitä sanotte mutta elämä on kuitenkin enimmäkseen muuta kuin seksiä. Nuoremman miehen ehdotukset kyllä blokkaisin muutenkin.Sun pitää löytää mies joka antaa naiselle sen nautinnon joka sille kuuluu.
Ei mitään pikapanoja vaan ajan kanssa rakastelu.
Hekuman huippuna räjähtävä laukeaminen niin että varpaankynnet irtoaa ;)
Kyllä meitäkin löytyy..... - Antavan kylän tyttö
Viel voimissaan kirjoitti:
Sun pitää löytää mies joka antaa naiselle sen nautinnon joka sille kuuluu.
Kyllä meitäkin löytyy.....Oletteko koskaan kuulleet ihmisen kokonaisuudesta, sielu ja ruumis ,itsetunto ja -varmuus, kemia yms? Olen 54 v ja miesten mielestä tosi vetävä ja lähikontaktissa kokeneet sanovat , että ihan omaa luokkaa. Jokainen on hyvä ,jos haluaa. Kyllä kehtaan sanoa, että kelpaan. Ja 50-60 v mies voi olla täydellinen.
Rakastakaa itseänne ja muita sekä puitäkää huolta itsestänne. Antava saa. - jossakin joku
Viel voimissaan kirjoitti:
Sun pitää löytää mies joka antaa naiselle sen nautinnon joka sille kuuluu.
Kyllä meitäkin löytyy.....Ei kenenkään pidä löytää mitään. Jos vastaan tulee niin tulee. Naisilla on onneksi itsellä suurimmilta osin kyky räjäyttää itselle se orkku mutta läheisyyden tarve on jotain ihan muuta.
Rakasteluun tarvitaan se läheisyyden tunne joka syntyy vain yhdessä olemisesta, kaikesta puhumisesta ja yhdessä tekemisestä. Ei yhden yön jutuissa sitä koeta vaan sihen vaaditaan jo melko pitkä parisuhde.
- ultra glossy hair
Olen 29-vuotias aika lepsun luonteinen nainen.Puumaksi ei voi sanoa,koska en metsästä (nuorempiakaan) miehiä, mutta mammamainen tulee kuulemma mieleen musta.Päätin kääntää sen hyväksi puoleksi itsessäni.Menen aamulla töihin asenteella,että jos olen mamma, saan olla ystävällisempi ja verkkaisempi verkostointisuhteissani.Se toimii omalla kohdallani.Nuorenakaan en ollut kovin kiperä tapaus vaan aina kastissa "kiltit" tytöt. Jos olen liian vanha,mamma ja kukkamekkohelmainen joillekin, tuhahdan että so what.Puuma en ole enkä myöskään tunnusta noidan luonteenpiirteitä itsessäni.Aristokraattista nenää on mutta se on pieni ja näsäviisas ;-)
- eräs "puuma"
Voiko suhteen haluaminen vanhemman naisen kanssa olla merkki siitä, että eräät nuoremmat miehet eivät koe perinteistä parisuhde/perhekuviota itselleen parhaaksi vaihtoehdoksi.
25-vuotiaat tuntuvat järjestään haluavan rakentaa, remontoida tai muuten vaan ottaa ison asunto- ja autolainan sekä valmistella itseään parin kolmen lapsen vanhemmiksi, siksi siis farmariauto. Nuori nainen vaatii itselleen usein melko komeat kulissit ja täydellisen perheen ja kodin lastenhuoneineen ja poreammeineen.
Pelästyttää pienempikin määrä vastuita ja velvotteita. Vanhempi nainen tarjoaa varmemmin tasokkaamman valmiin paketin ilman tehtyjä yhteiskunnallisia velvotteita.... - CC
eräs "puuma" kirjoitti:
Voiko suhteen haluaminen vanhemman naisen kanssa olla merkki siitä, että eräät nuoremmat miehet eivät koe perinteistä parisuhde/perhekuviota itselleen parhaaksi vaihtoehdoksi.
25-vuotiaat tuntuvat järjestään haluavan rakentaa, remontoida tai muuten vaan ottaa ison asunto- ja autolainan sekä valmistella itseään parin kolmen lapsen vanhemmiksi, siksi siis farmariauto. Nuori nainen vaatii itselleen usein melko komeat kulissit ja täydellisen perheen ja kodin lastenhuoneineen ja poreammeineen.
Pelästyttää pienempikin määrä vastuita ja velvotteita. Vanhempi nainen tarjoaa varmemmin tasokkaamman valmiin paketin ilman tehtyjä yhteiskunnallisia velvotteita....On se varmaan vähän noinkin. Kun laskin itseni nuoreksi mieheksi ja katsoin joskus sillä silmällä vanhempaa naista, kyllähän se helpotti että kyseessä oli puhtaasti vetovoima naiseen, tietäen ettei vastapuolella ole mitään sivuajatuksia perheistä yms. Lisäksi se, että kohde on vanhempi tuo lisäjännitystä erilaisuuden takia. Tosin olen aina ollut sitä mieltä ettei naisen viehätysvoima ole niinkään iästä kiinni, vaan seksikäs nainen voi olla mitä tahansa 16-60 väliltä.
- eräs puuma
CC kirjoitti:
On se varmaan vähän noinkin. Kun laskin itseni nuoreksi mieheksi ja katsoin joskus sillä silmällä vanhempaa naista, kyllähän se helpotti että kyseessä oli puhtaasti vetovoima naiseen, tietäen ettei vastapuolella ole mitään sivuajatuksia perheistä yms. Lisäksi se, että kohde on vanhempi tuo lisäjännitystä erilaisuuden takia. Tosin olen aina ollut sitä mieltä ettei naisen viehätysvoima ole niinkään iästä kiinni, vaan seksikäs nainen voi olla mitä tahansa 16-60 väliltä.
Aihe on sen verran uusi ettei varmuutta voi sanoa, onko kyseessä tietynlainen vastuun pakoilu ja ennalta annetun perhemallin boikotointi.
Mielenkiintoista olisi selvittää juuri noiden nuorten miesten ajatuksia.
Tahattomasti tuskin moni joutuu suhteeseen. - 50 +
CC kirjoitti:
On se varmaan vähän noinkin. Kun laskin itseni nuoreksi mieheksi ja katsoin joskus sillä silmällä vanhempaa naista, kyllähän se helpotti että kyseessä oli puhtaasti vetovoima naiseen, tietäen ettei vastapuolella ole mitään sivuajatuksia perheistä yms. Lisäksi se, että kohde on vanhempi tuo lisäjännitystä erilaisuuden takia. Tosin olen aina ollut sitä mieltä ettei naisen viehätysvoima ole niinkään iästä kiinni, vaan seksikäs nainen voi olla mitä tahansa 16-60 väliltä.
No eikö ne ole ne kuuluisat kemiat, jotka näitä asioita määrittävät. Iällä ei juurikaan ole tekemistä asian kanssa jos ulkonäkö ja yhdessäolo tuottavat molemmille puolille mielihyvää.
Usko huviksesi; mikään ei tuota niin suurta nautintoa mielenpuolelle kuin nuori mies, joka meinaa saada hepulin siitä, miltä (menoiltana :) näytän ja että menomononi ovat taatusti kevyet ... - eräs puuma
50 + kirjoitti:
No eikö ne ole ne kuuluisat kemiat, jotka näitä asioita määrittävät. Iällä ei juurikaan ole tekemistä asian kanssa jos ulkonäkö ja yhdessäolo tuottavat molemmille puolille mielihyvää.
Usko huviksesi; mikään ei tuota niin suurta nautintoa mielenpuolelle kuin nuori mies, joka meinaa saada hepulin siitä, miltä (menoiltana :) näytän ja että menomononi ovat taatusti kevyet ...Kemiathan ne, vaikka väitän yli 20 v. ikäeron olevan pitkässä juoksussa aika paljon, ei ole kovin paljon yhteistä kokemusmaailmaa. Matkat ja muut elämykset toki paikkaavat hieman sitä ettei olla samoihin aikoihin eletty tätä elämää.
Itsellä nuori aviomies, ei enää poikanen vaan aikuisen miehen näköinen ja luonteinen. Hän ei voisi kuvitella pukeutuvansa sisällä villamyssyyn yms. On siis syntyjään jo aikuisempi ja haluaa esiintyä aikuisen lailla. Uskoisin että hän saa nimenomaan tällaisesta suhteesta itselleen paljon, jopa enemmän monenlaista hyvää kuin suhteesta samanikäiseensä. Sellaisesta hänellä' on myös kokemusta, tuskin kukaan hakeutuu ensimmäiseen suhteeseensa näin paljon vanhemman kanssa.
Tosi edistyksellistä saada vihdoin tunnustaa että se on mahdollista ja sallittavaa seurustella nuoremman miehen kanssa. Onhan nuorissa miehissä eroja aika lailla, kaikista ei ole parisuhteeseen puuma-ikäisen kanssa. Huvittaa kun Helena Lindgren paljastaa harrastaneensa seksiä jopa 15 v nuoremman kanssa, voi apua.....
Voi hitsi mutta inhoan koko puuma-sanaa. Keksikää jo parempi. - En ole, mutta ...
eräs puuma kirjoitti:
Kemiathan ne, vaikka väitän yli 20 v. ikäeron olevan pitkässä juoksussa aika paljon, ei ole kovin paljon yhteistä kokemusmaailmaa. Matkat ja muut elämykset toki paikkaavat hieman sitä ettei olla samoihin aikoihin eletty tätä elämää.
Itsellä nuori aviomies, ei enää poikanen vaan aikuisen miehen näköinen ja luonteinen. Hän ei voisi kuvitella pukeutuvansa sisällä villamyssyyn yms. On siis syntyjään jo aikuisempi ja haluaa esiintyä aikuisen lailla. Uskoisin että hän saa nimenomaan tällaisesta suhteesta itselleen paljon, jopa enemmän monenlaista hyvää kuin suhteesta samanikäiseensä. Sellaisesta hänellä' on myös kokemusta, tuskin kukaan hakeutuu ensimmäiseen suhteeseensa näin paljon vanhemman kanssa.
Tosi edistyksellistä saada vihdoin tunnustaa että se on mahdollista ja sallittavaa seurustella nuoremman miehen kanssa. Onhan nuorissa miehissä eroja aika lailla, kaikista ei ole parisuhteeseen puuma-ikäisen kanssa. Huvittaa kun Helena Lindgren paljastaa harrastaneensa seksiä jopa 15 v nuoremman kanssa, voi apua.....
Voi hitsi mutta inhoan koko puuma-sanaa. Keksikää jo parempi.... tooota; eix se mennyt niin, että puuma on vanhempi nainen, joka hakee yhden illan seksiseuraa ravintoloista ja vain nuoremmat miehenpuolet kelpaavat.
Sellainen ei ole mikään puuma, joka elää parisuhteessa vaikka kuinka paljon nuoremman kanssa.
Onnea toivotan sinulle silti ja olen melkein vihreä - siis kade ... :) - eräs puuma
En ole, mutta ... kirjoitti:
... tooota; eix se mennyt niin, että puuma on vanhempi nainen, joka hakee yhden illan seksiseuraa ravintoloista ja vain nuoremmat miehenpuolet kelpaavat.
Sellainen ei ole mikään puuma, joka elää parisuhteessa vaikka kuinka paljon nuoremman kanssa.
Onnea toivotan sinulle silti ja olen melkein vihreä - siis kade ... :)Joo, eipä ole oikea nimitys mutta lyönyt itsensä läpi. Jotenkin vaan se puuma-sana viittaa siihen, että paras mihin ikinä voi yltää on satunnainen seksisuhde nuoreen mieheen, eikä todellakaan parisuhteeseen. Annetaan virheellisesti ymmärtää ettei nuori mies paljon muuta osaa eikä muuhun pystykään. Melko vähättelevä asenne, jota ei kyllä Jenni Haukion ym. nuorten vaimojen kohdalla voisi käyttää, älykäs ja koulutettu ihminen kuin mikä.
Mikä alentavampaa kuin vampata nuoria miehiä baarissa pikkuhuppelissa pikkutunteina ja kuljettaa palkintosaalista tyrneänä poken ohi taksiin...yök!!
Kiitos onnittelusta! Eikä tarvitse olla kade, suhteeseen mahtuu hyvää ja huonoa. Ärsyttää jos ihmiset olettavat minun toimivan maksumiehenä ja elättävän tätä nuorta urosta ihan siitä ihanuudesta että pääsen hänen viereen iltaisin....ihmiset näkee meidän sormukset mutta voivat luulla salapariksi jos eivät usko meidän oikeasti olevan yhtä.
Jatkuvasti saa miettiä millainen reaktio ympärillä syntyy, sen kanssa on vaan elettävä. - Woih
eräs puuma kirjoitti:
Joo, eipä ole oikea nimitys mutta lyönyt itsensä läpi. Jotenkin vaan se puuma-sana viittaa siihen, että paras mihin ikinä voi yltää on satunnainen seksisuhde nuoreen mieheen, eikä todellakaan parisuhteeseen. Annetaan virheellisesti ymmärtää ettei nuori mies paljon muuta osaa eikä muuhun pystykään. Melko vähättelevä asenne, jota ei kyllä Jenni Haukion ym. nuorten vaimojen kohdalla voisi käyttää, älykäs ja koulutettu ihminen kuin mikä.
Mikä alentavampaa kuin vampata nuoria miehiä baarissa pikkuhuppelissa pikkutunteina ja kuljettaa palkintosaalista tyrneänä poken ohi taksiin...yök!!
Kiitos onnittelusta! Eikä tarvitse olla kade, suhteeseen mahtuu hyvää ja huonoa. Ärsyttää jos ihmiset olettavat minun toimivan maksumiehenä ja elättävän tätä nuorta urosta ihan siitä ihanuudesta että pääsen hänen viereen iltaisin....ihmiset näkee meidän sormukset mutta voivat luulla salapariksi jos eivät usko meidän oikeasti olevan yhtä.
Jatkuvasti saa miettiä millainen reaktio ympärillä syntyy, sen kanssa on vaan elettävä.Jos ma saisin sen nuoren miehen, jota halajan, niin viis veisaisin ihmisten luuloista ja ajatuksista. Varmaan sen takia, kun en välitä niistä muutenkaan. - Mutku en saa, niin täytyy ottaa hepeneissään kaikki ihailu vastaan, jota vaan voi saada. Omasta mielestäni en 'vamppaa', humalassa en ole koskaan enkä kuljettele nuoria enkä vanhojakaan mihinkään.
Juuu, kyllä tiedetään mitä on parisuhde; ei mitään väliä minkä ikäiset siinä keskenään pullikoi ja puntaroi ja piehtaroi ja koettaa selvitä toisistaan. Never ever ! Jos vielä joskus rakentaisin jonkinlaista parisuhdetta, niin siitä ei ikinä saa tulla perinteisten suhteitten kaltainen, siis 'vankila'. - eräs puuma
Woih kirjoitti:
Jos ma saisin sen nuoren miehen, jota halajan, niin viis veisaisin ihmisten luuloista ja ajatuksista. Varmaan sen takia, kun en välitä niistä muutenkaan. - Mutku en saa, niin täytyy ottaa hepeneissään kaikki ihailu vastaan, jota vaan voi saada. Omasta mielestäni en 'vamppaa', humalassa en ole koskaan enkä kuljettele nuoria enkä vanhojakaan mihinkään.
Juuu, kyllä tiedetään mitä on parisuhde; ei mitään väliä minkä ikäiset siinä keskenään pullikoi ja puntaroi ja piehtaroi ja koettaa selvitä toisistaan. Never ever ! Jos vielä joskus rakentaisin jonkinlaista parisuhdetta, niin siitä ei ikinä saa tulla perinteisten suhteitten kaltainen, siis 'vankila'.En välitäkään muiden mietteistä, vaan havaitsen kyllä miten jotkut reagoi. Puuma-keskustelu on lähinnä ärsyttänyt halventamalla vanhempaa naista ja tämän aitoa tunnetta toiseen, nuorempaan.
Miksi et saa, onko elämässäsi nuorempi mies, vaiko useita muita vähemmän vakavia suhteita?
Ihailu tuntuu aina hyvältä, nyt tietysti upealla tavalla vielä enemmältä kun kehuja saa nuorelta, tuntuu itsestä naiselliselta ja haluttavalta. Minusta pidetään huolta ja olen onnellinen. - Sad & lonely
eräs puuma kirjoitti:
En välitäkään muiden mietteistä, vaan havaitsen kyllä miten jotkut reagoi. Puuma-keskustelu on lähinnä ärsyttänyt halventamalla vanhempaa naista ja tämän aitoa tunnetta toiseen, nuorempaan.
Miksi et saa, onko elämässäsi nuorempi mies, vaiko useita muita vähemmän vakavia suhteita?
Ihailu tuntuu aina hyvältä, nyt tietysti upealla tavalla vielä enemmältä kun kehuja saa nuorelta, tuntuu itsestä naiselliselta ja haluttavalta. Minusta pidetään huolta ja olen onnellinen.Kaksinnainti on lailla kielletty, siksi en 'saa'. Ja on se muutenkin mahrotonta. Elämässäni oli nuorempi mies hetken, noin yhden kesän ajan leijuin puoli metriä ilmassa (ja se oli kaikki mitä 'tapahtui'). Pala lähti sytämestä ja ikävissään on tullut sitten tehtyä 'tyhmyyksiä' mualimalla sen jälkeen.
Tuohon ikäjuttuun sanoisin, että kun lukumääräisille vuosilleen ei mahra mitään, niin täytyy elää niin kuin henkinen ikä määrää. Tai ainakin ma haluan elää ja kokea vielä kun en kerran ole mummoutunut luonteeltani enkä varsinkaan kuollut ...
Tuntuu kuitenkin hyvältä, että joku on, osaa olla rohkeasti onnellinen oman nuorensa kanssa. Se valaa uskoa; ehkä joskus vielä minäkin ...
- Oikolukija..
"Puuman" vitusta on pienet pantterit tupsahtaneet.
- nainen 35
itse olen 35 nainen ja mulla on rakastaja 25 ja en ymmärrä tota puumajuttua ollenkaan, meillä vaan kemiat kolahti kun kerran nähtiin ja tätä ennen ei ole mitään nuoria miehiä ollut. Mieskään ei myöntänyt olevansa vanhempien perään, mutta kiinnostui musta ihmisenä ja ulkoisesti, joskus se menee vaan niin...
- Puuma 44v.
Minulla on 33 vuotias rakastaja. Hän on sangen kokematon ikäänsä nähden, mutta opetan häntä kädestä pitäen tyydyttämään naisen. Olen tiukkavartaloinen urheluharrastuksistani johtuen ja kasvojani on pikkuisen paranneltu pari vuotta sitten. Annan hänelle suuseksiä pitkillä automatkoilla, rakastelemme melkein missä vaan, jos halu yllättää. Ikä ei ole ainakaan ongelma. Minua kiihottaa hänen nuoruutensa ja hän haluaa minua aivan jatkuvasti. Miksi tehdä asioista hankalia ja hakea ongelmia. Antakaa kaikkien nauttia. Jos joku haluaa nuoren naisen, kivaa, siitä vaan. Jos joku pitää kokeneimmista, hienoa, siitä vaan. Suvaitsevaisuutta ihmiset!
- eräs puuma
Puuma 44v. kirjoitti:
Minulla on 33 vuotias rakastaja. Hän on sangen kokematon ikäänsä nähden, mutta opetan häntä kädestä pitäen tyydyttämään naisen. Olen tiukkavartaloinen urheluharrastuksistani johtuen ja kasvojani on pikkuisen paranneltu pari vuotta sitten. Annan hänelle suuseksiä pitkillä automatkoilla, rakastelemme melkein missä vaan, jos halu yllättää. Ikä ei ole ainakaan ongelma. Minua kiihottaa hänen nuoruutensa ja hän haluaa minua aivan jatkuvasti. Miksi tehdä asioista hankalia ja hakea ongelmia. Antakaa kaikkien nauttia. Jos joku haluaa nuoren naisen, kivaa, siitä vaan. Jos joku pitää kokeneimmista, hienoa, siitä vaan. Suvaitsevaisuutta ihmiset!
Seksi on suuri osa parisuhdetta, ja kumpikin voi iästä huolimatta opettaa toista paremmaksi juuri itselleen. Tuntuu ihanalta oppia itsekin lisää ja arvostaa toisen oppimishalukkuutta ja innokkuutta. Nuori mies ei ainakaan ole kyllästynyt seksiin tai saanut sitä ns. liikaa. Tuskin kukaan mies siihen kyllästyy mutta vanhempi vaatii ehkä lisäkiihoketta enemmän kuin nuorempi. Silloin vanhempi nainen pääsee vähemmällä ja riittää pidemmälle omana itsenään. Toki itsestään täytyy huolehtia, muutenkin tykkään laittautua kun lähden ihmisten ilmoille oli nuori mies parina tai ei.
On siinä jotain extraa vielä kun tietäisi että mitä. Ja meillä lähes 20 v. ikäeroa, kumpikaan ei ole enää lapsi vaan asuntovelkaa maksava järkevä aikuinen. - Toivoa voi olla
eräs puuma kirjoitti:
Seksi on suuri osa parisuhdetta, ja kumpikin voi iästä huolimatta opettaa toista paremmaksi juuri itselleen. Tuntuu ihanalta oppia itsekin lisää ja arvostaa toisen oppimishalukkuutta ja innokkuutta. Nuori mies ei ainakaan ole kyllästynyt seksiin tai saanut sitä ns. liikaa. Tuskin kukaan mies siihen kyllästyy mutta vanhempi vaatii ehkä lisäkiihoketta enemmän kuin nuorempi. Silloin vanhempi nainen pääsee vähemmällä ja riittää pidemmälle omana itsenään. Toki itsestään täytyy huolehtia, muutenkin tykkään laittautua kun lähden ihmisten ilmoille oli nuori mies parina tai ei.
On siinä jotain extraa vielä kun tietäisi että mitä. Ja meillä lähes 20 v. ikäeroa, kumpikaan ei ole enää lapsi vaan asuntovelkaa maksava järkevä aikuinen.K I I T O S ! Witsi, vihdoinkin joku uskalsi sanoa sen ääneen; että on isompiakin ikäeroja kuin kymmenen vuotta. Kysyin kerran, kukaan ei vastannut. Tunnen kyllä naisia, joilla lyhyitä suhteita isommallakin ikäerolla, mutta en vakisuhteita ...
- eräs puuma
Toivoa voi olla kirjoitti:
K I I T O S ! Witsi, vihdoinkin joku uskalsi sanoa sen ääneen; että on isompiakin ikäeroja kuin kymmenen vuotta. Kysyin kerran, kukaan ei vastannut. Tunnen kyllä naisia, joilla lyhyitä suhteita isommallakin ikäerolla, mutta en vakisuhteita ...
Hyvä jos tämä antaa uskoa ja vahvistusta joillekin. Kannattaa uskaltaa - ainahan parisuhteen onnistuminen on riski, mutta itsehän siihenkin voi vaikuttaa miten hyvin se sujuu.
Onnea kaikille samassa tilanteessa eläville!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442470Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1961157Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131071Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389930Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi296888- 66858
- 53841
- 89837
- 46829
- 51743