Moikka!

ei sopusuhtainen?

Oon siis 15vuotias,mulla on kuppikoko 80D,ja pituus 165,paino n.64.. Siis toisin sanoen omasta mielestäni rintani ovat pienet muuhun vartalooni nähden.. Ja mulla ei oo läskiä missään muualla kuin mahan kohalla,vaan tommonen ihmeellinen röllykkä,kun muuten näkyy ja tuntuu esim.kylkiluut,ja lantioluut.. Haluaisin tuon ärsyttävän mahan pois,mutta en kumminkaan haluaisi pienentää enää noinkin pieniä rintoja,kuinka tämä onnistuisi?

Enkä haluaa mitää vittuiluja,että tämän ikäinen ei saa laihduttaa yms.. sillä en enää kasva,ja en todellakaan oo mihinkään anorektiseksi ole haluamassa,tässä suvussa on saanu niitäki kahtoo ihan tarpeeks,ja nämäkin oireet mitä itellä on,on ihan tarpeeks mulle! Mutta kiitos asiallisista vastauksista,jos niitä tulee (:

3

375

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dsgfsfff

80D kuppikoko on aika iso jos oot VAIN 165 cm pitkä . mutta mahan saa pois vatsalihaksilla jos jaksaa vain kunnolla tehdä tai sitten ostat vibratonen minkä minäkin ostin ja on toiminu ;)

sillä muuten saa muutakin kuin mahan :)

• 40V. lättänätissi

oletko liian itsekriittinen, mun mielestä rintasi ovat isot...Ja näin sanotaan et jos laihduttaa, kilot lähtee KAIKKIALTA, VALITETTAVASTI ei vain sieltä "mistä pitäis"... Ja myös mahabrobleemaan, ehkä se ei kiinteydy ilman laihduttamista. Eli kiloja pois ja sitten vatsalihaksille kyytiä jumppaa, kuntosalia ynms.

• ei sopusuhtainen

kyllä nuo mun rinnat mulle kelpaiskin,pienempinäkin,jos vaan tuo maha lähtis.. Mutta kun se on,nii on semmonen kunnon tasapaksu.. Mutta alotin jo vatsalihaksia tekemään ja joitakin liikkeitä myös pilateksesta :) Miten nopeaan pitäs näkyä?

Kiitos asiallisista vastauksista :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      393
      1048
    2. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      320
      1004
    3. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      102
      895
    4. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      79
      785
    5. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      78
      762
    6. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      82
      736
    7. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      37
      666
    8. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      50
      665
    9. Sinun silmiisi kun

Katson niin ymmärrän sen. 👁️👁️👀
      Ikävä
      45
      651
    10. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      39
      640
    Aihe