mulle on sanottu monesti, että minulla on "kauriinsilmät". Onko sellaiset silmät viehättävät? itse en kyllä tosin näe silmiäni mitenkään kaurismaisina:D
Kauriinsilmät?
9
2022
Vastaukset
- omakehu????
..ja sun pointti oli...?
- tarkoittaa
että on pelokkaan ja säikähtäneen näkönen. Eli ei ne ole viehättävät.
- ,.,
Se joka on tuon sanonut voisi kertoa onko viehättävät? Kauriin silmäthän on todella kauniit, mutta myös kaukana toisistaan, että mitä sitten lie tarkoittikaan.
- elukka
sekä naiset että miehet, useimmiten naiset. Ja jos joku kommentoi ulkonäköäni, niin en osaa siinä tilanteessa alkaa kyselemään, että mitähän hän mahtaa tarkoittaa... ajattelen vain että okei, vai kauriinsilmät. Jälkeenpäin on mietityttänyt, että onko ne kauniit vaiko ei.
- ,.,
elukka kirjoitti:
sekä naiset että miehet, useimmiten naiset. Ja jos joku kommentoi ulkonäköäni, niin en osaa siinä tilanteessa alkaa kyselemään, että mitähän hän mahtaa tarkoittaa... ajattelen vain että okei, vai kauriinsilmät. Jälkeenpäin on mietityttänyt, että onko ne kauniit vaiko ei.
No jos mulle noin sanottaisiin, niin ottaisin kohteliaisuutena!
- noloo....
elukka kirjoitti:
nyt tietämätöntä vai haluatko kehuja.
??
Nää on just näitä pikkulikkojen "uuh mulla on blondit pitkät hiukset, olenkohan nätti. Joku sanoi että olen nätii, mitähän se tarkoittaa iih!!??" - elukka
noloo.... kirjoitti:
nyt tietämätöntä vai haluatko kehuja.
??
Nää on just näitä pikkulikkojen "uuh mulla on blondit pitkät hiukset, olenkohan nätti. Joku sanoi että olen nätii, mitähän se tarkoittaa iih!!??"olenhan saanut jo vastauksia myös sellaisia, että eivät ole viehättävät. koska ovat pelokkaan näköiset, ja kaukana toisistaan! (tosin omani eivät mielestäni kovin kaukana ole, pelokkaat kyllä saattavat ollakin..)
miksi leikkisin? kyllä mulla nyt jokin käsitys on kauriinsilmistä, mutta se on eri asia onko ne miesten mielestä viehättävät. Joittenkin varmasti on, mutta onko monien....
eikö tämä palsta ole juuri tätä varten, että voi kysyä vaikka tällaista?
- "Core Norris"
ootko koskaan miettinyt et onks sulla sirkussyndrooma?
- Kyymies
Juu olen törmännyt vastaavaan muutamissa naisissa. Seksileikeissä niiden silmät ammottaa auki kun pistelen vaudilla menemään. Lähinnä sellainen yllättynyt ilme.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743397
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753127Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683002On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662671Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442182- 611739
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251707- 351705
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181679- 601628