Huijareita joka iikka!! Käyttävät hyväkseen! Minimiliksa, huono kohtelu ja sekasortoinen, vaarallinen ellei kaottinen työympäristö. Älkää menkö sinne edes haastatteluun!
Abc-logistiikka TUUSULA
7
797
Vastaukset
- babalanzzu
Sukulainen oli siella ja masentui kun eivät maksaneet kokonaan ansaittua palkkaa. Tekivät vain pilkkaa.
- ---bbb---
Joo taidan tietää tuon sinun sukulaisen, nimittäin itsekkin siellä "käväisin". Oli nimittäin yksi henkilö, joka ihan oikeasti oli sairastunut masennukseen. Ja tuosta palkasta niin eivät tosiaan maksa edes työntekijöiden alojen minimiä. Kuitenkin aina olettivat, että tarvittaessa ollaan pidempään jos joku kihoista sattui itse olemaan vaikka darrassa kotona. Kuitenkin palkkapäivänä ei heidän mukaan ollut mitään tietoa mistään ylimääräisistä tunneista. Uskomatonta, että tälläistä voi edes olla ja kyllä niin hataralla pohjalla, että saattaa kaatua koska vain. Ihmettelen miten kuitenkin ovat saaneet/pystyvät pitämään niin nimekkäitä yrityksiä asiakkaina. Ja asiakkaitakin kusetettiin jonkin verran, mikä myös meni minun moraalitasoni ylitse.
VÄLTTÄKÄÄ - TYÖPAIKKANA JA YHTEISTYÖKUMPPANINA - näin on
---bbb--- kirjoitti:
Joo taidan tietää tuon sinun sukulaisen, nimittäin itsekkin siellä "käväisin". Oli nimittäin yksi henkilö, joka ihan oikeasti oli sairastunut masennukseen. Ja tuosta palkasta niin eivät tosiaan maksa edes työntekijöiden alojen minimiä. Kuitenkin aina olettivat, että tarvittaessa ollaan pidempään jos joku kihoista sattui itse olemaan vaikka darrassa kotona. Kuitenkin palkkapäivänä ei heidän mukaan ollut mitään tietoa mistään ylimääräisistä tunneista. Uskomatonta, että tälläistä voi edes olla ja kyllä niin hataralla pohjalla, että saattaa kaatua koska vain. Ihmettelen miten kuitenkin ovat saaneet/pystyvät pitämään niin nimekkäitä yrityksiä asiakkaina. Ja asiakkaitakin kusetettiin jonkin verran, mikä myös meni minun moraalitasoni ylitse.
VÄLTTÄKÄÄ - TYÖPAIKKANA JA YHTEISTYÖKUMPPANINAMyös minulta löytyy omakohtaisia kokemuksia kyseisestä yrityksestä.
Palkanmaksu ei toiminut myöskään omalla kohdallani. Mutta eniten minua vaivasi paikan ilmapiiri; yrityksen omistajat eivät arvostaneet millään lailla työntekijöitään! Ylitöitä piti olla valmis tekemään ilman oikeudenmukaista korvausta ja tietysti viiden minuutin varoitusajalla. Jos et suostu (oli muuta sovittua menoa) olit huono ja joustamaton työntekijä. Lisäksi jos uskalsit olla erimieltä sait "painostusta" osaksesi. Työtehtävät eivät olleen lainkaan niitä, mitä työsopimusta tehdessä sovittiin.
Itse en suosittele paikkaa kenellekään. Painostavampaa ja inhottavampaa työilmapiiriä saa etsiä. - todellakummaa
näin on kirjoitti:
Myös minulta löytyy omakohtaisia kokemuksia kyseisestä yrityksestä.
Palkanmaksu ei toiminut myöskään omalla kohdallani. Mutta eniten minua vaivasi paikan ilmapiiri; yrityksen omistajat eivät arvostaneet millään lailla työntekijöitään! Ylitöitä piti olla valmis tekemään ilman oikeudenmukaista korvausta ja tietysti viiden minuutin varoitusajalla. Jos et suostu (oli muuta sovittua menoa) olit huono ja joustamaton työntekijä. Lisäksi jos uskalsit olla erimieltä sait "painostusta" osaksesi. Työtehtävät eivät olleen lainkaan niitä, mitä työsopimusta tehdessä sovittiin.
Itse en suosittele paikkaa kenellekään. Painostavampaa ja inhottavampaa työilmapiiriä saa etsiä.Joo toi ilmapiiri oli aivan hirveetä... en oo missään törmänny noin ikävään. Tosiaan saattoi tulla puolituntia ennen töiden loppua ilmoitus, että nyt on niin kauhean tärkeä projekti, että on pakko jäädä. Sitten kun ei voinut jäädä niin piti ihan oikeasti tapella (siis sanallisesti), että pääsi lähtemään... Kuitenkin seuraavat pari viikkoa katsottiin koko ajan pahalla ja pidettiin luopiona!
Ja yksi työkaveri kerran suostui jäämään max. kolme tuntia pidempään ja hänelle luvattiin tästä hyvästä seuraava päivä vapaaksi, kun oli ihan pakko saada hommat hoidettua sen päivän puolella. No ei se ihan onnistunutkaan kun sitten hän olikin siellä puolille öin asti... olivat niin pahasti hiillostaneet, että ei jaksanut väitellä enään siinä vaiheessa vastaan. No pahinta tässä kuitenkin oli se, että seuraavana aamuna hänelle soitettiin sen 16 tunnin työpäivän jälkeen, että missä helvetissä luuraat, kun piti olla kahdeksalta töissä. - ruuvikiri
todellakummaa kirjoitti:
Joo toi ilmapiiri oli aivan hirveetä... en oo missään törmänny noin ikävään. Tosiaan saattoi tulla puolituntia ennen töiden loppua ilmoitus, että nyt on niin kauhean tärkeä projekti, että on pakko jäädä. Sitten kun ei voinut jäädä niin piti ihan oikeasti tapella (siis sanallisesti), että pääsi lähtemään... Kuitenkin seuraavat pari viikkoa katsottiin koko ajan pahalla ja pidettiin luopiona!
Ja yksi työkaveri kerran suostui jäämään max. kolme tuntia pidempään ja hänelle luvattiin tästä hyvästä seuraava päivä vapaaksi, kun oli ihan pakko saada hommat hoidettua sen päivän puolella. No ei se ihan onnistunutkaan kun sitten hän olikin siellä puolille öin asti... olivat niin pahasti hiillostaneet, että ei jaksanut väitellä enään siinä vaiheessa vastaan. No pahinta tässä kuitenkin oli se, että seuraavana aamuna hänelle soitettiin sen 16 tunnin työpäivän jälkeen, että missä helvetissä luuraat, kun piti olla kahdeksalta töissä.Tällaisia kusipäätyönantajia varten on ammattiliitot, valitkaa luottamusmies(ei perseennuolija) ja laittakaa asiat kuntoon. Työsuojelupiiri on myös oikea instanssi joihinkin tapauksiin. Eihän tuollasta tarvi katella. Jos ei muu auta voihan se esimies aina liukastua.
- maanpällinen helvett
ruuvikiri kirjoitti:
Tällaisia kusipäätyönantajia varten on ammattiliitot, valitkaa luottamusmies(ei perseennuolija) ja laittakaa asiat kuntoon. Työsuojelupiiri on myös oikea instanssi joihinkin tapauksiin. Eihän tuollasta tarvi katella. Jos ei muu auta voihan se esimies aina liukastua.
No ei kauheesti ollut mun aikana ketään kenestä luottamusmiestä valita! :DDD Siellä oli ne kolme firman pyorittäjää ja kaks niiden kaveria kävivät sitä sun tätä tekemässä. Yksi ainoa oli oikeasti palkkalistoilla ja kaikki loput duunit laskutuksesta siivouksen kävi tekemässä työharjoittelijat tai nämä täälläkin mainitut "haastattelussa käyneet" joilta vaadittiin viikon palkaton näyttö ennen kuin sopimus kirjoitettiin, jota ei sitten koskaan kuitenkaan eteensä saaneet!
- Anonyymi
Lopettanut toimintansa yli kymmenen vuotta sitten,rahanpesufirma joka ei maksanut palkkaa yhdellekkään työntekijälleen,Venäjän rikollinen firma,olin siellä trukkikuskina aikoinaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1105875Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453833Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503285Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4652691Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2681720- 871396
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321383Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151346- 771268
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1541255