Seuraavat Renault -jälleenmyyjäyritykset ovat allekirjoittaneet sopimuksen Dacian
edustuksesta. Dacia –malliston myynti keskittyy mainittuihin toimipisteisiin:
Helsinki ja Vantaa, ME-Auto Oy
Jyväskylä, Hämeen Auto
Kuopio, Avain Vaunu Oy
Lahti, Autosalpa Oy
Lappeenranta, Auto-Kilta Oy
Oulu ja Vaasa, Rinta-Joupin Autoliike Oy
Turku, Keskusautohalli Oy
Tampere, Käyttöauto Oy
Yllä olevien yritysten kaikki Renault toimipisteet tulevat tarjoamaan Dacia huoltoa.
Dacian Suomen mallisto
Vuoden 2010 alussa Dacia saapuu Suomeen neljällä mallilla: Dacia Sandero (5-ovinen
hatchback) , Dacia Logan MCV (tilafarmari, sekä 5- että 7-paikkaisena), tavara-auto Dacia
Logan van sekä Dacia Logan pick-up.
Dacia malleilla on kolmen vuoden tai 100 000 km:n takuu. Suomeen saapuvat Daciat
valmistetaan Romaniassa Pitestin tehtaalla.
Ennakkomyynti käynnistyy marraskuun loppupuolella. Mallisto sijoittuu noin 11 000 – 16 000
euron väliin. Marraskuussa on tarjolla lisätietoa www.dacia.fi –internetsivuilla.
Dacia myynti alkaa
14
1524
Vastaukset
- Trabant.
Tässähän tämä: http://www.renault.fi/fi/Uutiset-ja-lehdisto/Uutisia/FI-News/RENAULT-TUO-DACIAN-SUOMEEN.aspx
- Maono
Tietennii alakaa sillon se myönti jos vaen joku ostaa.
- enempikin:::
.
tuossa oli mainittu vain ko. yritysten pääpaikat
.
- ladailia 72 vuodelta
Kiitos että joku näkee vaivaa ja kertoo,että Dacia onkin samaa sukua kuin Lada,tyhmänä en olisi edes tiennyt,onkohan niiden kestävyys samaa luokkaa ladojen kanssa vai onko niiden tekniikka mennyt jo siihen samaan suuntaan,kuin muiden noiden länsimaisten autojen,joihin ei edes lamppuja pysty vaihtamaan itse,mutta kiitos sinulle Dacia vinkistä ja hyvää syksyä sinulle.
- liikkeistä ....
... itse olet tavattvissa jos tullaan kaupoille?
- ladacia
ainakaan huoltoa ole vai onko?
- zöf
ladacia kirjoitti:
ainakaan huoltoa ole vai onko?
Dacia tule huoltaa itse, samoin kuin Lada.
- MUKAAN:::!!!!
zöf kirjoitti:
.
Daciaa ei edes tarvitse huoltaa :)
Koska ::::
Se on Huoleton Auto
. - Dacia Myyjä
zöf kirjoitti:
Ihan renaultilta lainattua tekniikka löytyy sekä sähkö että moottoripuolelta.
Autot pistetään yhteen Romaniassa.
Käytännössä turhista varusteista kuten turvavyönmuistuttimista tingitään ja pyritään pitämään hinta siten mahd. alhaalla.
- itäautot viime vuosi
väärällä palstalla, kokeile vaikka automerkit palstaa, tällä vuosituhannella ei ole enää palstan määritelmän mukaan valmistettu itäautoja!
- Romanian rellu ;)
Dacia on mielestäni juuri oikein tehty edullinen auto, onhan se Saksan eniten myytyjä autoja koska on halpa sielläkin, Nissan/Renault tekniikkaa mutta sitä ihmettelen kun niin laiha moottorivalikoima Suomessa, euroopassa 1.2 16V /1.4 16V ja 1.5DCi saatavana lähes kaikissa malleissa, meillä vain 1.6 konetta (on muuten vanhaa 2009 varastoa tuo konemallin auto, näin ainakin ymmärsin kun Dacia-liikkeessä kävin Frankfurtissa.
- daaciaa-juuu
Romanian rellu ;) kirjoitti:
Dacia on mielestäni juuri oikein tehty edullinen auto, onhan se Saksan eniten myytyjä autoja koska on halpa sielläkin, Nissan/Renault tekniikkaa mutta sitä ihmettelen kun niin laiha moottorivalikoima Suomessa, euroopassa 1.2 16V /1.4 16V ja 1.5DCi saatavana lähes kaikissa malleissa, meillä vain 1.6 konetta (on muuten vanhaa 2009 varastoa tuo konemallin auto, näin ainakin ymmärsin kun Dacia-liikkeessä kävin Frankfurtissa.
Ostettiin juuri tuollanen ja hyvä se ainakin on ajaa. Sakotkin saa jos haluaa.
Maavaraa enempi kuin muissa ja istuu suht korkealla. Ei vielä huomautettavaa ollut.
- itäautoilija
Tänne eivät mitkään rellut ja muut länsimerkit kuulu, joten opettelisitko ystävällisesti lukemaan, EHKÄ JOPA YMMÄRTÄMÄÄN lukemasi?
Jos et vieläkään ymmärrä palstan alussa olevaa selkeää ja yksinkertaista tekstiä, ITÄAUTOT ovat Neuvostoliiton ja muiden SEV maiden autoteollisuuden tuotteita, tänne eivät rellut ja volkkarit kuulu!- NIMI::::????
.
vaihtaa mielestäsi esim. Jälki-ItäAutoPalstaksi
Selkeästi Dacia on itäauto kategoriaa ja vielä myönteisessä hengessä
Skoda ei mielestäni kuulu tähän kategoriaan
.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984