Dacia myynti alkaa

Dac Ia

Seuraavat Renault -jälleenmyyjäyritykset ovat allekirjoittaneet sopimuksen Dacian
edustuksesta. Dacia –malliston myynti keskittyy mainittuihin toimipisteisiin:

Helsinki ja Vantaa, ME-Auto Oy
Jyväskylä, Hämeen Auto
Kuopio, Avain Vaunu Oy
Lahti, Autosalpa Oy
Lappeenranta, Auto-Kilta Oy
Oulu ja Vaasa, Rinta-Joupin Autoliike Oy
Turku, Keskusautohalli Oy
Tampere, Käyttöauto Oy

Yllä olevien yritysten kaikki Renault toimipisteet tulevat tarjoamaan Dacia huoltoa.
Dacian Suomen mallisto

Vuoden 2010 alussa Dacia saapuu Suomeen neljällä mallilla: Dacia Sandero (5-ovinen
hatchback) , Dacia Logan MCV (tilafarmari, sekä 5- että 7-paikkaisena), tavara-auto Dacia
Logan van sekä Dacia Logan pick-up.

Dacia malleilla on kolmen vuoden tai 100 000 km:n takuu. Suomeen saapuvat Daciat
valmistetaan Romaniassa Pitestin tehtaalla.

Ennakkomyynti käynnistyy marraskuun loppupuolella. Mallisto sijoittuu noin 11 000 – 16 000
euron väliin. Marraskuussa on tarjolla lisätietoa www.dacia.fi –internetsivuilla.

14

1414

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Maono

      Tietennii alakaa sillon se myönti jos vaen joku ostaa.

      • enempikin:::

        .

        tuossa oli mainittu vain ko. yritysten pääpaikat

        .


    • ladailia 72 vuodelta

      Kiitos että joku näkee vaivaa ja kertoo,että Dacia onkin samaa sukua kuin Lada,tyhmänä en olisi edes tiennyt,onkohan niiden kestävyys samaa luokkaa ladojen kanssa vai onko niiden tekniikka mennyt jo siihen samaan suuntaan,kuin muiden noiden länsimaisten autojen,joihin ei edes lamppuja pysty vaihtamaan itse,mutta kiitos sinulle Dacia vinkistä ja hyvää syksyä sinulle.

    • liikkeistä ....

      ... itse olet tavattvissa jos tullaan kaupoille?

      • ladacia

        ainakaan huoltoa ole vai onko?


      • zöf
        ladacia kirjoitti:

        ainakaan huoltoa ole vai onko?

        Dacia tule huoltaa itse, samoin kuin Lada.


      • MUKAAN:::!!!!
        zöf kirjoitti:

        Dacia tule huoltaa itse, samoin kuin Lada.

        .

        Daciaa ei edes tarvitse huoltaa :)

        Koska ::::

        Se on Huoleton Auto

        .


      • Dacia Myyjä
        zöf kirjoitti:

        Dacia tule huoltaa itse, samoin kuin Lada.

        Ihan renaultilta lainattua tekniikka löytyy sekä sähkö että moottoripuolelta.

        Autot pistetään yhteen Romaniassa.

        Käytännössä turhista varusteista kuten turvavyönmuistuttimista tingitään ja pyritään pitämään hinta siten mahd. alhaalla.


    • itäautot viime vuosi

      väärällä palstalla, kokeile vaikka automerkit palstaa, tällä vuosituhannella ei ole enää palstan määritelmän mukaan valmistettu itäautoja!

      • Romanian rellu ;)

        Dacia on mielestäni juuri oikein tehty edullinen auto, onhan se Saksan eniten myytyjä autoja koska on halpa sielläkin, Nissan/Renault tekniikkaa mutta sitä ihmettelen kun niin laiha moottorivalikoima Suomessa, euroopassa 1.2 16V /1.4 16V ja 1.5DCi saatavana lähes kaikissa malleissa, meillä vain 1.6 konetta (on muuten vanhaa 2009 varastoa tuo konemallin auto, näin ainakin ymmärsin kun Dacia-liikkeessä kävin Frankfurtissa.


      • daaciaa-juuu
        Romanian rellu ;) kirjoitti:

        Dacia on mielestäni juuri oikein tehty edullinen auto, onhan se Saksan eniten myytyjä autoja koska on halpa sielläkin, Nissan/Renault tekniikkaa mutta sitä ihmettelen kun niin laiha moottorivalikoima Suomessa, euroopassa 1.2 16V /1.4 16V ja 1.5DCi saatavana lähes kaikissa malleissa, meillä vain 1.6 konetta (on muuten vanhaa 2009 varastoa tuo konemallin auto, näin ainakin ymmärsin kun Dacia-liikkeessä kävin Frankfurtissa.

        Ostettiin juuri tuollanen ja hyvä se ainakin on ajaa. Sakotkin saa jos haluaa.
        Maavaraa enempi kuin muissa ja istuu suht korkealla. Ei vielä huomautettavaa ollut.


    • itäautoilija

      Tänne eivät mitkään rellut ja muut länsimerkit kuulu, joten opettelisitko ystävällisesti lukemaan, EHKÄ JOPA YMMÄRTÄMÄÄN lukemasi?
      Jos et vieläkään ymmärrä palstan alussa olevaa selkeää ja yksinkertaista tekstiä, ITÄAUTOT ovat Neuvostoliiton ja muiden SEV maiden autoteollisuuden tuotteita, tänne eivät rellut ja volkkarit kuulu!

      • NIMI::::????

        .

        vaihtaa mielestäsi esim. Jälki-ItäAutoPalstaksi

        Selkeästi Dacia on itäauto kategoriaa ja vielä myönteisessä hengessä

        Skoda ei mielestäni kuulu tähän kategoriaan

        .


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      147
      10792
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3063
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      208
      2882
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2147
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1898
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1719
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1686
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1607
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1553
    10. 83
      1536
    Aihe