Pitkästä aikaa superhyviä uutisia suomihoppirintamalta! Avain tekee paluun. Ostin just äsken uuden Posse-lehden, jonka kyljessä oli Asan (siis Avaimen, niille jotka eivät vielä tiedä, että mies on vaihtanut nimensä) uusi sinkku. Ihan mahtava! Hullumpaa biittiä en ole vähään aikaan kuullut. Muut kuulleet vielä?
ASA (Avain)
9
1677
Vastaukset
- d0t
minkäs niminen tää kyseinen kappale on?
- kapteeni
Kappaleen nimihän taisi olla Leijonaa metsästän.
- sammakkomies
Tämä on todellakin loistavaa! Tämän vaatimattoman ja suorasanaisen MC:n uutta materiaalia olen odottanut lähes ensi levystä asti. Toivoisin, että Asan riimittely ei jäisi vain tähän sinkkuun vaan lähiaikoina tulisi albumi. Mutta päätös ei ole käsissäni. Aza puhuu asiaa.
- 28'
Eli viimeistään syksyllä on odotettavissa pitkäsoittoa.
...viimeinkin....
Onneksi! =) - kapteeni
28' kirjoitti:
Eli viimeistään syksyllä on odotettavissa pitkäsoittoa.
...viimeinkin....
Onneksi! =)ajattelin että kuka tossa ekan kertsin jälkeen suurinpiirtein näin:
"siel ei oo pelottavaa, suhisi hiisi, sanoin oon jo himas enkä usko paratiisiin. kapakassa maailmanmestareita ´95 en tiedä lätkäst mutta leijona viisi"
ei ainakaan asalta kuulosta. - 28'
kapteeni kirjoitti:
ajattelin että kuka tossa ekan kertsin jälkeen suurinpiirtein näin:
"siel ei oo pelottavaa, suhisi hiisi, sanoin oon jo himas enkä usko paratiisiin. kapakassa maailmanmestareita ´95 en tiedä lätkäst mutta leijona viisi"
ei ainakaan asalta kuulosta.Eiköhän se masa ole. Mun mielest se ainakin siltä kuulostaa. Ei tos levyl oo muita "laulajia" ilmoitettu....
- filaatio
Hupaisa biisi!
- asa
NO OLEN KUULLU... MULLA JOPA ON SEN UUSIA BIISEJÄ LEVYLLÄ MITÄ OON IMUROINU NETIST...
- tere
MENKÄÄ KAIKKI ANTAMAAN ÄÄNENNE TOLLE ASAN UUDELLE BIISILLE TÄÄLTÄ: http://www.yle.fi/ylex/kilpailut/himotuimmat.shtml?action=form
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k222441- 622374
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1062270- 321537
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2381532- 321510
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt371422- 281220
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201176- 951171