Seuraavassa tulee tosi paljon kriteereitä, en tosiaan kuvittele että tällaista mistään löytyisi, mutta jos siis saisi ihan itse muovata haluamansa ihannemiehen niin tässä minun:
Luonne:
Ihannemies on hieman renttu ja poikamainen, pilkettä silmäkulmassa, sosiaalinen ja hauska seurapiiri-ihminen. Innostuu kaikista uusista asioista, haluaa kokeilla esim. uusia urheilulajeja, käydä uusissa paikoissa, tehdä asioita välillä toisin kuin yleensä. Hänellä on haaveita elämässä ja yrittää toteuttaa niitä. Hänellä on jotain omia juttuja, joista hän pitää ja mistä hän tulee hyvälle tuulelle, esim. jotain harrastuksia. Hän viihtyy maaseudulla, omaa niin sanottua maalaisjärkeä, mutta ei ole täysin juntti vaan osaa toimia myös kaupungissa. Hän tykkää liikkua luonnossa, kalastaa, olla mökillä, retkeillä jne. Hän voisi myös metsästää, olisi kiva saada pöytään jotain riistaruokaa:) Hänen pitää olla omillaan toimeen tuleva, luotettava ja vastuullinen. Hänen tulisi haaveilla perheestä ja olla hyvä isä (siis sitten jos tulisi isäksi joskus). Hän osoittaisi hellyyttä, mutta ei olisi kuitenkaan mikään pehmonalle. Vähän sellainen naistenmies, joka osaa käsitellä naisia.
Ulkonäkö:
Noin 175-190 pitkä. Normaalipainoinen, mieluusti hieman lihaksikas ylävartalo. Sellasen mukavan ja rennon oloinen. Kiva hymy, veikeät kasvot. Vähän pitemmät hiukset, ei kuitenkaan kunnolla pitkät, sellaset että pipon alta vähän näkyy. Hiuksia ei saisi laittaa millään aineilla vaan pitäisi olla sellanen luonnollinen sekanen tukka ennemmin. Pukeutuminen esim jotkut rennot farkut ja huppari.
Koulutus:
Koulutuksella ei ole väliä, kunhan tykkää siitä mitää tekee. Ei saisi olla liian nörtti. Ei toisaalta myöskään sellanen amis joka ei ole kiinnostunut mistään asioista, jolla on todella huono yleissivistys ja joka ei edes osaisi hävetä sitä. Eli vaikka olisi joku perusduunari voi silti seurata uutisia, ajankohtaisia asioita ja vaikka lukea joskus muuta kun aku ankkaa niin on jo hyvä.
Ja lopuksi pitäisi olla suunnilleen saman ikänen kun minä, olen 23 eli tämä ihannemies voisi olla noin 21-28vuotta.
Ihannemiehen ominaisuuksia
6
612
Vastaukset
Sun pitäis liittyä hirviporukkaan, sieltä löytyy sulle rentoja seurapiirileijonia, saisit vielä paistinkin pöytään.
- n_23
enhän mä pystyis hirviä ampumaan, tai auttamaan niiden tappamisessa, hui kamala!
Syön kyllä mielelläni:)
- gagsagsagsagagagsg
oih kuvailit juuri mut, patsi hiuksia ei kasva :(
- Cicyly
"..oih kuvailit juuri mut, patsi hiuksia ei kasva :(.."
Heh, täällä on aina näitä juuriniinkuinminä-hahmoja. Sitten vittu itketään kun ei kelvata, epätoivoista atm-egon pönkitystä. - Adolf_Ankka
Cicyly kirjoitti:
"..oih kuvailit juuri mut, patsi hiuksia ei kasva :(.."
Heh, täällä on aina näitä juuriniinkuinminä-hahmoja. Sitten vittu itketään kun ei kelvata, epätoivoista atm-egon pönkitystä.Niin just sinä Cicyly tai mikä vittu lie...
Aika helpostihan noi kriteerit vopisi täyttää. Joten ei se nyt niin ihme ole jos tuollaisia mihiä sinkkunakin on, kuin n_23 kuvaili. Ei nuo toiveet ole kuitenkaan sieltä mahdottomimmasta päästä.
Kyl mä voin ihan rehellisesti sanoa täyttäväni ainakin osan noista vaatimuksista helposti. Ainut mitä en itse koe olevani on renttumainen ja 175. Olen itse vain 170 ja renttuilu on kyllä vähän vierasta minulle. Se on vähän, että mitä silläkin meinaa. Monet naiset kyl toivoo renttuja mut renttuja tunteneena voin sanoa, et ei ne mitään kunnon isä/aviomies ainesta ole.
- yx ihanne
HÖLMÖ!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1689779Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde513179Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja432947- 612699
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2012105- 1132053
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai251933Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä581517Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121306- 281261