voiko todella s24 löytää jonkun??

missss

Itse en ole löytänyt s24 ketään,tuntuu et siellä on vaan nämä kaikki jotka eivät tosissaan hae mitään vaikka profiilista saiskin toisen käsityksen. En tajua miten joku voi väittää et löysi s24 treffeistä unelmien/oikean miehen ja sit seurustellaan jne.. Mitä siihen oikein tarvitaan et oikeesti saa jonkun kiinnostumaan muustakin kuin pelkästä sexistä?? Onko se vaan tämä ns kuuluisa kemia et jos synkkaa. Itselläni on kuva siellä ja omasta mielestäni hyvä teksti mut mitä viellä pitäis laittaa?? Tuntuu et tuol s24 saa todellakin pitää monta vuotta profiiliaan ennen kuin oikeesti kohlataa johonkin. Jos jollain on kokemuksia et miten on saanut s24 löydettyä jonkun ni kirjoittamaan vaan..

44

2145

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • M C

Sen kun tietäisin, niin viisas oisin ja sulle kertoisin.

Itsellä osunut joitain ihan mukaviakin heppuja kohdalle (enemmän chatin puolelta), mutta paljastuneet k-päiksi tai muuten vain eivät todellisuudessa tiedä, mitä tulevaisuudelta haluavat.

Omalla ystävällä käynyt hyvä tuuri tätä kautta ja todella hienon ihmisen tavannut täältä, joten kaipa sitä toivoa on meillä muillakin, kunhan osattaisiin karsia vain ne muut siitä välistä pois. :)

• Justin Credible

Jos kysymääsi alkaa pohtimaan niin saisi pohtia aivonsa pellolle. Vuosia nettideittaileena voin sanoa, että netti on ihan hyvä paikka joku löytää, jos asennoituu itse oikein.

Kumppanin löytymisen eteen voi tehdä töitä ja lisäähän työmäärä treffejä, mutta turha kuitenkaan on voivotella jos treffeistä ei isompaa juttua synny sillä useimmin ei synny mitään. Tuurista se on kiinni sattuuko kemiat kohtaamaan oikeasti, jotta ensitapaamisesta saattaa jotain syntyä.

Netissä ensimmäisenä kuva vetää puoleensa, sitten teksti. Turha kenenkään on väittää ettei ulkonäkö merkitse mitään yhteyttä ottaessa (näitäkin väittäjiä joskus näkee/kuulee). Kuvaan kannattaa panostaa myös ja tekstiinkin.

Vinkkinä annan, että unohda enimmät mietinnät miksi ketään ei löydä. Älä liikaa välitä löydätkö netistä kumppania vai et. Jos alat välittämään liikaa, niin stressin ja vitutuksen siitä vaan saa. Kummastelin itsekin ennen naisia kenen kanssa kirjoittelin pari viikkoa päivittäin antoisia viestejä ja toinen sitten vain katoaa, eikä edes voi vastata miksi lopetti kirjoittelut. Tai miksi tehdään oharit ja yritetään sitten saada uudelleen ulos lähtemään.

Lisäksi netissä ihmiset ovat kuin tavaroita hyllyllä. Joillekin et kelpaa jos et tienaa tarpeeksi tai olet liian alhaisesti koulutettu. Sellaista se vain on, eikä sille mitään muuta voi kuin asennoitua oikein.

En ole itsekään ketään löytänyt netistä, enkä usko löytäväni.

• hhkjhkhk

Uskomattomin tapaus mikä on tullut vastaan on asiallisen tuntuinen nainen joka yhtäkkiä hävisi, sitten otti yhteyttä puoli vuotta myöhemmin, kertoi että siinä välillä oli yrittänyt tehdä lasta jonkun toisen miehen kanssa mutta oli tullut keskenmeno ja mies oli osoittautunut kelvottomaksi.

Selitti että kaikki on hyvin, on käynyt sukupuolitautitesteissä ja vaati minuakin käymään vaikka en harrasta pikasuhteita.

Voitte kuvitella innostukseni määrän.

• Oenll

..tähän mennessä pari hyvää kaveria ja pari poikaystävää. Toisen kanssa olin 9kk ja toisen kanssa ollut nyt pari kuukautta. Toki vastaan on tullut niitäkin joiden kanssa ei ole synkannyt ollenkaan eikä todellakaan ensimmäisten juttujen jälkeen ole tullut mieleenkään olla enää yhteydessä heihin. Olen ollut avoimella mielellä liikkeellä ja se on kannattanut :D Ainaki tässä vaiheessa tuntuu et nyt ollaan yhdessä pitkään. Ja mulla on siis profiili ollut siellä kolme kertaa. Tämän viimeisimmän kanssa olimme yhteyksissä jo ennen kuin exäni löysin, mutta vasta sen suhteen jälkeen asia eteni. Et tsemppiä vaan etsintään! Vaikka kyllähän se aina välillä toivottomalta tuntui..

• meppis

Itelle kävi just niin et pitkään oon täältä seuraa hakenu ja hakannu päätäni seinään (tai ainakin siltä tuntui) ja tuntui etten koskaan tule löytämään yhtään ketään joka olis todella vakavalla mielellä liikkeellä. Mutta sitten se vaan yks kaunis päivä oli siinä mun edessä, en ensin uskonut et voisin koskaa tutustua näin ihanaan mieheen eteenkään täällä s24 treffit-palstalla. Pitkään piti tavata erilaisia ihmisiä ja jaksaa vaan ettii ja ettii ja käydä treffeillä. Kyllähän siinä välillä jo tuli sellane tunne, et ei täält todellakaan ketään löydy kun sit tosiaan tää mun nykyinen vastas mun profiiliin ja jonkin aikaa siinä keskusteltiin ensin mesen välityksellä ja sit tavattiin ekan kerran ja sillä samaisella sekunnilla kun meidän katseet kohtas tiesin, et se on tämä tässä ja nyt. :) ja onneks se tunne oli molemminpuolinen, ollaan todella syvästi rakastuneita toisiimme. :)

Että kyllä kannattaa vaan jatkaa ja uskoa et se teillekin joku päivä jossain eteen tulee. :) eihän sitä tiedä kukaan missä se kumppani vastaan tulee, ei välttämättä täällä mut voi kyllä tulla täälläkin vastaan. Ja tosi on et nykyään tuol s24 treffit palstalla on hirveesti ihmiset vaan seksin perässä, mut ne pitää vaan sit ohittaa sieltä ja jatkaa eteenpäin..näin minäkin tein ja todellakin se kannatti! :)

Tsemppiä kaikille seuraa hakeville! :)

• löydetty

löysin ihanan, fiksun ja komean miehen just sieltä. :)

• Tuttujuttu.

Naiset voivat löytää fiksuja, komeitakin miehiä...miehillä huomattavasti vaikeampaa edes löytää ylipäätään ketään tai saada naisia vastaamaan.

• Perez82

Ite kerkesin suomi24 palvelua tasan päivän käyttää ja heti sen kautta tutustuin maailman ihanimpaan naiseen! Nyt ollaan oltu vuoden päivät yhdessä ja mahtavaa ollut. Itse olin erittäin skeptinen tähän koko nettideittailu touhuun mutta sitten päätin kokeilla ja hyväksi huomasin. Kai se on paljon tuurista kiinni että juuri sen oikean löytää satojen profiilien joukosta! Eli tsemppiä vaan niin kyllä se siitä:)

• -Mies82

"..On siis kevät
      Uskoin vakavaan valaan
      No tytöt on tyttöjä, ne lupaa muttei palaa
      Kevät - Kaiketi taivas vielä kestää
      Pilvet jo luin, ei sadetta voi estää
      Kevät - Sinua ihmistä pelkään
      Minä oli hölmö, otin turpiin ja selkään
      Kevät - Tosiaan ihmistä pelkään

Sinä tarjosit salmiakkia
      Minä olin hölmö, panin peliin koko elämän.."

• Unknown soldier

Ei taatusti löydy täältä, eikä maksullisiltakaan saiteilta.

Kyllä on niin että koko homma on tuurista kiinni. Jotkut sanovat sitä kohtaloksi. Näin uskon minäkin.
      Ehkäpä olisi järkevinta perustaa foorumeita joissa keskitytään enemmän siihen kuinka yksineläminen onnistuu tämän päivän Suomessa ja miten ihmiset jaksavat elää niin vuodest toiseen.

• Toivoa on aina!

Kyllä sieltä niitä kullan kimpaleitakin löytyy :)
      Itselläni oli siellä tunnukset viime joulu-tammikuussa. Ja sillon tapasin nykyisen poikaystäväni.
      Tekstinä kannattaa olla sellainen, mikä kuvaa sinua itseäsi. Esim. poikaystävälläni luki (joka jäi todella vahvasti mieleen) että istuu kaverinsa kanssa kuusessa ja syö banaaneja :D
      Omana kuvana kannattaa olla sellainen missä hymyilet, koska niinkuin sanotaan; mikään ei ole niin hurmaavaa kuin kaunis hymy.
      Ja aina ei kannata odottaa toisen osapuolen yhteydenottoa, vaan ota rohkeasti itse yhteyttä toiseen. Kannattaa kirjoittaa jotain muuta, kuin mitä kuuluu. Kerro heti itsestäsi jotain, ole iloinen ja kysele häneltä kaikkea mahdollista :)

Valitettavasti tuolta s24:stä löytyy myös noita, jotka ovat seksin päälle vain. Mutta kärsivällisyys ja rohkeus palkitaan, usko pois!

Onnea matkaan ja toivottavasti oma kultakimpale sieltä osuu kohdallesi!

ps. Oman kullan sisko löysi sieltä myös nykyisen kihlattunsa! :)

• Näin se menee.

Naisten kertomuksia kuinka löysivät onnen (tai eivät löydä sieltä ketään "sopivaa") ja miesten kertomuksia kuinka sieltä ei löydä ketään.

Aika kaksijakoista ja odotettavaa.

Toisille paratiisi, ja toisille tyhjä autiomaa.

• aikatherinee
        Näin se menee. kirjoitti:

Naisten kertomuksia kuinka löysivät onnen (tai eivät löydä sieltä ketään "sopivaa") ja miesten kertomuksia kuinka sieltä ei löydä ketään.

Aika kaksijakoista ja odotettavaa.

Toisille paratiisi, ja toisille tyhjä autiomaa.

Jos naisten kertomuksissa ei ole kyse lesbosuhteissa, niin kyllähän jokaista onnen löytänyttä naista kohden on olemassa myös yksi onnensa löytänyt mies, eikö vain? Ei kovin kaksijakoista.

• Näin se menee.
        aikatherinee kirjoitti:

Jos naisten kertomuksissa ei ole kyse lesbosuhteissa, niin kyllähän jokaista onnen löytänyttä naista kohden on olemassa myös yksi onnensa löytänyt mies, eikö vain? Ei kovin kaksijakoista.

Pointtini oli se että jokaista treffeistä miehen itselleen löytänyttä naista kohden jää iso joukko miehiä jotka eivät löydä seuraa.

Naisilla on myös suurempi mahdollisuus löytää se "sopivampi" tai oikeastaan "parastahan" sieltä tietyillä kriteereillä haetaan.

Se ei ole kaksijakoista näille yksilöille mutta mies ja naismassoille on.

• kuitenkin
        aikatherinee kirjoitti:

Eihän se olisi kovin kaksijakoista, jos miesten ja naisten lukumäärä deitissä olisi sama. Mutta koska miehiä on huomattavasti enemmän kuin naisia, on tilanne tämä mikä on, siis miesten kannalta hyvin epäedullinen. Pieni määrä naisia ei riitä suurelle määrälle miehiä, joten lopputulos on väistämättä se, että suurin osa miehistä jää ilman kumppania.

• Amorpoika

Eipä ollut nytkään muualle vastailtavaa, niin lähdinpä sitten kirjoittelemaan tänne. Kyllähän tämä jotenkin ihmeen vaikeaksi on osoittaunut.

Sinun varmaan kannattaisi vastailla niihin viesteihin joita saat. Itselläni ei miehenä tuota ongelmaa juuri ole ollut, mutta kun oikein jaksaa etsiä, niin aina joku sentään viitsii kuitata viestin saaneeksi ja laittaa ehkä osoitteen saatteella "kiitos" mihin voisi kuvan lähettää. Ja itse kyllä ainakin olen yrittänyt hakea, vaan yritykseksi se kyllä on jäänytkin.

• .............

Itse eräällä toisella palstalla (ei mikään suomi24:n) bongannut paljon ihmisiä, jotka ovat kertoneet löytäneensä kumppaninsa suomi24:n treffeistä (en tiedä sen enempää yksityiskohtia heidän nettideittailuvaiheesta). Itsekin löysin omani, en tosin suomi24:ltä. Ihan oikeasti sieltä voi löytää kumppanin, mutta sama sielläkin pätee kuin baarissa, harrastuksessa tai kaupan hedelmäosastolla - ei ole takuuta. Jotkut löytää, jotkut ei. Mutta mahdotonta se ei ole. :)

Sulla on siis kuva ja profiili. Mutta kuinka paljon olet ottanut kontaktia siellä tosiiin ihmisiin? Ymmärtääkseni tuo suomi24 aika paljon perustuu noihin profiileihin, mutta kun kaikilla on sellaiset ja odottavat, että joku sen huomaa, niin onhan siinä huonompi onnistumisprosentti. Itselläni oli ihan ilmoitus ja sitä kautta tuli vastauksia (ei perustunut toistensa profiilien kyttäämiseen), mutta tollasessa profiilideitissä sitä aktiivisuutta vaaditaan enemmän. Mitä jos vaikka alat selaamaan niitä profiileja ja katsot jonkun mukavan tuntuisen naisen/miehen ja heität rennolla viestillä? Ja jos ei onnistu, niin toista tämä kohta uudelleen. ;)

• toimii_hyvin

Minä ja moni tuttuni omaa tosi hyviä kokemuksia nettideiteistä eri saiteilta. Jotkut löytävät nopeasti oikean, toiset joutuvat ensin kyllästymiseen asti kirjoittelemaan ja käymään treffeillä.
        - kuvasta on paljon hyötyä mutta minä olen pärjännyt ilmankin
        - tee persoonallinen teksti. Joku ei ehkä tykkää mutta eniten tyyppiäsi olevat kiinnostuvat. Mieluummin liikaa kuin liian vähän.
        - Ole aktiivinen, kirjoittele monelle, lue ensin heidän ilmoituksensa ajatuksella. Pyydä hyviä treffeille, olit sitten nainen tai mies. Pyydä uusille, jos et todennut toivottomaksi. Tapaile muitakin, jos et ole varma.
        - Jos et löydä tarpeeksi, laita ilmoitus muuallekin: suomi24.fi, match.com ja deitti.net ainakin. Deitti.net tosin ei ole hyvä vanhoille. En tiedä muista, esim. mtv3 on hankala ja suppea, firstdate.com ja E-kontakti ja be2: en ole kuullut niistä kertomuksia. Sinkut.net kutistui suppeaksi 1,5 vuotta sitten.
        - Jos muutamassa kuukaudessa homma tuntuu ehtyvän, mieti uusiksi, mitä haluat, ja kirjoita uusi ilmoitus uudella nimellä, muuten vanhat eivät huomaa muutosta.
        - Voit tietysti etsiä muualta. Jos olet mies, mene tanssikurssille, niin naisia riittää. Jos olet nainen, etsi jokin miesvaltainen harrastus, josta voisit tykätä. Tai hymyile kadulla ja kaupassa ihmisille, juttele jollekulle takaisin hymyilevälle. Pyydä kahvilaan, jos vaikuttaa kivalta. Tai mene baariin.
        - Älä suhtaudu liian tiukkapipoisesti vaan pidä hauskaa, nauti tapailusta ja vaikka seksistäkin vaikkei siitä suhdetta tulisikaan, älä ajattele, että suhteenalku menisi hukkaan, jos hän osoittautuisi vääräksi, vaan ota avartavana kokemuksena ja ehkä pidä kaverina.
        - Deiteillä tutustut mielenkiintoisiin ihmisiin ja opit lisää ihmisistä ja elämästä. Nauti siitä, älä ajattele sitä välttämättömänä pahana. Jos kuitenkin kyllästyttää, älä käy liian usein treffeillä tai liian pitkillä vaan vaikka lyhyillä lounailla.
        - Paranna itseäsi. Opettele vähemmän tiukkapipoiseksi ja vähemmän ärsyyntyväksi. Hymyile ihmisille ja ole iloinen. Älä hermostu pikkuasioista. Älä rajoita. Älä torju ihmisiä vähemmän tärkeistä syistä.

• Voi vittu tätäkin.
        toimii_hyvin kirjoitti:

Minä ja moni tuttuni omaa tosi hyviä kokemuksia nettideiteistä eri saiteilta. Jotkut löytävät nopeasti oikean, toiset joutuvat ensin kyllästymiseen asti kirjoittelemaan ja käymään treffeillä.
        - tee persoonallinen teksti. Joku ei ehkä tykkää mutta eniten tyyppiäsi olevat kiinnostuvat. Mieluummin liikaa kuin liian vähän.
        - Ole aktiivinen, kirjoittele monelle, lue ensin heidän ilmoituksensa ajatuksella. Pyydä hyviä treffeille, olit sitten nainen tai mies. Pyydä uusille, jos et todennut toivottomaksi. Tapaile muitakin, jos et ole varma.
        - Jos et löydä tarpeeksi, laita ilmoitus muuallekin: suomi24.fi, match.com ja deitti.net ainakin. Deitti.net tosin ei ole hyvä vanhoille. En tiedä muista, esim. mtv3 on hankala ja suppea, firstdate.com ja E-kontakti ja be2: en ole kuullut niistä kertomuksia. Sinkut.net kutistui suppeaksi 1,5 vuotta sitten.
        - Jos muutamassa kuukaudessa homma tuntuu ehtyvän, mieti uusiksi, mitä haluat, ja kirjoita uusi ilmoitus uudella nimellä, muuten vanhat eivät huomaa muutosta.
        - Voit tietysti etsiä muualta. Jos olet mies, mene tanssikurssille, niin naisia riittää. Jos olet nainen, etsi jokin miesvaltainen harrastus, josta voisit tykätä. Tai hymyile kadulla ja kaupassa ihmisille, juttele jollekulle takaisin hymyilevälle. Pyydä kahvilaan, jos vaikuttaa kivalta. Tai mene baariin.
        - Älä suhtaudu liian tiukkapipoisesti vaan pidä hauskaa, nauti tapailusta ja vaikka seksistäkin vaikkei siitä suhdetta tulisikaan, älä ajattele, että suhteenalku menisi hukkaan, jos hän osoittautuisi vääräksi, vaan ota avartavana kokemuksena ja ehkä pidä kaverina.
        - Deiteillä tutustut mielenkiintoisiin ihmisiin ja opit lisää ihmisistä ja elämästä. Nauti siitä, älä ajattele sitä välttämättömänä pahana. Jos kuitenkin kyllästyttää, älä käy liian usein treffeillä tai liian pitkillä vaan vaikka lyhyillä lounailla.
        - Paranna itseäsi. Opettele vähemmän tiukkapipoiseksi ja vähemmän ärsyyntyväksi. Hymyile ihmisille ja ole iloinen. Älä hermostu pikkuasioista. Älä rajoita. Älä torju ihmisiä vähemmän tärkeistä syistä.

Tässä ne tärkeimmät ohjeet:

Toisin sanoen: Älä etsi tosimielellä vakavasti ja jos ei toimi kuten on todennäköisestä niin miehenä voit mennä vaikka tanssikurssille. Netissä taasen pyöri eestaas ja kokeile kaikkea mukavaa, älä vedä pipoa liian tiukasti päähän. Tärkeintä on että on hauskaa eikä se että kumppania oikeasti löytyisi! Jos et löydä kumppania niin onpahan sinulla siinä ainakin uusi harrastus myös!

Joo herran jumala. Älä helvetissä vain ole negatiivinen tai kriittinen vaan aina posiitivinen ilopilleri. Hymyile vaikkei hymyilyttäisi ja muista ettet saa koskaan ärsyyntyä tai hermostua ettet pilaa toisten iloa!

• Todettua.
        toimii_hyvin kirjoitti:

"Minä ja moni tuttuni omaa tosi hyviä kokemuksia nettideiteistä eri saiteilta. Jotkut löytävät nopeasti oikean, toiset joutuvat ensin kyllästymiseen asti kirjoittelemaan ja käymään treffeillä."

Sulle newsflash.
        Suurin osa tutuistani joita on roppakaupalla on todennut ettei koskaan enää nettideittiä. En itsekään tiedä miksi itse pidän profiilia. Maksamaan siitä ei saa itse Erkkikään. Muutama tuttava nainen on löytänyt kumppanin tosin mutta naisille jos seuraa ei löydy netistä lapsettomana ja suht normaalipainoisena sekä nuorena niin sitten on huonosti asiat, koska kysyntää varmasti on. Miehenä taasen on toinen ääni kellossa, etsiminen on lähes toivotonta. Yleensä sanotaan että pitäisi olla persoonallinen jne. mutta kun asiat vain ovat niin että jokaista naista kohti siellä on monta aktiivista miestä pyörimässä ja valitettavasti moni ei myöskään kuten itsekin sanot etsi vakavasti seuraa. Loppu on sitten eestakaisin kuljeskelua ja kuseskelua.

Jos olet mies ja kirjoitat miehistä noin että helppo löytää seuraa sekä hyviä kokemuksia niin tahtoisinpa nähdä mistä ja millaisilla profiileilla hakevat miehinä seuraa.

• Onnistanut :)
        Todettua. kirjoitti:

"Minä ja moni tuttuni omaa tosi hyviä kokemuksia nettideiteistä eri saiteilta. Jotkut löytävät nopeasti oikean, toiset joutuvat ensin kyllästymiseen asti kirjoittelemaan ja käymään treffeillä."

Sulle newsflash.
        Suurin osa tutuistani joita on roppakaupalla on todennut ettei koskaan enää nettideittiä. En itsekään tiedä miksi itse pidän profiilia. Maksamaan siitä ei saa itse Erkkikään. Muutama tuttava nainen on löytänyt kumppanin tosin mutta naisille jos seuraa ei löydy netistä lapsettomana ja suht normaalipainoisena sekä nuorena niin sitten on huonosti asiat, koska kysyntää varmasti on. Miehenä taasen on toinen ääni kellossa, etsiminen on lähes toivotonta. Yleensä sanotaan että pitäisi olla persoonallinen jne. mutta kun asiat vain ovat niin että jokaista naista kohti siellä on monta aktiivista miestä pyörimässä ja valitettavasti moni ei myöskään kuten itsekin sanot etsi vakavasti seuraa. Loppu on sitten eestakaisin kuljeskelua ja kuseskelua.

Jos olet mies ja kirjoitat miehistä noin että helppo löytää seuraa sekä hyviä kokemuksia niin tahtoisinpa nähdä mistä ja millaisilla profiileilla hakevat miehinä seuraa.

Itselläni oli kuvaton profiili ja siitä kiinnostui toinen jolla ei ollut kuvaa. Muutama viesti kirjoiteltiin treffi palstalla ja jutut tuntui menevän yksiin. Kirjoiteltiin ihan arkisista asioista. Sitten siirryttiin sähköpostiin ja juttu siellä jätkui. Kuvat vaihdettiin melko pian. Ensi reakstio kuvasta oli, että voi kamala. SItä muodotaa toisesta omassa pässä itseeän miellyttävän kuvan. Kirjoittelua ja tutustumista jatkui yli kuukausi, un hän antoi puhelinnumeron ja yhteyden pito siirtyi viesteihin ja puheluun. Lopulta saatiin sovittua treffit. Minä menin hänen luokse kahville. MInulla on kaksi epäonnistunutta tapaamista ennen tätä vuoden takaa ja se hieman jännitti, toisella osapuolella tämä oli eka kerta. Tiesin heti kun hän avasi oven, että nyt onnisti. Molemmille jäi ensimmäisestä tapaamisesta hyvä fiilis, aivan kuin olisi tunnettu kauemminkin. Sovittiin saman tien jo suunnitelmia useamman viikon päähän. Nyt on tapailtu jo kuukausi ja yhtä hyvälle tuntuu. Edetään hiljallee, mutta ei tässä enää ole mihinkään kiire.

Kyllä minustakin välillä tuntui että s24 ketään löydy, siis sopivaa. Mutta sitten se vain sattui kohdalle! :)
        Anna sen oiken vain tulla, älä hätäile...

• aikuinen mies

Kyllä suomi24 deitistä voi löytää seurusteluseuraa (useita on ollut, viimeisin kestänyt yli vuoden) ja kivaa yhden illan treffailuseuraa (paljon). Olen 50 -vuotias mies, ja on se kumma jos nuoremmat löydä ketään,

Tämän kirjoituksen pointti: OTA KUVA POIS. Kuva vain sotkee asioita, ja kerää mielenkiinnon. Panosta tekstiin ja tee siitä persoonallinen. Ole älykäs. Ärsytä. Yllätä. Ole erilainen, ei mitään maksamakkaraa tai kaurapuuroa. Kerro jostain harvinaisesta mielenkiinnon kohteesta tai sitten yllätä kohderyhmä kumoamalla kokonaan jokin, jota he (naiset tai miehet) pitävät itsestään selvänä "hienoutena"; esim en pidä Audi-miehistä tai rakennekynsistä.

• kullikuu

olen lähettänyt viestin lähes sadalle naiselle ja yksikään ei ole vaivautunut vastaamaan takaisin. Olen päälle kolmekymppinen mies.

• aikuinen mies
        kullikuu kirjoitti:

olen lähettänyt viestin lähes sadalle naiselle ja yksikään ei ole vaivautunut vastaamaan takaisin. Olen päälle kolmekymppinen mies.

Tuossa teet pahan virheen jos keskityt lähettelemään viestejä. Aikaa kuluu... naiset saavat satoja viestejä ja niille syntyy harhaluulo, että ovat ainutlaatuisia, Käytä aikasi profiilin tekemiseen, tee siitä EROTTUVA JA HYVÄ ja jää odottamaan naisten viestejä. Kun nainen lähettää viestin, niin se on tosissaan. Kun mies lähettää sata viestiä, niin se on hakuammuntaa. Käytä profiiliin ainakin kaksi tuntia, ja mieti. Ole rehellinen ja erilainen kuin muut. Paljon tehokkaampaa.

• bbnuy
        aikuinen mies kirjoitti:

Tuossa teet pahan virheen jos keskityt lähettelemään viestejä. Aikaa kuluu... naiset saavat satoja viestejä ja niille syntyy harhaluulo, että ovat ainutlaatuisia, Käytä aikasi profiilin tekemiseen, tee siitä EROTTUVA JA HYVÄ ja jää odottamaan naisten viestejä. Kun nainen lähettää viestin, niin se on tosissaan. Kun mies lähettää sata viestiä, niin se on hakuammuntaa. Käytä profiiliin ainakin kaksi tuntia, ja mieti. Ole rehellinen ja erilainen kuin muut. Paljon tehokkaampaa.

kannattaa tsekata, jos siellä on paljon viestejä, niin niitä tuhottomasti muutenkin. Ei kannata sellaiseen tuhlata aikaa. Minulla on toiminut, ne joilla on vähän viestejä tai ei ollenkaa vieraskirjassa vastaavat 70-80% todenäköisyydellä. Profiilin kannattaa joku hyvä juttu keksiä, kuva tietysti on hyvä, muttei välttämätön.

• ullikuu
        aikuinen mies kirjoitti:

naisen vastausta. Profiili on ollut vuosia(kuvallinen) ja ei ole tullut yhtään vastausta. Tai pari on tullut ja ne eivät sitten ole kirjoitelleet takaisin, kun olen vastanneet niille.

• aikuinen mies
        ullikuu kirjoitti:

naisen vastausta. Profiili on ollut vuosia(kuvallinen) ja ei ole tullut yhtään vastausta. Tai pari on tullut ja ne eivät sitten ole kirjoitelleet takaisin, kun olen vastanneet niille.

Hyvin vaikea on ennustaa, että milloin niitä vastauksia tulee. Riippuu vähän iästäsi. Jos olet alle 30 -vuotias, niin ehkä kovin nopeasti. Jos olet 40-60 -vuotias, niin johan naiset lähettelee viestejä.

Lue uudelleen aikaisempi kirjoitukseni. Ota kuva pois, se sotkee. Mieti tekstiä. Keksi jotain yllättävää, hauskaa ja ärsyttävää. Se toimii.

Minä olen itse 50-vuotias, minulla on ajatuksella mietitty profiili ilman kuvaa, ja saan naisilta yhteydenottaja noin 4-6 kpl kuukaudessa. Minusta se on paljon, kun ei ehtisi enempään määrään tutustua, eikä haluaisi jutella usean naisen kanssa. Keskity siihen profiiliin.

Jos olet rohkea, niin ilmoita profiilisi nimi tänne, niin katsotaan yhdessä, että mitä siinä olisi parannetavaa. Tavallinen hernekeittoprofiili ei toimi,

• Fridam

Nettideittailussa on hyvä olla kärsivällinen. Se, että yhdellä kerralla ei onnistu, ei tarkoita sitä, etteikö toisella, tai kolmannella kerralla onnistuisi. Kokeilin ensi kertaa nettideittailua n. 10 vuotta sitten 25-vuotiaana ja toisen kerran hieman alle 30-kymppisenä. Tapasin monia miehiä - toinen toistaan omituisempia. Sellaisia ei tapaa normaalielämässä. Silloinen seurustelukumppani löytyikin täysin muualta.

Olin jälleen 30-sinkku vuoden 2007 alussa ja neulaa heinäsuovastahan olin hakemassa eli nettideittailin ja tästä minulla oli täysi tietoisuus. Tällä kertaa meni kuitenkin vain noin puoli vuotta löytää elämänkumppani netistä. Laitoin profiilini kahdelle eri foorumille keväällä 2007 (match.com & sonera plaza). Mieheni teki samoin kesällä 2007 (sonera plaza & suomi 24.fi). Tapasimme ensi kertaa loppukesästä 2007 ja nyt olemme naimisissa.

Näinkin onnellisesti voi siis käydä, kun ei vedä liian aikaisia johtopäätöksiä!

• Justjooooo

Naisia onnistaa...

Miehillä on 1000 kertaa vaikeampaa.

• aloittaja

sanoit että jos yhdellä kertaa ei onnistu niin onnistuu toisella tai kolmannella, mutta minä olen käynyt jo varmaan kymmenen kertaaa treffeillä s24 kautta ja jo on kumma jos ei synkkaa jo jonkun kanssa. Ja sanoit että sinulla oli match.com ilmoitus, minulla on ollut kanssa mutta huonoin tuloksin sielläkin ja kun se maksaa todella paljon ni kannattaako maksaa jos ei kummiskaan sen kk aikana mitään tapahdu, tiedän että match.com voi olla se parempi paikka koska joutuu maksaa kk maksun ettei siellä voi pelleillä kun taas s24 ilmainen, missä hyvin todennäköisesti ihmiset vaan on huvin vuoksi ( en väitä että kaikki ois)

• reittailija
        aloittaja kirjoitti:

sanoit että jos yhdellä kertaa ei onnistu niin onnistuu toisella tai kolmannella, mutta minä olen käynyt jo varmaan kymmenen kertaaa treffeillä s24 kautta ja jo on kumma jos ei synkkaa jo jonkun kanssa. Ja sanoit että sinulla oli match.com ilmoitus, minulla on ollut kanssa mutta huonoin tuloksin sielläkin ja kun se maksaa todella paljon ni kannattaako maksaa jos ei kummiskaan sen kk aikana mitään tapahdu, tiedän että match.com voi olla se parempi paikka koska joutuu maksaa kk maksun ettei siellä voi pelleillä kun taas s24 ilmainen, missä hyvin todennäköisesti ihmiset vaan on huvin vuoksi ( en väitä että kaikki ois)

nettitreffeissä on oltava loputtoman kärsivällinen, eikä ollenkaan ainoana tutustumisväylänä käyttää. Puolivuotta siellä on vähintään roikuttava ennen johtopäätösten tekoa. Jos sataan naiseen kontaktin otat, hyvä jos 5 kanssa treffit toteutuu. Mielestäni parhaita treffattavia ovat nopeasti treffit haluavat naiset, siis 2-3 viikon jälkeen viimeistään. Nämä jotka kirjoittavat kuukauden toistakin ja lupailevat treffejä pitävät sinua jonain varamiehenä, todennäköisesti kirjoittelu ykskaks vain loppuu. Kyllä ne jahkaajat jo olen oppinut erottamaan ja lopetan itse muutaman päivän korkeintaan viikon yhteydenpidon jälkeen.

• missss
        aloittaja kirjoitti:

Olen kassasi eri mieltä, aloittaja

ps. Käytä jotain muuta nimimerkkiä, jookosta?

• aloittaja
        missss kirjoitti:

Olen kassasi eri mieltä, aloittaja

ps. Käytä jotain muuta nimimerkkiä, jookosta?

oo mun nimimerkki missään, ei edes s24 treffeissä jos niin luulet!!

• Fridam
        aloittaja kirjoitti:

Kuka sanoi, että olisin Match.com:ista maksanut? ;) Minulla oli siis match.comissa ilmainen profiili (ei suoraa postittelumahdollisuutta) ja ilmaisella palstalla samalla nimimerkillä kuin match.comissa ilmoitus ja oletettavasti fiksuimmasta päästä match.com miehet tietty minut tavoittivat sähköpostitse (tsekkaamalla ilmaiset foorumit) ja itse tavoitin muutaman miehen, josta olin alustavasti profiilin perusteella kiinnostunut. Yllättävän moni mies minut lopulta löysi! Tietty hotmail-sähköpostiosoitteeni oli myös sama kuin nimimerkkini. Tai no, piste välissä. No ei kuitenkaan löytänyt se oikea eli itse hänet löysin plazalta, kun vähän laajensin maantieteellistä hakukriteeriäni eli kurkkasin pääkaupunkiseudun lisäksi Hämeeseen.
        Hänet löysin itse asiassa visuaalista kanavaa pitkin. Hän harrasti valokuvausta, kuten itsekin harrastan ja profiilikuvat olivat taiteellisia, rohkeita ja kiinnostavia.

Kerroit käyneesi useammilla treffeillä. Niin minäkin tietty kävin. Ensimmäisellä, toisella ja kolmannella kerralla tarkoitin sitä, että useampaan otteeseen kokeilin laajakaistaväylää kumppanin etsimiseen muiden kanavien lisäksi, enkä heti ensimmäisestä heikkomenestyksellisestä kokeilusta sulkenut koko väylää pois. Toisin sanoen jos siis omalla kohdallani esim. vuonna 2003 ei onnistunut, onnistui vuonna 2007. Kymmenien treffien ja muutaman pidemmän deittailun jälkeen. ;)

• morsian2010

Itselläni kävi hyvä "tuuri" ja löysin s24 treffien kautta todella mukavan ensivaikutelman antavan miehen. Kirjoittelimme pari viikkoa, kunnes sitten yks sunnuntai päätimme kävästä kahvilla ja kirpputorilla kiertelemässä.. Seuraavalla viikolla kirjoiteltiin ja sovittiin treffit jälleen perjantaiksi.. Ja niin, siitä se kaikki sitten lähti..
      Nyt asutaan yhdessä ja kihloissakin oltu jo muutama kuukausi ja hääpäiväkin tulee vastaan ensi helmikuussa

• nixja

että toiset löytävät onnensa. Olen siis nainen ja itselläni oli aikoinaan myös suomi24 treffi-ilmoitus, monien eri deittien jälkeen löytyi sitten mies, jonka kanssa luulin rakentavani tulevaisuuden. Tarina on liian pitkä kerrottavaksi, mutta sanontaan näin, että viimeiset 1,5 vuotta elämästäni sain huomata olevan pelkkää valetta ja mies teoillaan vaikeutti 2 ihmisen elämää kun ei pystynyt olemaan rehellinen, aikuinen eikä ottamaan vastuuta sanomisistaan ja tekemisistään. Laastarihan minä näköjään olin ja onhan hänellä jo uusi laastari (nainen jonka luulin olevan ystäväni) tai oli jo silloin valmiiksi pedattuna kun olimme yhdessä. Onneksi emme menneet naimisiin tai taloa ostaneet kuten olimme suunnitelleet, sittenhän siinä suossa oltaisiin niskoja myöten. Enää en mihinkään treffipalstoille ilmoitusta laita, sen verran hyvän oppitunnin sain, tulkoot mies vastaan oikeassa elämässä tai sitten ei. Tiedän että on niitä rehellisiä ja uskollisiakin miehiä ja joiden sana pitää, mutta luulin jo sellaisen tavanneeni. Noh elämä ei ole aina helppoa ja eteenpäin on vain mentävä, mutta hevillä en enää luota kehenkään, kiitos eräiden ihmisten.

• ofnbnjd

löytävät ihan taatusti deitistä miehen, jos vaatimukset eivät ole utopistiset. Miehille se on huomattavasti vaikeampaa, vaikka kriteereitä ei olisi lainkaan ;)

• ajan hukkaa..

pelimiestä ja yhtä iltaa mutta kuka niitä hakee hakekoon..tahtos löytää ihan muuta.Jotenkin monestikkin kierrätykseen joutuu jos alkaa treffaa kaikkia.Moni olettaa löytyvän paremman seuraava seuraava tyyliin.Tosi paljon on juuri semmosia jotka ei kenellekkään oikeesti kelpaa livennä.Sit se johtaa aa--cehen..yksinäisyyttä valittavia jne.Kierotuneitakin on joukossa.Seksinnälkäsiä suurinosa.Mutta aina löytyy miestä ja naista jotka valmiit ihan mihin vaan.Kyllä netjuttut on syvältä..livennä löytyy parempia.Miks aikaa pitäs tuhlata jossain netissä istumiseen ja elämää tuhlata.Senkin ajan nauttii laatuajasta ja kivoista ihmisitä.Oikeella tavalla.

• Ujomiehenalku89

Kyllä voi, mut sitä voi melkei verrata lottovoittoon jos löytää. :P
      Itellä ny puol vuotta ollu komealla kuvalla hyvin kirjoitettu profiili ja pari hassua viestiä tullu.
      Ite oon tosi ujo enkä uskalla tehdä aloitetta ja muutaman kerran, kun oon kirjoittanut viestin, joka on keskipitkä mukava, asiallinen ja ehkä vähän huumoria joskus mutta yhtään vastausta en ole saanut ja mä en todellakaan enää aio tehdä aloitetta, jos mua kerran kohdellaa kuin roskaa.
      Tositark. paketilla näin, että nää tytöt/naiset ei oo ees saanu kauheesti viestejä niin turha vedota siihen, että "Saa niin paljon viestejä, ettei voi vastata kaikkiin."
      Varmaan jään loppuelämäkseni yksin, kun en enää ikinä tee aloitetta mutta itsetuntoni ja itsevarmuuteni on huonontunut niin paljon, että en enää kykene tekemään aloitetta. :( Naisetkin voi ihan hyvin tehdä sen aloitteen.

• cuarenta

> Mitä siihen oikein tarvitaan et oikeesti saa jonkun kiinnostumaan muustakin kuin pelkästä sexistä??

Siis väität, että deittipalstoilla olevat ovat kiinnostuneet vain sexistä?
      Ei muuten pidä paikkaansa. Varmasti löytyy niitä (vähemmistö) jolla ei ole muuta mielessä kuin sextailu, mutta väittäisin että he ovat vähemmistönä. Kenties viestejä heiltä voi lähtee suuntaan jos toiseen läjäpäin. Itse en ainakaan hae mitään "pure sexy"-paketteja täältä vaan aivan jotain muuta. Sexi-palstat on ihan muualla ja niistä kiinnostuvien kannattaa siirtyä sinne.

Toisaalta vastaisin väitteeseesi, että sellaista normaalia nais(tai kenties naisille mies)-kumppania täältä on vielä vaikeampi löytää. Mikään ei tunne toimivan, kelpaavan jne.

Harmillista!

• llloollll

Täytyy tunnustaa, että tein kerran kokeen omalla alueellani. Laitoin profiilin, jossa kerroin hakevani vain seksiseuraa. Täytin ne profiilin alun tiedot ihan totuudenmukaisesti. Lähestyin viestillä melkein kaikkia itseni ikäisiä - 15 vuotta naisia. Yksi olisi ollut halukas. Että ei ainakaan naiset ole seksin perässä.

ps. en ollut oikeasti hakemassa s-seuraa

• meppis
        llloollll kirjoitti:

Täytyy tunnustaa, että tein kerran kokeen omalla alueellani. Laitoin profiilin, jossa kerroin hakevani vain seksiseuraa. Täytin ne profiilin alun tiedot ihan totuudenmukaisesti. Lähestyin viestillä melkein kaikkia itseni ikäisiä - 15 vuotta naisia. Yksi olisi ollut halukas. Että ei ainakaan naiset ole seksin perässä.

ps. en ollut oikeasti hakemassa s-seuraa

Kyllä varmasti täältä suomi24 treffeiltä löytyy ihan oikeasti vakavalla mielellä olevia ihmisiä jotka hakevat vakikumppnia, ja ei se oo miehille yhtään sen mahdottomampaa löytää sitä omaa kultaa ku naisillekaan. Tietty vhän vaikuttaa mis asuu ja mil sektoril seuraa hakee..

Ite oon 29 v. nainen ja täältä nimenomaan oman kultani löytäny, ei se nopeasti käynyt ja monet turhat treffit tuli kans käytyä ja monilta miehiltä tuli heti alkuun jo pakit eli ei päästy kirjoittelua pidemmälle mut mua se ei kyl haittaa aina piti vaan jaksaa uskoo et jossain se mullekin sopiva mies on ja niinhän se olikin. :) ja pitää vaan rohkeesti ottaa yhteyttä erilaisiin ihmisiin, sieltä voi kyl tulla pakit tai voi olla jopa ettei sulle vastata mitään mut tarpeeks pitkään ku oot hakannu päätäs seinään ni alkaa kyl lopulta onnistamaan. :) ja tää on siis mu ihan oma kokemukseni, pitkään piti ettii ja hyväksyy et monet pekit tuli ja itekin tuli annettuu muutamille miehille pakkeja mut sit loppujen lopuks se oma osu kohdalle! :) ja nyt kyllä harmittais suunnattomasti jos en ois tähän mieheen tutustunu..että kyl suomi24 on ihan hyvä paikka, pari mu kaveriakin on just täältä löytänyt sen oman kultansa. :)

• aloittaja missss
        meppis kirjoitti:

Kyllä varmasti täältä suomi24 treffeiltä löytyy ihan oikeasti vakavalla mielellä olevia ihmisiä jotka hakevat vakikumppnia, ja ei se oo miehille yhtään sen mahdottomampaa löytää sitä omaa kultaa ku naisillekaan. Tietty vhän vaikuttaa mis asuu ja mil sektoril seuraa hakee..

Ite oon 29 v. nainen ja täältä nimenomaan oman kultani löytäny, ei se nopeasti käynyt ja monet turhat treffit tuli kans käytyä ja monilta miehiltä tuli heti alkuun jo pakit eli ei päästy kirjoittelua pidemmälle mut mua se ei kyl haittaa aina piti vaan jaksaa uskoo et jossain se mullekin sopiva mies on ja niinhän se olikin. :) ja pitää vaan rohkeesti ottaa yhteyttä erilaisiin ihmisiin, sieltä voi kyl tulla pakit tai voi olla jopa ettei sulle vastata mitään mut tarpeeks pitkään ku oot hakannu päätäs seinään ni alkaa kyl lopulta onnistamaan. :) ja tää on siis mu ihan oma kokemukseni, pitkään piti ettii ja hyväksyy et monet pekit tuli ja itekin tuli annettuu muutamille miehille pakkeja mut sit loppujen lopuks se oma osu kohdalle! :) ja nyt kyllä harmittais suunnattomasti jos en ois tähän mieheen tutustunu..että kyl suomi24 on ihan hyvä paikka, pari mu kaveriakin on just täältä löytänyt sen oman kultansa. :)

suoraan sanoen pitää olla vaan kärsivällinen noissa deittineteissä, että vaikka vuosia kuluis ja ikää tulee koko ajan lisää niin silti ei saa luovuttaa tai ajatella etteikö deittineteistä löydä ketään vaikka ois saanut pakit monat kertaa tai jotain miestä ei oo muuten vaan kiinnostanut treffin jälkeen enään nähdä??

• meitä kivoja on
        aloittaja missss kirjoitti:

suoraan sanoen pitää olla vaan kärsivällinen noissa deittineteissä, että vaikka vuosia kuluis ja ikää tulee koko ajan lisää niin silti ei saa luovuttaa tai ajatella etteikö deittineteistä löydä ketään vaikka ois saanut pakit monat kertaa tai jotain miestä ei oo muuten vaan kiinnostanut treffin jälkeen enään nähdä??

unohtaisit että mies tekee aloitteen ja kirjoittaisit kivan tuntuselle miehelle itse.
        Älä katso playereitä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      71
      3115
    2. Mikä haluat olla kaivatullesi?

1. Kaveri 2. Ystävä 3. Panokaveri 4.puoliso 5 jokin muu
      Ikävä
      92
      2885
    3. Kosiako meinasit?

Voi sua rakas ❤️
      Ikävä
      51
      2115
    4. Mietin että

Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin
      Ikävä
      20
      1575
    5. Oot ilkee paha noita

Paha babushka Luulitko etten tienny
      Ikävä
      15
      1349
    6. Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon

Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..
      Vimpeli
      5
      1338
    7. Aaamu on täällä taas!

Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa
      Ikävä
      13
      1301
    8. Sytyttikö hallin lapsi vai joku mielipuoli

Onko tietoa? Toivon jälkimmäistä
      Vimpeli
      18
      1280
    9. Tajusin vaan...

Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein
      Ikävä
      13
      1273
    10. Noin ulkonäkö-jutut ei multa

Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin
      Ikävä
      24
      1232
    Aihe