Miten

suhtaudutte mormoneihin ja vastaaviin lahkolaisiin? Eivätkö he ymmärrä, että ev.lut kasvatuksen saaneet ihmiset eivät hyväksy heidän näkemyksiään ja muutenkin suhtaudumme torjuvasti uskontoa mainostaviin tahoihin...


http://www.youtube.com/watch?v=3dEX0G8t9tU&feature=related


"Emme anna anteeksi niille, jotka sanoavat meille, että olemme väärässä"


MarttyyriMallari-TTt

33

309

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sirpamaikkarilta

      Aivan kuten muutkin kristiuskon kuuluvat.

      Tulipahan mieleen että nuorena tyttönä mentiin kavereiden kanssa mormoonien pitämälle englanninkurssille koska ne pojat oli niin hyvännäkösiä. Tais tosin jäädä yhteen käymiskertaan. =)

      • niin, nämä uskovaiset fanaatikot ovat väärällä tiellä.


        "Ei se ole heidän asiansa määritellä mitä muut saavat ajatella tai tehdä"


        MarttyyriMallari-TTt


      • Gordion's Complaint
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        niin, nämä uskovaiset fanaatikot ovat väärällä tiellä.


        "Ei se ole heidän asiansa määritellä mitä muut saavat ajatella tai tehdä"


        MarttyyriMallari-TTt

        kaiki kaipaavat maailmaa, jossa olisi absoluuttisia totuuksia, tai jossa totuudet edes pysyisivät paikallaan sen hetken että niistä saisi kiinni.


    • Mr.Kalluppi

      Niin kauan saavat olla rauhassa puolestani kunhan eivät minulle lahkonäkemyksiään tule tuputtamaan. Ehkä nuo mormonit ovat minulle vastenmielisimpiä kun niitten lahko on halpa kopio omasta uskostani.

      Jk. Itse olen ortodoksi.

    • Jazuli

      kauheasti henkilökohtasesti kiinnosta kenekää uskonto taikka lahko..jotta en ole oikee muuta mieltä ko, et kunhan ei tee siitä mulle ongelmaa nii kaikin mokomin..=o)))

      en mä kenekää uskoomisiin kuiteskaan pysty vaikuttamaan..nii miks mun sitä tarttis sen kummemmin ees aatellakka...yym..kaippa joillaki on tärkeetä kuulua johonki ja uskoa johonki isoon voimaan..sanovat jumalkaipuun olevan sisäsyntystä..vaa eipä ole mulla ainakaan..en oo kerenny kaipaa..=o))

      • niin, nämä uskonasiat ovat tunteita herättäviä ja niitä ei kuulu tuputtaa toisille.

        "Ei ainakaan väkisin :)"

        MarttyyriMallari-TTt


      • Jazuli
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        niin, nämä uskonasiat ovat tunteita herättäviä ja niitä ei kuulu tuputtaa toisille.

        "Ei ainakaan väkisin :)"

        MarttyyriMallari-TTt

        tuosta olen presiis samaa mieltä...pitää itse kaivata..etsiä ja löytää..muuten se on pakkopullaa..ja manipulointia..joka ei musta ole yhtä, kun puhdas usko omasta sydämestä löydettynä..=o)

        turha ees sanoa et me vähän avitetaan tota löytämään oikeelle polulle..jollei hra X sitä toisen polkuu ees kaipaa, miks sit tarttis sillon pakolla hra X:ää toiselle polulle saatellakkaan..

        =o7

        musta ihmiset mahtuu ajatuksineen tänne..tärkeintä kaikesta on se miten ihmiset toisiaan kohtelee..olkoot uskossa tahi ei....mikään usko ei hyvitä ilkeyttä eikä pahansuopasuutta..nii mä sen näe..


    • ...

      Oveani en avaa, mutta hyväksyn heidän näkemyksensä. Jokainen uskokoon tavallaan tai on uskomatta.

    • Suhtaudun kaikkiin uskontoihin varauksellisesti. Tämän luterilaisuutemme positiivinen ero muihin uskontoihin verrattuna on, että suurin osa kirkon jäsenistä on todella maallistuneita tosin kuin pienemmissä lahkoissa.

      • ...

        Uskonto siis toimii elämässä mukana ja kehittyy? Ettei jämähdetä Raamatun kirjoituksiin, jotka ehkä ovat käännöksissä muuttuneet.


    • MMies

      MEIDÄN KUULUU KÄYDÄ KERTOMASSA JUMALAN SANAA IHMISILLE!

      NIIN!

      HAHA! :D

      • Jazuli

        mullon ollu helluntailaisia etc monia muitakin uskonsa edustajia mm. työkamuina, eikä koskaa ole täytynyt ketoa mitään jumalan sanaa..nii vai käytteks te vapaa-ajallanne sitte ovia kolkuttelemassa..???..=o)


      • uskon kyllä sen mitä sanot, mutta siinä on yksi ongelma.


        "Se mitä te teette on väärin, koska uskontoa ei voi kaupitella"


        MarttyyriMallari-TTt


      • MMies

        ANZZY, ÄLÄ RYHDY UHITTELEMMAN!

        JUMALA TIETÄÄ MITÄ TÄÄLLÄ TAPAHTUU!


      • MMies
        Jazuli kirjoitti:

        mullon ollu helluntailaisia etc monia muitakin uskonsa edustajia mm. työkamuina, eikä koskaa ole täytynyt ketoa mitään jumalan sanaa..nii vai käytteks te vapaa-ajallanne sitte ovia kolkuttelemassa..???..=o)

        VOISIT JOSKUS TULLA MUKAAN!?

        NIIN!?

        HAHA! :D


      • Jazuli
        MMies kirjoitti:

        VOISIT JOSKUS TULLA MUKAAN!?

        NIIN!?

        HAHA! :D

        mitäpä mä siellä matkassa tekisin..pilaisin koko kierroksen..xo)

        ei oikee kannattava idea..ateistin ja hellarin yhistelmä taitasi, ihmiset saaha pikkasen ristiriitasta informaatioo..enkä mä muutekaan ole tuon markkinoinnin puolesta..toki teet niiku uskot..mutten mä kummiskaan kiitos vaan ole innokas tuoho projektiin..=o}

        hehe kaikkee sä ehotatki..mut jooh..kerro ny kummiski et mitkä ne teiän ihanteet on..???


        milloka kävit viimetteeks Jumalanpalveluksessa..??


      • MMies
        Jazuli kirjoitti:

        mitäpä mä siellä matkassa tekisin..pilaisin koko kierroksen..xo)

        ei oikee kannattava idea..ateistin ja hellarin yhistelmä taitasi, ihmiset saaha pikkasen ristiriitasta informaatioo..enkä mä muutekaan ole tuon markkinoinnin puolesta..toki teet niiku uskot..mutten mä kummiskaan kiitos vaan ole innokas tuoho projektiin..=o}

        hehe kaikkee sä ehotatki..mut jooh..kerro ny kummiski et mitkä ne teiän ihanteet on..???


        milloka kävit viimetteeks Jumalanpalveluksessa..??

        ME LUOTAMME JUMALAAN JA TEHTÄVÄMME ON VÄRVÄTÄ IHMISIÄ TOIMINTAAN MUKAAN!

        JAZULI, HALUATKO TULLA USKOON!?

        http://www.naantali.helluntaisrk.net/


      • Jazuli
        MMies kirjoitti:

        ME LUOTAMME JUMALAAN JA TEHTÄVÄMME ON VÄRVÄTÄ IHMISIÄ TOIMINTAAN MUKAAN!

        JAZULI, HALUATKO TULLA USKOON!?

        http://www.naantali.helluntaisrk.net/

        ....kiitos, mutta en tällä kertaa..=o)))


    • muumi-läppäri

      tappaa, että sielu pelastuisi.Olen "Armollinen valittu" ja "kiireesti pelastettavien listalla".
      Hullu hihhuli kirjotta oikein blogia minusta ja selittää puuta heinää..
      Näen kuulemma uniakin joka yö tuosta hullusta.
      Laitoin jo kerran linkin sen blogiin.....enää en viitsi
      Kun käväisen katsomassa "päiväkirjaani" hullu lähettää heti textarin

      • olet sitten tehnyt vaikutuksen heihin :)


        "Sanot vaan kiitos, mutta ei kiitos"


        MarttyyriMallari-TTt


    • Naisen mielipide

      pitäisi olla oikeus valita uskontonsa tai olla ilman sitä. En pidä hyvänä että joku uskovainen kiertää ovelta ovelle vähän väliä tyrkyttämässä uskontoaan. Uskonto on itsekunkin sisäinen asia, jos joku tulee sillä autuaaksi niin on hänen oma asiansa.

    • Silloin kun pitävät turpansa kiinni omasta lahkosta, suhtaudun heihin kuin ihmisiin. Jos alkaa oman uskon tuputus, saavat painua vittuun, niin kuin muutkin hihhulit.

      • MMies


      • MMies
        Genio.Mente kirjoitti:

        tuomioni ja olen sen hyväksynyt. Tiedätkö sinä?

        OLEN VALITTU IHMINEN JA PÄÄSEN TAIVAASEN!

        HALUATKO TULLA USKOON!?


      • MMies kirjoitti:

        OLEN VALITTU IHMINEN JA PÄÄSEN TAIVAASEN!

        HALUATKO TULLA USKOON!?

        Mä olen jo taivaassa.


      • MMies
        Genio.Mente kirjoitti:

        Mä olen jo taivaassa.

        NIIN!?


      • MMies kirjoitti:

        NIIN!?

        En. Lopettelen tupakointiakin.


    • ...tai ihan samalla tavalla kuin kaikkiin muihinkin. Ei mitään väliä mihin päin ihmiset viikonloppuisin pyllistelevät, kunhan edes yrittävät pitää sen tiedon itsellään.

    • Papu.Sparrow

      Ne kuuluu niinkuin muutkin epävakaat hörhöt.

    • en pidä henkilöistä, jotka tuputtavat tapojaan.

    • viIi

      Hähä! :D

    • ateisti.

      Niin!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      126
      1288
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      98
      963
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      897
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      294
      781
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      589
    10. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    Aihe