suhtaudutte mormoneihin ja vastaaviin lahkolaisiin? Eivätkö he ymmärrä, että ev.lut kasvatuksen saaneet ihmiset eivät hyväksy heidän näkemyksiään ja muutenkin suhtaudumme torjuvasti uskontoa mainostaviin tahoihin...
http://www.youtube.com/watch?v=3dEX0G8t9tU&feature=related
"Emme anna anteeksi niille, jotka sanoavat meille, että olemme väärässä"
MarttyyriMallari-TTt
Miten
33
277
Vastaukset
- sirpamaikkarilta
Aivan kuten muutkin kristiuskon kuuluvat.
Tulipahan mieleen että nuorena tyttönä mentiin kavereiden kanssa mormoonien pitämälle englanninkurssille koska ne pojat oli niin hyvännäkösiä. Tais tosin jäädä yhteen käymiskertaan. =)niin, nämä uskovaiset fanaatikot ovat väärällä tiellä.
"Ei se ole heidän asiansa määritellä mitä muut saavat ajatella tai tehdä"
MarttyyriMallari-TTt- Gordion's Complaint
MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:
niin, nämä uskovaiset fanaatikot ovat väärällä tiellä.
"Ei se ole heidän asiansa määritellä mitä muut saavat ajatella tai tehdä"
MarttyyriMallari-TTtkaiki kaipaavat maailmaa, jossa olisi absoluuttisia totuuksia, tai jossa totuudet edes pysyisivät paikallaan sen hetken että niistä saisi kiinni.
- Mr.Kalluppi
Niin kauan saavat olla rauhassa puolestani kunhan eivät minulle lahkonäkemyksiään tule tuputtamaan. Ehkä nuo mormonit ovat minulle vastenmielisimpiä kun niitten lahko on halpa kopio omasta uskostani.
Jk. Itse olen ortodoksi. - Jazuli
kauheasti henkilökohtasesti kiinnosta kenekää uskonto taikka lahko..jotta en ole oikee muuta mieltä ko, et kunhan ei tee siitä mulle ongelmaa nii kaikin mokomin..=o)))
en mä kenekää uskoomisiin kuiteskaan pysty vaikuttamaan..nii miks mun sitä tarttis sen kummemmin ees aatellakka...yym..kaippa joillaki on tärkeetä kuulua johonki ja uskoa johonki isoon voimaan..sanovat jumalkaipuun olevan sisäsyntystä..vaa eipä ole mulla ainakaan..en oo kerenny kaipaa..=o))niin, nämä uskonasiat ovat tunteita herättäviä ja niitä ei kuulu tuputtaa toisille.
"Ei ainakaan väkisin :)"
MarttyyriMallari-TTt- Jazuli
MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:
niin, nämä uskonasiat ovat tunteita herättäviä ja niitä ei kuulu tuputtaa toisille.
"Ei ainakaan väkisin :)"
MarttyyriMallari-TTttuosta olen presiis samaa mieltä...pitää itse kaivata..etsiä ja löytää..muuten se on pakkopullaa..ja manipulointia..joka ei musta ole yhtä, kun puhdas usko omasta sydämestä löydettynä..=o)
turha ees sanoa et me vähän avitetaan tota löytämään oikeelle polulle..jollei hra X sitä toisen polkuu ees kaipaa, miks sit tarttis sillon pakolla hra X:ää toiselle polulle saatellakkaan..
=o7
musta ihmiset mahtuu ajatuksineen tänne..tärkeintä kaikesta on se miten ihmiset toisiaan kohtelee..olkoot uskossa tahi ei....mikään usko ei hyvitä ilkeyttä eikä pahansuopasuutta..nii mä sen näe..
- ...
Oveani en avaa, mutta hyväksyn heidän näkemyksensä. Jokainen uskokoon tavallaan tai on uskomatta.
Suhtaudun kaikkiin uskontoihin varauksellisesti. Tämän luterilaisuutemme positiivinen ero muihin uskontoihin verrattuna on, että suurin osa kirkon jäsenistä on todella maallistuneita tosin kuin pienemmissä lahkoissa.
- ...
Uskonto siis toimii elämässä mukana ja kehittyy? Ettei jämähdetä Raamatun kirjoituksiin, jotka ehkä ovat käännöksissä muuttuneet.
- MMies
MEIDÄN KUULUU KÄYDÄ KERTOMASSA JUMALAN SANAA IHMISILLE!
NIIN!
HAHA! :D- Jazuli
mullon ollu helluntailaisia etc monia muitakin uskonsa edustajia mm. työkamuina, eikä koskaa ole täytynyt ketoa mitään jumalan sanaa..nii vai käytteks te vapaa-ajallanne sitte ovia kolkuttelemassa..???..=o)
uskon kyllä sen mitä sanot, mutta siinä on yksi ongelma.
"Se mitä te teette on väärin, koska uskontoa ei voi kaupitella"
MarttyyriMallari-TTt- MMies
ANZZY, ÄLÄ RYHDY UHITTELEMMAN!
JUMALA TIETÄÄ MITÄ TÄÄLLÄ TAPAHTUU! - MMies
Jazuli kirjoitti:
mullon ollu helluntailaisia etc monia muitakin uskonsa edustajia mm. työkamuina, eikä koskaa ole täytynyt ketoa mitään jumalan sanaa..nii vai käytteks te vapaa-ajallanne sitte ovia kolkuttelemassa..???..=o)
VOISIT JOSKUS TULLA MUKAAN!?
NIIN!?
HAHA! :D - Jazuli
MMies kirjoitti:
VOISIT JOSKUS TULLA MUKAAN!?
NIIN!?
HAHA! :Dmitäpä mä siellä matkassa tekisin..pilaisin koko kierroksen..xo)
ei oikee kannattava idea..ateistin ja hellarin yhistelmä taitasi, ihmiset saaha pikkasen ristiriitasta informaatioo..enkä mä muutekaan ole tuon markkinoinnin puolesta..toki teet niiku uskot..mutten mä kummiskaan kiitos vaan ole innokas tuoho projektiin..=o}
hehe kaikkee sä ehotatki..mut jooh..kerro ny kummiski et mitkä ne teiän ihanteet on..???
milloka kävit viimetteeks Jumalanpalveluksessa..?? - MMies
Jazuli kirjoitti:
mitäpä mä siellä matkassa tekisin..pilaisin koko kierroksen..xo)
ei oikee kannattava idea..ateistin ja hellarin yhistelmä taitasi, ihmiset saaha pikkasen ristiriitasta informaatioo..enkä mä muutekaan ole tuon markkinoinnin puolesta..toki teet niiku uskot..mutten mä kummiskaan kiitos vaan ole innokas tuoho projektiin..=o}
hehe kaikkee sä ehotatki..mut jooh..kerro ny kummiski et mitkä ne teiän ihanteet on..???
milloka kävit viimetteeks Jumalanpalveluksessa..??ME LUOTAMME JUMALAAN JA TEHTÄVÄMME ON VÄRVÄTÄ IHMISIÄ TOIMINTAAN MUKAAN!
JAZULI, HALUATKO TULLA USKOON!?
http://www.naantali.helluntaisrk.net/ - Jazuli
MMies kirjoitti:
ME LUOTAMME JUMALAAN JA TEHTÄVÄMME ON VÄRVÄTÄ IHMISIÄ TOIMINTAAN MUKAAN!
JAZULI, HALUATKO TULLA USKOON!?
http://www.naantali.helluntaisrk.net/....kiitos, mutta en tällä kertaa..=o)))
- muumi-läppäri
tappaa, että sielu pelastuisi.Olen "Armollinen valittu" ja "kiireesti pelastettavien listalla".
Hullu hihhuli kirjotta oikein blogia minusta ja selittää puuta heinää..
Näen kuulemma uniakin joka yö tuosta hullusta.
Laitoin jo kerran linkin sen blogiin.....enää en viitsi
Kun käväisen katsomassa "päiväkirjaani" hullu lähettää heti textarinolet sitten tehnyt vaikutuksen heihin :)
"Sanot vaan kiitos, mutta ei kiitos"
MarttyyriMallari-TTt
- Naisen mielipide
pitäisi olla oikeus valita uskontonsa tai olla ilman sitä. En pidä hyvänä että joku uskovainen kiertää ovelta ovelle vähän väliä tyrkyttämässä uskontoaan. Uskonto on itsekunkin sisäinen asia, jos joku tulee sillä autuaaksi niin on hänen oma asiansa.
Silloin kun pitävät turpansa kiinni omasta lahkosta, suhtaudun heihin kuin ihmisiin. Jos alkaa oman uskon tuputus, saavat painua vittuun, niin kuin muutkin hihhulit.
- MMies
KUN TUOMIOPÄIVÄ KOITTAA, NIIN SITTEN NÄET MIKÄ SINUA ODOTTAA!
http://mark.skein.org/RADIO/ESSAY/HELL.GIF MMies kirjoitti:
KUN TUOMIOPÄIVÄ KOITTAA, NIIN SITTEN NÄET MIKÄ SINUA ODOTTAA!
http://mark.skein.org/RADIO/ESSAY/HELL.GIFtuomioni ja olen sen hyväksynyt. Tiedätkö sinä?
- MMies
Genio.Mente kirjoitti:
tuomioni ja olen sen hyväksynyt. Tiedätkö sinä?
OLEN VALITTU IHMINEN JA PÄÄSEN TAIVAASEN!
HALUATKO TULLA USKOON!? MMies kirjoitti:
OLEN VALITTU IHMINEN JA PÄÄSEN TAIVAASEN!
HALUATKO TULLA USKOON!?Mä olen jo taivaassa.
- MMies
Genio.Mente kirjoitti:
Mä olen jo taivaassa.
NIIN!?
...tai ihan samalla tavalla kuin kaikkiin muihinkin. Ei mitään väliä mihin päin ihmiset viikonloppuisin pyllistelevät, kunhan edes yrittävät pitää sen tiedon itsellään.
Ne kuuluu niinkuin muutkin epävakaat hörhöt.
en pidä henkilöistä, jotka tuputtavat tapojaan.
- viIi
Hähä! :D
- ateisti.
Niin!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 894170
Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1032343Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?312238Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell952058Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281867- 311850
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91557- 281521
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1881330- 721142