Kokemuksia La Chica Tapiola?

Sisu-kas

Kaikki kokemukset kiinnostavat, kiire olen menossa jo tänään.

6

10552

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yyyyyyyyyyy

Jos olet sinne just jo menossa niin mitä hyötyä kokemuksista täällä, kohtahan sulla on omakin kokemus.
      Eikö toisten kokemuksista ole yleensä hyötyä juuri paikkaa valitessa, eikä siinä vaiheessa kun se on jo valittu.

• Eihyvääkokemusta

Tulee myöhässä, vastaus lähinnä asiakkaille tänä päivänä. Tapiolan la chicassa minua palveli ulkomaalainen nainen. Jo varatessani aikaa en saanut kunnolla selvää naisen puheesta. Varasin kuitenkin ajan kyseiseen liikkeeseen ja en ollut tyytyväinen. Kynnet ei oltu tehty tyveen, saattoi olla kikka että menisin nopeammin huoltoon taas. Kynnet olivat erilaiset keskenään ja geelistä oli jäänyt epätasaisia kumpuja kynnen pinnalle. Teknikko laittoi liimaa todella vähän. Teknikko ei kysynyt minulta missään vaiheessa minkä tyyliset kynnet haluaisin tai minkä malliset, hän alkoi vain tehdä ja viilata niitä ja minun piti itse keskeyttää toiminta ja kommentoida toiveistani. Hinta-laatusuhde oli huono, sillä kynnet pysyivät vain viikon ja maksoivat 90€. En voi suositella paikkaa.

• Anonyymi

Sama kokemus Tapiolasta. Hätäistä tekemistä. Tekijä vilkuili jatkuvasti ovelle ja nousi toistuvasti tuolista lähtien muualle. Lopputulos epäammattimainen, paksu, epätasainen kynnen pinta. Ei tänne koskaan enää.

• Anonyymi

Olin menossa teettämään raskalaista lakkausta ja näytin kuvankin, mitä halusin.
      Pohja geeli oli oudon vaaleanpunainen, jos siihen olisi ranskalaiset kärjet laittanut, niistä olisi tullut todella oudot ja pyysin tekijää jättämään siihen.
      Kun reklamoin, niin minun olisi pitänyt pyytää vaalea läpikuultava geeli. Kerroin aiemmin, että olen menossa hautajaisiin, pettymys todella SUURi.
      Pysyn kaukana tästä hoitolasta.

• Anonyymi

Hyvin viilaili ja liimaili. Tyytyväinen asiakas.

• Anonyymi

Olen käynyt nyt 3 kertaa jumbon liikkeessä
      Olen saanut erinomaisen palvelun minua palveli vivi hän on tunnollinen ja ja hänen työpiste on siisti hän keskittyy ja antaa hyviä ideoita
      Myös miten hän ottaa asiakaan vastaan on mielytävä
      Jos joku käy jumbon pisteessä voin vaan suositella häntä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      264
      2404
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      71
      2383
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      120
      1568
    4. Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee

Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis
      Maailman menoa
      43
      1406
    5. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      64
      1367
    6. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      133
      1329
    7. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1230
    8. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      82
      1029
    9. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      1009
    10. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      102
      999
    Aihe