Kaikki kokemukset kiinnostavat, kiire olen menossa jo tänään.
Kokemuksia La Chica Tapiola?
5
8777
Vastaukset
- yyyyyyyyyyy
Jos olet sinne just jo menossa niin mitä hyötyä kokemuksista täällä, kohtahan sulla on omakin kokemus.
Eikö toisten kokemuksista ole yleensä hyötyä juuri paikkaa valitessa, eikä siinä vaiheessa kun se on jo valittu. - Eihyvääkokemusta
Tulee myöhässä, vastaus lähinnä asiakkaille tänä päivänä. Tapiolan la chicassa minua palveli ulkomaalainen nainen. Jo varatessani aikaa en saanut kunnolla selvää naisen puheesta. Varasin kuitenkin ajan kyseiseen liikkeeseen ja en ollut tyytyväinen. Kynnet ei oltu tehty tyveen, saattoi olla kikka että menisin nopeammin huoltoon taas. Kynnet olivat erilaiset keskenään ja geelistä oli jäänyt epätasaisia kumpuja kynnen pinnalle. Teknikko laittoi liimaa todella vähän. Teknikko ei kysynyt minulta missään vaiheessa minkä tyyliset kynnet haluaisin tai minkä malliset, hän alkoi vain tehdä ja viilata niitä ja minun piti itse keskeyttää toiminta ja kommentoida toiveistani. Hinta-laatusuhde oli huono, sillä kynnet pysyivät vain viikon ja maksoivat 90€. En voi suositella paikkaa.
- Anonyymi
Sama kokemus Tapiolasta. Hätäistä tekemistä. Tekijä vilkuili jatkuvasti ovelle ja nousi toistuvasti tuolista lähtien muualle. Lopputulos epäammattimainen, paksu, epätasainen kynnen pinta. Ei tänne koskaan enää.
- Anonyymi
Olin menossa teettämään raskalaista lakkausta ja näytin kuvankin, mitä halusin.
Pohja geeli oli oudon vaaleanpunainen, jos siihen olisi ranskalaiset kärjet laittanut, niistä olisi tullut todella oudot ja pyysin tekijää jättämään siihen.
Kun reklamoin, niin minun olisi pitänyt pyytää vaalea läpikuultava geeli. Kerroin aiemmin, että olen menossa hautajaisiin, pettymys todella SUURi.
Pysyn kaukana tästä hoitolasta. - Anonyymi
Hyvin viilaili ja liimaili. Tyytyväinen asiakas.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .975248Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453553Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503205Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4382467Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2481513Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121281- 831275
- 761227
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321213Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1361125