Kaikki kokemukset kiinnostavat, kiire olen menossa jo tänään.
Kokemuksia La Chica Tapiola?
6
10395
Vastaukset
- yyyyyyyyyyy
Jos olet sinne just jo menossa niin mitä hyötyä kokemuksista täällä, kohtahan sulla on omakin kokemus.
Eikö toisten kokemuksista ole yleensä hyötyä juuri paikkaa valitessa, eikä siinä vaiheessa kun se on jo valittu. - Eihyvääkokemusta
Tulee myöhässä, vastaus lähinnä asiakkaille tänä päivänä. Tapiolan la chicassa minua palveli ulkomaalainen nainen. Jo varatessani aikaa en saanut kunnolla selvää naisen puheesta. Varasin kuitenkin ajan kyseiseen liikkeeseen ja en ollut tyytyväinen. Kynnet ei oltu tehty tyveen, saattoi olla kikka että menisin nopeammin huoltoon taas. Kynnet olivat erilaiset keskenään ja geelistä oli jäänyt epätasaisia kumpuja kynnen pinnalle. Teknikko laittoi liimaa todella vähän. Teknikko ei kysynyt minulta missään vaiheessa minkä tyyliset kynnet haluaisin tai minkä malliset, hän alkoi vain tehdä ja viilata niitä ja minun piti itse keskeyttää toiminta ja kommentoida toiveistani. Hinta-laatusuhde oli huono, sillä kynnet pysyivät vain viikon ja maksoivat 90€. En voi suositella paikkaa.
- Anonyymi
Sama kokemus Tapiolasta. Hätäistä tekemistä. Tekijä vilkuili jatkuvasti ovelle ja nousi toistuvasti tuolista lähtien muualle. Lopputulos epäammattimainen, paksu, epätasainen kynnen pinta. Ei tänne koskaan enää.
- Anonyymi
Olin menossa teettämään raskalaista lakkausta ja näytin kuvankin, mitä halusin.
Pohja geeli oli oudon vaaleanpunainen, jos siihen olisi ranskalaiset kärjet laittanut, niistä olisi tullut todella oudot ja pyysin tekijää jättämään siihen.
Kun reklamoin, niin minun olisi pitänyt pyytää vaalea läpikuultava geeli. Kerroin aiemmin, että olen menossa hautajaisiin, pettymys todella SUURi.
Pysyn kaukana tästä hoitolasta. - Anonyymi
Hyvin viilaili ja liimaili. Tyytyväinen asiakas.
- Anonyymi
Olen käynyt nyt 3 kertaa jumbon liikkeessä
Olen saanut erinomaisen palvelun minua palveli vivi hän on tunnollinen ja ja hänen työpiste on siisti hän keskittyy ja antaa hyviä ideoita
Myös miten hän ottaa asiakaan vastaan on mielytävä
Jos joku käy jumbon pisteessä voin vaan suositella häntä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383809Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362944Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81855Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71914
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44764
- 64724
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708