Kokemuksia La Chica Tapiola?

Sisu-kas

Kaikki kokemukset kiinnostavat, kiire olen menossa jo tänään.

5

9294

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yyyyyyyyyyy

Jos olet sinne just jo menossa niin mitä hyötyä kokemuksista täällä, kohtahan sulla on omakin kokemus.
      Eikö toisten kokemuksista ole yleensä hyötyä juuri paikkaa valitessa, eikä siinä vaiheessa kun se on jo valittu.

• Eihyvääkokemusta

Tulee myöhässä, vastaus lähinnä asiakkaille tänä päivänä. Tapiolan la chicassa minua palveli ulkomaalainen nainen. Jo varatessani aikaa en saanut kunnolla selvää naisen puheesta. Varasin kuitenkin ajan kyseiseen liikkeeseen ja en ollut tyytyväinen. Kynnet ei oltu tehty tyveen, saattoi olla kikka että menisin nopeammin huoltoon taas. Kynnet olivat erilaiset keskenään ja geelistä oli jäänyt epätasaisia kumpuja kynnen pinnalle. Teknikko laittoi liimaa todella vähän. Teknikko ei kysynyt minulta missään vaiheessa minkä tyyliset kynnet haluaisin tai minkä malliset, hän alkoi vain tehdä ja viilata niitä ja minun piti itse keskeyttää toiminta ja kommentoida toiveistani. Hinta-laatusuhde oli huono, sillä kynnet pysyivät vain viikon ja maksoivat 90€. En voi suositella paikkaa.

• Anonyymi

Sama kokemus Tapiolasta. Hätäistä tekemistä. Tekijä vilkuili jatkuvasti ovelle ja nousi toistuvasti tuolista lähtien muualle. Lopputulos epäammattimainen, paksu, epätasainen kynnen pinta. Ei tänne koskaan enää.

• Anonyymi

Olin menossa teettämään raskalaista lakkausta ja näytin kuvankin, mitä halusin.
      Pohja geeli oli oudon vaaleanpunainen, jos siihen olisi ranskalaiset kärjet laittanut, niistä olisi tullut todella oudot ja pyysin tekijää jättämään siihen.
      Kun reklamoin, niin minun olisi pitänyt pyytää vaalea läpikuultava geeli. Kerroin aiemmin, että olen menossa hautajaisiin, pettymys todella SUURi.
      Pysyn kaukana tästä hoitolasta.

• Anonyymi

Hyvin viilaili ja liimaili. Tyytyväinen asiakas.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Miten reagoisit

Jos ikäväsi kohde ottaisi yhteyttä?
      Ikävä
      79
      3204
    2. Olisiko kaivattusi

Sinulle uskollinen? Olisitko itse hänelle?
      Ikävä
      49
      2410
    3. Ihana nainen

Suukotellaanko illalla?☺️ 🧔🏻🫶
      Ikävä
      32
      2127
    4. Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen

Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa
      Sinkut
      481
      2122
    5. Ootko koskaan miettinyt että

miksi kaivatullasi ei ole puolisoa?
      Ikävä
      137
      1889
    6. Ryöstö hyrynsalmella!

Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313
      Hyrynsalmi
      31
      1802
    7. Huomenta ihana

Mussu ❤️.
      Ikävä
      31
      1745
    8. Sukuvikaako ?

Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne
      Iisalmi
      10
      1579
    9. Joskus mietin

miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi
      Ikävä
      5
      1320
    10. Hyvää yötä

Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani
      Tunteet
      6
      1264
    Aihe