Kokemuksia La Chica Tapiola?

Sisu-kas

Kaikki kokemukset kiinnostavat, kiire olen menossa jo tänään.

5

7893

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yyyyyyyyyyy

      Jos olet sinne just jo menossa niin mitä hyötyä kokemuksista täällä, kohtahan sulla on omakin kokemus.
      Eikö toisten kokemuksista ole yleensä hyötyä juuri paikkaa valitessa, eikä siinä vaiheessa kun se on jo valittu.

    • Eihyvääkokemusta

      Tulee myöhässä, vastaus lähinnä asiakkaille tänä päivänä. Tapiolan la chicassa minua palveli ulkomaalainen nainen. Jo varatessani aikaa en saanut kunnolla selvää naisen puheesta. Varasin kuitenkin ajan kyseiseen liikkeeseen ja en ollut tyytyväinen. Kynnet ei oltu tehty tyveen, saattoi olla kikka että menisin nopeammin huoltoon taas. Kynnet olivat erilaiset keskenään ja geelistä oli jäänyt epätasaisia kumpuja kynnen pinnalle. Teknikko laittoi liimaa todella vähän. Teknikko ei kysynyt minulta missään vaiheessa minkä tyyliset kynnet haluaisin tai minkä malliset, hän alkoi vain tehdä ja viilata niitä ja minun piti itse keskeyttää toiminta ja kommentoida toiveistani. Hinta-laatusuhde oli huono, sillä kynnet pysyivät vain viikon ja maksoivat 90€. En voi suositella paikkaa.

    • Anonyymi

      Sama kokemus Tapiolasta. Hätäistä tekemistä. Tekijä vilkuili jatkuvasti ovelle ja nousi toistuvasti tuolista lähtien muualle. Lopputulos epäammattimainen, paksu, epätasainen kynnen pinta. Ei tänne koskaan enää.

    • Anonyymi

      Olin menossa teettämään raskalaista lakkausta ja näytin kuvankin, mitä halusin.
      Pohja geeli oli oudon vaaleanpunainen, jos siihen olisi ranskalaiset kärjet laittanut, niistä olisi tullut todella oudot ja pyysin tekijää jättämään siihen.
      Kun reklamoin, niin minun olisi pitänyt pyytää vaalea läpikuultava geeli. Kerroin aiemmin, että olen menossa hautajaisiin, pettymys todella SUURi.
      Pysyn kaukana tästä hoitolasta.

    • Anonyymi

      Hyvin viilaili ja liimaili. Tyytyväinen asiakas.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      20
      1780
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1348
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1230
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1150
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1095
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1057
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      11
      1056
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1019
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      1010
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1002
    Aihe