Tähän asti olen käyttänyt lähes vain huppareita ja löysiä housuja lenkkareilla, joka ei todellakaan ole kovin tyylikästä. Olen nuori ja minulla on kroppa timmissä kunnossa, pituutta n.180 cm. En enää jaksa pukeutua pelkkiin verkkareihin tai erämieshousuihin, vaan haluaisin pukeutua seksikkäämmin.
Jos hyvässä kunnossa oleva nainen tulee kadulla vastaan kireässä topissa, minihameessa ja korkkareissa niin se kääntää varmasti jokaisen miehen pään. Miten siis miehenä voisin pukeutua niin, että näyttäisin verkkaripellen sijasta muodikkaammalta? Tulisiko minun pukeutua tiukempiin vaatteisiin, käyttää bling bling koruja, nahkatakkeja, vai mitä? Nyt vinkkejä kehiin, etenkin naisilta :)
Seksikäs tyyli miehelle
8
2593
Vastaukset
- möröskölli
vinkkejä http://www.keikari.com/blogi/kuinka-nuori-mies-pukeutuu-elegantisti/
- Eiksjea
Tuossa tulikin jo mahtava sivu, mut voisin vielä kertoo pari vinkkiä. Nää tulee siis erään henkilön ulkonäön pohjalta, ja hän on mun mielestä mahtavan seksikäs. Samoja vinkkejä olikin jo tuolla linkin sivulla. Ja muista, blingbling ei oo todellakaan seksikästä, sitä ovat enemmänki siisteys, klassisuus ja huoliteltu ulkonäkö. Unohda korut ja kireet vaatteet!!
- Käytä kauluspaitoja, etenkin pystyraidalliset siistejä (=seksikkäitä)
- Käytä siistejä neulepaitoja
- Käytä tummia trendikkäitä farkkuja, joissa ei liikaa "härpäkkeitä", eli ei kulutuksia, kilistimiä ym.
- Käytä nahkakenkiä, sellaiset lähes teräväkärkiset on mahtavat
- Käytä klassisia vaatteita, kuten mustia ja valkoisia t-paitoja
- Nahkatakitkin on hienoja, kunhan ne yhdistää hienoihin farkkuihin ja muodikkaisiin kenkiin
- Osta hieno ja arvokkaan näkönen kello, sekin tekee vaikutuksen
Huolitellun pukeutumisen lisäksi täytyis pitää huolta myös muusta, ainakin ihmisen tuoksu ja kasvot on tärkeitä. Käytä hyvältä tuoksuvaa partavettä/tuoksua, se jos mikä tekee miehestä seksikkään ja vetävän. Älä kuitenkaan suihki liikaa, se saa sut vaikuttamaan liian epätoivoselta.. Pidä myös huolta ihostas, aja parta päivittäin ja pidä iho "freshin" näkösenä.
Noita vinkkejä noudattava mies saa ainaki mun tuttavapiirissä naisten jalat tutisemaan, ja varmasti pätee moneen muuhunki naiseen. Oma ittensä saa ja pitää tietenki olla vaikka viisaammalta tai aikuisemmalta näyttäiskin, mut se auttaa oikeesti todella paljon etenkin ensivaikutelman suhteen. - Näkyvämies
Eiksjea kirjoitti:
Tuossa tulikin jo mahtava sivu, mut voisin vielä kertoo pari vinkkiä. Nää tulee siis erään henkilön ulkonäön pohjalta, ja hän on mun mielestä mahtavan seksikäs. Samoja vinkkejä olikin jo tuolla linkin sivulla. Ja muista, blingbling ei oo todellakaan seksikästä, sitä ovat enemmänki siisteys, klassisuus ja huoliteltu ulkonäkö. Unohda korut ja kireet vaatteet!!
- Käytä kauluspaitoja, etenkin pystyraidalliset siistejä (=seksikkäitä)
- Käytä siistejä neulepaitoja
- Käytä tummia trendikkäitä farkkuja, joissa ei liikaa "härpäkkeitä", eli ei kulutuksia, kilistimiä ym.
- Käytä nahkakenkiä, sellaiset lähes teräväkärkiset on mahtavat
- Käytä klassisia vaatteita, kuten mustia ja valkoisia t-paitoja
- Nahkatakitkin on hienoja, kunhan ne yhdistää hienoihin farkkuihin ja muodikkaisiin kenkiin
- Osta hieno ja arvokkaan näkönen kello, sekin tekee vaikutuksen
Huolitellun pukeutumisen lisäksi täytyis pitää huolta myös muusta, ainakin ihmisen tuoksu ja kasvot on tärkeitä. Käytä hyvältä tuoksuvaa partavettä/tuoksua, se jos mikä tekee miehestä seksikkään ja vetävän. Älä kuitenkaan suihki liikaa, se saa sut vaikuttamaan liian epätoivoselta.. Pidä myös huolta ihostas, aja parta päivittäin ja pidä iho "freshin" näkösenä.
Noita vinkkejä noudattava mies saa ainaki mun tuttavapiirissä naisten jalat tutisemaan, ja varmasti pätee moneen muuhunki naiseen. Oma ittensä saa ja pitää tietenki olla vaikka viisaammalta tai aikuisemmalta näyttäiskin, mut se auttaa oikeesti todella paljon etenkin ensivaikutelman suhteen.Ihan jännä kysymys, toivottavasti naiset kommentoi enemmänkin. Olen ok näköinen nuorimies ja joskus huomannut naisten katsovan ja kommentoivan ihan ihme juttuja. Esim. vaaleanpunainen kauluspaita, hyvin leikatut vähän "säihkyvän" sävyiset suorat housut, vaaleanruskeat nahkakengät, kumisaappaat, sadeasu ylipäätään, kaikenlaiset pyöräilyvaatteet, kuten urheilupaita, erityisesti pyöräilyhousut, työhaalarit (henkseli & koko), heijastinliivi, laskettelupuku, jne. jne. Myös hyvin leikattu tumma puku on kerännyt kommentteja. Oikeastaan joskus jopa häiritsee kun naiset katsovat ja kommentoivat erittäin paljon vaatteita, oli sitten melkein minkälaiset vaan.
- kannattaja nro 3
Näkyvämies kirjoitti:
Ihan jännä kysymys, toivottavasti naiset kommentoi enemmänkin. Olen ok näköinen nuorimies ja joskus huomannut naisten katsovan ja kommentoivan ihan ihme juttuja. Esim. vaaleanpunainen kauluspaita, hyvin leikatut vähän "säihkyvän" sävyiset suorat housut, vaaleanruskeat nahkakengät, kumisaappaat, sadeasu ylipäätään, kaikenlaiset pyöräilyvaatteet, kuten urheilupaita, erityisesti pyöräilyhousut, työhaalarit (henkseli & koko), heijastinliivi, laskettelupuku, jne. jne. Myös hyvin leikattu tumma puku on kerännyt kommentteja. Oikeastaan joskus jopa häiritsee kun naiset katsovat ja kommentoivat erittäin paljon vaatteita, oli sitten melkein minkälaiset vaan.
Hei! Toivottiin lisää kommentteja naisilta. No tässä tulee :)
Minä olen samoilla linjoilla kuin muut vastanneet naiset, eli klassinen ja huoliteltu tyyli miehellä on seksikkäin. Mielenkiintoista siinä on se, että se ei ole mitenkään paljastava, oikeastaan päinvastoin. Vertauksen vuoksi: Sellainen tekemällä tehty "seksikäs" tyyli, jota joskus näkee esim. yökerhoissa, että on bodattu kroppa ja kireä paita, tiukat housut ym, ei todellakaan ole seksikäs, vaan sen täysi vastakohta. Ehkä se puree joihinkin muihin naisiin (ehkä samoihin, joilla on itsellään bimbopissistyyli...?). "Normaalityylisten" naisten silmissä klassinen miehekkyys on parasta.
Hyvin istuvat ja siistit kauluspaidat, puvut, suorat housut jne vaatteet ovat minusta lähes aina seksikkäämpiä kuin farkut ja t-paidat. College-paita on ehkä epäseksikkäin... Urheiluvaatteet voivat olla hyvännäköisiä sopivissa tilanteissa, mutta muulloin kuin urheiltaessa käytettyinä ne antavat helposti teinivaikutelman.
Pahalta näyttää: liian isot kauluspaidat, jotka pussittavat selästä ja joka puolelta. Kyllä miehestäkin haluaa nähdä vartalon muodot. Kauluspaidat näyttävät hyvältä vain, jos ne istuvat hyvin. Huonosti silitetyt paidat, saa miehen vaikuttamaan avuttomalta nysväriltä. Juoksulenkkarit muualla kuin juoksulenkillä.
Erityitä plussaa saa hienoista nahkakengistä!
Nykyään vaikuttaa olevan pieni trendi miesten keskuudessa, että satsataan kaikenlaiseen keikarointiin (ks. esim. aiemmassa vastauksessa linkitetty blogi). Se on ihan kiva juttu, mutta täytyy sanoa, että jotkut jutut, joista miehet itse innostuvat, eivät liikauta minua naisena ollenkaan. Esim. hihansuuhun kirjaillut nimikirjaimet tms pikku yksityiskohdat ovat ehkä isompi juttu käyttäjilleen kuin katsojille. Tai en tiedä, joku muu nainen saattaa huomata juuri sellaiset jutut. Toinen juttu, jota "keikarit" harrastavat, ovat vanhanaikaiset jutut kuten puvunliivit. Ne voivat olla tosi hyvän näköisiä, mutta raja on hiuksenhieno, etteivät ne enää ole hyvännäköisiä vaan vain outoja. Jos haluaa miellyttää naisten silmiä, on ehkä paras pysytellä tämän päivän versioissa klassisesta tyylistä.
Hmm, nyt kuulostin kovin negatiiviselta, vaikka piti kertoa, mistä pitää miesten tyylissä. No, loppukevennys: Parhaalta miehet näyttävät minusta frakissa. En ole nähnyt ketään, joka ei olisi komeimmillaan frakissa! :)
- Yksi > kaksi
Tosi hyviä neuvoja, pitääkin lähteä vaateostoksille ;)
- Kellog
Todistettu fakta. :''D
Musta pillifarkut ja ruutupaidat on hot.
Käykää lookbook.nu :ssa. Siellä on enimmäkseen naisia mut kun kunnolla etsii, löytyy aika nopeasti selailemalla miehiäkin. - SuperWatson
Kummat ovat yleensä miehen yllä seksikkäämmät, tiukat farkut, joissa hyvä peppu on helposti ihailtavissa vaiko löysät farkut jotka jättävät enemmän arvailtavaa? Entäs sopiiko miehelle low-rise housut, onko karmeaa jos housunkauluksesta paistaa alushousut?
- Kellog
Ehdottomasti, alkkarit saa näkyä jos siltä tuntuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1372405Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3461880- 401557
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii311373Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281310Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941183- 541153
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327897Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles104850Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53752