Kävikös kukaan katsomassa Shanian konserttia? Mielipiteitä!
Miun mielestä konsertti oli loistava ja bändiläiset varsinki. Oli ilo kattoa sitä liikettä ja kaikki meni just niinkuin oli tarkotettu. Paitsi se jokeripaita juttu oli hieman nolo Shanialle, mutta tosi hyvin se klaaras sen jutun.
Shania twain
9
1197
Vastaukset
- alan jackson
Twain mitään kantria oo!
- joku
Mä kävin katsomassa! Oli tosi hyvä mun mielestä. Kyllä huomas että hänellä on country veressä, mandoliini, viulut ja steel soi niin hienosti! :) Oli se jokeripaita juttu aika noloo mutta eihän hän voi tommosia tietää. Jonkun ois pitäny sanoo hänelle että Helsingissä on kaks joukkuetta, ja että sitäpaitsi siellä konsertissa olis ihmisiä kaikkialta Suomesta. Toivottavasti joku kerto sen hänelle joskus myöhemmin, ettei jääny huono "fiilis" siitä jutusta...
- Maurike
Pakkohan tuollainen tilaisuus oli käyttää hyödyksi. Eihän sitä joka päivä pääse Shania Twainia näkemään. Konsertti oli kyllä aivan mahtava! Jokeripaidasta vielä sen verran, että kyllä sen Shaniasta näki heti, että kun hän jokeripaita päällään lavalle palasi ja huudot alkoivat, niin huumorimielellähän Shania koko jutun kuittasi (Jääkiekkokansaa :). Tapparan miehenä ja antijokerifanina pakko kyllä sanoa, että olisihan se tuntunut oudolta vetää Hartwall Areenalla toistakaan paitaa päälleen. Kuinkahan paljon Hjalliksella oli sormensa pelissä? ;)
- Make
En käynyt.
- Katja
Pakkohan se tosiaan oli lähteä katsomaan, kun oli niin ainutlaatuinen tilaisuus. Eikä menneet rahat hukkaan, oli hienoa ja hyvä fiilis säilyi pitkälle loppuviikkoon asti.
- Frodoliini
Kyseiseen konserttiin en olisi mennyt vaikka olis maksettu! Olen todella kyllästynyt ko artistin musiikkiin ja lauluääneen! No, mieluummin syön vaikka pieniä kiviä....
- Hessu
Frodoliini kirjoitti:
Kyseiseen konserttiin en olisi mennyt vaikka olis maksettu! Olen todella kyllästynyt ko artistin musiikkiin ja lauluääneen! No, mieluummin syön vaikka pieniä kiviä....
Pakkohan se oli nähdä Shanian tasoisia artisteja tulee harvoin Suomeen.Hänen esitys oli tosi hieno yksi parhaimmista näkemistäni.On tullut käytyä eräässäkin konsertissa, mutta harvoin noin hyvää esitystä näkee. Harmi,että hän veti sen jokeri paidan ylleen lopussa. Onneksi hänelle selvisi,että suurin osa kuuntelijoista ei ollut jokeri faneja. Shania kuuli seuraavan lausahduksen: I'm from Turku,my team is TPS.
- jussipussi
Hieno artisti ja upea konsertti. Kannatti lähteä Porista asti paikalle! Vaikka Shania ei olekaan enää puhdas kantriartisti, enemmänkin kantripoppari, ei hänen merkitystään uuden kantrin nousulle pidä suinkaan väheksyä. Yhtä hyvä fiilis tuli kuin viime lauantain Alicia Keysin konsertista Pori Jazzissa!
- Emilia
Ihmettelen niitä, jotka eivät Shanian konsertissa käyneet. Mahtava laulaja, eikä varmasti julkisuus ole noussut päähän! Paras!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3197544Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1771843
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161382- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91251Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701221RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j551171Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019