helps... söin jokusen vuoden levozinia 25mg, sitten nostelin itse annosta joka vaihteli melkein joka yö 50-200mg välillä. lopetin lääkkeen seinään, ja siitä seurasi psyykkottisia oireita kuten aistiharhoja, psykoosinpoikanen, vainoharhat ja valtavat pelkotilat mm. kuolleista murhaajista oveni takana yms.. paskaa.. osaisiko joku sanoa johtuiko noi levozinin äkkilopetuksesta? söin levozinia sen takia että sain unta, koska lääke väsytti hyvin. nyt olen siis ollut monta kuukautta ihan hyvävointinen, en ole koskenutkaan levareihin enää, syön vain masennuslääkettä joka on tosi hyvä ollut minulle! (cipralex) eikä ole sen jälkeen tullut mitään, pelkotilat ovat hävinneet kokonaan ja mieli on pirteä/normaali/tasainen ja surullinen riippuen tapahtumista eli normaalina taas ollaan.. mutta osaisiko joku kertoa tuosta levozinista että aiheuttiko se nuo tilat? ja auttaako cipralex poistamaan pelot yms.. masennuksen lisäksi?
Levozinin äkkilopetus ja psykoottiset oireet?
bathroom
0218
0Äänestä
Muut lukivat myös
Odottaa vastausta
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset
Vanhimmat
Ei vielä vastauksia
Aloittaja odottaa vastauksia. Kerro oma näkemyksesi ensimmäisenä.