Kep-Fit Jar imukupit?

?????

Hej,

olisin kiinnostunut ostamaan ne paljon puhutut kuivakuppaus kupit. Löysin täältä http://www.hyvinvoinnin.fi/tuote/1856/Keep-Fit-Jar-Imukupit tuotteen, mutta en ole 100% jos ne ovat juuri ne kupit mistä täällä puhutaan? Kuvan kupit näyttävät niin pieniltä ja hieman erilaisilta kuin ne muut kuppikuvat mitkä olen nähnyt. Tietääkö joku muuten jos kyseiseltä sivustolta on turvallista tilata tuotteet?

7

2199

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuppaaja

      Itse tilasin unkarilaisesta verkkokaupasta, postikuluineen hitusen yli 20 euroa. (Suomessa 39euroa 10 euroa toimituskulut.) Kuppien saamisessa kesti monta viikkoa. Enpä huomannut kysyä, olisiko rahalla saanut ostettua nopeamman postituksen.

      En ole nähnyt suomalaisten liikkeiden myymiä kuppeja, mutta ainakin näiden paketissa lukee "keep-fit jar". Mukana tuli englanninkielinen käyttöohjevihkonen. Niillä olen nyt kuppaillut ja hyvin "imuttavat" :)

      Alla on linkki sivulle, jos kiinnostaa.
      http://www.akupunktura.com/english/index.php?oldal=arlista&bal=arlista&termek_id=39

    • Kokemusta on...

      Huomasin, että kuivakuppaskuppeja on myös www.nettex.fi kaupassa ja edulliseen hintaan. Toki voit tilata 100-varmuudella myös hyvinvoinnin.fi kaupasta. Olen käyttänyt molempia kauppoja ja homma pelaa hyvin.
      Osta ja kuppaa - sentit lähtee.

      • rererere

        tuolta unkarilaisesta ja ne tuli viikossa ja kotiovelle!!!!!! hinta n.20! uskomatonta... mitään ohjetta ei kyl tullu mukana, mut löysin ne tältä palstalta..suurkiitos!


      • sellugreisi

        moi

        Kiitos "kokemusta on". Tilasin fitjarit nettexiltä ja hyvin toimi. Hinta oli 28,90 postikulu, mutta hyvä suomenkielinen ohje kuului mukaan "pakettiin". Toimitus kesti muutaman päivän, joten onkohan Unkarin ja Ameriikan tilaukset tässä tapauksessa ihan paikallaa, joskin globaalissa maailmassahan sitä eletään.


      • Hinta
        sellugreisi kirjoitti:

        moi

        Kiitos "kokemusta on". Tilasin fitjarit nettexiltä ja hyvin toimi. Hinta oli 28,90 postikulu, mutta hyvä suomenkielinen ohje kuului mukaan "pakettiin". Toimitus kesti muutaman päivän, joten onkohan Unkarin ja Ameriikan tilaukset tässä tapauksessa ihan paikallaa, joskin globaalissa maailmassahan sitä eletään.

        Se nyt vaan on tyhmää maksaa liikaa, jos englanti sujuu! Tilasin itse ulkomailta ja sain puoleen hintaan, tilaaminen samanlaista kuin kotimaisestakin verkkokaupasta. Toimitusaikakin oli alle viikko!


    • On ookoo

      Olet varmaan jo ehtinyt kupit hankkia, mutta kerronpa kuitenkin :-) että tilasin omani, juuri nuo samat, tuolta aikoinaan ja ihan hyvin toimi asiointi heidän kanssaan. Taisi jopa tulla väliaikatietoja tilauksen eri vaiheista.

    • millilii

      Mitä liukastetta olette käyttäneet kuppailuun?? Omat kuppini sain tällä viikolla, mutta vielä en ole ennättänyt kokeilemaan..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      68
      4903
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2320
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1836
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1546
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      37
      1530
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1338
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1257
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1176
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1171
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1166
    Aihe