Naisia kiihottaa

onko näin?

Naisia kiihottaa miehessä

1. persoonallisuus ja älykkyys
2. henkinen vahvuus
3. itsevarmuus
4. huumorintaju
5. status ja yhteiskunnallinen asema

ja miehiä naisessa?

1.Rinnat
2.takapuoli
3.silmät
4.meikki ja säteilyvyys
5.hiukset

25

2598

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aikas erilaiset

      miksi noin erilaiset vaihtoehdot sukupuolten välillä? nainen on esineellistetty, miestä taas pitäisi pohtia syvällisemmin.... kummallista.

      mutta 1 on mun vastaus, mikä miehessä kiihottaa.

      • Anonyymi

        Joitakin naisia kiinnostaa sekin ett onko pitkällä, raamikkaalla miehellä, jolla isot kädet, myös isoa tarjolla housujen sisällä. Jotkut naiset ei katso muuta kuin sitä miehestä, ett on tarjonta kohdilla myös siellä puolella.


        Miehet katsoo naisissa persettä ja rintoja ja tietenkin pitää olla nätit kasvot. Haitaksi ei ole, jos nainen osoittaa kiinnostustaan miestä kohtaan avoimesti eli tuo esille parhaita puoliaan, on vähän ns. tyrkyllä tiskillä ett miehet tietää ett tuolta irtoaa helpostikin.


    • riölisti

      1. Miehen rikas sukutausta ja/tai yhteiskunnallinen, korkea asema
      2. Miehen huoliteltu ulkonäkö (esim. tyylikkäät vaatteet ja viimeisen päälle laitettu tukkalaite)
      3. Miehen kertomat tyhmät vitsit ja kaikenmaailman hauskat taikatemput sun muut kikkailut
      4. Miehen tarjoama drinkki
      5. Miehen maksama taksi

      Miehiä kiinnostaa (ainakin tätä miestä joka täällä näpyttelee):

      1. Silmät
      2. Perse
      3. Hiustyyli
      4. Tissit
      5. *****

      Näin se maailma makaa, onko joku tässä maailmassa vielä niin naiivi, että luulee jonkun jossakin arvostavan jotain "sisäistä kauneutta" tai huumorintajua.

    • ellikka_a

      kaikki viisi, mutta ensimmäiset neljäkin riittää.

      • ellikka_a

        tarkoitin miesten ominaisuuksia.


    • seikka että

      mainitsitkin, että naisia kiinnostaa miehen älykkyys, mutta älykäs mies ei katso pelkkää ulkokuorta... siinäpä sulle pieni pulma.

      • Anonyymi

        Niin no; se katsookin sitten sisältä, fyysisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin no; se katsookin sitten sisältä, fyysisesti.

        olen koittanu kaikkialta etsia ymparileikattua pillua sen pelkka ajatuskin saa mut kiimasta sekaisin olen jo ihan epatoivoinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        olen koittanu kaikkialta etsia ymparileikattua pillua sen pelkka ajatuskin saa mut kiimasta sekaisin olen jo ihan epatoivoinen.

        Hyi saatana


    • hot_kissa

      Mua kiihottaa miehessä:
      KOKONAISUUS.
      -Välinpitämätön ja itsevarma asenne, rento
      -Ulkonäkö vaatteet yms tuoksuuko hyvältä=)
      -Onko timmit pakarat joita kiva puristella;))
      -Rintalihakset joita kiva hivellä.....
      -Hauska pitää olla. Muuten on kaikki päin vittuu paitsi muna.

    • Silver.Blood

      No en tiedä mikä naisissa kiinnostaa miehiä (ainakaan ei ilmeisesti mikään minun ominaisuuksista), mutta minusta:
      1. persoonallisuus ja älykkyys

    • neitsyt 009

      Kuinka isot rinnat ja perse miehiä muka kiihottaa. ......75c... 85c....90c......95d

      • Uskotko.,

        Yleensä naisen alaston vartalo kuppikoosta viis


    • FrozenCorpse

      Viehätys ja kiihottuminen on mun tietojeni mukaan kaks eri asiaa, jotka tässä nyt on sotkettu.

      • Tutkittu

        Tämä on tutkittua ja ihan yleisesti havaittavissa.
        Miehet kiihottuu just noista eikä kuppikoolla ole väliä ja naiset kiihottuu just noista asioista plus tietenkin miehen on miellyttett'ävä silmää jollakin tasolla.


    • Anonyymi

      Tutkimusten mukaan äly tosin sen puutekkin kulkee genetiikassa äiti habloryhmässä,eikö sen mukaan mihen pitäisi kiihottua naisen älystä.

    • Anonyymi

      Miehissä 4 ensimmäistä.

      Toivotonta tosin....😉

    • Anonyymi

      Jos on todella komea niin naiset on aina kiinnostuneita. Samoin kaunis nainen saa paljon anteeksi.Mies uskoo luonnostaan että kauniin naisen kanssa on hyvää seksiä.Tästä lähdetään koska se on luonnonlaki.Mun eno oli naistenmies ja pikkusen renttu mutta sen vaimo ei ottanut eroa koska ei olisi saanut enää niin komeata miestä.Vielä yli 90 vuotiaana naureskeli nuoruutensa naisseikkailuja.Eihän ne silloin ennen mitään kortonkeja käyttäneet.

    • Anonyymi

      Kaikkia luonnollisesti kiinnostaa vähän eri asiat. Itse sanoisin, että sukupuolesta riippumatta seuraavat asiat ovat tärkeimpiä itselleni (ei missään erityisessä järjestyksessä):

      1. Persoona
      2. Yhteiset harrastukset
      3. Kommunikaatiotaidot
      4. Huumori
      5. Ulkonäkö

      Ulkonäön suhteen itselleni on tärkeää että, siitä näkyy että henkilö välittää omasta hygieniastaan ja huolehtii omasta terveydestään, sekä se ettei pituusero ole kovin suuri (ei siinä ole mitään järkeä, jos en yllä pussaamaan mun kumppania <3).

    • Anonyymi

      Rinnat
      Takapuoli
      Te kyllä tiedätte, mihin.
      Tuli jo.

    • Anonyymi

      Ensimmiset asiat mitkä kiinnitän naisessa huomion

      1- Kroppa (hoikka on se juttu) Kevyt jota voi kantaa sylissä:)
      2- Tyyli
      3- Kasvot nekään mulle ei ole niin tärkeät. Mä ihastun koko pakettiin yleensä enkä vaan kasvoihin tai silmiin.

      Toki pil* pitää olla jumpattu (ei vaadi paljon mitään). Ei jaksa lörppä pill* väljähtyneitä.
      Treenatkaa niitä teidän lihaksia naiset hyvät! Sit nää jotka makaa sängyssä ku haiseva silakka. No yleensä mä vaan panen sellast 2min ja saan orgasmin ja lähen :)

      Sitten tulee: huumori, arvot, avoimuus. Ehdottomasti iskee sellainen joka osaa nauraa itselle ja muille. Uskaltaa sanoa mielipiteen. On empaattinen. Osaa keskustella hullutella.

      Vähänki ihrainen menee roskiin en jaksa lyllyviä. Niitä kyllä riittää pyörii kuin paskan ympärillä. Jotkut suuttuu etten lämpene :DD

      Ole hoikka! ja treena pill* ei oo v* paljon vaadittu

    • Anonyymi

      Putkiaivoinen suorittaminen ja yhtenäiskulttuurissa eli maan tavassa eläminen on todella turn off niin naisilla kuin miehillä.

      Kaikenlainen pisteiden keruu ja vuorien yms huiputtaminen jne

    • Anonyymi

      pelottavuus, lauman johtajuus. se että on täysi kusipää, lyö jos on tarvis. raha. saat olla aivan täysi kusipää, kunhan on pieniä hetkiä jolloin huomioit naisesi. sulla ei myöskään saa olla moraalia tai tunnollisuutta koska sillon sulla on epäonnistumisen pelko. nainen aistii sen ja valitsee sen kusipään. vaikka kohtelisi naista myös huonosti. pitää muistaa että nainen näkee kusipäässä myös muokkaamisen kohteen josta saa oman, aivan täydellisen projektinsa.

    • Anonyymi

      Miehessä kiihottaa leveät hartiat, jalkapalloilijan perse, tiukat reidet ja hyvät käsivarret. Seisova k*rpä, jossa touhutippa.

    • Anonyymi

      Voin luovuttaa kolme ensimmäistä sijaa naisten kiihottumisesta muille miehille. Itse voin yrittää ehkä sijaa 4.

      Naisissa minua kiihottaa ja kiinnostaa rinnat, rinnat, takapuoli ja etupuoli. Tai itse asiassa etupuoli ensin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1916
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1858
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1640
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe