Onko käyttökokemuksia otsikossa mainitusta MP3-soittimesta? Pixmania myy alle 40eurolla.
YOO DIGITAL MP3-soitin Yoo Move 1801 8 Gt
6
1103
Vastaukset
- tiedonnälkäinen
varmaan moni muukin on hakenut tietoa soittimesta... makaroonidieetillä oleva opiskelija kun olen niin en haluaisi heittää tuota vajaata neljää kymppiä kankkulan kaivoon xD
- YohooMan
toistaa ainakin isot mp3 möykytkin hyvin ja minulle hyvällä laadulla.
En kadu ostostani.
testasin juuri pc kaiuttimet YOO soitin niihin -13C ja toimii. - Pettynytmp3
Kesti 2kk ennen kuin hajosi. Vain nimellinen takuu joten roskikseen meni.
- ok soitin oli
Minulla kesti noin 1,5 vuotta. Kuuntelin noin 2krt / viikossa sellaiset 3-4h putkella. Ääni ei toimi muuten ok.
Eli kestivät tietokonekaiuttimissa kiinni (pakkasessakin talvella) yhteensä reilut 400h volume täysillä vielä kokoajan.
Kuuntelu hinnaksi tuli 7,5c/h.
Täytyy yrittää meneekö takuuseen.- takuu korvasi
Pixmania korvasi laitteen hinnan kokonaan seuraavaan ostokseen. Takuu laitteessa 2 vuotta.
Kyllä harmittaa hajoaminen.
Ei samanlaista hinta laatua näytä löytyvän.
Täytyykin käyttää puhelinta mp3 soittimena tästä lähtien.
- Onnellinen Omistaja
Itellähän ollut jo 1,5 vuotta, eikä mitää vikaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614358KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1443120Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo472428Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?462343- 981985
- 241883
- 281596
- 221584
- 1501411
- 341233