teillä on? Mikä on sopiva määrä hajuvesiä? Entä kuinka monta hajuvettä on jo liikaa esim. 10 tai 15 hajuvettä?
Kuinka monta hajuvettä.....
4
572
Vastaukset
- carolina-chic
Niin monta kuin itse pitää sopivana määränä. Minulla on noin 20 hajuvettä ja kaikkia tulee käytettyä. Eri tilanteisiin eri tuoksu. Mukavaa, kun joka päivä tuoksuu erilaiselta. Itse en ole ostanut kuin muutaman tuoksun, loput olen saanut lahjaksi mieheltäni. Mukava mies minulla.
- sadg
minulla enimmillään ollut noin sata putelia, tällä hetkellä pari-kolmekymmentä...käytössä noin kymmenkunta. Mukava keräilyharrastus!
- kfjhkjs
Naistenlehdestä yritän nyt muistella niin sanottiin että naiselta pitää ainakin löytyä...
1. töihin/opiskeluun
2. treffeile
3. iltajuhliin
4. päiväjuhliin
5. kirkollisiin tilanteisiin
6. vapaaseen
... sopivat tuoksut :) En sitten tiedä kuinka tarkkaan tuota tulisi noudattaa. Itselläni 1 ja 6 ovat käytännössä sama, kuten myös 2 ja 3 tai 2 ja 4 (riippuen ajankohdasta) ja 5:sta en ole edes miettinyt... Tuoksuja löytyy juuri tuo 10 kpl mutta kaikkia en käytä.- ...
Joidenkin ihmisten työpaikka on sellainen että tuoksut jos eivät ole kiellettyjä, niin ainakin suositellaan ettei käytettäisi ( sairaala esimerkiksi).
Työkavereissa saattaa olla hajusteyliherkkiä, ja siinä sitä vuosien mittaan oppii olemaan suihkuttelematta tuoksujaan mihin tahansa.
Sitten asiaan: tsekkasin kaapin, yksikään ei ole parfyymi, vaan edt tai edp -vahvuudet, 6 erilaista, joista
yksi kävisi hyvin töihin, yksi varmasti treffeille (aviossa olen ollut 18 vuotta), iltajuhliin yksi, päiväjuhliin sopiva löytyy myös, kirkollisuudesta en ole niin varma (vartalotalkki sinne vaatteiden alle ???), vapaa-aikaan pari sopivaa, kumpaakaan ei siis kannata käyttää jos menee ulos auringonpaisteeseen. Lisäksi kaapissa vartalovesi, appelsiinintuoksuinen, jolla on kiva piristää itseään aamulla, kun on vielä puoliunessa. Harmi, että se tuoksu katooa tosia äkkiä iholta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2172843
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,1122037Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää2171681Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta141605Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!2841448Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita471227- 471176
- 1051014
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan56948- 85905