Kuinka monta hajuvettä.....

Omistan 9 hajuvettä

teillä on? Mikä on sopiva määrä hajuvesiä? Entä kuinka monta hajuvettä on jo liikaa esim. 10 tai 15 hajuvettä?

4

686

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • carolina-chic

Niin monta kuin itse pitää sopivana määränä. Minulla on noin 20 hajuvettä ja kaikkia tulee käytettyä. Eri tilanteisiin eri tuoksu. Mukavaa, kun joka päivä tuoksuu erilaiselta. Itse en ole ostanut kuin muutaman tuoksun, loput olen saanut lahjaksi mieheltäni. Mukava mies minulla.

• sadg

minulla enimmillään ollut noin sata putelia, tällä hetkellä pari-kolmekymmentä...käytössä noin kymmenkunta. Mukava keräilyharrastus!

• kfjhkjs

Naistenlehdestä yritän nyt muistella niin sanottiin että naiselta pitää ainakin löytyä...
      1. töihin/opiskeluun
      2. treffeile
      3. iltajuhliin
      4. päiväjuhliin
      5. kirkollisiin tilanteisiin
      6. vapaaseen
      ... sopivat tuoksut :) En sitten tiedä kuinka tarkkaan tuota tulisi noudattaa. Itselläni 1 ja 6 ovat käytännössä sama, kuten myös 2 ja 3 tai 2 ja 4 (riippuen ajankohdasta) ja 5:sta en ole edes miettinyt... Tuoksuja löytyy juuri tuo 10 kpl mutta kaikkia en käytä.

• ...

Joidenkin ihmisten työpaikka on sellainen että tuoksut jos eivät ole kiellettyjä, niin ainakin suositellaan ettei käytettäisi ( sairaala esimerkiksi).
        Työkavereissa saattaa olla hajusteyliherkkiä, ja siinä sitä vuosien mittaan oppii olemaan suihkuttelematta tuoksujaan mihin tahansa.
        Sitten asiaan: tsekkasin kaapin, yksikään ei ole parfyymi, vaan edt tai edp -vahvuudet, 6 erilaista, joista
        yksi kävisi hyvin töihin, yksi varmasti treffeille (aviossa olen ollut 18 vuotta), iltajuhliin yksi, päiväjuhliin sopiva löytyy myös, kirkollisuudesta en ole niin varma (vartalotalkki sinne vaatteiden alle ???), vapaa-aikaan pari sopivaa, kumpaakaan ei siis kannata käyttää jos menee ulos auringonpaisteeseen. Lisäksi kaapissa vartalovesi, appelsiinintuoksuinen, jolla on kiva piristää itseään aamulla, kun on vielä puoliunessa. Harmi, että se tuoksu katooa tosia äkkiä iholta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi ärsyttää

Juuri nyt, tällä hetkellä?
      Ikävä
      98
      1201
    2. Salaisuudet paljastuu

Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku
      Ikävä
      84
      809
    3. Poliisi pamputti Variskankaalla

Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella
      Kajaani
      30
      760
    4. vapaa

sana :) 🚮
      Ikävä
      64
      677
    5. Karita Tykkä mennyt kihloihin.

Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      606
    6. 31
      593
    7. Nainen tosi ikävä sua

Näkispä edes ohimennen
      Ikävä
      18
      548
    8. S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan

S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist
      Maailman menoa
      15
      531
    9. Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa

Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta
      Ikävä
      43
      503
    10. Rakennus myynnissä

Joko se loppuu mehtä hallitus sumilta?
      Suomussalmi
      10