ei taida olla, mutta pääsette laskee painoindeksin, itsellä on 19,3= paino normaali.
Eihän sitä täällä inedeksiään tarvii huhuila, mutta hyvä ihan terveyden kannalta seurata painoaan.
http://www.tohtori.fi/?page=2381134
Naisten lempparitesti?
43
260
Vastaukset
- n.sorsa
lukuja me lähetään pitää kunnosta hyvää huolta fifin kanssa, se on näkemiin, tälle "aikuisten" ja "suomi24 asiallisemmalle foorumille". Tämmösiä liikkuu meidän kaupunginosassa, toivotaan emmme törmää.
http://www.youtube.com/watch?v=EikVM58Miew - n.sorsa
nostetaan tämä ylös, niin muutkin tekee, jopa toisten aiheille ja , kun en monia ketjuja päivässä tee. Huomenna taas joutuu työn takia menee asioita hoitelee, mutta ei valitettavasti, ole liikelounaita, vaan kiikuttelen lippuja ja lappuja ja otan ihan minun ei fanejeni koiran mukaan, mulla kun on koira tärkeämpi, kun joku puli puli palsta, mikä toisille saattaa olla 100X rakkaampi, kun oma/mat lemmikit.
itse valitsemaan haluaako uusien vastausten nostavan ketjuja ylös vai ei, kun painaa tuota Uusin-nappulaa sieltä ketjujen päältä. :)
Tuossa painoindeksitestissä oli kyllä paremmat analyysit kuin mitä monissa vastaavissa, kun yleensä niissä väitetään meikäläisen olevan "alipainoinen" mitä minä todellakaan en ole. :) Tuon mukaan olin tukevasti normaalin puolella.Painoindeksi kovalla työllä kasvatettu :D eli 21,5.
Tyytyväinen taidan olla,kun vielä jokusia vuosia sitten tuppas olemaan aika reilustikkin tuon alle.
Ja noita videon "lappalaisia" luonto-immeisiä tuli aikoinaan jokusenkin nähtyä,kun aikoinaan koulun isossa puistikossa niitä aina silloin tällöinkin puskissa pompahteli.
Muutenkin siihen aikaan niitä aina sillointällöin paikallisissa puistikoissa kävivät itseään "vilvoittelemassa".En tiedä miten nykyisin,kun täällä vähän syrjemmällä ollaan.
Tiedä sitten,vaikka olisi ollut jonku sen ikäisten,ja tietenkin selvähän se,sen sukupuolen (niillä kun noita omituisuuksia näkyy piisaavan o_O ) sen aikainen muotivillitys tahi harrastus.- n.sorsa
Ursa kirjoitti:
itse valitsemaan haluaako uusien vastausten nostavan ketjuja ylös vai ei, kun painaa tuota Uusin-nappulaa sieltä ketjujen päältä. :)
Tuossa painoindeksitestissä oli kyllä paremmat analyysit kuin mitä monissa vastaavissa, kun yleensä niissä väitetään meikäläisen olevan "alipainoinen" mitä minä todellakaan en ole. :) Tuon mukaan olin tukevasti normaalin puolella.60.v olla ylipainonen, kerran söin ihan tahalteen oikeen rasvasta ja makeeta ruokaa, kuukaus tolkulla, että sain ylipainoa. Ei jaksannut edes rappusia kivuta ylös hengästymättä, tosin jaloille on rappusten alas tuleminen raskaampaa , kun koko paino on jaloissa, kerto ihan lekuri sairaalassa missä aikoinaan olin töissä. Ja todettavahan se on rasitus käy jalkoihin alas rapusia tullessa, on pariset kerrat jalat ollut murtunnut, ei mukavaa ollut rappusia tulla alas, mutta silloinkin joutui ulkoilee ihka omien koirien kanssa.
- n.sorsa
molossi kirjoitti:
Painoindeksi kovalla työllä kasvatettu :D eli 21,5.
Tyytyväinen taidan olla,kun vielä jokusia vuosia sitten tuppas olemaan aika reilustikkin tuon alle.
Ja noita videon "lappalaisia" luonto-immeisiä tuli aikoinaan jokusenkin nähtyä,kun aikoinaan koulun isossa puistikossa niitä aina silloin tällöinkin puskissa pompahteli.
Muutenkin siihen aikaan niitä aina sillointällöin paikallisissa puistikoissa kävivät itseään "vilvoittelemassa".En tiedä miten nykyisin,kun täällä vähän syrjemmällä ollaan.
Tiedä sitten,vaikka olisi ollut jonku sen ikäisten,ja tietenkin selvähän se,sen sukupuolen (niillä kun noita omituisuuksia näkyy piisaavan o_O ) sen aikainen muotivillitys tahi harrastus.ole leikkimistä, kun tuppaa liikalihavuuden takia tulee siinä sivussa muitakin sairauksia, sydän ja verisuoni tauteja mm. Joissakin sairauksissa vaikka sokeritautiset ainakin tuppaa lihota, sille ei voi mitään, mutta jokainen varmaan haluaa pitää kunnostaan hyvää huolta. Jos yleiskunto on hyvä, niin paraneminenkin on nopeampaa.
Kaikki tuntuu olevan jäässä, ei koiratkaan jaksannut räksytellä juurikaan ulkona, ei vilahtelijoitakaan näkynnyt, liekös itsesuojeluvaisto sukukalleuksistaan heilläkin, ettei palelluta niitä.
Narttujen hajuja ihan liikaakin on ulkona, mutta saa ainakin aktiivista toimintaa fifi nenällään, kun niitä haistelee ja on väsynnyt kun tultiin ulkoolta, kun yleinsä haluaa iltaruuan jälkeen leikkii enen nukkumaan menoa, niin viimeaikoina on suoraan mennyt ruokailun jälkeen nukkumaan. Huomenna saa lähteäkkin nauttii kunnolla pakokaasusta, kärssii saa, kun olen totuunnut ottaa jos mahdollista sen joka paikkaan mukaan, on ollut töissäkin pentuna mukanani.
Ne on kyllä suuntaa antavia, pitää vain testaajien muistaa että lihasmassa on pienemmässä paketissa mutta painaa enemmän kuin höttö.
Treenattu 90-kiloinen kaveri on huomattavasti hoikempi kuin saman painoinen höttösäkki.- n.sorsa
testit, mutta, et varmaan jaksais sinäkään metsässä, risukoiden ja muiden seassa mennä yök sana metsä, kilometriä pitempää ilman, etteikös pumppu kävis ylikieroksilla ja nitroa kaivettais esiin, jos yleiskunto olis sinulla ihan rapakunnossa.
n.sorsa kirjoitti:
testit, mutta, et varmaan jaksais sinäkään metsässä, risukoiden ja muiden seassa mennä yök sana metsä, kilometriä pitempää ilman, etteikös pumppu kävis ylikieroksilla ja nitroa kaivettais esiin, jos yleiskunto olis sinulla ihan rapakunnossa.
täällä kovasti ylipainoiseksi tituleerataan...silti ihan tunteja tuolla metikössä rämmin aina kun ei ole liikaa lunta/liian märkää,kesällä patikoidaan kilometritolkulla monesti viikossa kun lapsetkin silloin lähtee mieluummin..eikä oo nitroja mullakaan ;)
Keskimäärin meidän retket on 3-6 tunnin kävelyä vaihtelevissa maastoissa,puolisen tuntia menee eväitten nauttimiseen jossain välissä...n.sorsa kirjoitti:
Jostain luin kerran että jokaisen olisi syytä testata omaa kuntoaan niin yksinkertaisella tavalla kuin kiipeämällä kerrostalon porraskäytävässä kerroksia ylös alas 10 minuuttia ja sen jälkeen seurata miten nopeasti palautuu hengästymisestä.
Harmi etten muista niitä taulukoita joihin sai verrata omaa tulostaan.- n.sorsa
Haukullinen kirjoitti:
Jostain luin kerran että jokaisen olisi syytä testata omaa kuntoaan niin yksinkertaisella tavalla kuin kiipeämällä kerrostalon porraskäytävässä kerroksia ylös alas 10 minuuttia ja sen jälkeen seurata miten nopeasti palautuu hengästymisestä.
Harmi etten muista niitä taulukoita joihin sai verrata omaa tulostaan.luulisin kalorin kulutus tai kuntotesti, en mee vannoo olettaisin. Ainakin aikoinaan, kun söin pelkästään, rehuja, kalaa, hiilihydraattipitoista ruokaa, niin törmäsin ruokakirjoissa, kalorin kulutuksista suuntaa antavia kirjoituksia, mikä kuluttaa kaloria, minkäkin verran, haravointi/ lakaisu oli aika korkealla kalorin poltossa.
- _______________
davalyan kirjoitti:
täällä kovasti ylipainoiseksi tituleerataan...silti ihan tunteja tuolla metikössä rämmin aina kun ei ole liikaa lunta/liian märkää,kesällä patikoidaan kilometritolkulla monesti viikossa kun lapsetkin silloin lähtee mieluummin..eikä oo nitroja mullakaan ;)
Keskimäärin meidän retket on 3-6 tunnin kävelyä vaihtelevissa maastoissa,puolisen tuntia menee eväitten nauttimiseen jossain välissä...näkyy sun kuvasta oot ylipainoinen
n.sorsa kirjoitti:
luulisin kalorin kulutus tai kuntotesti, en mee vannoo olettaisin. Ainakin aikoinaan, kun söin pelkästään, rehuja, kalaa, hiilihydraattipitoista ruokaa, niin törmäsin ruokakirjoissa, kalorin kulutuksista suuntaa antavia kirjoituksia, mikä kuluttaa kaloria, minkäkin verran, haravointi/ lakaisu oli aika korkealla kalorin poltossa.
Nyt on aikamoinen muotijuttu laihdutuksessa karppaaminen, siinä saa mässyttää rasvaa mutta hiilihydraatit jätetään pois.
On vain vähän kyseenalainen juttu, ihmisen elimistö menee ketoosiin tuolla ruokavaliolla mikä on huono homma.- n.sorsa
davalyan kirjoitti:
Keskimäärin meidän retket on 3-6 tunnin kävelyä vaihtelevissa maastoissa,puolisen tuntia menee eväitten nauttimiseen jossain välissä...jos hengästyy normaali asioista vaikka reipasta kävelyä tehdessä muutamat 20 minuuttia, niin kyllä minä ainakin silloin itse katsoisin, olenkos liian lihavassa rapakunnossa.
Ei varmaa aikoinaan olis onnistunut vaihteettomalla polkupyörällä ajaminen Lahdesta- Stadiin 5 tunnissa ilman taukoa vanhaatietä pitkin, jos rapakuntoisena olisin tehnyt sen. Ihan varmasti onnistuu sama matka fillarilla vieläkin, tulihan sitä yhdelle päivälle 300 km ajoa, kun piti Stadista- Lahteekin ajaa samana päivänä, kas pitihän koiratkin kuljettaa illalla. n.sorsa kirjoitti:
jos hengästyy normaali asioista vaikka reipasta kävelyä tehdessä muutamat 20 minuuttia, niin kyllä minä ainakin silloin itse katsoisin, olenkos liian lihavassa rapakunnossa.
Ei varmaa aikoinaan olis onnistunut vaihteettomalla polkupyörällä ajaminen Lahdesta- Stadiin 5 tunnissa ilman taukoa vanhaatietä pitkin, jos rapakuntoisena olisin tehnyt sen. Ihan varmasti onnistuu sama matka fillarilla vieläkin, tulihan sitä yhdelle päivälle 300 km ajoa, kun piti Stadista- Lahteekin ajaa samana päivänä, kas pitihän koiratkin kuljettaa illalla.kuten haukullinenkin totesi,paino itsessään ei kerro ihmisen kunnosta yhtään mitään...eikös sumopainijatkin ole tosi tarkalla ruokavaliolla erittäin hyvässä kunnossa ? :)
- n.sorsa
Haukullinen kirjoitti:
Nyt on aikamoinen muotijuttu laihdutuksessa karppaaminen, siinä saa mässyttää rasvaa mutta hiilihydraatit jätetään pois.
On vain vähän kyseenalainen juttu, ihmisen elimistö menee ketoosiin tuolla ruokavaliolla mikä on huono homma.monipuolisesti, mutta kannattaa varmaan katsoo ettei rasvaakaan lykätä jokaiseen paikkaan, jos ei ole tarvetta.
Vaalea leipä kannattaa unohtaa vallan, se lihota, mutta ei täytä, kunnon rehellinen ruisleipä siinä on hiilareita ja on täyttävää, niin fikin väittää, ja hän on meidän perheen todellinen ruokaguru, mikä eilen ei syönnyt mitään, kun ei ollut mieleistä ruokaa kupissa. Tänään söi hernekeittoa ja eiliset ruuat siinä seassa. - n.sorsa
davalyan kirjoitti:
kuten haukullinenkin totesi,paino itsessään ei kerro ihmisen kunnosta yhtään mitään...eikös sumopainijatkin ole tosi tarkalla ruokavaliolla erittäin hyvässä kunnossa ? :)
sumopainijat, niiden pitää syödä yök paljon ja epäterveelisesti että tulee lihaviksi. Ei ainakaan kuvassa kovin normi näky ole sumopainija.
http://koulut.tampere.fi/ristinarkku/uskontonettiet/yrauskohtml/uskonnot/sinto/sumo.htm - 26
davalyan kirjoitti:
Keskimäärin meidän retket on 3-6 tunnin kävelyä vaihtelevissa maastoissa,puolisen tuntia menee eväitten nauttimiseen jossain välissä...Koskaha sääkin oot ollu kuustuntii pois pulinoist, eikäs tua viel mittää todista vaik rämpisitkii mehtäs, kerro nyt mikä on siun painoindeksi, se kertoo paljo enemmän ko toi kuviteltu mehtäs rämpimii.
n.sorsa kirjoitti:
sumopainijat, niiden pitää syödä yök paljon ja epäterveelisesti että tulee lihaviksi. Ei ainakaan kuvassa kovin normi näky ole sumopainija.
http://koulut.tampere.fi/ristinarkku/uskontonettiet/yrauskohtml/uskonnot/sinto/sumo.htmjoku aika sitten tullut dokkari kertoi että ovat huippukunnossa ja erittäin tarkalla ruokavaliolla..heidänkään terveyttä kun ei haluta vaarantaa..eihän ne kauniille näytä mutta...
- 17
davalyan kirjoitti:
siitä kuvasta näet? ;)
kaksoisleuka, ja ihraset posket.
26 kirjoitti:
Koskaha sääkin oot ollu kuustuntii pois pulinoist, eikäs tua viel mittää todista vaik rämpisitkii mehtäs, kerro nyt mikä on siun painoindeksi, se kertoo paljo enemmän ko toi kuviteltu mehtäs rämpimii.
kerroin,etsi ;)
17 kirjoitti:
kaksoisleuka, ja ihraset posket.
mulla ei ole...ja kyllä,mulla on pyöreän malliset posket,on olleet aina jopa silloin kun painoin vielä 45 kg :)
- 35
davalyan kirjoitti:
kerroin,etsi ;)
luulet vaan, ei todellakaan siun läskis niin pal kiinnosta, yäks
- 32
davalyan kirjoitti:
mulla ei ole...ja kyllä,mulla on pyöreän malliset posket,on olleet aina jopa silloin kun painoin vielä 45 kg :)
seli seli, kyl mää sut olen nähnt livenäki. Pyörän malliset posket ,-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
- n.sorsa
davalyan kirjoitti:
joku aika sitten tullut dokkari kertoi että ovat huippukunnossa ja erittäin tarkalla ruokavaliolla..heidänkään terveyttä kun ei haluta vaarantaa..eihän ne kauniille näytä mutta...
mitenkään huippukunnossa, kun paino tuntuu jaloissa, mun mielestä ei ole tereeveelisemmästä päästä todellakaan harrastus, mutta toisaalta heidän asiansa se on jos haluaa terveyttään riskeerata.
- Manta.Elviira
itselleen sopivan, painonsa tuntee ihan itse ilman taulukoita sun muita - siinä tapauksessa, kun omasta painostaan ei sairaalloista, vaikkapa kanssaihmisten huomioitavaa pakkomiellettä, henkisesti tule.
Mie olen tällä hetkellä taulukoiden mukaan "normipainoinen", mutta aikaisempina vuosina olin monenkin, myös es.m. verenluovutuksen, mielestä alipainoinen hyvistä elintavoista sun muista huolimatta.
Voin hyvin ja olin kaikin puolin terve liian "vähistä" kiloista, joita en itse haalinut, huolimatta.
Se, kun "kilo-pituustaulukot" ja lääketiede kohtaavat ja niiden antama "normipaino" muuten terveen-ihmisen oma tuntemus kohtaavat voivat tuoda siis jommalle kummalle osapuolelle päänvaivaa.
Laittamasi linkki on aika monipuolinen ja kaikilta osin.- n.sorsa
osaa aina lukea oman korppansa parasta, syödään epäterveelisesti, liikutaan vähän, kärsitään ylipainosta ja kohta ollaankin, muiden sairauksien kanssa lihavuuden takia ongelmissa.
Jokainen ihminen on oikeasti semmoinen, kun itse haluaa, on lihava tai laiha tai normaalipainoinen, ja sillehän ei muut voi yhtään mitään, eikä pitäis ilkkua paino ongelman kanssa painiville ihmisille, vaikka syömishäiriön kanssa kamppailevista ihmisistä, mikä on sairautta. - Manta.Elviira
n.sorsa kirjoitti:
osaa aina lukea oman korppansa parasta, syödään epäterveelisesti, liikutaan vähän, kärsitään ylipainosta ja kohta ollaankin, muiden sairauksien kanssa lihavuuden takia ongelmissa.
Jokainen ihminen on oikeasti semmoinen, kun itse haluaa, on lihava tai laiha tai normaalipainoinen, ja sillehän ei muut voi yhtään mitään, eikä pitäis ilkkua paino ongelman kanssa painiville ihmisille, vaikka syömishäiriön kanssa kamppailevista ihmisistä, mikä on sairautta.että kukin on niin lihava taikka laiha ollaan yhtä mieltä.
Se sitten ollakko lihava taikka laiha omasta tahdostaan tuottaa jo hajaannusta.
Oletko liian laiha siitä syystä, ettei kroppasi sillä hetkellä osaa käyttää sitä energiamäärää mitä yli suositustenkin syöt vaiko olet liian lihava siitä syystä, että syöt enemmän mitä kroppasi käyttää.
Vai onko liiallinen laihuus / lihavuus kytköksissä kropan aineenvaihduntaankin? - Pukeli 1
n.sorsa kirjoitti:
Jokainen ihminen on oikeasti semmoinen, kun itse haluaa, on lihava tai laiha tai normaalipainoinen, ja sillehän ei muut voi yhtään mitään, eikä pitäis ilkkua paino ongelman kanssa painiville ihmisille, vaikka syömishäiriön kanssa kamppailevista ihmisistä, mikä on sairautta.eräässä monikultturi ruokalassa. Noo, lounasaika alkoi jo olla lopuillaan ja sieltä keittiöstä tuli eräs piika, kait jostain aasiasta päin ja alkoi lappamaan itselleen ruoka-annosta. Hahhahhah, en olisi ikimaailmassa uskonut, että niin matala vaikka olihan se paksu voisi syödä sellaista määrää ruokaa, niinkuin ei olisi sapuskaa ennen nähnytkään.
Sitten siellä oli jokin myymälä ja tiskin takana seisoi kaksi keski-iän ylittänyttä Tamaraa...
Radiosta, kun pärähti soimaan musiikkia, niin naiset alkoivatkin tanssimaan ja sitten, kun lähdettiin, niin toinen niistä sanoi, että tule nut osta hjuva liina. Vastasin, että toisen kerran sitten. Pukeli 1 kirjoitti:
eräässä monikultturi ruokalassa. Noo, lounasaika alkoi jo olla lopuillaan ja sieltä keittiöstä tuli eräs piika, kait jostain aasiasta päin ja alkoi lappamaan itselleen ruoka-annosta. Hahhahhah, en olisi ikimaailmassa uskonut, että niin matala vaikka olihan se paksu voisi syödä sellaista määrää ruokaa, niinkuin ei olisi sapuskaa ennen nähnytkään.
Sitten siellä oli jokin myymälä ja tiskin takana seisoi kaksi keski-iän ylittänyttä Tamaraa...
Radiosta, kun pärähti soimaan musiikkia, niin naiset alkoivatkin tanssimaan ja sitten, kun lähdettiin, niin toinen niistä sanoi, että tule nut osta hjuva liina. Vastasin, että toisen kerran sitten.sitten kotosin,ei ainakaan säkkijärjeltä ajatellen;)))
- Pukeli 1
hauvanmamma kirjoitti:
sitten kotosin,ei ainakaan säkkijärjeltä ajatellen;)))
tietää. Kovasti vaan ovat tänne majoittuneet. Hamina ja Kotka ovat nykyään, kun pikku Neuvostoliittoja.
Ei hjuva. - n.sorsa
Pukeli 1 kirjoitti:
tietää. Kovasti vaan ovat tänne majoittuneet. Hamina ja Kotka ovat nykyään, kun pikku Neuvostoliittoja.
Ei hjuva.mistä etnisen ravintolan ruoka on kotosin, kun aikoinaan lehdessäkin oli juttua, kun ravintolan ruoka haettiin, kauppojen roskiksesta.
- Pukeli 1
n.sorsa kirjoitti:
mistä etnisen ravintolan ruoka on kotosin, kun aikoinaan lehdessäkin oli juttua, kun ravintolan ruoka haettiin, kauppojen roskiksesta.
että siitäkin on ollut lehdissä. Huomenna kuitenkin mennään kiinalaiseen ravintolaan, on ollu siksi kova päivä tänään kaikkineen.
- n.sorsa
Pukeli 1 kirjoitti:
että siitäkin on ollut lehdissä. Huomenna kuitenkin mennään kiinalaiseen ravintolaan, on ollu siksi kova päivä tänään kaikkineen.
puikot lentele, kun minulla aikoinaan, oli kyllä alkoholillakin osuutta kait? pikkasen ja sain harukan ja veitsen tilalle. Ja pelkona on, olemassa että saa hyvänä piffinä kissaa, semmosta on Suomessakin sattunnut. Ei vaan syö miehesi kanssa hyvin ja nauttikaa ruokailusta.
- Pukeli 1
n.sorsa kirjoitti:
puikot lentele, kun minulla aikoinaan, oli kyllä alkoholillakin osuutta kait? pikkasen ja sain harukan ja veitsen tilalle. Ja pelkona on, olemassa että saa hyvänä piffinä kissaa, semmosta on Suomessakin sattunnut. Ei vaan syö miehesi kanssa hyvin ja nauttikaa ruokailusta.
Terveisiä Turkuun ja hyvää yötä.
- perästä kuuluu
n.sorsa kirjoitti:
rankan syytöksen että kiinalaisravintoloissa on syötetty kissoja. vienkin huomenna tuon tekstisi terveysviranomaisille. turha enää poistaa tulostin jo. katsotaan mitä viranomaiset sanoo että kissaa syötetään.
- n.sorsa
perästä kuuluu kirjoitti:
rankan syytöksen että kiinalaisravintoloissa on syötetty kissoja. vienkin huomenna tuon tekstisi terveysviranomaisille. turha enää poistaa tulostin jo. katsotaan mitä viranomaiset sanoo että kissaa syötetään.
mitä sanoo, kun kerrot heidän syöttänneen kissoja, minä en tiedä ovatkos syöttänneet kissoja, mutta varmaan kerrot heille onko syöttänneet vaika turussa tai tukholmassa kissoja kiinalaisessa ravintolassa tai vaikka koiria.
- en minä
n.sorsa kirjoitti:
mitä sanoo, kun kerrot heidän syöttänneen kissoja, minä en tiedä ovatkos syöttänneet kissoja, mutta varmaan kerrot heille onko syöttänneet vaika turussa tai tukholmassa kissoja kiinalaisessa ravintolassa tai vaikka koiria.
heidän syöttöneen kissoja en minä.turha kiemurrella sillä lähettäjän paikalla on sinun nikkisi.miten sen selität
en minä kirjoitti:
heidän syöttöneen kissoja en minä.turha kiemurrella sillä lähettäjän paikalla on sinun nikkisi.miten sen selität
tässä väitetään???
"Ja pelkona on, olemassa että saa hyvänä piffinä kissaa, semmosta on Suomessakin sattunnut. "
Älä ihan oikeesti viitti....- n.sorsa
en minä kirjoitti:
saa kaikki hyvät naurut teksteistä lukea huomenna, eikö? lue mitä kirjoitin ja mitä sinä on alempana.
Ja pelkona on, olemassa että saa hyvänä piffinä kissaa, semmosta on Suomessakin sattunnut
rankan syytöksen että kiinalaisravintoloissa on syötetty kissoja. Pukeli 1 kirjoitti:
Ei hjuva.pitää tottua,enemmän täällä vastaa kävelee mustia kun aitoja kotimaisia:))
Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 591608
Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu671571Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1641360Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle661237Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1061191Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu2781185- 601049
Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä611046KIIKKUSTUOLI
Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin89967Nyt tiistain galluppi alkaa....
Kuka on sun elämän rakkaus? Ketä kaipaat edelleenkin? Nyt nimiä vaan rohkeesti tuohon alle.Tää on ikäväpalsta, eikä mikä57950