Aikuisena seurustelu

4kymppinen nainen

Olen eronnut 4kymppinen nainen, joka on yritellyt tapailla muutamia saman ikäisiä miehiä viime aikoina, kun siihen nyt vihdoinkin olisi aikaa lasten tultua täysi-ikäisiksi.

Olin tosissani kuvitellut, että tämän ikäisenä saisi tapailla ja seurustella ihan rauhassa, olla vaan ilman sen suurempia kiireitä ja tulevaisuuden suunnitelmia, mutta olenko nyt ollut ihan väärässä?!

Tapailemani muutamat miehet ovat olleet hyvin kiireisiä sopimaan tulevaisuuden suunnitelmia muutaman tapaamisen jälkeen. He ovat kyselleet, että mitä oikein haluan, muutammeko yhteen, menemmekö naimisiin, haluanko lapsia (tässä iässä!!) jne.

Haluaisin nyt kysyä kaikilta yli 40 vuotiailta miehiltä jotka lukevat tämän viestini, että mitä te odottaisitte jos tapailisitte tämän ikäistä naista? Uutta perhettä, naimisiin menoa, vai saisiko sitä vain rauhassa olla ja ihmetellä että mitä tulevaisuus tuo? Itse kun en ole edes ajatellut meneväni enää naimisiin, mutta eihän se mikään täydellinen mahdottomuus olisi jossakin vaiheessa. Kiitän vastauksista.

26

3268

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vänksy

      se taas menee niin, että mitä vanhemmaksi tullaan, sitä vakavampaa seurustelun odotetaan olevan jo ihan alkuvaiheessa.:( Se pelottaa ja ihmetyttää.

      Parikymppisenä oli lupa vielä hengaila ihan rauhassa ilman, et kukaan piti sitä outona tai ihmeellisenä. Vanhemmiten ympäristö tuntuu luovan paineita, jotka "pakottaa" olemaan vakavissaan. En tiedä, mistä tuo johtuu..

      • 4kymppinen nainen

        Kyllä taitaa minun seurustelu-yritykset jäädä tähän, jos homma tosiaan on noin.

        Minulla on jo hyvä elämä, koti, työ, harrastukset ja ystävät. Ainoa mitä kaipaisi, olisi lämmin syli johon käpertyä joinakin yksinäisinä viikonloppu-iltoina. Ja juttukaveri, jolle voisi soitella vaikka joka päivä.

        Olin ajatellut, että aikuisena seurustelu olisi jotakin lähemmäs tavallista ystävyyttä. Sellaista, että saa olla juuri niinkuin haluaa, ja aina välillä jakaa yhdessä hyviä hetkiä ja jutella ja olla vaan. Ettei olisi enää mitään "suorituspaineita" muuttaa yhteen ja mennä naimisiin.

        Harmi, että olin väärässä.


      • 40v nainen kans
        4kymppinen nainen kirjoitti:

        Kyllä taitaa minun seurustelu-yritykset jäädä tähän, jos homma tosiaan on noin.

        Minulla on jo hyvä elämä, koti, työ, harrastukset ja ystävät. Ainoa mitä kaipaisi, olisi lämmin syli johon käpertyä joinakin yksinäisinä viikonloppu-iltoina. Ja juttukaveri, jolle voisi soitella vaikka joka päivä.

        Olin ajatellut, että aikuisena seurustelu olisi jotakin lähemmäs tavallista ystävyyttä. Sellaista, että saa olla juuri niinkuin haluaa, ja aina välillä jakaa yhdessä hyviä hetkiä ja jutella ja olla vaan. Ettei olisi enää mitään "suorituspaineita" muuttaa yhteen ja mennä naimisiin.

        Harmi, että olin väärässä.

        Siis tätä samaa olen itsekin ihmetellyt, mutta olen luullut vain vetäväni puoleeni hätäsiä tyyppejä. Olen ihmetellyt kun tuntuu, että jokainen mies haluaa joko muuttaa yhteen heti tai ainakin vakuuden siitä, että ollaan menossa naimisiin joku päivä, muuten on kuulemma turhaa edes tapailla... tai sitten he tekevät selväksi, että etsivät vain panoseuraa. Olen sanonut etsiväni pysyvää ihmissuhdetta, romanssia, omaa kultaa. Haluavani tutustua rauhassa, käydä lenkillä ja leffassa ilman mitään paineita yhteen muuttamisesta jne. Viettää aikaa yhdessä ja nauttia kaikesta, jaettu ilo on kaksinkertainen ilo. Ja miksikään miehen pussien tyhjennyspaikaksi en tosiaankaan ala, eli paneskelijat sivuutan sujuvasti. Rakastan seksiä ja hellyyttä, mutta haluan myös nukkua kultani kainalossa öitä. Silti haluan myös että kun tulee se päivä, että on väsynyt niin voi nukkua kumpikin kotonaan eikä tapella väsyneenä perinteisessä parisuhteessa puolituntemattoman äijän kanssa. Joku tietenkin kiljuu taas tähän, että haluan vain rusinat pullasta, mutta mitä se haittaa?

        Tän ikäsellä on jo elettyä elämää, on laitettuna asunnot jne. Mitä se on mieheltä tai minulta pois jos seurustelemme pitkään muuttamatta yhteen? Päiviä ja öitä voi viettää yhdessä niin paljon kuin sielu sietää molemmilla, mutta kun tulee niitä päiviä, että kaipaa omaa rauhaa on molemmilla oikeus ilmaista se ja olla kotonaan. Miksi tän ikäisten ihmisten pitää muka asua yhdessä heti, kun vaihtoehtona on luoda toimiva ihmissuhde ilman sitä "väsymistä" toiseen. Kyllä sitä ehtii muuttaa yhteen vaikka 5v päästä jos se siltä rupeaa tuntumaan. Olen tavannut mukavia miehiä, mutta kukaan heistä ei näytä ymmärtävän tätä, miten itse näen asian. Ihan kuin en voisi haluta olla yhden ja saman miehen kanssa loppuelämääni kun en halua tehdä puolivuotissuunnitelmaa yhteen muuttamisesta. Eihän ketään edes opi tuntemaan muutaman tapaamisen perusteella. Oikeasti tässä on jotain miesten logiikkaa, mitä en tajua. Miksi seurustelusuhde ei kelpaa tän ikäisenä, mitä pahaa siinä on että haluaa seurustella ja opetella tuntemaan toisen niin, miksi se tuntemaan opettelu pitäisi tapahtua avoliitossa? Miksi mennä perse edellä puuhun, eikö tän ikäset miehet ole oppinut mitään?? Vai eivätkö he haekaan elämänkumppania, onko se ainoa tavoite saada nainen hoitamaan kotia??


      • syynä

        saattaa olla että naiset vain vanhenee, mutta miehet sen kun nuorenee. Naiset mummoutuu, mutta pojat on aina poikia.

        Tai sitten se voi olla kateutta niille hopeakultatimanttiplatinahäille, 30-40-50-vuotisyhdessäololle jne. jota ei ehkä itse ole saanut kokea. 40-kymppisilläkin on vielä mahdollisuus kakkuun kiikkustuolissa. Ja eikö se ajan patinoima ole aina arvostettua, nykyäänkin.


      • siksi,
        40v nainen kans kirjoitti:

        Siis tätä samaa olen itsekin ihmetellyt, mutta olen luullut vain vetäväni puoleeni hätäsiä tyyppejä. Olen ihmetellyt kun tuntuu, että jokainen mies haluaa joko muuttaa yhteen heti tai ainakin vakuuden siitä, että ollaan menossa naimisiin joku päivä, muuten on kuulemma turhaa edes tapailla... tai sitten he tekevät selväksi, että etsivät vain panoseuraa. Olen sanonut etsiväni pysyvää ihmissuhdetta, romanssia, omaa kultaa. Haluavani tutustua rauhassa, käydä lenkillä ja leffassa ilman mitään paineita yhteen muuttamisesta jne. Viettää aikaa yhdessä ja nauttia kaikesta, jaettu ilo on kaksinkertainen ilo. Ja miksikään miehen pussien tyhjennyspaikaksi en tosiaankaan ala, eli paneskelijat sivuutan sujuvasti. Rakastan seksiä ja hellyyttä, mutta haluan myös nukkua kultani kainalossa öitä. Silti haluan myös että kun tulee se päivä, että on väsynyt niin voi nukkua kumpikin kotonaan eikä tapella väsyneenä perinteisessä parisuhteessa puolituntemattoman äijän kanssa. Joku tietenkin kiljuu taas tähän, että haluan vain rusinat pullasta, mutta mitä se haittaa?

        Tän ikäsellä on jo elettyä elämää, on laitettuna asunnot jne. Mitä se on mieheltä tai minulta pois jos seurustelemme pitkään muuttamatta yhteen? Päiviä ja öitä voi viettää yhdessä niin paljon kuin sielu sietää molemmilla, mutta kun tulee niitä päiviä, että kaipaa omaa rauhaa on molemmilla oikeus ilmaista se ja olla kotonaan. Miksi tän ikäisten ihmisten pitää muka asua yhdessä heti, kun vaihtoehtona on luoda toimiva ihmissuhde ilman sitä "väsymistä" toiseen. Kyllä sitä ehtii muuttaa yhteen vaikka 5v päästä jos se siltä rupeaa tuntumaan. Olen tavannut mukavia miehiä, mutta kukaan heistä ei näytä ymmärtävän tätä, miten itse näen asian. Ihan kuin en voisi haluta olla yhden ja saman miehen kanssa loppuelämääni kun en halua tehdä puolivuotissuunnitelmaa yhteen muuttamisesta. Eihän ketään edes opi tuntemaan muutaman tapaamisen perusteella. Oikeasti tässä on jotain miesten logiikkaa, mitä en tajua. Miksi seurustelusuhde ei kelpaa tän ikäisenä, mitä pahaa siinä on että haluaa seurustella ja opetella tuntemaan toisen niin, miksi se tuntemaan opettelu pitäisi tapahtua avoliitossa? Miksi mennä perse edellä puuhun, eikö tän ikäset miehet ole oppinut mitään?? Vai eivätkö he haekaan elämänkumppania, onko se ainoa tavoite saada nainen hoitamaan kotia??

        kun naisiin ei voi luottaa!


      • erittäin tärkeää
        40v nainen kans kirjoitti:

        Siis tätä samaa olen itsekin ihmetellyt, mutta olen luullut vain vetäväni puoleeni hätäsiä tyyppejä. Olen ihmetellyt kun tuntuu, että jokainen mies haluaa joko muuttaa yhteen heti tai ainakin vakuuden siitä, että ollaan menossa naimisiin joku päivä, muuten on kuulemma turhaa edes tapailla... tai sitten he tekevät selväksi, että etsivät vain panoseuraa. Olen sanonut etsiväni pysyvää ihmissuhdetta, romanssia, omaa kultaa. Haluavani tutustua rauhassa, käydä lenkillä ja leffassa ilman mitään paineita yhteen muuttamisesta jne. Viettää aikaa yhdessä ja nauttia kaikesta, jaettu ilo on kaksinkertainen ilo. Ja miksikään miehen pussien tyhjennyspaikaksi en tosiaankaan ala, eli paneskelijat sivuutan sujuvasti. Rakastan seksiä ja hellyyttä, mutta haluan myös nukkua kultani kainalossa öitä. Silti haluan myös että kun tulee se päivä, että on väsynyt niin voi nukkua kumpikin kotonaan eikä tapella väsyneenä perinteisessä parisuhteessa puolituntemattoman äijän kanssa. Joku tietenkin kiljuu taas tähän, että haluan vain rusinat pullasta, mutta mitä se haittaa?

        Tän ikäsellä on jo elettyä elämää, on laitettuna asunnot jne. Mitä se on mieheltä tai minulta pois jos seurustelemme pitkään muuttamatta yhteen? Päiviä ja öitä voi viettää yhdessä niin paljon kuin sielu sietää molemmilla, mutta kun tulee niitä päiviä, että kaipaa omaa rauhaa on molemmilla oikeus ilmaista se ja olla kotonaan. Miksi tän ikäisten ihmisten pitää muka asua yhdessä heti, kun vaihtoehtona on luoda toimiva ihmissuhde ilman sitä "väsymistä" toiseen. Kyllä sitä ehtii muuttaa yhteen vaikka 5v päästä jos se siltä rupeaa tuntumaan. Olen tavannut mukavia miehiä, mutta kukaan heistä ei näytä ymmärtävän tätä, miten itse näen asian. Ihan kuin en voisi haluta olla yhden ja saman miehen kanssa loppuelämääni kun en halua tehdä puolivuotissuunnitelmaa yhteen muuttamisesta. Eihän ketään edes opi tuntemaan muutaman tapaamisen perusteella. Oikeasti tässä on jotain miesten logiikkaa, mitä en tajua. Miksi seurustelusuhde ei kelpaa tän ikäisenä, mitä pahaa siinä on että haluaa seurustella ja opetella tuntemaan toisen niin, miksi se tuntemaan opettelu pitäisi tapahtua avoliitossa? Miksi mennä perse edellä puuhun, eikö tän ikäset miehet ole oppinut mitään?? Vai eivätkö he haekaan elämänkumppania, onko se ainoa tavoite saada nainen hoitamaan kotia??

        on visuaalinen kontakti. Tsekkailla naisellisia muotoja, kukkuloita ja notkoja, ihan luvalla. Tai sitten luvattomasti.


      • 40v nainen kans
        erittäin tärkeää kirjoitti:

        on visuaalinen kontakti. Tsekkailla naisellisia muotoja, kukkuloita ja notkoja, ihan luvalla. Tai sitten luvattomasti.

        No täytyy sanoa, että te 2 vastaajaa olette häpeäksi miehille. Kun kerta ette ymmärrä edes mistä oli kysymys, niin miksi jokellatte vastauksianne? Opetelkaa äijät helvetti soikoon edes sisäistämään mistä tässä on kirjoitettu ja yrittäkää vastata asiaan niin voidaan saada keskusteluakin aikaan. Elävässä elämässä en ole tyhmiin miehiin vielä törmännyt, tähän astiset ovat sentään ymmärtäneet suomenkieltä kiitettävästi ja pystyneet käsittelemään kokonaisuuksia. Mutta näköjään muunkinlaisia miehiä on.


      • 4kymppinen nainen
        40v nainen kans kirjoitti:

        Siis tätä samaa olen itsekin ihmetellyt, mutta olen luullut vain vetäväni puoleeni hätäsiä tyyppejä. Olen ihmetellyt kun tuntuu, että jokainen mies haluaa joko muuttaa yhteen heti tai ainakin vakuuden siitä, että ollaan menossa naimisiin joku päivä, muuten on kuulemma turhaa edes tapailla... tai sitten he tekevät selväksi, että etsivät vain panoseuraa. Olen sanonut etsiväni pysyvää ihmissuhdetta, romanssia, omaa kultaa. Haluavani tutustua rauhassa, käydä lenkillä ja leffassa ilman mitään paineita yhteen muuttamisesta jne. Viettää aikaa yhdessä ja nauttia kaikesta, jaettu ilo on kaksinkertainen ilo. Ja miksikään miehen pussien tyhjennyspaikaksi en tosiaankaan ala, eli paneskelijat sivuutan sujuvasti. Rakastan seksiä ja hellyyttä, mutta haluan myös nukkua kultani kainalossa öitä. Silti haluan myös että kun tulee se päivä, että on väsynyt niin voi nukkua kumpikin kotonaan eikä tapella väsyneenä perinteisessä parisuhteessa puolituntemattoman äijän kanssa. Joku tietenkin kiljuu taas tähän, että haluan vain rusinat pullasta, mutta mitä se haittaa?

        Tän ikäsellä on jo elettyä elämää, on laitettuna asunnot jne. Mitä se on mieheltä tai minulta pois jos seurustelemme pitkään muuttamatta yhteen? Päiviä ja öitä voi viettää yhdessä niin paljon kuin sielu sietää molemmilla, mutta kun tulee niitä päiviä, että kaipaa omaa rauhaa on molemmilla oikeus ilmaista se ja olla kotonaan. Miksi tän ikäisten ihmisten pitää muka asua yhdessä heti, kun vaihtoehtona on luoda toimiva ihmissuhde ilman sitä "väsymistä" toiseen. Kyllä sitä ehtii muuttaa yhteen vaikka 5v päästä jos se siltä rupeaa tuntumaan. Olen tavannut mukavia miehiä, mutta kukaan heistä ei näytä ymmärtävän tätä, miten itse näen asian. Ihan kuin en voisi haluta olla yhden ja saman miehen kanssa loppuelämääni kun en halua tehdä puolivuotissuunnitelmaa yhteen muuttamisesta. Eihän ketään edes opi tuntemaan muutaman tapaamisen perusteella. Oikeasti tässä on jotain miesten logiikkaa, mitä en tajua. Miksi seurustelusuhde ei kelpaa tän ikäisenä, mitä pahaa siinä on että haluaa seurustella ja opetella tuntemaan toisen niin, miksi se tuntemaan opettelu pitäisi tapahtua avoliitossa? Miksi mennä perse edellä puuhun, eikö tän ikäset miehet ole oppinut mitään?? Vai eivätkö he haekaan elämänkumppania, onko se ainoa tavoite saada nainen hoitamaan kotia??

        Etten ole ihan ainoa, jolla on sama ongelma!

        Ei minulla ole mitään muuta käsitystä tämän ikäisenä seurustelemisesta, kuin oma äitini joka jäi leskeksi noin 30 vuotta sitten ollessani itse teini-ikäinen. Pian hän tapasi leskimiehen, josta itse näin heti, että jotakin oli vialla, ja pyysin äitiäni olla menemättä naimisiin hänen kanssaan. Mutta äitini vain väitti, että haluan pilata hänen onnensa, ja niinhän hän paukautti naimisiin hyvin pian.

        Mies, isäpuoleni, osoittautui aivan narsistiksi, joka halusi vain kyökkipiian itsellensä. Siitä lähtien äitini on saanut vain palvella häntä ja hänen omituisia oikkujansa. Mies myös pettää minkä ehtii, mutta tottakai tahti on hiljentynyt tässä heidän ikääntyessään.

        Onko tuo pikainen naimisiinmeno-halu sitten sitä, että siten saadaan nainen "kiikkiin", luulisin niin?

        Vaikeata on elämä. Kiitos kun vastasit!


      • erittäin tärkeää
        40v nainen kans kirjoitti:

        No täytyy sanoa, että te 2 vastaajaa olette häpeäksi miehille. Kun kerta ette ymmärrä edes mistä oli kysymys, niin miksi jokellatte vastauksianne? Opetelkaa äijät helvetti soikoon edes sisäistämään mistä tässä on kirjoitettu ja yrittäkää vastata asiaan niin voidaan saada keskusteluakin aikaan. Elävässä elämässä en ole tyhmiin miehiin vielä törmännyt, tähän astiset ovat sentään ymmärtäneet suomenkieltä kiitettävästi ja pystyneet käsittelemään kokonaisuuksia. Mutta näköjään muunkinlaisia miehiä on.

        relaa vähän.

        Tarkoitukseni oli vain vastata siihen miksi miehet haluvat niin nopeasti muuttaa yhteen jne. Ja vastasin vain oman näkemykseni siihen, koska pidän fyysistä läheisyyttä (enkä nyt välttämättä tarkoita mitään seksuaalisviritteistä, pikemminkin eroottissävyistä) tärkeänä osana parisuhdetta. Vai oliko tässä nyt sittenkin kyse vain pelkästä platonisesta ystävyydestä.

        Mutta kuten sanottu, vastasin vain omasta puolestani.


      • 40v nainen kans
        erittäin tärkeää kirjoitti:

        relaa vähän.

        Tarkoitukseni oli vain vastata siihen miksi miehet haluvat niin nopeasti muuttaa yhteen jne. Ja vastasin vain oman näkemykseni siihen, koska pidän fyysistä läheisyyttä (enkä nyt välttämättä tarkoita mitään seksuaalisviritteistä, pikemminkin eroottissävyistä) tärkeänä osana parisuhdetta. Vai oliko tässä nyt sittenkin kyse vain pelkästä platonisesta ystävyydestä.

        Mutta kuten sanottu, vastasin vain omasta puolestani.

        No tärkeää se on minullekin. Mutta ei se vaadi saman katon alle muuttamista onnistuakseen. Itse haen kyllä elämänkumppania, en platonista suhdetta. Mutta silti en näe yhteenmuuttamista mitenkään ensisijaisena etenkään tän ikäisenä. Sitähän voi olla öitä yhdessä niin paljon kuin haluaa, samoin vapaa-aikaa. Miksi ihmeessä on kiire muuttaa yhteen? Mä en näe sen tuovan yhtään mitään lisäarvoa elämään. Paitsi se, että kun kun vakuutukset, sähköt jne maksetaan puokkiin niin elämiseen jää enemmän rahaa. Mutta mulle se ei riitä syyksi.


      • erittäin tärkeää
        40v nainen kans kirjoitti:

        No tärkeää se on minullekin. Mutta ei se vaadi saman katon alle muuttamista onnistuakseen. Itse haen kyllä elämänkumppania, en platonista suhdetta. Mutta silti en näe yhteenmuuttamista mitenkään ensisijaisena etenkään tän ikäisenä. Sitähän voi olla öitä yhdessä niin paljon kuin haluaa, samoin vapaa-aikaa. Miksi ihmeessä on kiire muuttaa yhteen? Mä en näe sen tuovan yhtään mitään lisäarvoa elämään. Paitsi se, että kun kun vakuutukset, sähköt jne maksetaan puokkiin niin elämiseen jää enemmän rahaa. Mutta mulle se ei riitä syyksi.

        "Miksi ihmeessä on kiire muuttaa yhteen?"

        Täytyy tosin myöntää että itse olen vielä(kin) noviisi mainitun suhteen ja siksi sanoin mitä sanoin, mutta privaatti läheisyys, sen katsoisin olevan universaali syy miksi yleensä ihminen haluaa olla ihmisen lähellä. Arkista höpötystä. Senttimetri(e)n etäisyys on yleensä paljon vähemmän kuin kilometri(e)n. Tosin yksilöiden establoituneessa elämänvaiheessa ja presentiaalisessa yhteiskunnassa sen toteuttaminen voi olla vaikeaa tietysti.


      • dayum

        minulle taas on jäänyt mielikuva, että juuri nuoret/nuorehkot naiset ovat hinkumassa parisuhteeseen eikä se hitaampi eteneminen käy kuuloonkaan.


      • Anonyymi
        erittäin tärkeää kirjoitti:

        relaa vähän.

        Tarkoitukseni oli vain vastata siihen miksi miehet haluvat niin nopeasti muuttaa yhteen jne. Ja vastasin vain oman näkemykseni siihen, koska pidän fyysistä läheisyyttä (enkä nyt välttämättä tarkoita mitään seksuaalisviritteistä, pikemminkin eroottissävyistä) tärkeänä osana parisuhdetta. Vai oliko tässä nyt sittenkin kyse vain pelkästä platonisesta ystävyydestä.

        Mutta kuten sanottu, vastasin vain omasta puolestani.

        Siis mitä! Miehet haluu muuttaa yhteen kun haluavat eroottissävytteistä parisuhdetta????
        Kyllä minäkin ( nainen) haluan samaa , mutta mitä sillä on mitään tekemistä yhteen muuttamisen kanssa .
        Lukekaa miehet kysymykset!!!!!


      • Anonyymi
        dayum kirjoitti:

        minulle taas on jäänyt mielikuva, että juuri nuoret/nuorehkot naiset ovat hinkumassa parisuhteeseen eikä se hitaampi eteneminen käy kuuloonkaan.

        Niin koska eivät ole vielä itsenäistyneet....oppivat sen kyllä


    • No jopas olet hätäisiä miehenköriläitä tavannut. Jos sinkkuuntuisin, niin ei minulla ainakaan olisi mikään kiire mihinkään. Tosin oikean parisuhteen minä haluaisin, enkä mitään platonista ystävyys- tai pelkkää panosuhdetta, koska niitä minulla on jo ennestään ollut aivan tarpeeksi.

      Tosin luulisin aikaan myöten haluavani muuttaa saman katon alle. Minä olen aina ollut parisuhdeihminen, vaikka ihmisen omaa vapautta arvostankin. Minusta se ei olisi minulle oikea ihminen eikä kummoinen suhde, jossa ei arkea yhdässä eläen kestettäisi. Mutta kiire ei olisi vaan vuosien seurustelu passaisi mainiosti. Tärkeämpää kuin aikataulu olisi yhteiset tulevaisuuden haaveet ja suunnitelmat. Niinpä heti alkuun topakasti ilmaistu ehdoton ei yhteenmuutolle ja avioliitolle ei kuulostaisi korvaani hyvältä.

      • vittu!

        En olis uskonu et näkisin tän päivän,että sä puhut kerrankin asiaa!


      • vittu! kirjoitti:

        En olis uskonu et näkisin tän päivän,että sä puhut kerrankin asiaa!

        Pistä varoiksi nitro kielen alle, ettei ala ottaa pumpusta. ;-)


    • "pakko saada kylkeen jonkinlainen nainen"?

      Toisin sanoen, kyseiset miehet eivät pysty olemaan yksin, vaan on pakko olla joku seuralainen 24/7.

      Ihan rauhassa vaan, ainakaan minulla ei ole mikään kiire muuttamaan yhteen.
      Vielä vähemmän mennä naimisiin.

      Jotkut miehet haluavat lapsia, vaikka puoliso olisikin yli 40 v. ja toiset kysyvät, koska eivät halua lapsia.
      Takana voi olla myös kierous kokeilla, oletko miten epätoivoinen seurustelukumppanin etsijä.

    • dayum

      kun toisilla voi olla vasta ensimmäinen aluillaan.

    • carpenter11

      Olen 4-kymppinen eronnut mies ja haluan mielelläni seurustella kivan naisen kanssa, mutta en suunnitella sen pidemmälle. Oma elämä pitää olla ja tilaa hengittää. Ihan helppo kuvitella, että pitkäänkin menisi tapailun merkeissä ilman yhteen muuttamista ja muuta vastaavaa. Sääli ettemme ole tavanneet :)

    • merilläollut

      tapailla myöskin hieman vanhempia miehiä.Saisit kenties uusia katsantokantoja mm.tulevaisuuteen liittyen!

    • Nimimerkitön nainen

      kommentoin, vaikken 'kohderyhmääsi" kuulukaan: itsekin vähän samassa tilanteessa. Onko niin, että miesten tarpeet ovat tässä(kin) erilaiset kuin naisten? Mutuna tuntuu, että miehet haluavat tässä iässä enemmän "osoitettua vakiintumista" eli yhdessäasumista tai avioliittoa. Kannatan juuri samanlaista seurustelua kuin sinäkin, aikuisten ihmisten kanssakäymistä ja tasapuolisuutta. Juuri tässä iässä olisi niin makeeta seukata ja olla jonkun kanssa "sillai" :-D

      Miehet ehkä enemmän haluaa sellaista kodinhengetärtä tai ainakin varmuuden, että nainen on pysyvästi siinä hänen reviirillään.

      Mutta haluan uskoa, että kaikille löytyy juuri oikeanlainen puolisko, edes lyhyeksi ajaksi. Loppujen lopuksi elämä on elinkautinen ja se ainoa pysyvä suhde on omaan itseensä :-)

      • dayum

        liittyen sinuun ja aloittajaan(tätä nyt ei tarvitse arvata kun sehän jo lukee aloituksessa): olette molemmat perustaneet perheenne parikymppisinä?


    • jusina

      Kyllä normaalin miehen tavoitteena on 18-25 vuotias nainen. Tosin löytyy setiä, jotka tykäävät milffeistä, mutta nää on kyllä ihan poikkeuksia.

      • Anonyymi

        No ei oo🤣🤣🤣🤣


    • Anonyymi

      Hanna ja EEMELI kanssa kilohissa ollaan yhdessä Hanna EEMELI seurustellaaan tämän mietin naimisiinssaa rakastan sua

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 191
      2343
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      54
      2134
    3. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      179
      2007
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      172
      1702
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1354
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1267
    7. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      5
      1209
    8. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1205
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      16
      1198
    10. Venäjän sissit lakkojohtajat

      Odottavat 'lisätä lakkoja' Toverit käskyttää. Eikä ensimmäinen kerta.
      Suomen Keskusta
      3
      1080
    Aihe