ILMOUTTAUTUKOOT TÄHÄN AVAUKSEEN NE HETEROSEKSUAALISET

MMies

25

175

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • zisel
      • MMies

TÄHÄN KERHOON ENNENKUIN OLET VAIHTANUT GALLERIA-SIVUSI SUKUPUOLI-TIEDOT MIESPUOLISEKSI!

• zisel
        MMies kirjoitti:

TÄHÄN KERHOON ENNENKUIN OLET VAIHTANUT GALLERIA-SIVUSI SUKUPUOLI-TIEDOT MIESPUOLISEKSI!

SINÄ ET OLE TERVETULLUT!!!

NIIN!

HAHA :D

• viIi

Hähä! :D

• keskustella Talent-ohjelmaan osallistuveiden taidoista, vaan soveltaudutaan BB:n kielenkäyttöönkö?

• MMies

NYT MENI OHI TÄYSILLÄ!

MITÄ TARKOITAT!?

• zisel
        MMies kirjoitti:

NYT MENI OHI TÄYSILLÄ!

MITÄ TARKOITAT!?

KENELLEKKÄÄN OLE YLLÄTYS!!

NÄIN ON!

• matti penis

Hahahahahaha! 8)

• MMies

MISSÄ MONTE JA GENIO.MENTE MAHTAVAT KUPATA!?

HAHA! :D

• zisel
        MMies kirjoitti:

MISSÄ MONTE JA GENIO.MENTE MAHTAVAT KUPATA!?

HAHA! :D

KETÄÄN TOIVOTELLA TERVETULLEEKSI KERHOON JOHON ET ITSE KUULU!

NIIN!

• TOSIMIEHISTÄ TOSIMIEHIMMÄT, JOTKA KESKUSTELEVAT PELKÄSTÄÄN PANSSARIVAUNUJEN TEKNIIKASTA!

NIIN! :D

HAHA!

• zisel

TÄHÄNPÄS ONKIN IHAN PAKKO ILMOITTAUTUA! ÄMMÄT PIMEESEEN TISKAA JA POIS PALSTOILTA!

NÄIN ON!

• MMies

JO JA ANOMUKSESI HYLÄTTIIN...

• MMies kirjoitti:

JO JA ANOMUKSESI HYLÄTTIIN...

JUURI HYLÄTTY TÄSTÄ PÖTKÖSTÄ, ELLET SATU LÖYTÄMÄÄN TODISTEITA SIITÄ, ETTÄ DAZU-MERKKISIÄ PANSSARIVAUNUJA ON OLEMASSA!

NÄIN ON! :D

HAHA!

• zisel kirjoitti:

TÄHÄNPÄS ONKIN IHAN PAKKO ILMOITTAUTUA! ÄMMÄT PIMEESEEN TISKAA JA POIS PALSTOILTA!

NÄIN ON!

TOSIMIES AJAA LEOPARDILLA! ÄMMÄT PESEVÄT PARSAA!

HAHA!

• almasty

Haluatko kysyä multa jotain PASI panssarivaunun tekniikasta.

• almasty kirjoitti:

Haluatko kysyä multa jotain PASI panssarivaunun tekniikasta.

MINÄ VAIN NEUVON!

HAHA!

• zisel
        dazu kirjoitti:

TOSIMIES AJAA LEOPARDILLA! ÄMMÄT PESEVÄT PARSAA!

HAHA!

Olen koeajanut viime päivinä Rangerin Hiluxin ja Isutzun.Navara ja Mitsu-L200 ajamatta,kuitenkin olen maahantuojien sivuilla katsellut että Mitsun Intense nelivetojärjestelmä on markkinoiden paras.
        Kun kävin koeajamassa Izutzua on se mielestäni tämänhetkisistä ajamistani autoista ylivoimaisesti paras
        malli tosin oli 3.0 automaatti spase cab hintakin suolaiset 35.500e.Kuitenkin näissä ajamistani muistakin
        löytyy molemmista liki sama hinta.
        Eniten minua hämäsi Izutsussa automyyjän tieto auton 4-veto tekniikasta,eli ei valjennut minulle.
        Koeajossa huomasin että alta 100 nopeudessa voi 2 vedolta ainakin vaihtaa 4 vedolle ja päinvastoin(pieni viive
        näytti olevan).Parasta minusta tässä oli se että koelaudasta kytketään sähköisesti neliveto-2veto ja myös alennusvaihde)eli mitään "keppiviidakkoa"auton lattialla ei ole.
        Kuka tietäisi k.o auton nelivetotekniikasta enemmän ja kertoisi sen meille muille myös?
        Ajamistani autoista Izutzu kiinnostaa eniten juuri siksi että taitaa olla markkinoiden ainoa 2 paikkainen (alempi veroluokka)jonka saa myös automaattivaihteistolla,toki myös sähköinen nelivedon kytkentä viehättää.Seuraavaksi mennään koeajamaan Mitsu-L200 ja Nissn Navara ja siten kai on yhteenvetojen aika
        tosin lopulta väliraha auton vaihdon ratkaisee mutta mukavaa aikaahan tämä autonvaihtoaika aina on.

• zisel kirjoitti:

Olen koeajanut viime päivinä Rangerin Hiluxin ja Isutzun.Navara ja Mitsu-L200 ajamatta,kuitenkin olen maahantuojien sivuilla katsellut että Mitsun Intense nelivetojärjestelmä on markkinoiden paras.
        Kun kävin koeajamassa Izutzua on se mielestäni tämänhetkisistä ajamistani autoista ylivoimaisesti paras
        malli tosin oli 3.0 automaatti spase cab hintakin suolaiset 35.500e.Kuitenkin näissä ajamistani muistakin
        löytyy molemmista liki sama hinta.
        Eniten minua hämäsi Izutsussa automyyjän tieto auton 4-veto tekniikasta,eli ei valjennut minulle.
        Koeajossa huomasin että alta 100 nopeudessa voi 2 vedolta ainakin vaihtaa 4 vedolle ja päinvastoin(pieni viive
        näytti olevan).Parasta minusta tässä oli se että koelaudasta kytketään sähköisesti neliveto-2veto ja myös alennusvaihde)eli mitään "keppiviidakkoa"auton lattialla ei ole.
        Kuka tietäisi k.o auton nelivetotekniikasta enemmän ja kertoisi sen meille muille myös?
        Ajamistani autoista Izutzu kiinnostaa eniten juuri siksi että taitaa olla markkinoiden ainoa 2 paikkainen (alempi veroluokka)jonka saa myös automaattivaihteistolla,toki myös sähköinen nelivedon kytkentä viehättää.Seuraavaksi mennään koeajamaan Mitsu-L200 ja Nissn Navara ja siten kai on yhteenvetojen aika
        tosin lopulta väliraha auton vaihdon ratkaisee mutta mukavaa aikaahan tämä autonvaihtoaika aina on.

NÄIN ON! :D

• almasty

Sitten niistä autoista.Mikä vittu mun Honda accordia vaivaa kun ei siinä toimi takavalot lainkaan silloin kun ajovalokatkaisija on yläasennossa.

• NIIN! :D

HAHA!

• almasty
        dazu kirjoitti:

HAHA!

Luulen että se vika on relepuolella.

• monte34
        almasty kirjoitti:

Luulen että se vika on relepuolella.

luulin et ainoastaan vilkuissa

• almasty
        monte34 kirjoitti:

luulin et ainoastaan vilkuissa

En loppujen lopuksi tiedä autoista mittän muuta kuin sen että niitä ohjataan ratilla eikä ne käy jossei niihin tankata polttoainetta.

• monte34
        almasty kirjoitti:

En loppujen lopuksi tiedä autoista mittän muuta kuin sen että niitä ohjataan ratilla eikä ne käy jossei niihin tankata polttoainetta.

en kyllä sähkötöistä juuri ymmärrä mitään

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      82
      3273
    2. Mikä haluat olla kaivatullesi?

1. Kaveri 2. Ystävä 3. Panokaveri 4.puoliso 5 jokin muu
      Ikävä
      92
      2955
    3. Kosiako meinasit?

Voi sua rakas ❤️
      Ikävä
      53
      2222
    4. Mietin että

Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin
      Ikävä
      20
      1655
    5. Sytyttikö hallin lapsi vai joku mielipuoli

Onko tietoa? Toivon jälkimmäistä
      Vimpeli
      19
      1564
    6. Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon

Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..
      Vimpeli
      8
      1507
    7. Tajusin vaan...

Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein
      Ikävä
      22
      1418
    8. Aaamu on täällä taas!

Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa
      Ikävä
      13
      1361
    9. Noin ulkonäkö-jutut ei multa

Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin
      Ikävä
      35
      1325
    10. Olisitpa rakkaimpani

Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras
      Tunteet
      6
      1298
    Aihe