hei
Minä tässä mietin, mitä voin tässä tilanteessa tehdä.
Olen ollut jo jonkin aikaa kaverini kanssa hyviä ystäviä (noin vuoden) ja tapasin hänen miehensä tässä kaksi kuukautta sitten, siis tapasin että kaverini ja hänen miehensä samaan aikaan. Tämän jälkeen olemme nähneet ehkä kaksi kertaa (milloin siis ystäväni on ollut mukana, olemme käyneet syömässä ja elokuvissa porukalla). Nyt sitten yllättäen sain viestin kaveriltani että ei halua enää olla kanssani missään tekemisissä, koska hänen selän takana olisin kuulemma yrittänyt iskeä hänen miehensä. Mies oli kuulemma kertonut olevansa rakastunut minuun.
Kerrottakoon tässä vaiheessa että EN ole ollut missään tekemisissä tämän miehen kanssa, paitsi silloin kun olen heitä tavannut HEIDÄN pyynnöstä. Eli kun he ovat halunneet lähteä johonkin. Ja silloin kun olemme sovinneet kaverini kansssa että menemme johonkin kahdestaan niin lopulta hänen miehensä sitten on tullut jostain syystä mukaan. Minä en edes tiennyt hänen olevan ihastunut tai rakastunut minuun vasta kun kaverin viestin jälkeen.
Miksi mnä nyt saan tästä kaikki syyt niskaani, kun en ole tehnyt mitään? en todellakaan ole flirttaillut miehen kanssa tai vastaavaa taikka pitänyt mitään yhteyttä. En ymmärrä. Tämä ystävyys on minulle tärkeää ja vaikka olen selittänyt ystävälleni, hän ei kuitenkaan suostu kuuntelemaan. Onko tämä nyt tässä? Tietääkö joku voinko tehdä mitään?
Mua harmittaa tosi paljon. Olen kyllä sinkku, mutta en ole lainkaan kiinnostunut siitä miehestä, en, vaikka hän ei seurustelisikaan ystäväni kanssa.
Kolmio Draama
6
737
Vastaukset
- syntinen mies...
Miehen tunnustus taisi olla hieman järkytys muijallensa. Kun tilanteen antaa vähän rauhottua ja selkeytyä, niin hyvin mahdollisesti pystyy sitten sunkin kanssa välejä korjailla. Jos asia oli kuin kirjoitit, niin etpä sinä mitään väärää ole tehnyt.
Mulla oli myös vähän samanlainen tilanne pari vuotta sitten kun muijan kaveri ihastui muhun ja alkoi lähetellä viestejä yms. Tämä tosin meni niin, että kävin häntä myös painamassa. Lopuksi tein välit selväksi tähän kaverini ystävään, eikä hänkään halunnut, että kaverinsa saa tietää. Vieläkin tosin välillä salaa ehdottelee.- Anonyymi00006
Voi miten kaikki osallistujat on täynnä tatskoja nuoret ihmiset noin tyhmiä. Ja rumia en haluais että puolisollani on tatskoja iljettävä olis edes koskettaa. Miks ihmeessä tollanen villitys on menossa ei kaikkea voi ymmärtää.
- minä se vaan
Oikeastaan et voi tehdä muuta kuin tehdä selväksi kaverillesi, miten asian laita on ja jos tämä ei suostu kuuntelemaan.. Ole sinä se kypsempi osapuoli, SINÄ tiedät miten asia on oikeasti joten sulla ei ole todellakaan mitään hätää. Antaa toisen lietsoa asiaa mielessään jos ei suostu kuuntelemaan, kaikkien pitää kuitenkin oppia se jalo taito ja se on kaverisi, ei sun, häpeä jos ei anneta mahdollisuuksia.
Harmillistahan tuo on, en voisi omalle kohdalle kuvitella vastaavaa. Koska itse ole tyyppiä puhutaan-asiat-poikki-ja-pinoon niiden oikeilla nimillä niin ei tuommosessa tapauksessa voi tehdä muuta kuin puhua ja olla totuudenmukainen. Se ei ole missään tapauksessa sun vika ja sä et ole tehnyt mitään väärin joten älä syyllistä itseäsi kaverisikosta sillä sen aiheuttajat on sun ulkopuolella. Myös niiden korjaajat. - ........
Ei sinun kannata yrittää uudestaan ja uudestaan selitellä kaverillesi. Jos hän ei kerran suostu uskomaan, et voi mitään. Pidä kuitenkin pääsi pystyssä, ja itsetuntosi korkealla, koska mihinkään väärään et ole syyllistynyt. Äläkä vain suostu olemaan sen äijän kanssa missään tekemisissä (edes asian selvittelyn merkeissä)! sellainen vain pahentaisi tilannetta.
Onko tuollainen ystävä edes todellinen ystävä, joka on heti ystävästään uskomassa pahinta, eikä anna tälle edes mahdollisuutta puolustautumiseen?- faktaatattata
Tähän vain sen verran, että tottakai hän uskoo puolisoaan, se on selvä. Siis, surullista ystävien kannalta, mutta miten sitten se ensisijaisesti uskoisi ystäväänsä eikä puolisoaan? OIkea ystävä hän varmasti on ollut, mutta hän uskoo miestään, puolisoaan: niinkun uskoisit sinäkin.
- ¨åpoiyugh
Et voi tehdä mitään, koska tietenkin kaverisi uskoo miestään. Tosiasia taitaa olla, että mies on mustasukkainen ja päätti sitten tuhota teidän ystävyytenne: eihän kukaan noin vaan rakastu parilla ohimenevällä tapaamisella. Eikä mene ilman suhdetta tollaisia hokemaan vaimolleen, tyhmähän se olisi. Kukaan ole niin idiootti, että menee ilmoittamaan kumppanilleen rakastavansa toista, kun ei ole suhdetta, on nähnyt tämän pari kertaa vain... ja niin edelleen. Paitsi, jos pelin henki, on karkoittaa vaimon ystävät: ja sehän onnistuu noin tappavan hyvin, ja sen jälkeen "taistella liittonsa eteen" ja saada puoliso takertumaan enemmän. Ovelaa, sairasta ja todennäköisesti totta. Mutta se, kenet leimataan sairaaksi, olet sinä, jos tämän menet sanomaan. Voit siis sanoa kaverillesi mikä on totta, että et mahda hänen miehensä tunteille mitään, että et todellakaan ole kiinnostunut hänen miehestään: ja sitten heittää hyvästit ystävyydelle. Sano tämä suoraan ja napakasti, anelet yhtään, niin todistat vain "syyllisyytesi", totea kylmästi, että asia on selvä ja sinua ei turhista syytellä. Mies ottakoot vastuun omista tunteistaan itse ja sinä et häntä huolisi, vaikka linna annettaisiin ja aseella uhattaisiin. Sitten toteat, että ottaa yhteyttä, kun tulee järkiinsä, ja kävelet pois. Ottakoot, jos tulee tai eläkööt miehensä kanssa. Muuta et ikävä kyllä oikein voi.
Toinen vaihtoehto on se, että miehellä on muuten hieman heittoa, koska voit olla miten ihana tahansa, ja jokainen voi ihastua, mutta ymmärräthän itsekin, ettei noin rakastuta ja ilmoiteta asiaa, että tilanne on absurdi ja siinä on muutakin.
Olen pahoillani, todella paska nakki niin sanoakseni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eduskunnan setämiehet eivät häiritse
Porvariston sedät kertoivat kuorossa, että eivät tiedä häirinnästä mitään.2887460Jaguar i pace sähköauto hajosi. Jopa 100 tonnia akun vaihto. Edullisia kilometrejä
https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/fcaa5ae4-c04d-414d-ac54-dab991758b2e Tuo että sähköautossa ei lämmitys toimi on523919PropsApp Koodi
Haluatko ansaita ja kilpailla fiksusti samalla kun seuraat urheilua? Props tekee sen mahdolliseksi. Sovelluksessa pääset23438Persut yrittävät epätoivon vimmalla
kiertää häirintä asian https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/5389f072-60d9-4ef8-aa7b-c11f0eda66cf jonka muut puolueet a723171Muistakaa demarit, että TE petitte, ei vihreät tai vas.liitto
Te veitte eduskunnasta turvallisen tilan, veditte sen viemäristä alas. Te demarit, itsensä ylentäneet moraalinvartijat,1152843"Skandaali muhii SDP:ssä" - "pelon ilmapiiri vallitsee"
Puolueen johto on vähintään vastuussa ilmapiiristä, jossa häirinnän uhrit eivät ole saaneet ääntään kuuluviin. Vyyhdin382644IL: "Kyykyttämistä, alistamista, painostamista, huutamista ja tiuskimista SDP:n
eduskuntaryhmässä." Häirintäkohu puolueen ympärillä paisuu. Iltalehden haastattelemien SDP-lähteiden mukaan eduskunta-502507Riikka runnoo: konkursseja eniten 30 vuoteen
Vuonna 2025 Suomessa haettiin konkurssiin yhteensä 3 906 yritystä. Konkurssiluku oli suurin sitten vuoden 1996.532263- 682043
- 991911