Kysyisin nuista Wet n Wild-meikeistä, joita myydään esim. Seppälässä. Onko nämä nuorille suunnattuja meikkejä? Kun halvasta hinnasta arvelen tämän olevan nuorten meikkisarja. Joo, Wet n Wild on todella hyvä meikkisarja, kun hinnat ovat hyvät, niin ei tartee ostella niitä yli kympin meikkejä.
Wet n Wild-meikit
13
3044
Vastaukset
- jeupa
huulikiilto tota sarjaa ja hyvä on. ja halpa. Olen 12 ja käytän kyllä myös Rimmelii, Lumenee ja Maybellinee.
- sandraa
onko noi nyt VAAN nuorille suunnattuja eiköhän kaikenikäset voi niitä käyttää :) Mut oon 14 ja kaikki meikit mitkä oon ostanu kyseiseltä sarjalta on ollu ihan hyvii vaikka onki niin halpoja. Eli positiivinen yllätys :) nyt täl hetkel on silmänrajauskynät Wetn Wildin (vähän enemmän pigmenttii sais olla mut muuten hyvä) seuraavaks kokeilen meikkivoidetta...
- ex-seppäläläinen
Kyllähän nuo on amerikkalaisia meikkejä, ja siellä todella suosittuja. Hinta-laatusuhde on täysin kohdallaan. Itse aikoinaan ostelin aina ulkomailta kasoittain noita meikkejä, ennen kuin Seppälästä alkoi saamaan. Wet n´wild-sarja on ihan aikuisellekin sopiva ja yllättävän laadukas, ja edullinenkin meikkisarja. Ihan kaikkia tuotteita en ole kokeillut, mutta poskipunat, luomarit ja rajausvärit olleet eniten käytössä. Kyllähän kohderyhmä vissiin nuoret on, mutta laadullisesti tuotteet sopivat loistavasti myös aikuisemmille käyttäjille :)
Itse olen 31-vuotias.- tsaWal
on sarjan Cover All-peitevoidepaletti ja totesin sen hyväksi.
- neitonen....
tsaWal kirjoitti:
on sarjan Cover All-peitevoidepaletti ja totesin sen hyväksi.
...mutta miten ihmeessä saa Mega shimmerin purkin "auki"? Putkilon toisessa päässä suti ja toisessa päässä säiliö missä on kimalletta ja en saa millään ratkaistua miten sitä kiillettä saa siihen sutiin... Myyjäkään ei osannut neuvoa
- enosaakitjoottaaaa
neitonen.... kirjoitti:
...mutta miten ihmeessä saa Mega shimmerin purkin "auki"? Putkilon toisessa päässä suti ja toisessa päässä säiliö missä on kimalletta ja en saa millään ratkaistua miten sitä kiillettä saa siihen sutiin... Myyjäkään ei osannut neuvoa
mulla on wet'n wildin kajaali eikä ollu kyl kauheen pitkä kestonen ku levis päivänaikana poskille. mut mun kaveril on eyliner ja se on tosi tyytyväine oll. ja si se peitepaljetti on tosi hyvä
- Tarrja92
neitonen.... kirjoitti:
Mulla on aivan sama ongelma.. Mun järkeen ei millään mene että miten ihmeessä tuota ainetta voi tuohon sutiin tuolta toisesta päästä putkiloa saaja? :o Että jos joku vaan osais auttaa typerää ni oisin tosi kiitollinen! :)
- wetnwildholisti
Itse omistan wet n wild :ilta seuraavat meikit ja tässä myös lyhyet mielipiteeni niistä:
- Ultimate minerals Puuterin - ihan hyvä, mutta ei sopinut kuivalle iholleni, peitti kuitenkin hyvin
- Tinted Moisturizer Sävyttävän kosteusvoiteen - tosi kevyt kesätuote, ei peitä hyvin, mutta se ei ole tarkoituskaan kun kyseessä on sävyttävä kosteusvoide eikä meikkivoide
- Wild shine Kynsilakan - ei peittänyt kovin hyvin, mutta ihan ok tuote
- Silk Finish Huulipunia kaksi kappaletta - toinen, vaalea sävy ei tarttunut huuliin, mutta toinen, intenssiivisempi sävy pysyi huulissa hyvin ja olen aivan rakastunut kyseiseen tuotteeseen :)
- Mustan Kajaalin - huonoin mitä olen omistanut, ei pysy yhtään
- Diamond Brilliance Huulikiillon - tosi hyvä tuote, vähän tahmaiseksi jättää mutta silti ihan kelpo
- Glassy Gloss Huulikiillon - tahmaa tosi paljon, en tykännyt
- Cover all Paletin - oudon tuntuista peitevoidetta joka ei peitä edes kunnolla, en ostaisi uudestaan
- Poskipunan - kaikin puolin ok tuote, ehkä vähän tyhmän tummanpunainen
- XXL Lash Ripsivärejä kaksi kappaletta - hyviä perusripsareita luonnolliseen lopputulokseen
- Aurinkopuuterin - aika vahva sävy joka paakkuuntuu päivän myötä poskilla
- Kulmakarvojen muotoilusetin - luottotuote, aivan mahtava! kaksi sävyä joista on hyvä valita
- Mega Shimmer Kimallepuuterin - ihana kesäkimallusta tuova tuote :)
Olen oikea Wet n wild -holisti. Tuotteet ovat kyllä yleisarvosanaltaan mielestäni oikein hyviä ja edullisia! Toivottavasti tästä oli vähän edes yötyä Wet n wildin meikkien ostoa harkitsevalle. - pissix
Millasii kyseisen sarjan meikkivoiteet ovat? onks kokemusta? (: Itse en oo löytäny oikeen mitään ihan sopivaa ja tarpeeksi peittävää yms, nii olis iha kiva kuulla millasii tän sarjan meikkivoiteet on. Et kertokaas te jotka niitä käytätte/ootte käyttäneet/kokeilleet et millasii kokemuksii on ollu ja millasii sävyi on valittavana yms? (:
- Confessions
en oo mikää iso WnWeen fani, mutta pari hyvää tuotetta löytyy! Color Icon paletit on tosi hyviä aloittelijoille. minulla on kolme, Vanity (neutraali paletti), Greed (hopeaa, persikkaa ja mustaa) ja Lust (liiloja). pigmentti on aivan uskomattoman hyvä melkein kaikissa napeissa! paletti sisältää kolme matta ja kimmeltävää luomiväriä. kaikki matat ja tummin kimalteleva sävy on jokaisessa paletissa vahvimmat, vaaleat hohtavat ovat melkeinpä vaan hentoa hohtoa. melkein kaikki luomivärit lentävät myös poskille ja jotkut tummat sävyt vaativat hieman panostusta häivyttäessä, mutta ei se niin haittaa. sitten Cover All peitevoidepaletti. se sisältää beigen, vihreän, persikan peitevoiteen ja valkoisen korostusvärin. tuotteet tuoksuvat raikkailta... peitto on hyvä beigessä ja se on täydellinen sävy mulle, mutta voi ehdottomasti olla liian keltainen ja tumma joillekkin. vihreä neutralisoi hyvin punertavuutta ja jää helposti meikkivoiteen tai toisen peitevoiteen alle piiloon. persikka todella antaa hehkua ja valoa tummille silmänalusille, jos niitä sattuu olemaan. korostusväri näyttää hieman pelottavalta, mutta levittyy tosi luonnolliseksi kasvoille. kokeilin sitä luomilla, mutta tuntui hieman kuumottavalta, vaikka herkät silmät minulla ei olekkaan. iso miinus tosin siitä että voiteisiin tarttuu todella helposti lika, joten muista pestä kädet ennen käyttöä. myös ne jumbo rajauskynät ovat ihania :) hyvä pigmentti ja niitä voi käyttää pohjana silmämeikille tai vaan luomivärinä. vähän kuin MACin shadestickit tai NYXin jumbo eye pencilit.
- Meikkihamstraaja
Mulla on yks 8 värin paletti (Petal Pusher) ja yks 3 värin paletti (Walking on Eggshells). Lisäksi yksi "nappi" (Kitten). Löytyy myös Glassy Glossin Tropical Glaze. Huulikiilto on ainoo mistä en tykkää, liian tahmea. Toi Walking on Eggshells on ihan mahtava arkimeikkipaletti!!
- wettis
Ei oo mun mielesta hirveen hyva laatuisia, mutta niita saa vahan halvemmalta netista: www.jtbeautyoutlet.fi. Huulikiiltoja kayttaa mielellaan, mutta kynsilakat lahti kynsista aika nopeesti.
- wetnwild
Ripsiväristäni lähti harja melkein heti irti.... muuten ihan ok tuotteita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2063230Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391620Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus951472- 921389
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461344Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1581259Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121188Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231019Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89932Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.47829