En löytänyt subarun kotisivuilta enää 2.5 litran turboa. Dieselkö sen söi ?
Mistä uusi Forester 2.5 Turbo ?
7
533
Vastaukset
- forre
kierrättävät vain Viron kautta, jos kiinnostaa niin katso: www.subaru.ee ja tiedustele mihin hintaan suomalainen subaru-kauppias sinulle sellaisen toimittaa. Päästöjen takia tuo kuulemma jäi pois.
- XT driver
Ei se ihan noin mene. Itse tiedustelin asiaa jotain 2 kuukautta sitten. Jäi sille pohjalle lopulta, että ilmoittavat mulle jos/kun auto on saatavilla. Ei ole kuulunut viimeisen soittoni jälkeen mitään ja yhteystiedot jäi kun kertaalleen soittivatkin takaisin. 1 auto (demo auto jota oli esitelty jossain päin suomea) oli tarjolla ja kun väri/varustelu ei sopinut niin siihen se jäi. Eli mulle jäi täysin semmonen olo ettei myyjillä/maahantuojalla ole mitään kiinnostusta myydä turbo foresteria kellekkään.
- forre
XT driver kirjoitti:
Ei se ihan noin mene. Itse tiedustelin asiaa jotain 2 kuukautta sitten. Jäi sille pohjalle lopulta, että ilmoittavat mulle jos/kun auto on saatavilla. Ei ole kuulunut viimeisen soittoni jälkeen mitään ja yhteystiedot jäi kun kertaalleen soittivatkin takaisin. 1 auto (demo auto jota oli esitelty jossain päin suomea) oli tarjolla ja kun väri/varustelu ei sopinut niin siihen se jäi. Eli mulle jäi täysin semmonen olo ettei myyjillä/maahantuojalla ole mitään kiinnostusta myydä turbo foresteria kellekkään.
Mulla ei ole mitää omakohtaisia kokemuksia tuosta turbon suomeen saamissesta, mutta aiheesta löytyy keskustelu missä joku keroo että noin sen pitäisi mennä, outoa toimintaa jos ei haluta myydä auto tälläisenä aikana kun kauppa käy muutenkin tosi huonosti, siitä seimerkkinä että viime kuussa rekisteröitiin vain reilut 20 uutta subarua suomessa. Kaippa tuollaisen voisi itsekkin hakea Virosta jos ei ole vaihtoautoa murheena.
XT driver kirjoitti:
Laakkonen järjesti oikein koktailitilaisuuden tuon
turbon julkistamiseksi. Kerroin asiasta täällä heti
tuoreeltaan ja taisimpa mainita hinnatkin. Totta
se on, että Virosta tulevat.- XT driver
Täpinä kirjoitti:
Laakkonen järjesti oikein koktailitilaisuuden tuon
turbon julkistamiseksi. Kerroin asiasta täällä heti
tuoreeltaan ja taisimpa mainita hinnatkin. Totta
se on, että Virosta tulevat.Tuosta Laakkosen tilaisuudesta kuultuani aloin tiedustella aiheesta. Nimenomaan Laakkosen nettisivun kautta lähetin kyselyn ja minulle vastattiin Kajaanin toimipisteestä. Ystävällistä, että soittivat ja tosissaan selvittelivät asiaa. Mutta sen jälkeen kun kerroin että se demo-auto joka oli ollut koeajossa jne. ei kiinnostanut aikoivat selvitellä lisää. Edelleen ilmeisesti selvitellään asiaa...
Ei se taida niin suoraviivaista taikka kannattavaa olla tuoda niitä Viron kautta koska mullekin kävi kuin kävi. En ollut tarjoamassa vaihtaria. XT driver kirjoitti:
Tuosta Laakkosen tilaisuudesta kuultuani aloin tiedustella aiheesta. Nimenomaan Laakkosen nettisivun kautta lähetin kyselyn ja minulle vastattiin Kajaanin toimipisteestä. Ystävällistä, että soittivat ja tosissaan selvittelivät asiaa. Mutta sen jälkeen kun kerroin että se demo-auto joka oli ollut koeajossa jne. ei kiinnostanut aikoivat selvitellä lisää. Edelleen ilmeisesti selvitellään asiaa...
Ei se taida niin suoraviivaista taikka kannattavaa olla tuoda niitä Viron kautta koska mullekin kävi kuin kävi. En ollut tarjoamassa vaihtaria.Sellaisella shoulla, kun auto esiteltiin, niin
ihmetyttää tuo passiivisuus. Ne Kaijjaanin
"saatanan savolaiset" pilavat hyvän auton
maineen tuolla tuppeen sahaamisella, eli
tupeksimalla perusteellisesti.
Taas kerran nähdään, mihin johtaa se, ettei
meillä Suomessa ole itsenäistä maahantuojaa,
vaan ruotsalaisten "huarakonttuuri".- forre
XT driver kirjoitti:
Tuosta Laakkosen tilaisuudesta kuultuani aloin tiedustella aiheesta. Nimenomaan Laakkosen nettisivun kautta lähetin kyselyn ja minulle vastattiin Kajaanin toimipisteestä. Ystävällistä, että soittivat ja tosissaan selvittelivät asiaa. Mutta sen jälkeen kun kerroin että se demo-auto joka oli ollut koeajossa jne. ei kiinnostanut aikoivat selvitellä lisää. Edelleen ilmeisesti selvitellään asiaa...
Ei se taida niin suoraviivaista taikka kannattavaa olla tuoda niitä Viron kautta koska mullekin kävi kuin kävi. En ollut tarjoamassa vaihtaria.pirauta lahden yli Tallinnaan, kyllä ne sulle auton sieltä myy, itse vain hoidat tullaamisen ja verot suomessa, ei se ole vaikeaa. Tuo savolaisten selvittely taitaa olla "aloittamista vaille valmis".;-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2057054
- 594652
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s404353- 733292
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161955Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271716- 171680
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401583- 341469
- 1431247