Vyöhyketerapia?

haku päällä

Onko jollakin omakohtaista kokemusta tällaisesta koko keholle annettavasta vyöhyketerapiasta? Kertokaa ihmeessä!
Löysin joltakin palstalta tällaisen vyöhyketerapialinkinkin:

http://www.vyohyketerapeutit.fi

29

9870

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Repe

      Voin kokemuksesta lämpimästi suositella koko keholle annettavaa vyöhyketerapiaa. Jos kertoisin tässä, mihin kaikkeen se minulla auttoi, leimaantuisin varmaan höperöksi. Mutta kokeilkaa!

      • jaanuska

        Mun synnytyksen käynnisti tällainen koko kehon vyöhyketerapeutti.

        Ja sama terapeutti on hoitanut hienosti vauvan koliikkiongelmat kuntoon. Ett sellasii.


      • sanna
        jaanuska kirjoitti:

        Mun synnytyksen käynnisti tällainen koko kehon vyöhyketerapeutti.

        Ja sama terapeutti on hoitanut hienosti vauvan koliikkiongelmat kuntoon. Ett sellasii.

        Neuvolan täti suositteli meillekin. Ja homma hoitu! Että kantsii kokeilla.


      • neuvolatäti evp.
        sanna kirjoitti:

        Neuvolan täti suositteli meillekin. Ja homma hoitu! Että kantsii kokeilla.

        Ovat hyvin tuloksin käyttäneet pientä kuuria vyöhyketerapiaa raskaaksitulemisen helpottamiseen.

        On hyvin luonnonmukainen ja relaksoiva hoito, kai siksi juuri sitten tepsii tähänkin ongelmaan.


      • Osin Orientoitunut
        neuvolatäti evp. kirjoitti:

        Ovat hyvin tuloksin käyttäneet pientä kuuria vyöhyketerapiaa raskaaksitulemisen helpottamiseen.

        On hyvin luonnonmukainen ja relaksoiva hoito, kai siksi juuri sitten tepsii tähänkin ongelmaan.

        Orient = itä! Eli olen vanhaan itämäaisiin filosofioihin ja tietoperimään jo 30 vuoden ajan intensiivisesti innostunut tyyppi. Siis myös vanhoihin lääketieteisiin. Luin tuolta ylhäällä annetusta linkistä nuo tämän hoitomuodon selostukset. Ja ne tuntuivat taustaani vasten hämmästyttävän osuvilta. Ja näin vähän niin kuin puusta katsoen tekisi mieli aikalailla arvella, että tää terapia - ehkä juuri tuo psykologinen vyöhyketerapia - voisi olla kovin kokeilemisen väärtti, jos on ongelmia raskaaksi tulemisessa. Jos asia olisi minulla ajankohtainen, niin varmasti tutustuisin käytännössä.


      • taina
        jaanuska kirjoitti:

        Mun synnytyksen käynnisti tällainen koko kehon vyöhyketerapeutti.

        Ja sama terapeutti on hoitanut hienosti vauvan koliikkiongelmat kuntoon. Ett sellasii.

        sain avun hartiasärkyihin,kilpirayhaseb ongelmiin ja kuukautiset niukkenivat ja lyhenivät ja mahtava olo hoidon jälkeen


      • vyöhyketerapeutti
        taina kirjoitti:

        sain avun hartiasärkyihin,kilpirayhaseb ongelmiin ja kuukautiset niukkenivat ja lyhenivät ja mahtava olo hoidon jälkeen

        Kiva kuulla palautetta. Samansuuntaista tulee noin keskimäärin. On ihanaa, kun voi auttaa!


      • utelias
        taina kirjoitti:

        sain avun hartiasärkyihin,kilpirayhaseb ongelmiin ja kuukautiset niukkenivat ja lyhenivät ja mahtava olo hoidon jälkeen

        Onko jossain hinnostoa? En löytänyt tuolta linkin takana olevilta sivuilta.


      • anni
        utelias kirjoitti:

        Onko jossain hinnostoa? En löytänyt tuolta linkin takana olevilta sivuilta.

        Kato tuolta terapeuttien sivuilta sopivalla hollilla sijaitseva hoituri ja soita ja kysy. Hinnat kun saattavat ehkä vaihdellakin vähän.


      • lype
        utelias kirjoitti:

        Onko jossain hinnostoa? En löytänyt tuolta linkin takana olevilta sivuilta.

        Kävin Hämeenlinnassa Postitalossa aivan ihanassa vyöhyketerapiassa 1,5h/40€. Tilasin samantien uuden ajan!


    • Aulikki

      Minulla on kovin myönteiset kokemukset vyöhyketerapiasta. Kannattaa perehtyä!

      • mirkku

        Onko tällä joku itämaismystinen perintötekijä?


      • aulikki

        Tuolla jossain terveyspalstalla oli, että vyöhyketerapia auttaa käynnistämään synnytyksen, auttaa synnytyskivuissa, auttaa vauvojen koliikkivaivoja ja olisi myös erinomainen apu vaihdevuosioireissa.


      • laura

        No niin on mullakin, voin vaan suositella!


    • Eksynyt

      Kiitos tästä linkkivinkistä! Sain sieltä vastauksia vaivanneisiin kysymyksiin.

      • haku päällä

        No sittenhän tää ei ollut turhaa! Kiitos vaan kiittämästä.


    • kiitollinen

      Kiitos tästä palstasta! Tietoisuuteni on avartunut!

      • aulikki

        Kyllä nää keskustelut syvällisistäkin asioista tuppaa jäämään täällä pintapuolisiksi?


      • kimmo
        aulikki kirjoitti:

        Kyllä nää keskustelut syvällisistäkin asioista tuppaa jäämään täällä pintapuolisiksi?

        Olisi tosi kiva, jos joku, joka on ottanut esim. kuurin psykologista vyöhyketerapiaa, kertoisi ihan konkreettisesti ja yksityiskohtaisesti kokemuksensa. Tuolla tämän palstan ensimmäisen viestin vyöhyketerapeuttien sivujen linkistä kyllä katsoin, mutta kokemuksia käytännöstäkin olisi kiva kuulla.


      • Alva
        kimmo kirjoitti:

        Olisi tosi kiva, jos joku, joka on ottanut esim. kuurin psykologista vyöhyketerapiaa, kertoisi ihan konkreettisesti ja yksityiskohtaisesti kokemuksensa. Tuolla tämän palstan ensimmäisen viestin vyöhyketerapeuttien sivujen linkistä kyllä katsoin, mutta kokemuksia käytännöstäkin olisi kiva kuulla.

        Tämän palstan herättämän uteliaisuuden takia menen kyllä vyöhyketerapiaan. Kerron sitten kun oon pari kertaa käynyt.


      • utelias
        Alva kirjoitti:

        Tämän palstan herättämän uteliaisuuden takia menen kyllä vyöhyketerapiaan. Kerron sitten kun oon pari kertaa käynyt.

        Koskas oot menossa? Ja muista sitten kertoo, että miltä tuntu.


      • utelias
        utelias kirjoitti:

        Koskas oot menossa? Ja muista sitten kertoo, että miltä tuntu.

        Haloo, missä mennään, kun ei oo mitään kuulunut??


      • marko
        kimmo kirjoitti:

        Olisi tosi kiva, jos joku, joka on ottanut esim. kuurin psykologista vyöhyketerapiaa, kertoisi ihan konkreettisesti ja yksityiskohtaisesti kokemuksensa. Tuolla tämän palstan ensimmäisen viestin vyöhyketerapeuttien sivujen linkistä kyllä katsoin, mutta kokemuksia käytännöstäkin olisi kiva kuulla.

        vyöhyketapiassa koko keho on tasapainottunut. Olo on rento ja stressikin on hävinnyt. Olen käynyt 7 kk vyöhyketerapiassa. Noin kerran kuukaudessa. Se todella auttaa


      • annihelena
        marko kirjoitti:

        vyöhyketapiassa koko keho on tasapainottunut. Olo on rento ja stressikin on hävinnyt. Olen käynyt 7 kk vyöhyketerapiassa. Noin kerran kuukaudessa. Se todella auttaa

        Tasan on samansuuntaiset kokemukset kuin edellä. Olen vasta kolme kertaa ollut psykologisessa vyöhyketerapiassa.


      • Niina
        marko kirjoitti:

        vyöhyketapiassa koko keho on tasapainottunut. Olo on rento ja stressikin on hävinnyt. Olen käynyt 7 kk vyöhyketerapiassa. Noin kerran kuukaudessa. Se todella auttaa

        Minäkin kävin joku vuosi takaperin psykologisessa vyöhyketerapiassa. Sain avattua tunnelukkoja, jotka rajoittivat elämää. Vieläkin olisi tarvetta hoidolle, mutta opiskelijana ei tahdo riittää raha. Tosin nyt taas tuntuu, et tarttis taas tehdä jotain, et sais itsensä kuntoon, olis helpompi olla ja elää elämää eteenpäin.


      • tellu
        kimmo kirjoitti:

        Olisi tosi kiva, jos joku, joka on ottanut esim. kuurin psykologista vyöhyketerapiaa, kertoisi ihan konkreettisesti ja yksityiskohtaisesti kokemuksensa. Tuolla tämän palstan ensimmäisen viestin vyöhyketerapeuttien sivujen linkistä kyllä katsoin, mutta kokemuksia käytännöstäkin olisi kiva kuulla.

        Hei kaikki kiinostuneet!
        Itse sairastuin pahaan "böönauttiin" vuonna -97, lähdin heti ottamaan selvää miten muuten kuin lääkkeillä tätä hoidetaan. Kävin Finlandia talossa kuuntelemassa luentoa aiheesta ja tulin siihen tulokseen, että tämä on juuri minulle sopiva hoito. Jo ensimmäisen hoidon jälkeen totesin, että tätä jatkan maksoi mitä vaan.
        Ja tuosta syksystä vuodesta -97 olen käynyt terapiassa, nykyisin enää 2-3 kertaa vuodessa.
        Olen päässyt eroon ahdistuksesta ilman mitään lääkehoitoja, uskonkin, että niinkuin terapeuttini sanoo, että lääkkeet vain pitävät asiat lukittuna, mutta tällä hoidolla tuodaan ne itsekunkin huonot kokemukset muistiin ja ajattelun tasolle ja sitä kautta käsittelyy, alkaa todellinen parantuminen. Näin on ainakin minulle käynyt, olin aikoinaan 5 vkoa sairaslomalla ja näillä hoidoilla olen työelämässä ollut mukana täysillä ja mikä parasta elämästä on tullut mukavaa.
        Kysy lisää jos kiinostaa, kerron mielelläni.
        Terv. tellu


      • wilma
        tellu kirjoitti:

        Hei kaikki kiinostuneet!
        Itse sairastuin pahaan "böönauttiin" vuonna -97, lähdin heti ottamaan selvää miten muuten kuin lääkkeillä tätä hoidetaan. Kävin Finlandia talossa kuuntelemassa luentoa aiheesta ja tulin siihen tulokseen, että tämä on juuri minulle sopiva hoito. Jo ensimmäisen hoidon jälkeen totesin, että tätä jatkan maksoi mitä vaan.
        Ja tuosta syksystä vuodesta -97 olen käynyt terapiassa, nykyisin enää 2-3 kertaa vuodessa.
        Olen päässyt eroon ahdistuksesta ilman mitään lääkehoitoja, uskonkin, että niinkuin terapeuttini sanoo, että lääkkeet vain pitävät asiat lukittuna, mutta tällä hoidolla tuodaan ne itsekunkin huonot kokemukset muistiin ja ajattelun tasolle ja sitä kautta käsittelyy, alkaa todellinen parantuminen. Näin on ainakin minulle käynyt, olin aikoinaan 5 vkoa sairaslomalla ja näillä hoidoilla olen työelämässä ollut mukana täysillä ja mikä parasta elämästä on tullut mukavaa.
        Kysy lisää jos kiinostaa, kerron mielelläni.
        Terv. tellu

        Kun vielä tämän tosiluomuisen ja ilman kovaa kemiaa tehtävän vyöhyketerapian lisäksi ja ohella pannaan ravintoasioita kuntoon, niin tapahtuupa yhtä jos toista ihmettä. Voin kokemuksesta kovin suositella luettaviksi seuraavia juttuja:

        http://www.energian.net/osttiroler/
        - tämän sivun alalaidassa olevat viisi hätkähdyttävää artikkelia

        http://www.sunspelt.fi/Spelt.htm

        http://www.vyohyketerapeutit.fi
        - sivun vasemmasta yläkulmasta: "Hoito"

        http://www.minaolen.com/frameset.html
        - artikkeliluettelon alkupäästä:
        (Verkossa julkaistut arikkelit:)
        -
        -
        -Speltti - paluu parempaan ruokaan
        -Vesi ja Suola
        -Intiaanisokeri
        -Palauta voimasi puhdistuksella!
        -Kuolleet lääkärit eivät valehtele

        Olisi kiva kuulla tunnelmianne, kun olette lukeneet.


      • arska
        wilma kirjoitti:

        Kun vielä tämän tosiluomuisen ja ilman kovaa kemiaa tehtävän vyöhyketerapian lisäksi ja ohella pannaan ravintoasioita kuntoon, niin tapahtuupa yhtä jos toista ihmettä. Voin kokemuksesta kovin suositella luettaviksi seuraavia juttuja:

        http://www.energian.net/osttiroler/
        - tämän sivun alalaidassa olevat viisi hätkähdyttävää artikkelia

        http://www.sunspelt.fi/Spelt.htm

        http://www.vyohyketerapeutit.fi
        - sivun vasemmasta yläkulmasta: "Hoito"

        http://www.minaolen.com/frameset.html
        - artikkeliluettelon alkupäästä:
        (Verkossa julkaistut arikkelit:)
        -
        -
        -Speltti - paluu parempaan ruokaan
        -Vesi ja Suola
        -Intiaanisokeri
        -Palauta voimasi puhdistuksella!
        -Kuolleet lääkärit eivät valehtele

        Olisi kiva kuulla tunnelmianne, kun olette lukeneet.

        Wilmalle kiitos kovasti ajatukset mullistaneista vinkeistä! Hienoa, että täältä löytyy tällaisia. Osuin ihan vahingossa tänne. Tämä palsta on kyllä jotenkin ihan väärässä paikassa.


      • pekko
        wilma kirjoitti:

        Kun vielä tämän tosiluomuisen ja ilman kovaa kemiaa tehtävän vyöhyketerapian lisäksi ja ohella pannaan ravintoasioita kuntoon, niin tapahtuupa yhtä jos toista ihmettä. Voin kokemuksesta kovin suositella luettaviksi seuraavia juttuja:

        http://www.energian.net/osttiroler/
        - tämän sivun alalaidassa olevat viisi hätkähdyttävää artikkelia

        http://www.sunspelt.fi/Spelt.htm

        http://www.vyohyketerapeutit.fi
        - sivun vasemmasta yläkulmasta: "Hoito"

        http://www.minaolen.com/frameset.html
        - artikkeliluettelon alkupäästä:
        (Verkossa julkaistut arikkelit:)
        -
        -
        -Speltti - paluu parempaan ruokaan
        -Vesi ja Suola
        -Intiaanisokeri
        -Palauta voimasi puhdistuksella!
        -Kuolleet lääkärit eivät valehtele

        Olisi kiva kuulla tunnelmianne, kun olette lukeneet.

        Tellun juttu oli tosihyvä! Ja nämä Wilman vinkit sun linkit aivan häkellyttävän erinomaisia! Kannattas kaikkien kattoo, mutta miten tänne kukaan löytää, paitsi vahingossa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1847
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1709
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      17
      1543
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1243
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1204
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1202
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1166
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      9
      1150
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1141
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1124
    Aihe