Onko kellään kokemusta kyseisestä uudesta kevytväristä? Jos olette jo kokeilleet kertokaahan kokemuksia, kun olisi niin kiva tietää mitä mieltä porukka on tästä uudesta väri sarjasta? (: ja kumpaa suosittelisitte Garnier Herba Shinea vai Casting Creme Glossia? (:
Kiitos jo vastauksista!
Garnier Herba Shine
18
2459
Vastaukset
- .....
Eikö kellään oo mitään kokemuksia kyseisestä väristä?
- ...
Mäki haluisin tietäää (: Lähteekö siis 6-8 vkon päästä kokonaan hiuksista ?
- ....
... kirjoitti:
Mäki haluisin tietäää (: Lähteekö siis 6-8 vkon päästä kokonaan hiuksista ?
Olen värjännyt juuri tänään toista kertaa Herba shinella. Ensimmäisellä kerralla värjäsin täysin värjäämättömiä hiuksia ja kyllä väriä oli vielä paljonkin jäljellä tuon paketissa mainitun ajan jälkeen.
- pissix
Olisiko vielä lisää kokemuksia kyseisestä kevytväristä ja kuten aloitus viestissäni laitoin nii kumpaa suosittelisitte? yms (:
- Meeeeeeq
Ite laitoin värinpoiston jälkeen keskivaaleaa herba shinen ja lopputulos oli hyvä. Nopeesti alko värjäytymään hiukset ja on paljon kevyempi hiuksille kuin kestoväri. Kampaaja suositteli laittaa kevytvärin päähän jos on todella käsitellyt hiukset koska kevytväri tarttuu peremmin.
- hei vaan
Värjäsin Garnier Herba Shine sävyllä 700. Minulle tuli punaiset hiukset, vaikka niistä olisi pitänyt tulla vaaleanruskeat. Ihmeellistä, koska sävy 700 ei sisällä lainkaan punapigmenttiä. En suosittele kenellekkään.
- Ihan samaaa
Kokeilin tänään kanssa tätä väriä. En kyllä lähde suosittelemaan kenellekään. Tarkoitus oli värjätä hiukset tumman ruskeaksi. Kuvan perusteella hiukset olisivat selvästi ruskeat ja testitupsunkin mukaan himena tummemmat kuin omat hiukseni. Kuinkas kävikään.. pettymys oli suuri, kun hiukset olivatkin MUSTAT! Väri ei edes ollut päässäni 10 minuuttia kauempaa, joten siitä ei voi johtua. Tietääkö joku missä Garnierille voi käydä laittamassa palautetta asiasta?
- kokeilin
Ihan samaaa kirjoitti:
Kokeilin tänään kanssa tätä väriä. En kyllä lähde suosittelemaan kenellekään. Tarkoitus oli värjätä hiukset tumman ruskeaksi. Kuvan perusteella hiukset olisivat selvästi ruskeat ja testitupsunkin mukaan himena tummemmat kuin omat hiukseni. Kuinkas kävikään.. pettymys oli suuri, kun hiukset olivatkin MUSTAT! Väri ei edes ollut päässäni 10 minuuttia kauempaa, joten siitä ei voi johtua. Tietääkö joku missä Garnierille voi käydä laittamassa palautetta asiasta?
kokeilin tänään sävyä 510 vaalean porkkanan värisiin, vaalennettuihin hiuksiin. Kammottava lopputulos. Päällimmäiset hiukset ovat ihan mustat. Alla sentään olisi sen väristä kuin olisin halunnutkin, mutta eipä se mihinkään näy sieltä. Lisäksi lopputulos on tosi läikikäs. Muuten voisin sietää tämän, mutta tuota läikikkyyttä en millään. Sietää vain toivoa, että väri haalistuisi pesussa ja tasottuisi edes vähän, en rupea uudestaan vaalentamaan saati värjää uudestaan mustaksi.
- pissix
Ihan samaaa kirjoitti:
Varmaan sähköpostiin voi laittaa palautetta, usein se ossa löytyy väripurkista, mutta varmaan netistäkin.
Tällaisen löysin:
Lisätietoja Garnierin hiusväreistä saat Garnierin omasta kuluttajaneuvonnasta, puh. 075 758 009 (pvm) ark. klo 9-16,
e-mail: [email protected] - -,-
Ihan samaaa kirjoitti:
joo mulle tuli kanssa mustat tästä garnierin herba shinen 700 väristä.vituttaa. mitäköhän nyt kannattais tehä jotta saan mahd.pian taksi oman toooosi vaalean värin?
- tyttöleee!
-,- kirjoitti:
joo mulle tuli kanssa mustat tästä garnierin herba shinen 700 väristä.vituttaa. mitäköhän nyt kannattais tehä jotta saan mahd.pian taksi oman toooosi vaalean värin?
Kummaa, että teille on tullut mustat. Mulle on tullut ihan ruskeat, tummanruskeat ja ajan kanssa sitten aina haalistuvat. Käytän väriä 600 ja hiukseni ovat normaalisti ihan perus maantien"harmaat" kultaiset hiukset. Heti värjäyksen jälkeen hiukset ovat aina tosi tummat, mutta ruskeat eivät mustat. Ajan mittaan väri alkaa haalistumaan ja oma väri pukkaamaan läpi tai sanoisinko vivahde eli kulta, oranssi mikä lie... En ole kuitenkaan porkkanapää tavallisesti, enkä omista pisamia, joten älkää käsittäkö väärin. :D
Nyt olen värjännyt ainakin 3 kertaa kyseisellä värillä ja kohta olis taas uus värjäys edessä, kun sen verran jo 2 kuukaudessa haalistunut ja juurikasvua pukannut. Väri ei tällä hetkellä niin miellytä mua, koska siinä on niin kova vivahde.... omaa vivahdettani ruskean alta... mutta näillä mennään vielä jokunen päivä ainakin. :) - tyttöleee!
tyttöleee! kirjoitti:
Kummaa, että teille on tullut mustat. Mulle on tullut ihan ruskeat, tummanruskeat ja ajan kanssa sitten aina haalistuvat. Käytän väriä 600 ja hiukseni ovat normaalisti ihan perus maantien"harmaat" kultaiset hiukset. Heti värjäyksen jälkeen hiukset ovat aina tosi tummat, mutta ruskeat eivät mustat. Ajan mittaan väri alkaa haalistumaan ja oma väri pukkaamaan läpi tai sanoisinko vivahde eli kulta, oranssi mikä lie... En ole kuitenkaan porkkanapää tavallisesti, enkä omista pisamia, joten älkää käsittäkö väärin. :D
Nyt olen värjännyt ainakin 3 kertaa kyseisellä värillä ja kohta olis taas uus värjäys edessä, kun sen verran jo 2 kuukaudessa haalistunut ja juurikasvua pukannut. Väri ei tällä hetkellä niin miellytä mua, koska siinä on niin kova vivahde.... omaa vivahdettani ruskean alta... mutta näillä mennään vielä jokunen päivä ainakin. :)lisättäköön vielä, että itselläni on aina ennen värjäystä tapana vielä kokeilla pienellä hiustupsulla, jonka siis leikkaan pitkistä hiuksistani eli kokeilen sillä väriä, että miltä se näyttää. Niin ei tartte jännittää niiin kovin ;)
- hhuoh
tyttöleee! kirjoitti:
lisättäköön vielä, että itselläni on aina ennen värjäystä tapana vielä kokeilla pienellä hiustupsulla, jonka siis leikkaan pitkistä hiuksistani eli kokeilen sillä väriä, että miltä se näyttää. Niin ei tartte jännittää niiin kovin ;)
kuinka nopeesti ätä haalistuu? kun ei mulla ny ihan mustat nää oo ennemminki tooosi tumman ruskeat mutta kaipaan iha sikana sitä mun entistä melkein blondia.nii aattelin vaan että jos käytän normaalishampoota joka päivä niin haalistuuko nopeammin?
- :(
Ihan samaaa kirjoitti:
mulla kävi kans noin, että tummanruskeasta tulikin musta ja lisäks alko viel tulla juurikasvua, vaikka pitäis lähtee pesussa.
- ölglöö
mä värjäsin sillä jut hiukseni ja ei ole mitään pahaa sanottavaa!
- Bambuvari jee
Mä värjään näillä lähes aina, mielestäni paras kaupasta saatava hiusväri. Ystäväni värjäsi myöskin tällä ja hän sai vuoden hiuskriisin.
Väri on 10 min väri, joka tummuu päässä nopeasti. Levityksen pitää olla tosi nopea (itse heitän sen päähän n. viidessä minassa) ja vaikutusaika MAX sen 10 min. Jos oma hiustyyppi "imee" väriä, tätä ei kannata käyttää. Tällaisiin vähän karheampiin ja paksuihin hiuksiin sopii tosi hyvin. Väri myöskin kevytvärinä haalistuu pesuissa, itselläni maksimissaan sen kuusi viikkoa kestää, että pitää värjätä uudestaan.
Tykkään tästä kuitenkin tosi paljon siksi, että se on tukalle niin hoitava, hiusvärin hajuun ei pyörry ja värit ovat luonnomukaisia ja jotenkin "istuvat" hiuksiin. Luonnollinen. Itse olen värjännyt tällä keskivaaleasta-ruskeaan mahonkiin. - pissix
Kauan nää värit on hiuksissa suunnillee kestäny? Siis jos ootte laittanu jo värjättyihin hiuksiin. Onko kulunu pois/vaalentunu vai jämähtäny kestovärin tavoin? yms? (:
- blontiini
meille neuvottiin koulussa, että kakkostason värit ( esim herbashine) on hyvä vaalennettuihin hiuksiin, koska se ei sitten millään lähde haalistumaan toisin kuin kestovärit. Ja pictihän se kokeilla itse... keskiruskealla loreal castingilla sain melkein mustat hiukset. toisen paketin jälkeen eivät olleet enään läikikkäät. mutta ei haalistunut ei... vei kaksi värinpoistoa, yhden kokopään värin ja yhdet raidat eli neljä käyntiä kampaajalla, että hiukseni olivat taas hunajan vaaleat. Ja mitä kuluttaja neuvontaan tulee, sieltä vaan naurettiin ja voivoteltiin, mutta ei autettu tai neuvottu mitenkään. kuulemma järjen pitäisi kertoa, että vaalennettu hius imee väriä, kuin sieni ja järki pitäisi pitää pelissä... empä kevyt väriä tuon rumblan jälkeen ole kokeillutkaan
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15311031
- 545278
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html452483- 312169
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131741Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421604Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311280Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351216Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s6956Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo98952