Millaisiin miehiin iskette silmänne ja millaiset teitä miellyttävät? Jos nyt saisitte listata muutamia ominaisuuksia miehessä, niin mitä ehdottomasti miehessä toivoisitte? Makuja varmasti monia, mutta tähän voi ihan vapaasti omat mieltymykset kertoa ja sitten nähdään millaiset miehet naisia vetävät puoleensa.
Millaisista miehistä naiset ovat kiinnostuneita?
47
4941
Vastaukset
- FrozenCorpse
Samanhenkinen, eli gootti /metallisti.
Siitä sitten valikoituu jyvät akanoista.- Yks nainen.
Suhteellisen raitis, terävä, sporttinen, itsenäiseen ajatteluun kykenevä, omillaan toimeentuleva ja niin edelleen. Jonkinlainen laillinen ammatti suotava, mitään urakeskeistä marisijaa en kuitenkaan jaksa katsella.
- Korjaus...
Yks nainen. kirjoitti:
Suhteellisen raitis, terävä, sporttinen, itsenäiseen ajatteluun kykenevä, omillaan toimeentuleva ja niin edelleen. Jonkinlainen laillinen ammatti suotava, mitään urakeskeistä marisijaa en kuitenkaan jaksa katsella.
Unohdit sen spontaanin.
Ja komean. - se ed.
Korjaus... kirjoitti:
Unohdit sen spontaanin.
Ja komean.No en välttämättä tykkää spontaaneista miehistä. Mieluusti joku fiksumpi ja vähän ujompi.
Komeita miehiä on Suomessa muutama kappale, joten ei niitä minulle riitä. Muut ovat korkeintaan sööttejä, parhaimmillaan. Tai sitten sporttisia ihan ok-näköisiä kavereita.
Mistään kyrmyniskoista ei pidä vaikka tuo Beef tulee taas jostain takavasemmalta sellaista väittämään, että kaikki naiset tykkäävät jostain jengirikollisen näköisestä väkivaltaisesta öriläästä.
Yäk. - Gomistus.
se ed. kirjoitti:
No en välttämättä tykkää spontaaneista miehistä. Mieluusti joku fiksumpi ja vähän ujompi.
Komeita miehiä on Suomessa muutama kappale, joten ei niitä minulle riitä. Muut ovat korkeintaan sööttejä, parhaimmillaan. Tai sitten sporttisia ihan ok-näköisiä kavereita.
Mistään kyrmyniskoista ei pidä vaikka tuo Beef tulee taas jostain takavasemmalta sellaista väittämään, että kaikki naiset tykkäävät jostain jengirikollisen näköisestä väkivaltaisesta öriläästä.
Yäk.Somaliasta ja lähi-idästä tulee kiihtyvällä vauhdilla tummia komistuksia. Mites ois?
- se ed.
Gomistus. kirjoitti:
Somaliasta ja lähi-idästä tulee kiihtyvällä vauhdilla tummia komistuksia. Mites ois?
Ulkomaalaiset eivät puhu oikeaa murretta koskaan. Pitää olla yhteinen historia ja saada jutella nuoruusmuistoja/lapsuusmuistoja ja ennen kaikkea haukkua kaikkia entisiä opettajia epäoikeudenmukaiseksi eli pitää tuntea suomalainen kultuuri.
Minulla ei muuten ole mitään ulkomaalaisia vastaan eli sama ongelma tulee esiin. se ed. kirjoitti:
No en välttämättä tykkää spontaaneista miehistä. Mieluusti joku fiksumpi ja vähän ujompi.
Yäk.Hugh Jackman miltään jengirikolliselta näytä. :) Saati David Beckham, liian hienohelma ollakseen mikään jengiläinen.
- hhwe
se ed. kirjoitti:
Yäk."Komeita miehiä on Suomessa muutama kappale"
Kun nainen kirjoittaa näin, kukaan ei reagoi siihen mitenkään ihan normaalia ajatellaan. Mutta entä jos mies kirjoittaisi:
- Kauniita naisia on Suomessa muutama kappale.
Eikö olis naiset heti riekkumas että "ootko homo kun et muka näe kauniita naisia missään itse olen nainen ja näen kauniita naisia joka päivä"
- Näin ,,-,,
Tuntuu kuin ois kuollut sukupuuttoon !! Fiksu, naisen huomioon- ottava. Välittää terveesti itsestään (pukeutuminen !) Arvostaa itseään. On mies. Ei poika.
- gwqtr
"Iskette silmänne."
"Vetävät puoleensa."
Mun mielestä hyvännäköiset, tietenkin. - -Neule-
Ne suunnilleen samanikäiset, jotka lähikuppilan karaokessa aiheuttavat enemmän ihastusta kuin myötähäpeää laulutaidoillaan (tai muuten esiintymisellään, jos laulutaito ei riitä), harrastajateattereissa olevat miehet, ne miehet jotka osaavat illanvietoissa kertoa hauskoja juttuja, ne jotka laitetaan juontamaan opiskelijapippaloiden kilpailuja ... Nuo nyt ovat sellaisia juttuja, jotka ainakin saavat kiinnostumaan, mutta ei ehkä mene tuohon: "mitä ehdottomasti miehessä toivoisitte?"
Ehdoton vaatimuson samankaltainen huumorintaju. Se kiinnittää aina huomiota, jos mies on porukassa se ainut, joka tajusi vitsiksi tarkoittamani heiton. Vitsien tunnistaminen ei ole mikään ensimmäisen illan ehdoton vaatimus vaan kehittyy yleensä tutustumisen myötä, jos huumorintajut ovat samankaltaiset.
Koska itse luen paljon kirjoja, niin tahtoisin, että myös mies lukee jonkin verran.
Alkoholin käytössä myös juoman maulla ja juomisseuralla tulisi olla merkitystä. Kotiviinikiljun tai pirtumehun juominen vaikuttaa ihan liian deekulta.
Tietynlainen avoimmuus uusille asioille tai seikkailunhalu on oltava. Esim. ettei vierasta matkustamista johonkin uuteen kohteeseen eikä tyrmää naamiaisiin lähtemistä tai jotain muuta pientä hulluttelua.
Nuo nyt oli vielä aika pintapuolisia juttuja, jotka voivat tulla aika piankin keskustelussa esille. Paremman tutustumisen myötä tulee sitten ilmi, että kuinka hyvin maailmankatsomukset ja tulevaisuuden suunnitelmat käyvät yhteen.- Huomioitaa
Naamiaisiin lähteminen?
Voi vitsi, kaikken turhaan sitä pitääkin olla valmis.
Toisaalta kuvasit tuossa todella sosiaalisesti aktiivisen hauskuttajan jota kaikki naiset kaipaavat.
"Se kiinnittää aina huomiota, jos mies on porukassa se ainut, joka tajusi vitsiksi tarkoittamani heiton. "
Ehkä juttusi ovat tylsiä tai huonoja ja se yksi nauraa säälistä tai halusta päästä sun pöksyihin?
Vitsailen tuosta mutta se voi olla hyvinkin myös mahdollista.
Itseäni miehenä kiinnostaa myös tuo samankaltainen huumorintaju. Moni nainen vain itse ei ole kovin vitsikäs yms. vaan odottaa että mies tekee kaiken automaattisesti eli toimii siinä juontajana kun nainen on yleisössä.
Eikä se huumorintaju riitä. Mies joutuu pian kaveriksi jos ei muuten sytytä. On tullut huomattua niin netissä kuin tuolla muuallakin. Sitten lähdetään sen jännittävän jätkän matkaan tai jopa tasaisemman kunhan on piereskelevä karju.
Liian älykäs keskustelu ja huumori kun tahtoo tehdä miehestä pellen, kivan kaverin ja pehmon. - Yks nainen.
Huomioitaa kirjoitti:
Naamiaisiin lähteminen?
Toisaalta kuvasit tuossa todella sosiaalisesti aktiivisen hauskuttajan jota kaikki naiset kaipaavat.
"Se kiinnittää aina huomiota, jos mies on porukassa se ainut, joka tajusi vitsiksi tarkoittamani heiton. "
Ehkä juttusi ovat tylsiä tai huonoja ja se yksi nauraa säälistä tai halusta päästä sun pöksyihin?
Itseäni miehenä kiinnostaa myös tuo samankaltainen huumorintaju. Moni nainen vain itse ei ole kovin vitsikäs yms. vaan odottaa että mies tekee kaiken automaattisesti eli toimii siinä juontajana kun nainen on yleisössä.
Eikä se huumorintaju riitä. Mies joutuu pian kaveriksi jos ei muuten sytytä. On tullut huomattua niin netissä kuin tuolla muuallakin. Sitten lähdetään sen jännittävän jätkän matkaan tai jopa tasaisemman kunhan on piereskelevä karju.
Liian älykäs keskustelu ja huumori kun tahtoo tehdä miehestä pellen, kivan kaverin ja pehmon.Älykkyys on sen verran harvinainen piirre, että minäkin voisin kiinnostua. Minusta suurin osa älykkäänä itseään mainostavista miehistä on kuitenkin tavallisia. Ihmistieteistä väitöskirjan tekijät eivät välttämättä ole kovin loogisia edes. Useimmat eivät valitettavasti muista väitöskirjansa nimeä tai tiedekuntaa..
Joku matemaatikko tai fyysikko voisi olla mun mielestäni jännä. Logiikka on kans kova sana. Jotkut nörtit ovat myös älykkäitä. - Huomioitaa
Yks nainen. kirjoitti:
Älykkyys on sen verran harvinainen piirre, että minäkin voisin kiinnostua. Minusta suurin osa älykkäänä itseään mainostavista miehistä on kuitenkin tavallisia. Ihmistieteistä väitöskirjan tekijät eivät välttämättä ole kovin loogisia edes. Useimmat eivät valitettavasti muista väitöskirjansa nimeä tai tiedekuntaa..
Joku matemaatikko tai fyysikko voisi olla mun mielestäni jännä. Logiikka on kans kova sana. Jotkut nörtit ovat myös älykkäitä.En ole matemaatikko, fyysikko tai mikään kirjanoppinut. Puhumattakaan että pyrkisin aina korostamaan sanaa looginen.
En ole edes nörtti.
Älykkäällä tarkoitan nokkelaa sanailua joka monilta naisilta näyttää menevän ohi. Voitaisiin puhua sivistyneestä sanailusta.
Joskus tuntuu että puujalkavitsit ja täysin typerät jutut menevät naisiin ihan täydestä, kun taas älykköhuumorin esittäminen tekee kuten sinäkin oletit miehestä heti jonkun akateemisen kynäniekan.
Suomessa juntti tai urbaanijuntti huumori näyttää menevän naisiin paremmin koska miehestä tulee silloin maskuliininen kuva. Jos vaikutat liian älykkäältä niin olet sitten vähintään nörtti.
Hankalaa kun ei sovi mihinkään kategorioihin mutta ei silti ole tavallinen tallukka. - Huomioitaa
Huomioitaa kirjoitti:
En ole matemaatikko, fyysikko tai mikään kirjanoppinut. Puhumattakaan että pyrkisin aina korostamaan sanaa looginen.
En ole edes nörtti.
Älykkäällä tarkoitan nokkelaa sanailua joka monilta naisilta näyttää menevän ohi. Voitaisiin puhua sivistyneestä sanailusta.
Joskus tuntuu että puujalkavitsit ja täysin typerät jutut menevät naisiin ihan täydestä, kun taas älykköhuumorin esittäminen tekee kuten sinäkin oletit miehestä heti jonkun akateemisen kynäniekan.
Suomessa juntti tai urbaanijuntti huumori näyttää menevän naisiin paremmin koska miehestä tulee silloin maskuliininen kuva. Jos vaikutat liian älykkäältä niin olet sitten vähintään nörtti.
Hankalaa kun ei sovi mihinkään kategorioihin mutta ei silti ole tavallinen tallukka.Oli tarkoitus lisätä että juntti, urbaanijuntti tai sitten sellainen "fiksun oloinen" poikamies huumori näyttää tepsivän naisiin. Tosin sellaisia arkipäiväisiä juttuja jaksaa kertoa kuka tahansa.
Vähänkään älykkäämpi huumori ja naiset kyllä pitävät huumoristasi mutta toteavat sitten kohta että toinen on liian älykkäältä vaikuttava eli varmaan joku nörtti tai naismainen nyhvö.
Huumorissa pitää olla sellainen miehinen karkeus ja kärkkäys niin sitten nainen pitää myös miestä muuten kiinnostavana. Tosin sellainen huumori on pitemmän päälle tylsää mutta mitäpä väliä sillä on kun nainen on jo koukussa. - Yks vaan.
Huomioitaa kirjoitti:
En ole matemaatikko, fyysikko tai mikään kirjanoppinut. Puhumattakaan että pyrkisin aina korostamaan sanaa looginen.
En ole edes nörtti.
Hankalaa kun ei sovi mihinkään kategorioihin mutta ei silti ole tavallinen tallukka.Veikkaan, että ne naiset eivät ymmärrä älykköhuumoria eivätkä sen vuoksi ole kiinnostuneita. Miesten epäloogisuus naisten suhteen on legendaarista. Seksihullu neitsyt on esimerkki sellaisesta eli loogisesti ristiriitaisesta ominaisuudesta, jota vaaditaan naiselta. Moni muitakin esimerkkejä voisin luetella vaikka miten paljon. Tuollaisia epäloogisuuksia en jaksa kuunnella.
Taas tuo sana maskuliinisuus. Ihmisen sukupuoli voi olla 1. nainen 2. mies 3. ei voida määritellä 4. tuntematon. Kaikki miehet ovat maskuliinisia. Se on sisällötön adjektiivi.
Tällä palstalla maskuliinen ja miehekäs ovat usein synonyymeinä sanoille: väkivaltainen, juoppo, rikollinen, nisti, rattijuoppo, pettäjä, nilviäinen, isokokoinen, roteva, lihaksikas, vahva ja kaikkea muuta kamalaa mistä kukaan nainen ei ole kiinnostunut. Kyse on palstamiesten fantasiasta, ainoastaan. - Huomioitaa
Yks vaan. kirjoitti:
Veikkaan, että ne naiset eivät ymmärrä älykköhuumoria eivätkä sen vuoksi ole kiinnostuneita. Miesten epäloogisuus naisten suhteen on legendaarista. Seksihullu neitsyt on esimerkki sellaisesta eli loogisesti ristiriitaisesta ominaisuudesta, jota vaaditaan naiselta. Moni muitakin esimerkkejä voisin luetella vaikka miten paljon. Tuollaisia epäloogisuuksia en jaksa kuunnella.
Taas tuo sana maskuliinisuus. Ihmisen sukupuoli voi olla 1. nainen 2. mies 3. ei voida määritellä 4. tuntematon. Kaikki miehet ovat maskuliinisia. Se on sisällötön adjektiivi.
Tällä palstalla maskuliinen ja miehekäs ovat usein synonyymeinä sanoille: väkivaltainen, juoppo, rikollinen, nisti, rattijuoppo, pettäjä, nilviäinen, isokokoinen, roteva, lihaksikas, vahva ja kaikkea muuta kamalaa mistä kukaan nainen ei ole kiinnostunut. Kyse on palstamiesten fantasiasta, ainoastaan.Niin minäkin ajattelen etteivät he sitä huumoria ja sen vuoksi sellaisen naisen löytäminen onkin vaikeaa.
"Miesten epäloogisuus naisten suhteen on legendaarista. Seksihullu neitsyt on esimerkki sellaisesta eli loogisesti ristiriitaisesta ominaisuudesta, jota vaaditaan naiselta."
Vähän sama kuin luotettava naistenmies ja renttu naisilla?
"Taas tuo sana maskuliinisuus. Ihmisen sukupuoli voi olla 1. nainen 2. mies 3. ei voida määritellä 4. tuntematon. Kaikki miehet ovat maskuliinisia. Se on sisällötön adjektiivi."
Noin minäkin ajattelen mutta moni nainen ei...he yrittävät olla erityisen naisellisia sekä etsivät "miehistä" miestä. Tällöin vaikka olisit mies ja jollakin tapaa miehinenkin niin yksi haiskahdus ettet ole sellainen kuten he "miehisen" määrittelevät ja olet samanlainen kuin naiset: kaveri.
"Tällä palstalla maskuliinen ja miehekäs ovat usein synonyymeinä sanoille: väkivaltainen, juoppo, rikollinen, nisti, rattijuoppo, pettäjä, nilviäinen, isokokoinen, roteva, lihaksikas, vahva ja kaikkea muuta kamalaa mistä kukaan nainen ei ole kiinnostunut. Kyse on palstamiesten fantasiasta, ainoastaan."
Kyllä ne taitavat olla myös kuule palstanaisten fantasioita (samoin kuin nettideitissä) synonyymejä komealle, raamikkaalle, pitkälle, järkevälle, käsistään kätevälle, sänkytaitoiselle, itsevarmalle jne.
Moni nainen ON kiinnostunut tuollaisesta tai sitten elämme kahdessa eri universumissa. - -Neule-
Huomioitaa kirjoitti:
Naamiaisiin lähteminen?
Liian älykäs keskustelu ja huumori kun tahtoo tehdä miehestä pellen, kivan kaverin ja pehmon."Naamiaisiin lähteminen?
Voi vitsi, kaikken turhaan sitä pitääkin olla valmis."
Ei tarvitse olla. Tuskin olisit muutenkaan kiinnostunut kaltaisestani naisesta tai minä sinun kaltaisestasi miehestä. Minulle oikeanlainen mies ei pitäisi naamiaisiin lähtemistä minään uhrauksena, vaan se olisi hänestä hauskaa ainakin loppujen lopuksi. - se yks.
Huomioitaa kirjoitti:
Niin minäkin ajattelen etteivät he sitä huumoria ja sen vuoksi sellaisen naisen löytäminen onkin vaikeaa.
"Miesten epäloogisuus naisten suhteen on legendaarista. Seksihullu neitsyt on esimerkki sellaisesta eli loogisesti ristiriitaisesta ominaisuudesta, jota vaaditaan naiselta."
Vähän sama kuin luotettava naistenmies ja renttu naisilla?
"Taas tuo sana maskuliinisuus. Ihmisen sukupuoli voi olla 1. nainen 2. mies 3. ei voida määritellä 4. tuntematon. Kaikki miehet ovat maskuliinisia. Se on sisällötön adjektiivi."
Noin minäkin ajattelen mutta moni nainen ei...he yrittävät olla erityisen naisellisia sekä etsivät "miehistä" miestä. Tällöin vaikka olisit mies ja jollakin tapaa miehinenkin niin yksi haiskahdus ettet ole sellainen kuten he "miehisen" määrittelevät ja olet samanlainen kuin naiset: kaveri.
"Tällä palstalla maskuliinen ja miehekäs ovat usein synonyymeinä sanoille: väkivaltainen, juoppo, rikollinen, nisti, rattijuoppo, pettäjä, nilviäinen, isokokoinen, roteva, lihaksikas, vahva ja kaikkea muuta kamalaa mistä kukaan nainen ei ole kiinnostunut. Kyse on palstamiesten fantasiasta, ainoastaan."
Kyllä ne taitavat olla myös kuule palstanaisten fantasioita (samoin kuin nettideitissä) synonyymejä komealle, raamikkaalle, pitkälle, järkevälle, käsistään kätevälle, sänkytaitoiselle, itsevarmalle jne.
Moni nainen ON kiinnostunut tuollaisesta tai sitten elämme kahdessa eri universumissa.Älykköhuumoria ymmärtävät vain älyköt. Minä en oikein taida kuulua siihen kategoriaan.
Minusta valtaosa nettideiteissä esitetyistä kriteereistä on epäloogisia. Urheilullinen ja kotona viihtyvä (hyvä vartalo vaatii paljon treeniä, eli pois kotoa). Työssä menestyminen vaatii paljon kotoa pois oloa eli silloin ei voi olla kotona viihtyvä.
Nainen ei voi pysyä trimmissä kunnossa viinaa juomalla ja rasvaa syömällä, silti pitäisi olla "rento".
Lihoa ei kuitenkaan saa.
Joku matemaatikko tai nörtti sopii taas minulle, koska he eivät ole niin kovin nirppanokkia naisten suhteen. Lisäksi heillä on aika veikeitä juttuja.
Sänkytaitoinen on hauska ilmaisu. Minä olen hyvä nukkumaan, mutta se tuskin ketään kiinnostaa.
Ei Suomessa ole kovin montaa komeaa miestä, heistäkin valtaosa on lyhyitä ja laihoja. Kamera lihottaa. - Huomioitaa
-Neule- kirjoitti:
"Naamiaisiin lähteminen?
Voi vitsi, kaikken turhaan sitä pitääkin olla valmis."
Ei tarvitse olla. Tuskin olisit muutenkaan kiinnostunut kaltaisestani naisesta tai minä sinun kaltaisestasi miehestä. Minulle oikeanlainen mies ei pitäisi naamiaisiin lähtemistä minään uhrauksena, vaan se olisi hänestä hauskaa ainakin loppujen lopuksi.Riippuu naamiaisista.
Naamiasia kun on kahdenlaisia joista minä tiedän (koskee lähes muitakin juhlia muuten).
Turhan tärkeät ja turhat.
Turhan tärkeät ovat niitä naamiasia ja juhlia joissa ihmiset kuvittelevat olevansa "piireissä" kun menevät niihin. Siis sellasiai pintakoreata esittäytymistä ja hienostelua.
Turhat taas ovat tuttujen järjestämiä hassun hauskoja illan viettoja joihin naamiaiset voivat kuulua osana. On niin amatöörimäistä touhua että ei paremmasta väliä.
Naamiaiset joihin minä voisin lähteä olisi suht sopivankokoiselle porukalle järjestetty jossa ihmiset panostavat asioihin ja ihmiset ovat yhdessä muunkin kuin pintakoreuden/hienostelun tai "keksitään jotain kivaa ja teiniä" tyylistä. Siellä voisi olla oikeasti hauskaakin.
Valitettavasti kun nuo asiat kerroin niin en ole enää hassunhauska sirkustirethööri suurimman osan naisen mielestä vaan vakava kotona nyhjöttävä anti-sosiaalinen hyypiö.
Monesti kun pitäisi kiinnostua ties mistä kissanristiäisistä ja pitää hauskaa vaikka porukka on yhtä pystyynkuollutta kuin boolimaljaan hukkunut naapurin kultakala.
En siis sulje mahdollisuutta mutta epäilen että se olisi hauskaa loppujen lopuksi.
Olet siis oikeassa, olemme erilaisia ihmisiä. - Huomioitaa
se yks. kirjoitti:
Älykköhuumoria ymmärtävät vain älyköt. Minä en oikein taida kuulua siihen kategoriaan.
Minusta valtaosa nettideiteissä esitetyistä kriteereistä on epäloogisia. Urheilullinen ja kotona viihtyvä (hyvä vartalo vaatii paljon treeniä, eli pois kotoa). Työssä menestyminen vaatii paljon kotoa pois oloa eli silloin ei voi olla kotona viihtyvä.
Nainen ei voi pysyä trimmissä kunnossa viinaa juomalla ja rasvaa syömällä, silti pitäisi olla "rento".
Lihoa ei kuitenkaan saa.
Joku matemaatikko tai nörtti sopii taas minulle, koska he eivät ole niin kovin nirppanokkia naisten suhteen. Lisäksi heillä on aika veikeitä juttuja.
Sänkytaitoinen on hauska ilmaisu. Minä olen hyvä nukkumaan, mutta se tuskin ketään kiinnostaa.
Ei Suomessa ole kovin montaa komeaa miestä, heistäkin valtaosa on lyhyitä ja laihoja. Kamera lihottaa."Älykköhuumoria ymmärtävät vain älyköt. Minä en oikein taida kuulua siihen kategoriaan."
Osittain tuo voi olla totta mutta yritin kuvailla huumoria jota tarkoitan.
Itse olen miettinyt että ehkä lopulta se huumori ei ole tärkeää vaan kuka sen vitsin kertoo?
Jos mies ei sytytä muuten niin on aivan sama millainen huumorintaju häneltä lopulta on. Sen takia varmaan minäkin vaikka osa tapaamistani naisista varmasti on ymmärtänyt heittoni niin suurin osa toteaa että olen liian jotakin heille.
"Minusta valtaosa nettideiteissä esitetyistä kriteereistä on epäloogisia. Urheilullinen ja kotona viihtyvä (hyvä vartalo vaatii paljon treeniä, eli pois kotoa). Työssä menestyminen vaatii paljon kotoa pois oloa eli silloin ei voi olla kotona viihtyvä.
Lihoa ei kuitenkaan saa."
Olet aivan oikeassa. Vaatimukset netissä noin yleisesti ovat hyvin ristiriitaisia molemmilla sukupuolilla.
"Joku matemaatikko tai nörtti sopii taas minulle, koska he eivät ole niin kovin nirppanokkia naisten suhteen. Lisäksi heillä on aika veikeitä juttuja."
Se voi olla. Ei monet varsinkaan vaatimattomammat miehet ole niin nuukia ulkonäön suhteen. Monilla on myös todellakin aika veikeitä tai ainakin mielenkiintoisia juttuja. Sen takia pidän joitakin sellaisia kavereina koska sitä kautta löytää erilaisia näkökulmia.
"Sänkytaitoinen on hauska ilmaisu. Minä olen hyvä nukkumaan, mutta se tuskin ketään kiinnostaa."
Vähän kuin "pottataitoinen" tai "sisäsiisti". :D
"Ei Suomessa ole kovin montaa komeaa miestä, heistäkin valtaosa on lyhyitä ja laihoja. Kamera lihottaa."
En ole lyhyt tai laiha mutta ehkä koska kamera lihottaa naiset eivät löydä kehuttavaa ulkonäöstä. - se ed.
Huomioitaa kirjoitti:
"Älykköhuumoria ymmärtävät vain älyköt. Minä en oikein taida kuulua siihen kategoriaan."
Osittain tuo voi olla totta mutta yritin kuvailla huumoria jota tarkoitan.
Itse olen miettinyt että ehkä lopulta se huumori ei ole tärkeää vaan kuka sen vitsin kertoo?
Jos mies ei sytytä muuten niin on aivan sama millainen huumorintaju häneltä lopulta on. Sen takia varmaan minäkin vaikka osa tapaamistani naisista varmasti on ymmärtänyt heittoni niin suurin osa toteaa että olen liian jotakin heille.
"Minusta valtaosa nettideiteissä esitetyistä kriteereistä on epäloogisia. Urheilullinen ja kotona viihtyvä (hyvä vartalo vaatii paljon treeniä, eli pois kotoa). Työssä menestyminen vaatii paljon kotoa pois oloa eli silloin ei voi olla kotona viihtyvä.
Lihoa ei kuitenkaan saa."
Olet aivan oikeassa. Vaatimukset netissä noin yleisesti ovat hyvin ristiriitaisia molemmilla sukupuolilla.
"Joku matemaatikko tai nörtti sopii taas minulle, koska he eivät ole niin kovin nirppanokkia naisten suhteen. Lisäksi heillä on aika veikeitä juttuja."
Se voi olla. Ei monet varsinkaan vaatimattomammat miehet ole niin nuukia ulkonäön suhteen. Monilla on myös todellakin aika veikeitä tai ainakin mielenkiintoisia juttuja. Sen takia pidän joitakin sellaisia kavereina koska sitä kautta löytää erilaisia näkökulmia.
"Sänkytaitoinen on hauska ilmaisu. Minä olen hyvä nukkumaan, mutta se tuskin ketään kiinnostaa."
Vähän kuin "pottataitoinen" tai "sisäsiisti". :D
"Ei Suomessa ole kovin montaa komeaa miestä, heistäkin valtaosa on lyhyitä ja laihoja. Kamera lihottaa."
En ole lyhyt tai laiha mutta ehkä koska kamera lihottaa naiset eivät löydä kehuttavaa ulkonäöstä.Kyllä minä väitän, että kaikki miehet ovat ulkonäkökeskeisiä, mutta riippuu tietysti naisen "käyttötarkoituksesta" miten miehet eri ominaisuuksia painottavat.
Olen minä sivusta huomannut että komeat nuoret opiskelijamiehet pokaavat ravintolasta yhden yön saaliiksi äitinsä ikäisiä matameja, joiden kanssa eivät taatusti esiintyisi päivänvalossa. Varatuille miehille kelpaa lähes minkälainen nainen tahansa, kunhan ei ole näkyvästi psykiatrista hoitoa vailla ja on fyysisesti ehjä. Ehdottelevat muun muassa ruokakaupassa naisille.
Eli ei se, että nainen "vaikuttaisi kelpaavan" miehelle kerro vielä sinänsä mitään. Tässä on miesten ja naisten välillä merkittävä ero, eli naiset ovat enemmän tosisaan ja valikoivampia kuin miehet.
Että en minä nyt kenellekään matemaatikolle kuvittele kelpaavani, kunhan mainitsin asiasta. Veikeitä he ovat.
Tuossa huumoriasiassa olet täysin oikeassa, vitsin kertoja on oleellisempi kuin vitsin sisältö.
Sama se on toisnpäin. Työpaikan kahvipöydässä miehet keskittyvät kauniin nuoren naisen juttuihin ja jättävät vanhemmat naiset huomiotta. - Huomioitaa
se ed. kirjoitti:
Kyllä minä väitän, että kaikki miehet ovat ulkonäkökeskeisiä, mutta riippuu tietysti naisen "käyttötarkoituksesta" miten miehet eri ominaisuuksia painottavat.
Olen minä sivusta huomannut että komeat nuoret opiskelijamiehet pokaavat ravintolasta yhden yön saaliiksi äitinsä ikäisiä matameja, joiden kanssa eivät taatusti esiintyisi päivänvalossa. Varatuille miehille kelpaa lähes minkälainen nainen tahansa, kunhan ei ole näkyvästi psykiatrista hoitoa vailla ja on fyysisesti ehjä. Ehdottelevat muun muassa ruokakaupassa naisille.
Eli ei se, että nainen "vaikuttaisi kelpaavan" miehelle kerro vielä sinänsä mitään. Tässä on miesten ja naisten välillä merkittävä ero, eli naiset ovat enemmän tosisaan ja valikoivampia kuin miehet.
Että en minä nyt kenellekään matemaatikolle kuvittele kelpaavani, kunhan mainitsin asiasta. Veikeitä he ovat.
Tuossa huumoriasiassa olet täysin oikeassa, vitsin kertoja on oleellisempi kuin vitsin sisältö.
Sama se on toisnpäin. Työpaikan kahvipöydässä miehet keskittyvät kauniin nuoren naisen juttuihin ja jättävät vanhemmat naiset huomiotta."Kyllä minä väitän, että kaikki miehet ovat ulkonäkökeskeisiä, mutta riippuu tietysti naisen "käyttötarkoituksesta" miten miehet eri ominaisuuksia painottavat."
Niin ovat naisetkin.
Tosin kun miehet puhuvat ulkonäöstä, naiset puhuvat "olemuksesta". Usein se tarkoittaa sitä että miehen pitää käyttäytyä tietyllä tavalla sen lisäksi että näyttää maskuliiniselta. Viittaan tuohon mitä aiemmin puhuttiin. Olisi hyvä jos sitä miehekkyyttä löytyy ulkonäöstä tai sitten muuten.
"Olen minä sivusta huomannut että komeat nuoret opiskelijamiehet pokaavat ravintolasta yhden yön saaliiksi äitinsä ikäisiä matameja, joiden kanssa eivät taatusti esiintyisi päivänvalossa. Varatuille miehille kelpaa lähes minkälainen nainen tahansa, kunhan ei ole näkyvästi psykiatrista hoitoa vailla ja on fyysisesti ehjä. Ehdottelevat muun muassa ruokakaupassa naisille."
Se on seksiä varten. Miehet ovat silloin kaikkiruokaisia lähes.
"Eli ei se, että nainen "vaikuttaisi kelpaavan" miehelle kerro vielä sinänsä mitään. Tässä on miesten ja naisten välillä merkittävä ero, eli naiset ovat enemmän tosisaan ja valikoivampia kuin miehet."
Naiset voivat olla valikoivampia koska miehet ovat niitä jotka ovat aktiivisempia. Naiset voivat olla enemmän tosissaan todellakin kun jotakin hakevat ja ne kriteerit muuttuvat osittain täydellisen naurettaviksi. Yksihän sanoi tässä ketjussa että ihannemiehen pitäisi soittaa jotain instrumenttia. Onko hassumpaa kuultu? Naiselle se on ihan järkevä kriteeri jopa mutta jos mies haluaa että naisen peffa on vaikka tietynlainen niin se on "pinnallista". Toisin sanottuna miehen kriteereissä heti vedotaan kuinka naurettavan pinnallisia ne ovat mutta naiset muka hakevat jotain muuta. Mutta että musikaalisuus vaikkei itse ole musikaalinen?
"Että en minä nyt kenellekään matemaatikolle kuvittele kelpaavani, kunhan mainitsin asiasta. Veikeitä he ovat. "
Mikset kelpaisi?
"Tuossa huumoriasiassa olet täysin oikeassa, vitsin kertoja on oleellisempi kuin vitsin sisältö.
Sama se on toisnpäin. Työpaikan kahvipöydässä miehet keskittyvät kauniin nuoren naisen juttuihin ja jättävät vanhemmat naiset huomiotta. "
Olen tuossa sitten poikkeus. En usko että kaunis nuori nainen ymmärtää monista asioista yhtään mitään ja hänellä varmaan riittää kysyntää joten usein olen kuunnellut aiemmin niitä vanhempien naisten juttuja.
Toisaalta ehkä se kertoo itseluottamuksen puutteesta joka on sitä epämiehekkyyttä jos ei usko että se kaunis nuori nainen voisi olla kiinnostunut sekä en edes katso hänen ulkomuotoaan tarpeeksi ihaillen joten olen vähintään homo. Minulle kun se on pelkkä kahvipöytäkeskustelu ja sillä vanhemmalla naisella todennäköisesti on enemmän sivistystä sekä kokemusta joka tekee keskustelusta mielenkiintoisen.
Sinä taidat olla hieman vanhempi nainen koska nuori nainen ei varmaankaan puhuisi noin? - se ed.
Huomioitaa kirjoitti:
"Kyllä minä väitän, että kaikki miehet ovat ulkonäkökeskeisiä, mutta riippuu tietysti naisen "käyttötarkoituksesta" miten miehet eri ominaisuuksia painottavat."
Niin ovat naisetkin.
Tosin kun miehet puhuvat ulkonäöstä, naiset puhuvat "olemuksesta". Usein se tarkoittaa sitä että miehen pitää käyttäytyä tietyllä tavalla sen lisäksi että näyttää maskuliiniselta. Viittaan tuohon mitä aiemmin puhuttiin. Olisi hyvä jos sitä miehekkyyttä löytyy ulkonäöstä tai sitten muuten.
"Olen minä sivusta huomannut että komeat nuoret opiskelijamiehet pokaavat ravintolasta yhden yön saaliiksi äitinsä ikäisiä matameja, joiden kanssa eivät taatusti esiintyisi päivänvalossa. Varatuille miehille kelpaa lähes minkälainen nainen tahansa, kunhan ei ole näkyvästi psykiatrista hoitoa vailla ja on fyysisesti ehjä. Ehdottelevat muun muassa ruokakaupassa naisille."
Se on seksiä varten. Miehet ovat silloin kaikkiruokaisia lähes.
"Eli ei se, että nainen "vaikuttaisi kelpaavan" miehelle kerro vielä sinänsä mitään. Tässä on miesten ja naisten välillä merkittävä ero, eli naiset ovat enemmän tosisaan ja valikoivampia kuin miehet."
Naiset voivat olla valikoivampia koska miehet ovat niitä jotka ovat aktiivisempia. Naiset voivat olla enemmän tosissaan todellakin kun jotakin hakevat ja ne kriteerit muuttuvat osittain täydellisen naurettaviksi. Yksihän sanoi tässä ketjussa että ihannemiehen pitäisi soittaa jotain instrumenttia. Onko hassumpaa kuultu? Naiselle se on ihan järkevä kriteeri jopa mutta jos mies haluaa että naisen peffa on vaikka tietynlainen niin se on "pinnallista". Toisin sanottuna miehen kriteereissä heti vedotaan kuinka naurettavan pinnallisia ne ovat mutta naiset muka hakevat jotain muuta. Mutta että musikaalisuus vaikkei itse ole musikaalinen?
"Että en minä nyt kenellekään matemaatikolle kuvittele kelpaavani, kunhan mainitsin asiasta. Veikeitä he ovat. "
Mikset kelpaisi?
"Tuossa huumoriasiassa olet täysin oikeassa, vitsin kertoja on oleellisempi kuin vitsin sisältö.
Sama se on toisnpäin. Työpaikan kahvipöydässä miehet keskittyvät kauniin nuoren naisen juttuihin ja jättävät vanhemmat naiset huomiotta. "
Olen tuossa sitten poikkeus. En usko että kaunis nuori nainen ymmärtää monista asioista yhtään mitään ja hänellä varmaan riittää kysyntää joten usein olen kuunnellut aiemmin niitä vanhempien naisten juttuja.
Toisaalta ehkä se kertoo itseluottamuksen puutteesta joka on sitä epämiehekkyyttä jos ei usko että se kaunis nuori nainen voisi olla kiinnostunut sekä en edes katso hänen ulkomuotoaan tarpeeksi ihaillen joten olen vähintään homo. Minulle kun se on pelkkä kahvipöytäkeskustelu ja sillä vanhemmalla naisella todennäköisesti on enemmän sivistystä sekä kokemusta joka tekee keskustelusta mielenkiintoisen.
Sinä taidat olla hieman vanhempi nainen koska nuori nainen ei varmaankaan puhuisi noin?Mielenkiintoista, että olen sitten vanhempi nainen jollen sano että miehen tulee olla komea, miehekäs yms.
Yleensä minua luullaan joko vanhaksi, rumaksi tai muuten vaan oudoksi tapaukseksi joten lopetan sitten keskustelun tältä erää.
Esimerkkini nuorista naisista ja heidän kiinnostavuudestaan oli ihan vaan vastavetona sille, että ulkonäkö vaikuttaa siihen onko vastapuoli kiinnostunut vaiko ei. Kuten myös miesten huumoriin. Työpaikalla myös asema organisaatiossa vaikuttaa siihen.
Omaa ulkonäköäni en ole ajatellut tässä yhteydessä kommentoida. Minä en ole valittanut etteikö kukaan minua kuuntelisi kahvipöydässä, tulkoon nyt tässä selväksi.
Eli minkäänlainen älyllinen keskustelu ei ole netissä mahdollista ilman rumaksi ja vanhaksi leimaamisen pelkoa.
Jatkossa sitten esitän ne samat kriteerit kaikkiin vastauksiin kuin mitä voitte jo netti-ilmoituksista lukea.
Antaa olla koko keskustelut sitten tälläkin palstalla. - Huomioitaa
se ed. kirjoitti:
Mielenkiintoista, että olen sitten vanhempi nainen jollen sano että miehen tulee olla komea, miehekäs yms.
Yleensä minua luullaan joko vanhaksi, rumaksi tai muuten vaan oudoksi tapaukseksi joten lopetan sitten keskustelun tältä erää.
Esimerkkini nuorista naisista ja heidän kiinnostavuudestaan oli ihan vaan vastavetona sille, että ulkonäkö vaikuttaa siihen onko vastapuoli kiinnostunut vaiko ei. Kuten myös miesten huumoriin. Työpaikalla myös asema organisaatiossa vaikuttaa siihen.
Omaa ulkonäköäni en ole ajatellut tässä yhteydessä kommentoida. Minä en ole valittanut etteikö kukaan minua kuuntelisi kahvipöydässä, tulkoon nyt tässä selväksi.
Eli minkäänlainen älyllinen keskustelu ei ole netissä mahdollista ilman rumaksi ja vanhaksi leimaamisen pelkoa.
Jatkossa sitten esitän ne samat kriteerit kaikkiin vastauksiin kuin mitä voitte jo netti-ilmoituksista lukea.
Antaa olla koko keskustelut sitten tälläkin palstalla."Mielenkiintoista, että olen sitten vanhempi nainen jollen sano että miehen tulee olla komea, miehekäs yms."
Niin. Kuulostat varsin kypsältä nimittäin.
Vaikea löytää 20-30 ikäluokasta tuollaisia naisia nimittäin.
"Yleensä minua luullaan joko vanhaksi, rumaksi tai muuten vaan oudoksi tapaukseksi joten lopetan sitten keskustelun tältä erää."
En kyllä ihan sitä luullut mutta annetaan sitten olla jos siinä käy noin herkästi.
"Esimerkkini nuorista naisista ja heidän kiinnostavuudestaan oli ihan vaan vastavetona sille, että ulkonäkö vaikuttaa siihen onko vastapuoli kiinnostunut vaiko ei. Kuten myös miesten huumoriin. Työpaikalla myös asema organisaatiossa vaikuttaa siihen.
Omaa ulkonäköäni en ole ajatellut tässä yhteydessä kommentoida. Minä en ole valittanut etteikö kukaan minua kuuntelisi kahvipöydässä, tulkoon nyt tässä selväksi."
En millään tasolla kommentoinut sinun ulkonäköäsi kylläkään myöskään.
"Eli minkäänlainen älyllinen keskustelu ei ole netissä mahdollista ilman rumaksi ja vanhaksi leimaamisen pelkoa.
Antaa olla koko keskustelut sitten tälläkin palstalla."
Hellitä vähän.
Rumasta en ole puhunut mitään. En edes oikein ymmärrä tuon sanan sisältöä.
Epäilin että olet jo vanhempi ehkä päälle 30-vuotias tai lähempänä 40-vuotias en tuon kahvipöytä-jutun takia tai että se vertautuisi sinuun vaan ei niin hirvittävästi tapaa nuoria naisia jotka ajattelevat kuin sinä.
Jos olet todellakin nuorempi kuin ehdotin ja ajattelet noin niin sehän on hienoa. Suotta nyt palstalla kirjoittamisen lopetat väärinymmärryksen takia.
Vanhempi ei ollut tässä tapauksessa huonompi vaan parempi eli synonyymi sanalle kypsä. ;) - Huomioitaa
Huomioitaa kirjoitti:
"Mielenkiintoista, että olen sitten vanhempi nainen jollen sano että miehen tulee olla komea, miehekäs yms."
Niin. Kuulostat varsin kypsältä nimittäin.
Vaikea löytää 20-30 ikäluokasta tuollaisia naisia nimittäin.
"Yleensä minua luullaan joko vanhaksi, rumaksi tai muuten vaan oudoksi tapaukseksi joten lopetan sitten keskustelun tältä erää."
En kyllä ihan sitä luullut mutta annetaan sitten olla jos siinä käy noin herkästi.
"Esimerkkini nuorista naisista ja heidän kiinnostavuudestaan oli ihan vaan vastavetona sille, että ulkonäkö vaikuttaa siihen onko vastapuoli kiinnostunut vaiko ei. Kuten myös miesten huumoriin. Työpaikalla myös asema organisaatiossa vaikuttaa siihen.
Omaa ulkonäköäni en ole ajatellut tässä yhteydessä kommentoida. Minä en ole valittanut etteikö kukaan minua kuuntelisi kahvipöydässä, tulkoon nyt tässä selväksi."
En millään tasolla kommentoinut sinun ulkonäköäsi kylläkään myöskään.
"Eli minkäänlainen älyllinen keskustelu ei ole netissä mahdollista ilman rumaksi ja vanhaksi leimaamisen pelkoa.
Antaa olla koko keskustelut sitten tälläkin palstalla."
Hellitä vähän.
Rumasta en ole puhunut mitään. En edes oikein ymmärrä tuon sanan sisältöä.
Epäilin että olet jo vanhempi ehkä päälle 30-vuotias tai lähempänä 40-vuotias en tuon kahvipöytä-jutun takia tai että se vertautuisi sinuun vaan ei niin hirvittävästi tapaa nuoria naisia jotka ajattelevat kuin sinä.
Jos olet todellakin nuorempi kuin ehdotin ja ajattelet noin niin sehän on hienoa. Suotta nyt palstalla kirjoittamisen lopetat väärinymmärryksen takia.
Vanhempi ei ollut tässä tapauksessa huonompi vaan parempi eli synonyymi sanalle kypsä. ;)Lisään vielä että olen siinä 30-vuotias mies ja olisin tämän keskustelun perusteella voinut ottaa maili-osoitteesi talteen jos olisit ollut kiinnostunut. ;)
Tosin sitä varten en tätä keskustelua käynyt alunperin.
- Peruspositiivinen asenne. Muodikkaasti kyyniset ja sarkastiset ihmiset on rasittavaa seuraa. Sarkasmi voi olla hyvä mauste mutta jos suusta ei tule muuta kuin marinaa ja ivaa, ei jaksa ei. Se ei ole "coolia" vaikka nää ihmiset itse usein luulee niin.
- Seksikäs ulkonäkö. Mun mielestä seksikäs. Siihen ei ole yhtä ainoaa muottia, vaan seksikkyyttä on monenlaista. :)
- Tyylitaju
- Hyvä musiikkimaku
- Se että mies aidosti pitää minusta.
- Rauhallisuus, lempeys, kärsivällisyys
- Intohimo. Tää ei tarkoita (vain) eroottista intohimoa, vaan kykyä innostua ja paneutua johonkin itselle tärkeään asiaan. Ja tää ei nyt taas todellakaan tarkoita intohimoa kaivaa kiven kolosta todisteita omasta erinomaisuudesta ja muiden huonommuudesta tms.
- Kunnioitus muita ihmisiä kohtaan- 40vnainen
Tiedetään että rentut, motoristit, muusikot ja kaikki oman tiensä kulkijat vetävät naisia puoleensa. Sellaiset jotka viestittävät persoonallaan olevansa naisista riippumattomia omien ratkaisujen tekijöitä.
Nämä miehet jotka viestittävät naiselle olevansa myös hyviä rakastajia.
Totuus voi kuitenkin olla toisenlainen ja yleensä naiselle loppujen lopuksi epämielunen. Naisen sydänhän siinä särkyy.
Eli kaikki riippuu siitä mitä nainen etsii. Sänkykumppania vai elämänkumppania?
Elämänkumppania etsittäessä katsotaan sitten muuta eli ainakin korkea status vetää puoleensa ja hyvä yhteiskunnallinen asema? Raha tuo turvallisuutta ehkä?
Minä itse olen kuitenkin jostakin syystä ajautunut kahteen pitkään suhteeseeni köyhän miehen kanssa.
Molempia yhdistää kyllä hyvä ulkonäkö eli kait tämä puoli on vetänyt sitten puoleensa?
Toisaalta minulla on ollut lyhyitä suhteita vieläkin paremman näköisten karpaasien kanssa ja jutut on jääneet lyhyeksi miesten nössömäisyyden takia. Liian kiltti ja liian nöyrä ei pitemmän päälle jaksa innostaa
oli kuinka hyvän-näköinen tahansa. Sellaisilta ei siedä mitään vääriä tapoja.
Ihastuin ensin nykyisen mieheni ulkonäköön joka vastasi ihannemieheni ulkonäköä mutta hänen luonteeseensa rakastuin. Hänen kanssaan saan olla oma epätäydellinen itseni ja tiesin sen melko pian.
Hän ei listannut meriittejään niinkuin yleensä miehet iskiessään tekevät.
Ei hän tarjonnut drinkkejä eikä nöyristellyt edessäni.
Se rehellisyys, avoimuus, herkkyys ja fyysinenkin vahvuus teki minuun suuren vaikutuksen.
Minä en enään kyllä silloin etsinyt isää lapsilleni vaan miestä ja elämänkumppania itselleni.
Häneltä sallin jo kaikenlaisia epätäydellisyyksiä itsekkin.
Ihan sama vaikka verkkarit roikkuu perseestä kun miehekkyys huokuu muuten olemuksesta eikä hän itse kyseenalaista sitä.
Minua naurattaa se huolettomuus mutta se on myös seksistä. Tosimies näyttää hyvältä yrittämättä näyttää hyvältä. - Vastaan Näin..
Miehen pitäisi omata samantyyppisen huumorintajun mitä itse omaan, ja iloinen saisi olla. Omillaan toimeentuleva, luotettava, omaa hyvät käytöstavat, on ajattelevainen ja kiltti. Millään ulkoisilla piirteillä ei ole väliä, kun ne muokkautuvat kuitenkin luonteen osuessa nappiin ja henkilö johon rakastuu muuttuu silmissäni juuri sen näköiseksi mitä mieheltä tahdonkin.
Myös se että tulisi hyvin juttuun minun kanssani, eli saman tyylinen, pitää samoista asioista pääpiirteittäin. - ranskalaiset viivat
- Rauhallinen olemus
- Kiva ääni
- Kertoo rohkeasti oman mielipiteensä - lottamari
Hyvännäköinen, silmälasipäinen, seksikäs ja älykäs mies, joka on hyvä keskustelija ja jolla on hyvä huumorintaju. Osaa salata ihastumisensa minuun ja peitellä sitä, mutta jonka huomaa, kun katsotaan toisiamme silmiin. Lisäksi pitkä ja hyvä ryhti. Mieluusti osaa soittaa jotakin instrumenttia, vaikka kitaraa. Vau, ihan myyty!
- ...........
En nyt osaa kauheasti kertoa, että millaiseen sitä silmänsä iskee. Pääasiassa taaksepäin katsottuna olleet sellaisia hoikkia miehiä eli lihaksikkaat tai lihavat ei niinkään. Eli kukkakepit jyrää tämän naisen kohdalla. Ja kaunis luusto on ollut yksi yhdistävä tekijä.
Mutta, että millaiset miehet miellyttää...
- Suurin sellainen vaikuttava tekijä on se, että juttuun tullaan. Tämähän on siis yksilöllistä ja minun omasta persoonastani riippuvaa eli ei paljoa auta.
- Leikkimielisyys. Sydämen sulattaa sellanen mies, joka jaksaa ottaa lauantaina painimatsia/tyynysotaa tossa sängyllä. Höpsötellä ja hullutella. Ja sellainen, joka ns. hurmaa lapset. Tykkää lapsista ja leikkiä heidän kanssa. Sellainen, joka vanhana vaarina kiuselee ja peuhaa lasten kanssa.
- Iloisuus. Sellainen, jonka kanssa tulee paljon naurettua vuosien varrella. Positiivisuus.
- Ei ole tuppisuu.
- Jalat maassa. Osaa elää elämää siten, että jättää sellaiset turhat murheet ja stressit väliin - ihan tarpeeksi niitä varmaan jokaiselle muutenkin tarjotaan. Ei ole taipuvainen paasaamiseen. Esimerkiksi tällä palstalla esiintyvään naisten ja miesten vastakkainasetteluun ei jaksaisi lähteä, koska elämässä niin paljon muutakin tärkeämpää. Elämänkatsomukseltaan ei ole sellainen kapea-alainen. Pitää arvoistaan tiukasti kiinni, mutta ei ole asettanut niitä niin kapeaksi, että inhimillisyys ja lämpö katoaa.
- Sitten nämä perusjutut eli luotettavuus, kykenevä välittämään sekä naisesta että ystävistään, sukulaisistaan, perheestään.
- Keskustelukykyinen. Parisuhteen alamäessä ei sulkeudu vaan asioista voidaan keskustella. Pyrkii ymmärtämään toista osapuolta ja odottaa sitä myös toiselta.
Tollanen on Mies mun makuun ja saa sydämen sykkyrälle. Sellasen kanssa voisi elää todella onnellisen elämän. - Raija-Reetta Hazhid
Ehdottomasti Afrikkalaista syntyperää, ei mikään pohjolan juntti haisevissa verkkareissa. Pitää olla sivistynyt ja eksoottinen, ei mikään juntti joka kiroilee ja juo piimää suoraan tölkistä. Monet Afrikkalaiset miehet ovat lukeneita ja erittäin hyväkäytöksisiä. Uskonnollisuus on seksikästä! Harras muslimimies joka elää tarkasti Koraanin ohjeiden mukaan eikä ryyppää joka ilta niinkuin kaikki suomalaiset miehet.
Ja sitten se tärkein! Monet naiset valehtelevat aina tästä asiasta kysyttäessä vain koska he eivät halua loukata miesten tunteita, minusta ihan syyttä. Nimittäin peniksen koko. Kun ensimmäisen kerran sain Afrikkalaiselta mieheltäni tätä mustaa tosimiehen miekkaa, tuntuivat suomalaisten junttimiesten pienet pikkupoikien pippelit todella vastenmielisiltä ja oksettavilta. Minusta suomalaiset miehet pitäsi leikkauttaa kokonaan jotteivät naiset joudu enää koskaan tekemisiin moisten vastenmielisten nakkimakkaroiden kanssa.
Musta jättipenis on todellisen miehekkyyden merkki ja siinä jää onnettomat suomipojat ruikuttamaan itku silmässä ja katselevat nöyränä vierestä kun minä huudan rajujen orgasmien kourissa kun musta oriini paina minua kaikilla miehisillä voimillaan!- nainen.
Lapsellinen uhoaja olet.
- wrwtrwtw
tai sitten kirjoittaja elää omassa rinnakkaistodellisuudessaan ja on myös katkera suomalaisille miehille, jotka eivät olleet kiinnostuneita hänestä.
- dreaming.....
Sellainen perusmiehekkyys, päämäärätietoisuus ja tietty kurinalaisuus. Huumorintajuinen!!
Osaa kuitenkin vakavoitua oikeissa tilanteessa ja jutella helliä sanoja kahden kesken :-)
Sellainen sopivasti lempeä, ja sopivasti jämäkkä...
Nallukkamainen olemus, mutta ei mikään heikko-peikko. Urheilullinen. Voimakas.
Olen tainnut jo tavatakin tuollaisen, eikä meinaa mitkään ylisanat riittää... huokaus vaan... - ????
Erittäinen ristiriitaisia väitteitä, jos nyt kuitenkin luetaan rivien välistä niin naiselle täydellinen mies olisi seuraavanlainen:
- Siististi pukeutuva
- Varakas sopivasti, ei liian rikas ja eikä liian köyhä
- Synkkaava huumori
- Mahdollisesti muusikko tai julkkis
- Harrastukset urheilu
- Erittäinen hyvän näköinen
- Suosittu, jotta muut naiset ovat kateellisia
- Hyvä seksissä
- Kontrolloiva, mutta antaa naiselle tilaa
- Seikkailunhaluinen
- Osaa lukea naisen ajatukset
Eli tällaisia miehiä ei ole kuin naisten unissa.
Ja lopputulokseksi voidaan sanoa että naiset eivät tiedä mitä ne oikeasti haluaa, ne ajattelevat aivan toisenlaista miestä mihin ne kuitenkin alitajunnassaan ihastuvat, ja kun ne ihastuu niin kaikki muut vaatimukset sumentuvat ympärillä, voi mennä vuosia ennenkuin nainen tajuaa että ei tämä ollutkaan se oikea.- lkdji
rivienvälitulkintaa. (ps. koita apina pieni ymmärtää että naiset ovat yksilöitä :)
- Siististi pukeutuva
Kyllä
- Varakas sopivasti, ei liian rikas ja eikä liian köyhä
Saa olla rikas,
- Synkkaava huumori
Kynkkä
- Mahdollisesti muusikko tai julkkis
Ei, ei, ei
- Harrastukset urheilu
ei tartte ollla
- Erittäinen hyvän näköinen
Mieluiten
- Suosittu, jotta muut naiset ovat kateellisia
Suosittu missä, ei ole kiva olla kateyden kohteena, ei.
- Hyvä seksissä
Tottakai
- Kontrolloiva, mutta antaa naiselle tilaa
Ei missään nimessä kontrolloiva ei missään asiassa.
- Seikkailunhaluinen
Kyllä
- Osaa lukea naisen ajatukset
WHAT, Ai silleen että mies tietäisi millon mulla on nälkä ja tekis ruuat naaman eteen ja tajuis sanomatta pitää päänsä kiinni kun mä katon emmerdalea. Mikä ettei, saa lukea ajatuksia, mut vain tommosia. - -----
Kaikki naiset eivät ole sama kuin yksi nainen, ja jokainen nainen ei ole sama kuin muut naiset, tajuatko?
Voi elämä näitä.
Eli jos yksi nainen haluaa pitkän ja toinen pätkän niin haluavatko kaikki naiset siis molempia ja kukaan nainen ei näin ollen tiedä mitä haluaa?
- Jaaaaaa
Minulla kun on jo tota ikää ja kokemusta niin voin katsella taaksepäin ja todeta että kaikki ne ovat olleet erilaisia ja erinäköisiä. Yksi luonteennpiirre niitä on kuitenkin yhdistänyt: heikkoluonteisuus.
Joten ehkä kyse onkin siitä miksi ne miehet ovat kiinnostuneet minusta?- Järjetöntä
En kyllä ollenkaan käsitä sitä, miksi kaikki esim. matemaatikot ja fyysikot leimataan tylsiksi, superälykkäiksi snobeiksi jotka latoo matemaattisia kaavoja pöytään ruokaillessakin? Enkä muutenkaan ymmärrä, miksi rakennetaan juuri tietynlainen ihanne. Ja kas, jos vastakkaisen sukupuolen edustaja ei täytä yhtä niistä niin pois vain, kiikarit silmille ja uutta etsimään. Mieltymykset ovat ihan terveitä, kyllä, mutta esim. ulkonäöllisten seikkojen sairaalloinen ihannointi on järjetöntä.
Ja mitä siihen kätevyyteen tulee, niin tuskin kukaan mies mainitsee flirttaillessaan, kuinka mainiosti osaa laittaa tapetit seinään ja silittää verhot.
- Noona
ketju, mutta vastaanpa silti. Eli jos puhutaan siitä, mihin miehissä isken silmäni, esim. kadulla on hyvä ryhti ja kävelytyyli. Vaatteet saa olla melkeinpä mitä tahansa, kuhan ei kuitenkaan shortsit, tennissukat ja sandaalit- yhdistelmää =) Ja tietenkin pitää olla iältään ja pituudeltaan sopiva. Ei lyhyempi, eikä ainakaan paljoa nuorempi kuin minä.
Ominaisuuksia joita toivon miehellä olevan on aitous, hyvä huumorintaju ja rauhallisuus. Hyvällä huumorilla tarkoitan siis samankaltaista huumorintajua, kuin itselläni on.
Ulkonäöstä; hoikka, tummat piirteet, mutta kuitenkin suomalainen, mielellään siniset/vihreät silmät, minua pidempi. - Nainen30->
Samanhenkinen mies. Ei liian pitkä (itse olen hukkapätkä)
Samat kiinnostuksen kohteet eli moottoriurheilu :) Mielellään siis tämä sama harrastus myös. Spontaaninen, hiukan hullunrohkea, jopa impulsiivinen käy kunhan sieltä löytyy myös vastapainoa sopivassa suhteessa tälle eli sitä coolia kaiken huomioonottavaa rauhallisuutta.
Sosiaalinen. Oman arvonsa tunteva eli itsetunto, itsevarmuus kohdallaan. Vähän sellainen luolamies tyylinen ;) karski ulkokuori, sisältä pehmee. Ja sellaiset otteet, kitoos!
Sopivasti hassutteleva, hauska, joka ei vedä suuta alaspäin hurtinkaan huumorin tai pelleilyn edessä. Osaa pitää hauskaa, ei ole mikään sohvaperuna joka vierastaa aamuviiteen saakka kestävää juhlintaa, silloin tällöin!
Suojeleva. Mikään ei ole niin hurmaavaa kuin Mies, joka katsoo naisensa perään tilanteessa kuin tilanteessa. Ja osaa puolustaa naistaan. En tarkoita tällä mitään sairasta mustista tai hakkaajaa. Osaa huomioida naisen tilanteessa kuin tilanteessa.
Ulkonäkö vaateita ei ole muita kuin ettei mies saa olla LIIAN läski tai LIIAN laiha. Sopiva ok. Tummat miehet on olleet mieleeni, saa olla myös kalju. Itsensä näköinen :) Yleisesti sellainen olemus joka natsaa, kestän hyvin pienet ja isommatkin säröt miehen habituksessa, muut ylläolevat seikat ovat niin paljon tärkeämpi kuin ulkonäkö. - ...........
Mä olen huomannut, että mä olen oikeastaan aina seurusteluun päätynyt sellaisten miesten kanssa, joiden ruumiinrakenne on hoikka, jopa laiha. Ei lihaksikkaita tai lihavia. Ja kasvoissa olen aina leukaan ja leukaperiin kiinnittänyt huomiota. Kasvot ovat olleet kulmikkaat, kauniit, muttei naismaiset. Ja sellainen vähän tuima katse. Luonteeltaan ovat aina olleet puheliaita ja avoimia ihmisiä. Sana kiltti sopisi hyvin kuvastamaan. Vastuuntuntoisia, kilttejä ja ahkeria
- Noona
on kyllä ihana. Ja varsinkin, kun se katse pehmenee ja tummuu, kun mies katsoo omaa rakastaan..
- Tuohtunut123
Ei ne tiedä sitä ittekkään, kun tunteet tulee kehiin, niin sen jälkeen ihanne miehet joutuu romukoppaan ja haarat on leviällä 24/7. Sitte itketään ja ihmetellään miehen alkoholin käyttöä, niin just. Jälkikäteen ne voi kyllä vedellä näistä johtopäätöksiä, mutta siinä tilanteessa ne ei tiedä mitään.
Vanha keskustelu, mut tykkään vahvoita, isoita miehitä tyyliin The Undertaker, Batista, Sting, Triple H. Noin niiku muutama esimerkki että tajuutte. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713115
- 922885
- 512125
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201575- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51348Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131311- 191284
Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232