Kuinka tämä periaatteessa tapahtuu siis kun kuulin frendiltäni että hänen ystävänsä tulostaa netistä halutun kuvan ja kopio sen iholle ääriviivoineen ja sen jälkeen tatuoi elikkäs voisiko joku kokeneempi vähän valaista asiassa?
Tatuointi kuvia..?
7
2180
Vastaukset
- galrffdagfdgfgf
"how to make a tattoo stencil" googleen...
- kyllä.
No kiikutat mukana sellasen kuvan minkä haluat ihoon, ja tatskaaja piirtää siirtopaperille sen kyseisen kuvan, tai freehandina suoraan iholle, ja sitten vain leimaamaan.
Siirtopaperi on vähän leivinpaperin näköistä paprua, josta näkyy läpi. Siirtopaperi laitetaan esim. tulostetun kuvan päälle, ääriviivat piirretään läpi siirtopaperille.- jepjeppp
Lisätään vielä, että olemassa on ns. "lämpötulostimia", eli tulostus tapahtuu suoraan tatuointi siirtopaperiin.
- Tattootootoo
Kannattaisko vähän enempi perehtyä näihin tatuointiasioihin, ennenkun rupeet sillä kiinan settillä kavereita tuhrimaan. Jollet tiedä miten stencil tehdään ja siirretään iholle, et todellakaan ole aloittamassa oikeista asioista.
- Nirppis..
Mä millekkään frendeille mitään oo tekemässä kun itselle kun ei kelpaa muiden kuvat :) Jokanen hoitaa omat ongelmansa ihan itse!
- LKH
Tatuointigalleria: www.tattoojohnny.com
- LKH
Laitoin tuon linkin väärään keskusteluun. Annettakoon se anteeksi :))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2195973
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263744- 822587
- 392121
- 331902
- 451868
- 1071765
- 211656
- 271502
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!331468