Mikä tekee naisesta ruman?

jokuvain1234323434

Eli mitkä piirteet tai muuten ? ulkonäössä ja luonteessa

118

6239

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Otappa opiksi (M)

      Tässäpä nyt muutamia jotka minulle tulivat mieleeni:
      -Pieni takapuoli
      -Ohuet ja luiset jalat
      -Hyvin pienet rinnat
      -Karvaisuus kasvoissa ja muualla vartalossa
      -Heikko hiustenkasvu tai poikatukka
      -Puuttuvat kulmakarvat
      -Kaidat kasvot, suuri nenä
      -Ruskeat (nappi)silmät
      -Kaksoisleuka
      -Huono iho, (esim näppyinen tai neulatyynyn näköinen, karvaiset näppylät kasvoissa)
      -Tatuoinnit, ylenpalttiset lävistykset yms. joutava roina
      -Laihuus tai sairaaloinen lihavuus
      -Kailottava tai käheä puheääni
      -Tyhjännauraja

      Ajat ehkä itse takaa painoa tai mittoja, mutta ei se paino tai pyöreys! Mutta pullukka, jolla ei ole rintoja tai takapuoli jää omenaisen mahan alle ei todellakaan näytä hyvältä. Sellainen pyöreys mikä näkyy takamuksessa on ihan kiva vaikka kiloja olisi kovastikin.

      • LOL-666

        lista. Varmasti moni nainenkin ajattelee juuri tällä tavalla itsestään, koska osasit luetella näitä yleisiä naisten harminpesäkkeitä aika hyvin tossa.


      • 18

        minua. Ilmankos olen vieläkin ilman miestä.


      • Otappa opiksi (M)
        18 kirjoitti:

        minua. Ilmankos olen vieläkin ilman miestä.

        Jos todella niin sitten sen miehen löytäminen on varmasti vaikeaa ! Mutta jos on kaksikin noista, niin kyllä se siihen sitten ihan varmasti jää ainakin minun osaltani. Jos viisi, niin kyllä sitten jo kierrän kaukaa. Sentään puolet naisista täyttää nuo KAIKKI vaatimukset.


      • pla pla plaa
        Otappa opiksi (M) kirjoitti:

        Jos todella niin sitten sen miehen löytäminen on varmasti vaikeaa ! Mutta jos on kaksikin noista, niin kyllä se siihen sitten ihan varmasti jää ainakin minun osaltani. Jos viisi, niin kyllä sitten jo kierrän kaukaa. Sentään puolet naisista täyttää nuo KAIKKI vaatimukset.

        Että ajatteletkon sä siis, että naisen olisi luonnostaan täytettävä nämä vaatimukset?

        -Pieni takapuoli
        No, tää on ihan ok vaatimus ja makuasia.

        -Ohuet ja luiset jalat
        Tämäkin ok

        -Hyvin pienet rinnat
        Tämäkin ok

        -Karvaisuus kasvoissa ja muualla vartalossa
        Mutta tämä! Tiedätköhän sä, että aika harva nainen on luonnostaan karvaton! :D Just tuollaisten typerysten vuoksi me sitten kidutamme itseämme nyppien, vahaten ja höyläten. Tiedätkö sä, kuinka paljon nainen joutuu kärsimään fyysisesti ollakseen sileä ja karvaton. Sun mielestä sitä kai pitäis olla luonnostaan?

        -Heikko hiustenkasvu tai poikatukka
        Ällöä on, mut minkä sille voi. Mikä on poikatukka? Onko mikä tahansa lyhyt malli poikatukka?
        Esim. tämä http://www.easy-hairstyles.com/images/meg-curly-hair.jpg

        -Puuttuvat kulmakarvat
        Niillekkään ei mitään voi, muuta kuin meikata ne vahvemmiksi. Saako käyttää meikkiä, vai onko oltava luonnostaan?

        -Kaidat kasvot, suuri nenä
        Yhdessä vai myös erikseen? Millainen on suuri nenä? Tämä: http://style.popcrunch.com/wp-content/uploads/2008/05/jessica_alba.jpg Jessicallahan on aika leveä nenä. Vai onko väliä, millaisessa naamassa se on kiinni?

        -Ruskeat (nappi)silmät
        Oletko tosissasi? :D Mistä helvetistä lähtien aikuiset(???!!!) on valinneet kumppaninsa silmien värin perusteella? :D

        -Kaksoisleuka
        Voi olla hyvin hoikallakin, jos on sellaiset piirteet ja geenit. Ei siis käy kuitenkaan laatuun, vaikkei johtuisi lihavuudesta?

        -Huono iho, (esim näppyinen tai neulatyynyn näköinen, karvaiset näppylät kasvoissa)
        Ok, noita-akat ei siis käy.

        -Tatuoinnit, ylenpalttiset lävistykset yms. joutava roina
        Ok, mut mitä on joutava roina? Nehän on vaan roinaa ja pois otettavissa. Dumppaisit siis naisen, jos hänellä olisi esim. näyttävä vyö ja paljon koruja? Okei.... :D

        -Laihuus tai sairaaloinen lihavuus
        Ok

        -Kailottava tai käheä puheääni
        Ok

        -Tyhjännauraja
        Ok


      • Otappa Opiksi (M)
        pla pla plaa kirjoitti:

        Että ajatteletkon sä siis, että naisen olisi luonnostaan täytettävä nämä vaatimukset?

        -Pieni takapuoli
        No, tää on ihan ok vaatimus ja makuasia.

        -Ohuet ja luiset jalat
        Tämäkin ok

        -Hyvin pienet rinnat
        Tämäkin ok

        -Karvaisuus kasvoissa ja muualla vartalossa
        Mutta tämä! Tiedätköhän sä, että aika harva nainen on luonnostaan karvaton! :D Just tuollaisten typerysten vuoksi me sitten kidutamme itseämme nyppien, vahaten ja höyläten. Tiedätkö sä, kuinka paljon nainen joutuu kärsimään fyysisesti ollakseen sileä ja karvaton. Sun mielestä sitä kai pitäis olla luonnostaan?

        -Heikko hiustenkasvu tai poikatukka
        Ällöä on, mut minkä sille voi. Mikä on poikatukka? Onko mikä tahansa lyhyt malli poikatukka?
        Esim. tämä http://www.easy-hairstyles.com/images/meg-curly-hair.jpg

        -Puuttuvat kulmakarvat
        Niillekkään ei mitään voi, muuta kuin meikata ne vahvemmiksi. Saako käyttää meikkiä, vai onko oltava luonnostaan?

        -Kaidat kasvot, suuri nenä
        Yhdessä vai myös erikseen? Millainen on suuri nenä? Tämä: http://style.popcrunch.com/wp-content/uploads/2008/05/jessica_alba.jpg Jessicallahan on aika leveä nenä. Vai onko väliä, millaisessa naamassa se on kiinni?

        -Ruskeat (nappi)silmät
        Oletko tosissasi? :D Mistä helvetistä lähtien aikuiset(???!!!) on valinneet kumppaninsa silmien värin perusteella? :D

        -Kaksoisleuka
        Voi olla hyvin hoikallakin, jos on sellaiset piirteet ja geenit. Ei siis käy kuitenkaan laatuun, vaikkei johtuisi lihavuudesta?

        -Huono iho, (esim näppyinen tai neulatyynyn näköinen, karvaiset näppylät kasvoissa)
        Ok, noita-akat ei siis käy.

        -Tatuoinnit, ylenpalttiset lävistykset yms. joutava roina
        Ok, mut mitä on joutava roina? Nehän on vaan roinaa ja pois otettavissa. Dumppaisit siis naisen, jos hänellä olisi esim. näyttävä vyö ja paljon koruja? Okei.... :D

        -Laihuus tai sairaaloinen lihavuus
        Ok

        -Kailottava tai käheä puheääni
        Ok

        -Tyhjännauraja
        Ok

        Mitä ällöä siinä on Jos tukka ei kasva kuin haivenia ja niistä ei saa kuin pienen liuhuletin tai äijämäisen Suvi Anne Siimes lookin, ei hyvältä näytä. Hiukset on naisen kruuni ja kun tukka harvenee ja hampaat kariseen ei hyvältä näytä, niin se vai menee. Karvat kuuluvat sinne missä niitä niitä pitää olla eikä kieleen tai poskeen.

        Kyllä kulmakarvat pitää olla luonnostaan. Meikkiä voi käyttää, mutta ei mitään ihomaalausta. Ne ovat yleensä JÄRKYTTÄVIÄ.

        Joutava roina on niittejä ja ketjuja vaatteissa, nenä tai poskirenkaita, lävistyskoruja ja hammskoruja. Inhottavia! Nätit korvakorut ja kaulaan ripustettavat ovat suorastaan toivottuja. Joku ylimääräinen sormuskin voi mennä ja tietysti joku rintakoru vaatteessa jne.

        Suuri nenä on yleensä sellainen kotkan nenä. Suomalaisilla aika harvinainen mutta yleinen varsinkin ranskalaisilla. Naisen kasvoissa pitäisi olla ripaus pyöreyttä ja hempeyttä.

        Ruskeat silmät, ei koskaan oikein kiva, mutta ei tietysti yksinään turn off.

        Kaksoisleuka. Jos on pullea, on yleensä hiukan makkaraa leuan alla. Se on ihan ok, mutta sellainen pullea heltta on omiaan karkoittamaan varmasti kaikki miehet. Kohtuullinen läskikerros vartalossa ei ole yhtään paha. Joillakin se suklaa löytää tiensä juuri niin kivasti juuri sinne minne pitääkin ....

        Valitettavasti nämä ovat pikälti juuri geeneissä. Ärsyttävät vaatteet voi vaihtaa, jos haluaa miellyttää. Mutta yleensä sellaiset naiset, joista minä olen kiinnostunut, ymmärtävät valita klassiset kauniit vaatteet itselleen. Vaatteet voivat kertoa tyylitajuttomuudesta. Nainen voi olla vaikka hiukan ylinaisellinen tai sitten vain arkisen käytännöllinen. Russakantappokengät, yliseksikäs tai mauton pukeutuminen on kyllä omiaan karkottamaan minut. Mikä näissä toiveissa on vikana. Kysyit milipidettä ja sellaisen myös sait. Ole hyvä !


      • Lady in blue

        Pelottavan tarkka määritelmä! Minä olen pitänyt itsestäni huolta. Minä olen 165 cm ja painan 52 kg ja peffani on taatusti tiukka eikä mikään leveä läskiperse. Uskoakseni tämä on hyvä ainakin useimmille. Karvoja on varsinkin jaloissa ja kasvoissakin muutama pieni näppylä, joissa joku karva. Mutta ei kai se nyt voi merkitä. Rintani ovat tosin pienet ja silmäni ovat myös RUSKEAT. Olen aina ajatellut, että suklaasilmille olisi ottajansa. Akateeminen urani on tuonut nenälleni myös silmälasit, mikä ei varmaankaan ole ainakaan eduksi. Painoni olen pitänyt kurissa tiukalla ruokavaliolla. En minä ainakaan rumaksi tunnustaudu, vaikka nenäni ehkä hiukan keskimittaista pidempi onkin. Ulkonäköäni on kehuttukin, vaan eipä silti ole sitä oikeaa vastaan tullut.


      • Jazuli

        mulla nuista täyttys kohat..pieni kaksoisleuka..oli muute hoikempanaki ko kattelin vanhoja kuvia..tatuoinnit..lävistys..sekaiho..kuuluva nauru ja nauran paljon..mielestäni en aina ees tyhjää vaa pelkästä hyväntuulisuudestani..=o}

        kaikkee muuhu voin/oisin voinu vaikuttaa paitsi sekaihoon..leukaan...nauramiseen..ne on mussa ja pysyy...

        ne on mulle ominaisia piirteitä ja ominaisuuksia ulkonäössä ja luonteessa..joita en pysty akrsimaan mitenkään.. =o}


      • Jazuli
        Jazuli kirjoitti:

        mulla nuista täyttys kohat..pieni kaksoisleuka..oli muute hoikempanaki ko kattelin vanhoja kuvia..tatuoinnit..lävistys..sekaiho..kuuluva nauru ja nauran paljon..mielestäni en aina ees tyhjää vaa pelkästä hyväntuulisuudestani..=o}

        kaikkee muuhu voin/oisin voinu vaikuttaa paitsi sekaihoon..leukaan...nauramiseen..ne on mussa ja pysyy...

        ne on mulle ominaisia piirteitä ja ominaisuuksia ulkonäössä ja luonteessa..joita en pysty akrsimaan mitenkään.. =o}

        ja lukihärö myöskin..=o)


      • Jazuli
        Jazuli kirjoitti:

        mulla nuista täyttys kohat..pieni kaksoisleuka..oli muute hoikempanaki ko kattelin vanhoja kuvia..tatuoinnit..lävistys..sekaiho..kuuluva nauru ja nauran paljon..mielestäni en aina ees tyhjää vaa pelkästä hyväntuulisuudestani..=o}

        kaikkee muuhu voin/oisin voinu vaikuttaa paitsi sekaihoon..leukaan...nauramiseen..ne on mussa ja pysyy...

        ne on mulle ominaisia piirteitä ja ominaisuuksia ulkonäössä ja luonteessa..joita en pysty akrsimaan mitenkään.. =o}

        mun tatuoinnit saa piiloon vaatteilla..ja nenäkorun pois jos tarttee..jotta ei kauhean pahoja sitte ole ongelmat tuon listan mukaan..=o)

        ..tosin ongelmasa kullaki..kaikilla niit ongelmia on jossain..se sitten vain mitekä niihi ite suhtautuu ja mitä ongelmiksi laskee..mä en kauheen herkästi tee asioista ongelmia..jollei ne selkeesti hankaloita jatkuvasti elämää..tilapäiset häröt kuuluu normi elämään, jollei ole jotain huonoa ei ole mitään hyvääkään..

        ...rumuutta ehkä suurimmillaan on henkinen rumuus..ei niinkään ulkoinen..olkoot muista fraasi taihi ei..mutta ulkonäköä pystyy muuttamaan paljon vähemmän, kun omia asenteitaan ja käsityksiään..sitä olen mieltä..=o)


      • vänksy
        Otappa Opiksi (M) kirjoitti:

        Mitä ällöä siinä on Jos tukka ei kasva kuin haivenia ja niistä ei saa kuin pienen liuhuletin tai äijämäisen Suvi Anne Siimes lookin, ei hyvältä näytä. Hiukset on naisen kruuni ja kun tukka harvenee ja hampaat kariseen ei hyvältä näytä, niin se vai menee. Karvat kuuluvat sinne missä niitä niitä pitää olla eikä kieleen tai poskeen.

        Kyllä kulmakarvat pitää olla luonnostaan. Meikkiä voi käyttää, mutta ei mitään ihomaalausta. Ne ovat yleensä JÄRKYTTÄVIÄ.

        Joutava roina on niittejä ja ketjuja vaatteissa, nenä tai poskirenkaita, lävistyskoruja ja hammskoruja. Inhottavia! Nätit korvakorut ja kaulaan ripustettavat ovat suorastaan toivottuja. Joku ylimääräinen sormuskin voi mennä ja tietysti joku rintakoru vaatteessa jne.

        Suuri nenä on yleensä sellainen kotkan nenä. Suomalaisilla aika harvinainen mutta yleinen varsinkin ranskalaisilla. Naisen kasvoissa pitäisi olla ripaus pyöreyttä ja hempeyttä.

        Ruskeat silmät, ei koskaan oikein kiva, mutta ei tietysti yksinään turn off.

        Kaksoisleuka. Jos on pullea, on yleensä hiukan makkaraa leuan alla. Se on ihan ok, mutta sellainen pullea heltta on omiaan karkoittamaan varmasti kaikki miehet. Kohtuullinen läskikerros vartalossa ei ole yhtään paha. Joillakin se suklaa löytää tiensä juuri niin kivasti juuri sinne minne pitääkin ....

        Valitettavasti nämä ovat pikälti juuri geeneissä. Ärsyttävät vaatteet voi vaihtaa, jos haluaa miellyttää. Mutta yleensä sellaiset naiset, joista minä olen kiinnostunut, ymmärtävät valita klassiset kauniit vaatteet itselleen. Vaatteet voivat kertoa tyylitajuttomuudesta. Nainen voi olla vaikka hiukan ylinaisellinen tai sitten vain arkisen käytännöllinen. Russakantappokengät, yliseksikäs tai mauton pukeutuminen on kyllä omiaan karkottamaan minut. Mikä näissä toiveissa on vikana. Kysyit milipidettä ja sellaisen myös sait. Ole hyvä !

        vili (original) ? Ajattelin vaan kun oli jotenkin niin vilimäinen vastaus :)


      • vänksy
        Lady in blue kirjoitti:

        Pelottavan tarkka määritelmä! Minä olen pitänyt itsestäni huolta. Minä olen 165 cm ja painan 52 kg ja peffani on taatusti tiukka eikä mikään leveä läskiperse. Uskoakseni tämä on hyvä ainakin useimmille. Karvoja on varsinkin jaloissa ja kasvoissakin muutama pieni näppylä, joissa joku karva. Mutta ei kai se nyt voi merkitä. Rintani ovat tosin pienet ja silmäni ovat myös RUSKEAT. Olen aina ajatellut, että suklaasilmille olisi ottajansa. Akateeminen urani on tuonut nenälleni myös silmälasit, mikä ei varmaankaan ole ainakaan eduksi. Painoni olen pitänyt kurissa tiukalla ruokavaliolla. En minä ainakaan rumaksi tunnustaudu, vaikka nenäni ehkä hiukan keskimittaista pidempi onkin. Ulkonäköäni on kehuttukin, vaan eipä silti ole sitä oikeaa vastaan tullut.

        Niin, mä en tiedä miten yleistä tuo miesten keskuudessa on, ettei ruskeat silmät miellytä. Itse taas pidän naisella ruskeita ja vihreitä silmiä kauneimpina mitä olla voi! Mulla on tummat silmät itsellänikin ja en henk.koht. ole ainakaan koskaan törmännyt mieheen, joka silmieni värin takia ois mut torjunut.:D Kommentteja niistä olen jonkin verran saanut, sympaattisen ja kiltin näköisiksi sanottu ja koiranpentukatseestakin on puhuttu, mutta musta se on vaan positiivista.:)

        Mutta tottaksi jokaisella on omat mieltymyksensä. Kyllä mäkin miehillä pidän enemmän vihreistä, siniharmaista ja sinisistä silmistä, kuin ihan ruskeista. Että se taitaa olla vaan makuasia. Ja tietty kokonaisuushan se lopulta ratkaisee..


      • pla pla plaa
        Otappa Opiksi (M) kirjoitti:

        Mitä ällöä siinä on Jos tukka ei kasva kuin haivenia ja niistä ei saa kuin pienen liuhuletin tai äijämäisen Suvi Anne Siimes lookin, ei hyvältä näytä. Hiukset on naisen kruuni ja kun tukka harvenee ja hampaat kariseen ei hyvältä näytä, niin se vai menee. Karvat kuuluvat sinne missä niitä niitä pitää olla eikä kieleen tai poskeen.

        Kyllä kulmakarvat pitää olla luonnostaan. Meikkiä voi käyttää, mutta ei mitään ihomaalausta. Ne ovat yleensä JÄRKYTTÄVIÄ.

        Joutava roina on niittejä ja ketjuja vaatteissa, nenä tai poskirenkaita, lävistyskoruja ja hammskoruja. Inhottavia! Nätit korvakorut ja kaulaan ripustettavat ovat suorastaan toivottuja. Joku ylimääräinen sormuskin voi mennä ja tietysti joku rintakoru vaatteessa jne.

        Suuri nenä on yleensä sellainen kotkan nenä. Suomalaisilla aika harvinainen mutta yleinen varsinkin ranskalaisilla. Naisen kasvoissa pitäisi olla ripaus pyöreyttä ja hempeyttä.

        Ruskeat silmät, ei koskaan oikein kiva, mutta ei tietysti yksinään turn off.

        Kaksoisleuka. Jos on pullea, on yleensä hiukan makkaraa leuan alla. Se on ihan ok, mutta sellainen pullea heltta on omiaan karkoittamaan varmasti kaikki miehet. Kohtuullinen läskikerros vartalossa ei ole yhtään paha. Joillakin se suklaa löytää tiensä juuri niin kivasti juuri sinne minne pitääkin ....

        Valitettavasti nämä ovat pikälti juuri geeneissä. Ärsyttävät vaatteet voi vaihtaa, jos haluaa miellyttää. Mutta yleensä sellaiset naiset, joista minä olen kiinnostunut, ymmärtävät valita klassiset kauniit vaatteet itselleen. Vaatteet voivat kertoa tyylitajuttomuudesta. Nainen voi olla vaikka hiukan ylinaisellinen tai sitten vain arkisen käytännöllinen. Russakantappokengät, yliseksikäs tai mauton pukeutuminen on kyllä omiaan karkottamaan minut. Mikä näissä toiveissa on vikana. Kysyit milipidettä ja sellaisen myös sait. Ole hyvä !

        Sä et edes tajunnut mun viestiä. Okei.

        Nauroin vain sun hölmöydellesi, mut ei se enään ole oikeastaan edes hauskaa, koska taidat olla oikeasti vajukki. Ei ole tapana pilkata jälkeenjääneitä.

        En sanonut, että sun toiveissa ois mitään vikaa, toivottavasti vaan tajuat, että harva nainen on sellainen luonnostaan. Ehkä yks kymmenestätuhannesta. Me muut joudumme trimmaamaan ja laittamaan itseämme.

        Jostain syystä mun on vähän vaikea yhdistää sun kirjoituksesta välittyvä vaikutelma sinusta siihen, että saisit niitä mielestäsi tasokkaita ja tyylikkäitä naisia. Mut onnea yritykselle! :)


      • Äijjjjä
        Lady in blue kirjoitti:

        Pelottavan tarkka määritelmä! Minä olen pitänyt itsestäni huolta. Minä olen 165 cm ja painan 52 kg ja peffani on taatusti tiukka eikä mikään leveä läskiperse. Uskoakseni tämä on hyvä ainakin useimmille. Karvoja on varsinkin jaloissa ja kasvoissakin muutama pieni näppylä, joissa joku karva. Mutta ei kai se nyt voi merkitä. Rintani ovat tosin pienet ja silmäni ovat myös RUSKEAT. Olen aina ajatellut, että suklaasilmille olisi ottajansa. Akateeminen urani on tuonut nenälleni myös silmälasit, mikä ei varmaankaan ole ainakaan eduksi. Painoni olen pitänyt kurissa tiukalla ruokavaliolla. En minä ainakaan rumaksi tunnustaudu, vaikka nenäni ehkä hiukan keskimittaista pidempi onkin. Ulkonäköäni on kehuttukin, vaan eipä silti ole sitä oikeaa vastaan tullut.

        Enpä taitaisi kehua. Olet pienirintainen jo varmaan sen vuoksi, että olet noin laiha. Enpä kyllä tuon kertomasi perusteella treffeille lähtisi, jos kysyisit. Koska et liiku ja pidät itsesi laihana, olet vähän sellainen laiha konttorirotta. Rillipäisenä, nappisilmäisenä ja poikatukaisena ja vartaloisena minun on aika vaikea keksiä susta mitään positiivista sanottavaa. Arvatenkin tuo akateemisuus ja koppava luonne tulisivat vielä kaupan päälle. Sinun mittaisen naisen tulisi painaa ainakin 60 kg, ehkä joku 65 kg voisi olla paras. Tosin tietysti rintavampana ja paksummalla peräsimellä varustettuna. Sinä tarttisit ruokaa ja liikuntaa habituksesi korjaamiseen. Seuraavaksi voinet siirtyä terveyspalstalle kohtaan osteoroporoosi. Sorry!


      • Otappa Opiksi (M)
        pla pla plaa kirjoitti:

        Sä et edes tajunnut mun viestiä. Okei.

        Nauroin vain sun hölmöydellesi, mut ei se enään ole oikeastaan edes hauskaa, koska taidat olla oikeasti vajukki. Ei ole tapana pilkata jälkeenjääneitä.

        En sanonut, että sun toiveissa ois mitään vikaa, toivottavasti vaan tajuat, että harva nainen on sellainen luonnostaan. Ehkä yks kymmenestätuhannesta. Me muut joudumme trimmaamaan ja laittamaan itseämme.

        Jostain syystä mun on vähän vaikea yhdistää sun kirjoituksesta välittyvä vaikutelma sinusta siihen, että saisit niitä mielestäsi tasokkaita ja tyylikkäitä naisia. Mut onnea yritykselle! :)

        Tehdään pieni laskuharjoitus perustuen hihasta ravistetuihin prosenttiosuuksiin.

        95 % naisista ei ole tyhjän naurajia
        95 % on sopivan mittaisia (155-170 cm)
        90 % ei ole ole liian lihavia
        90 % ei ole liian laihoja
        90 % ei ole likaa lävistyksiä tai tatuointeja
        80 % suomalaisista on sinisilmäisiä
        80 % on ihan kivat rinnat
        70 % on nätti pyllynmalli
        60 % naisista riittävän kilttejä


        =17,6 %
        Siis sen verran olisi ihan sopivia ihannenaiseksi. Voisin melkein luvata sormuksen jokaiselle sopivan ikäiselle.


      • 6+6+6+6
        Äijjjjä kirjoitti:

        Enpä taitaisi kehua. Olet pienirintainen jo varmaan sen vuoksi, että olet noin laiha. Enpä kyllä tuon kertomasi perusteella treffeille lähtisi, jos kysyisit. Koska et liiku ja pidät itsesi laihana, olet vähän sellainen laiha konttorirotta. Rillipäisenä, nappisilmäisenä ja poikatukaisena ja vartaloisena minun on aika vaikea keksiä susta mitään positiivista sanottavaa. Arvatenkin tuo akateemisuus ja koppava luonne tulisivat vielä kaupan päälle. Sinun mittaisen naisen tulisi painaa ainakin 60 kg, ehkä joku 65 kg voisi olla paras. Tosin tietysti rintavampana ja paksummalla peräsimellä varustettuna. Sinä tarttisit ruokaa ja liikuntaa habituksesi korjaamiseen. Seuraavaksi voinet siirtyä terveyspalstalle kohtaan osteoroporoosi. Sorry!

        siinäpä mies puhuu asiaa, hyväitsetuntoisen miehen puhetta.


      • Otappa Opiksi (M)
        Lady in blue kirjoitti:

        Pelottavan tarkka määritelmä! Minä olen pitänyt itsestäni huolta. Minä olen 165 cm ja painan 52 kg ja peffani on taatusti tiukka eikä mikään leveä läskiperse. Uskoakseni tämä on hyvä ainakin useimmille. Karvoja on varsinkin jaloissa ja kasvoissakin muutama pieni näppylä, joissa joku karva. Mutta ei kai se nyt voi merkitä. Rintani ovat tosin pienet ja silmäni ovat myös RUSKEAT. Olen aina ajatellut, että suklaasilmille olisi ottajansa. Akateeminen urani on tuonut nenälleni myös silmälasit, mikä ei varmaankaan ole ainakaan eduksi. Painoni olen pitänyt kurissa tiukalla ruokavaliolla. En minä ainakaan rumaksi tunnustaudu, vaikka nenäni ehkä hiukan keskimittaista pidempi onkin. Ulkonäköäni on kehuttukin, vaan eipä silti ole sitä oikeaa vastaan tullut.

        Jos et kovin korostaisi tuota akateemista uraasi ja hankkisit hiukan lihaa luittesi ympärille vaikuttaisit paljon hyväksyttävämmältä. Onko sinulla naisekas tukka, (pitkä, kaunis, tuuhea, saisitko sellaisen kasvamaan) tai jotain kaunista naisellista päälle pantavaa. Ethän sinä kyllä ihannenaiselta vaikuta, mutta on myös asioita, joihin voit itse vaikuttaa. Tärkeilevä ja nenän vartta pitkin katseleva (viitaten tuohon läskiperse ja akateeminen) keskinkertaista vaatimattomamman näköinen nainen ei ehkä ole sellainen perässä juostava ja tavoiteltava typykkä. Niin ja oli unohtua, että sinä et sitten taida olla mikään herkkuperse.


      • Lady in blue
        Äijjjjä kirjoitti:

        Enpä taitaisi kehua. Olet pienirintainen jo varmaan sen vuoksi, että olet noin laiha. Enpä kyllä tuon kertomasi perusteella treffeille lähtisi, jos kysyisit. Koska et liiku ja pidät itsesi laihana, olet vähän sellainen laiha konttorirotta. Rillipäisenä, nappisilmäisenä ja poikatukaisena ja vartaloisena minun on aika vaikea keksiä susta mitään positiivista sanottavaa. Arvatenkin tuo akateemisuus ja koppava luonne tulisivat vielä kaupan päälle. Sinun mittaisen naisen tulisi painaa ainakin 60 kg, ehkä joku 65 kg voisi olla paras. Tosin tietysti rintavampana ja paksummalla peräsimellä varustettuna. Sinä tarttisit ruokaa ja liikuntaa habituksesi korjaamiseen. Seuraavaksi voinet siirtyä terveyspalstalle kohtaan osteoroporoosi. Sorry!

        Te olette ihan hirveitä. Työntäkää kyrpänne omaan pereseeseenne. Etsikää paskiaiset naisenne mistä tahansa tai mieluiten olkaa iän kaiken ilman. Kun minusta ei hempukkaa saa ja minä kyllä pärjään yksinkin. Pitäisi olla pitkä tukka ja siniset silmät ja ties mitä. Ja jos ei oo niin ei tuu.


      • Lady in blue kirjoitti:

        Te olette ihan hirveitä. Työntäkää kyrpänne omaan pereseeseenne. Etsikää paskiaiset naisenne mistä tahansa tai mieluiten olkaa iän kaiken ilman. Kun minusta ei hempukkaa saa ja minä kyllä pärjään yksinkin. Pitäisi olla pitkä tukka ja siniset silmät ja ties mitä. Ja jos ei oo niin ei tuu.

        Ei kai nyt tuntemattomien kommentteja kannata ihan noin tosissaan ottaa?! ;)

        Ja turha niistä nyt on ainakaan mieltään pahoittaa...


      • Oopust
        Lady in blue kirjoitti:

        Pelottavan tarkka määritelmä! Minä olen pitänyt itsestäni huolta. Minä olen 165 cm ja painan 52 kg ja peffani on taatusti tiukka eikä mikään leveä läskiperse. Uskoakseni tämä on hyvä ainakin useimmille. Karvoja on varsinkin jaloissa ja kasvoissakin muutama pieni näppylä, joissa joku karva. Mutta ei kai se nyt voi merkitä. Rintani ovat tosin pienet ja silmäni ovat myös RUSKEAT. Olen aina ajatellut, että suklaasilmille olisi ottajansa. Akateeminen urani on tuonut nenälleni myös silmälasit, mikä ei varmaankaan ole ainakaan eduksi. Painoni olen pitänyt kurissa tiukalla ruokavaliolla. En minä ainakaan rumaksi tunnustaudu, vaikka nenäni ehkä hiukan keskimittaista pidempi onkin. Ulkonäköäni on kehuttukin, vaan eipä silti ole sitä oikeaa vastaan tullut.

        "Akateeminen urani on tuonut nenälleni myös silmälasit!"










        BUAHHAHHHHAHHHHAHHHAHHAHHAHAAAAHHHAHHAAHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



        Sori, lipes...


      • mmmmies
        Otappa Opiksi (M) kirjoitti:

        Jos et kovin korostaisi tuota akateemista uraasi ja hankkisit hiukan lihaa luittesi ympärille vaikuttaisit paljon hyväksyttävämmältä. Onko sinulla naisekas tukka, (pitkä, kaunis, tuuhea, saisitko sellaisen kasvamaan) tai jotain kaunista naisellista päälle pantavaa. Ethän sinä kyllä ihannenaiselta vaikuta, mutta on myös asioita, joihin voit itse vaikuttaa. Tärkeilevä ja nenän vartta pitkin katseleva (viitaten tuohon läskiperse ja akateeminen) keskinkertaista vaatimattomamman näköinen nainen ei ehkä ole sellainen perässä juostava ja tavoiteltava typykkä. Niin ja oli unohtua, että sinä et sitten taida olla mikään herkkuperse.

        Pitkästä tukasta ei naisella ei ainakaan miehen kannalta ole mitään mukavaa ,joka paikassa tiellä ,rakastellessa ,suudellessa ym,mikään ei ole sen tympeämpää kuin syljeskellä hiuksia suusta jatkuvasti.


      • Kipsamies
        Lady in blue kirjoitti:

        Pelottavan tarkka määritelmä! Minä olen pitänyt itsestäni huolta. Minä olen 165 cm ja painan 52 kg ja peffani on taatusti tiukka eikä mikään leveä läskiperse. Uskoakseni tämä on hyvä ainakin useimmille. Karvoja on varsinkin jaloissa ja kasvoissakin muutama pieni näppylä, joissa joku karva. Mutta ei kai se nyt voi merkitä. Rintani ovat tosin pienet ja silmäni ovat myös RUSKEAT. Olen aina ajatellut, että suklaasilmille olisi ottajansa. Akateeminen urani on tuonut nenälleni myös silmälasit, mikä ei varmaankaan ole ainakaan eduksi. Painoni olen pitänyt kurissa tiukalla ruokavaliolla. En minä ainakaan rumaksi tunnustaudu, vaikka nenäni ehkä hiukan keskimittaista pidempi onkin. Ulkonäköäni on kehuttukin, vaan eipä silti ole sitä oikeaa vastaan tullut.

        joko tarvitset tai et tarvitse silmälaseja täysin siitä riippumatta onko urasi "akateeminen".

        Mennäänkö treffeille?


      • Kipsamies
        Oopust kirjoitti:

        "Akateeminen urani on tuonut nenälleni myös silmälasit!"










        BUAHHAHHHHAHHHHAHHHAHHAHHAHAAAAHHHAHHAAHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



        Sori, lipes...

        täälläkin.

        Siis voi helvetti, uskaltaako tässä enää yliopistolle mennä jos paikka on täynnä tämäntasoisia älymystönousukkaita?


      • Jonkun ihannenainen
        Lady in blue kirjoitti:

        Te olette ihan hirveitä. Työntäkää kyrpänne omaan pereseeseenne. Etsikää paskiaiset naisenne mistä tahansa tai mieluiten olkaa iän kaiken ilman. Kun minusta ei hempukkaa saa ja minä kyllä pärjään yksinkin. Pitäisi olla pitkä tukka ja siniset silmät ja ties mitä. Ja jos ei oo niin ei tuu.

        Vaikka et ulkoisesti luonnostaan sellainen olisi, voit yrittää muuten olla ihannenainen. Miehet vain sattuu tykkäämään sellaisista kilteistä ja näteistä sinisilmäiistä naisista. Sinäkin voit olla kiltti ja pukeutua naisellisesti ja sinun olisi myös syytä vähän siistiä noita puheitasi. Tai sitten voit yrittää olla kova jätkä ja ruikuttaa, kun kukaan kunnollinen mies ei kiinnostu sinusta. Toivottavasti tämä viestini menee perille. Miksi et voi kasvattaa pitkistä, miksi et voi puketua naisellisesti, miksi et voi meikata itseäsi kauniiksi, miksi et voi hankkiä topattuja rintaliivejä, miksi ....


      • ei akat
        Lady in blue kirjoitti:

        Pelottavan tarkka määritelmä! Minä olen pitänyt itsestäni huolta. Minä olen 165 cm ja painan 52 kg ja peffani on taatusti tiukka eikä mikään leveä läskiperse. Uskoakseni tämä on hyvä ainakin useimmille. Karvoja on varsinkin jaloissa ja kasvoissakin muutama pieni näppylä, joissa joku karva. Mutta ei kai se nyt voi merkitä. Rintani ovat tosin pienet ja silmäni ovat myös RUSKEAT. Olen aina ajatellut, että suklaasilmille olisi ottajansa. Akateeminen urani on tuonut nenälleni myös silmälasit, mikä ei varmaankaan ole ainakaan eduksi. Painoni olen pitänyt kurissa tiukalla ruokavaliolla. En minä ainakaan rumaksi tunnustaudu, vaikka nenäni ehkä hiukan keskimittaista pidempi onkin. Ulkonäköäni on kehuttukin, vaan eipä silti ole sitä oikeaa vastaan tullut.

        Kysymys kuuluu; miten akateeminen ura voi tuoda tullessaan silmälasit? Eikö se ole enimmäkseen heikko näkö?


      • ei akat

        Miten nainen voi olla epänaisellin, jos on pieni takapuoli? Eikö se nyt ole aika hyvä, jos on treenattu pylly joka ei hylly? Omalle ruumiilleen nyt ihan kamalasta voi mitään tehdä, jos on saanut ohuet ja luiset jalat. Niitten ympärille on vaikea saada lihasta.

        Pienet rinnat ovat itseni mielestä hyvät, jos ne ovat kiinteät ja nainenhan voi olla muulla tapaa taas naisellinen, eikö? No, toi karvaisuus varmaan monella naisella on ongelma. Säärissä, kainaloissa ja rinnoissakin saattaa olla karvoja, mutta useimmat naisethan hoitavat itseään ja ajelevat ne pois.

        Suomalaisten hiusten laatu on se mikä on. Meillä monilla on huono sellainen ja sitä nyt ei saa muutenkin kuin peruukkia käyttämällä vahvemmannäköiseksi. Siksi monet naiset leikkauttavatkin hikusensa lyhyeksi. Vaatimuksesi on älyvapaa!!!

        Itselläni on siniset silmät, mutta mikä vika on ruskeissa? Nehän ovat kautta aikojen olleet suosittuja! Muutenkin noi sun vaatimukset kuten ei saisi olla kaidat kasvot ja suuri nenä ovat melko ajattelemattomia. Lihavuudelle ja muille asioille kuten esim. näppylöille voi aina nainen tehdä jotain, mutta jo perityville piirteille ei. Myöskin pukeutuminen ja itsestä huolehtiminen kuuluu naisen päivittäiseen naisellisuuskuvaan ja se, että käyttäytyy naisellisesti.


      • listaaja

        Hmmmm..... Aika kovat kriteerit. Vaan menisitkö itse tuollaisen naisen kriteereistä?
        Tässä lista, mikä tekee miehestä ruman:
        -Kaljamaha
        -Jenkkakahvat
        -Liika karvoitus (selkäkarvat, turkis rintamuksessa, hervottomat persekarvat ja niin suuri häpykarvoitus, että genitaalialueet menevät piiloon, liian pitkät säärikarvat, liian pitkä parta, viikset, pulisongit...)
        -Kaikki muut paitsi siniset silmät
        -Kaljuuntuminen/hiusrajan nouseminen
        -Laatikkoperse
        -Liian isot jalat
        -Liian laiha
        -Liian lihava
        -Liian lihaksikas (kehonrakentajat varsinkin)
        -Liian lyhyt
        -Liian pitkä
        -Liian pieni penis
        -Hieltä haiseva
        -Piereskelevä
        -Suuri nenä
        -Liian tuuheat kulmakarvat
        -Huono iho (aknevuosien kraateri naamassa, finnit sun muut ällönäpyt)
        -Manboobs
        -Typerä hörisevä höhötys
        -Tyhjännauraja (varsinkin rivoille vitseille)
        -Kaljan ja viinan kittaaminen
        -Epätrendikäs vaatetus (verkkarit, collegehousut, pitkä kalsarit, puuvillahousut, pliisut t-paidat ja muut typerät neulehirvitykset)
        -Juuri tuollainen kuin tuo naisista tehdyn listan tekijä, totaalinen turn off...


      • Kaunis ja yksin
        18 kirjoitti:

        minua. Ilmankos olen vieläkin ilman miestä.

        ... minulla ei ole noista mitään! Miksi sitä miestä ei ole siltikään? *huokaus*


      • Otappa Opiksi (M)
        listaaja kirjoitti:

        Hmmmm..... Aika kovat kriteerit. Vaan menisitkö itse tuollaisen naisen kriteereistä?
        Tässä lista, mikä tekee miehestä ruman:
        -Kaljamaha
        -Jenkkakahvat
        -Liika karvoitus (selkäkarvat, turkis rintamuksessa, hervottomat persekarvat ja niin suuri häpykarvoitus, että genitaalialueet menevät piiloon, liian pitkät säärikarvat, liian pitkä parta, viikset, pulisongit...)
        -Kaikki muut paitsi siniset silmät
        -Kaljuuntuminen/hiusrajan nouseminen
        -Laatikkoperse
        -Liian isot jalat
        -Liian laiha
        -Liian lihava
        -Liian lihaksikas (kehonrakentajat varsinkin)
        -Liian lyhyt
        -Liian pitkä
        -Liian pieni penis
        -Hieltä haiseva
        -Piereskelevä
        -Suuri nenä
        -Liian tuuheat kulmakarvat
        -Huono iho (aknevuosien kraateri naamassa, finnit sun muut ällönäpyt)
        -Manboobs
        -Typerä hörisevä höhötys
        -Tyhjännauraja (varsinkin rivoille vitseille)
        -Kaljan ja viinan kittaaminen
        -Epätrendikäs vaatetus (verkkarit, collegehousut, pitkä kalsarit, puuvillahousut, pliisut t-paidat ja muut typerät neulehirvitykset)
        -Juuri tuollainen kuin tuo naisista tehdyn listan tekijä, totaalinen turn off...

        Kiitos kovasti. Minulla ei ole näistä ainakaan
        -Kaljamaha OK
        -Jenkkakahvat OK, mut ihan vähän löytyy
        -Liika karvoitus (selkäkarvat, turkis rintamuksessa, hervottomat persekarvat ja niin suuri häpykarvoitus, että genitaalialueet menevät piiloon, liian pitkät säärikarvat, liian pitkä parta, viikset, pulisongit...) OK
        -Kaikki muut paitsi siniset silmät OK
        -Kaljuuntuminen/hiusrajan nouseminen OK
        -Laatikkoperse (millainen se sitten lie, en tiedä)
        -Liian isot jalat OK
        -Liian laiha OK
        -Liian lihava OK
        -Liian lihaksikas (kehonrakentajat varsinkin) OK
        -Liian lyhyt OK
        -Liian pitkä OK
        -Liian pieni penis ??? Kuinkahan pitkä senpitäisi olla en ole mitannut
        -Hieltä haiseva Tuskin olen hikinenkään
        -Piereskelevä No tätä varmaan aina joskus
        -Suuri nenä OK
        -Liian tuuheat kulmakarvat OK leikkaan pittät karvat pois
        -Huono iho (aknevuosien kraateri naamassa, finnit sun muut ällönäpyt) OK
        -Manboobs Mitä tarkoittaa ????
        -Typerä hörisevä höhötys OK
        -Tyhjännauraja (varsinkin rivoille vitseille) OK
        -Kaljan ja viinan kittaaminen OK
        -Epätrendikäs vaatetus (verkkarit, collegehousut, pitkä kalsarit, puuvillahousut, pliisut t-paidat ja muut typerät neulehirvitykset) OK
        -Juuri tuollainen kuin tuo naisista tehdyn listan tekijä, totaalinen turn off... Niinhän sinä luulit, vaan kun ei.


      • Joe The Scrap

        Jos ei muuten, niin huvikses.


      • neito87.

        Mikä on sun mielestä liian laiha?

        Eihän esimerkiksi pienirintaisuudelle voi mittä. Itse ottaisin mielelläni vähän isommat rinnat, mutta sitähän en voi itse valita. En kuitenkaan halua leikkauttaa itselleni suurempia rintoja.

        Rintani ovat kokoa pieni b-kuppi. Vähän isommat kelpaisi minulle ihan hyvin. Olen 168 cm ja 57 kg.


      • minä232323232344

        tämä ihanainen nainen, joka on ulkoisesti täydellinen, onkin luonteeltaan petollinen. Vaikka hän osaakin näytellä niin, että kaikki on hyvin, hän saattaa hyvinkin löytyä ties mistä juhlista kännissä toisen "täydellisen" miehen kanssa. Tai naisen, mistä sen nykymaailmassa tietää. Se voi olla pettäjä, epäluotettava, ilkeä, puhua paskaa juuri sinusta, omaa etua tavoitteleva ja niiiiin edelleen. Eikö tosiaan luonteella oo mitään väliä... Pari karvaa siellä täällä, ei tee ihmisestä RUMAA, koska ei ole pelkästään ulkoista kauneutta... Toivottavasti löydät hyvän naisen.


      • Sinusta kiinnostunut
        Kaunis ja yksin kirjoitti:

        ... minulla ei ole noista mitään! Miksi sitä miestä ei ole siltikään? *huokaus*

        Itse asiassa melko monissa naisissa on jokin sellainen piirre, mistä voi sanoa, että ei pidä. Ja ne loput ovat varsin kiinostavia. Missäs sinä muuten oikei miilustelet ja paljonko olet vuosiltasi ?


      • vaaleapellavapaa
        Kaunis ja yksin kirjoitti:

        ... minulla ei ole noista mitään! Miksi sitä miestä ei ole siltikään? *huokaus*

        Jos olet kerta kaunis ja yksinäinen, ota yhteyttä. Olisi ihan kiinnostavaa yrittää hoitaa tuota sinun yksinäisyyttäsi.


      • Ole löydettävissä
        Kaunis ja yksin kirjoitti:

        ... minulla ei ole noista mitään! Miksi sitä miestä ei ole siltikään? *huokaus*

        Liian nirso. Kelpaako sinulle kukaan ? Etsitkö miestä johonkin tarkoitukseen tai jonkun toisen henkilön näköistä ja oloista. Ei ole aivan helppoa.


      • trust me
        ei akat kirjoitti:

        Kysymys kuuluu; miten akateeminen ura voi tuoda tullessaan silmälasit? Eikö se ole enimmäkseen heikko näkö?

        vastaus tähän voisi olla että kun silmän mykiö joutuu kokoajan tarkentamaan lähelle voin näkö huonontua, tätähän optikot yms eivät myönnä mutta näin se on!

        Miksi te takerrutte johonkin *erkeleen käsitteeseen kuten "akateemisuus"???!!! Hey älä välitä nainen nää on sellaisia koulukiusattuja amiksia jotka tahtovat nujertaa jokaisen naisen millä voivat :D


      • sin.silm

        että ruskeat silmät olisivat epänaiselliset?! hahhahhahaaa
        kuinkahan suurella osalla maailman naisista on siniset silmät?

        minua kyllä kiehtoo eniten tummanruskeat silmät naisella. itsellä on siniset


      • Ilahtunut nainen
        Otappa Opiksi (M) kirjoitti:

        Tehdään pieni laskuharjoitus perustuen hihasta ravistetuihin prosenttiosuuksiin.

        95 % naisista ei ole tyhjän naurajia
        95 % on sopivan mittaisia (155-170 cm)
        90 % ei ole ole liian lihavia
        90 % ei ole liian laihoja
        90 % ei ole likaa lävistyksiä tai tatuointeja
        80 % suomalaisista on sinisilmäisiä
        80 % on ihan kivat rinnat
        70 % on nätti pyllynmalli
        60 % naisista riittävän kilttejä


        =17,6 %
        Siis sen verran olisi ihan sopivia ihannenaiseksi. Voisin melkein luvata sormuksen jokaiselle sopivan ikäiselle.

        Master of the Rings! Jee :D

        Selvä! Eniten pidän opaalista päiväkäytössä. Vuorikristalli käy, jos riittävän suuriin daimonseihin ei ole varaa. Sitten pidän rubiineista. Vihaan ametisteja, vaikka olen saanut niitä eniten lahjaksi. Ne tuottavat vain huonoa onnea...

        Yhm.. Syyllistyin nauramiseen. Onneksi en sormukset eivät ole minulle pakkomielle :)


      • Ilahtunut nainen
        TheOne kirjoitti:

        Ei kai nyt tuntemattomien kommentteja kannata ihan noin tosissaan ottaa?! ;)

        Ja turha niistä nyt on ainakaan mieltään pahoittaa...

        Juu, meinasin sanoa hälle samat. Mitä väliä, mitä joku luettelee tuonne! Sitäpaitsi kirjoittaja listasi just niitä juttuja, joista ei itse pidä. Olisi minullakin antaa lista piirteistä, joita joissakin miehissä pitänyt. Samat piirteet jossakin toisessa miehessä olleet taas ne OMG!-jutut.


      • Ilahtunut nainen
        Ilahtunut nainen kirjoitti:

        Juu, meinasin sanoa hälle samat. Mitä väliä, mitä joku luettelee tuonne! Sitäpaitsi kirjoittaja listasi just niitä juttuja, joista ei itse pidä. Olisi minullakin antaa lista piirteistä, joita joissakin miehissä pitänyt. Samat piirteet jossakin toisessa miehessä olleet taas ne OMG!-jutut.

        Siis piti kirjoittaman "juttuja, joista itse en pidä" - mutta niistäkin tuli pidettyä.

        En pidä Rauli Padding -hiuksista - - - Eräs kaveri oli kyllä tota noin wow!
        En pidä maihareista - - - Eräällä oli. Ostin itselleni ja pidän niitä lenkkikenkinä
        En pidä ylipainoisista - - - aa, no ei tässä tapauksessa haittaa
        En pidä Bill Gatesin näköisistä luurangoista - - - no, ooh!

        :)


      • Jees poks

        Kaidat kasvot naisella on kauniimmat ja sirommat kuin neliskanttiset leukaperät, ei nenänkään tarvitse olla mikään olematon nykerö. Noista muista kohdista olen aikalailla samaa mieltä paitsi minua ei haittaa vaikka naisella olisi pieni peppu ja jalat, sirot naiset on söpöjä. Tatuoinnit ja lävistykset sekä räikeän väriset hiukset ovat kammotus.


      • Jees poks
        Jees poks kirjoitti:

        Kaidat kasvot naisella on kauniimmat ja sirommat kuin neliskanttiset leukaperät, ei nenänkään tarvitse olla mikään olematon nykerö. Noista muista kohdista olen aikalailla samaa mieltä paitsi minua ei haittaa vaikka naisella olisi pieni peppu ja jalat, sirot naiset on söpöjä. Tatuoinnit ja lävistykset sekä räikeän väriset hiukset ovat kammotus.

        Ainiin, unohdin mainita ettei silmien värillä ole mitään merkitystä.


    • noin.

      luonne

    • Räikeä meikki ja tilannetajuttomuus.

      • ylipaino ei erityisemmin naista kaunista...


      • Kipsamies

        iski minut eilen kanveesiin. Toisaalta hän oli etukäteen noutanut raa'an pihvin jolla saatoin hautoa mustaa silmääni.

        Kai se jonkinlaista tilannetajua oli.


    • vänksy

      pahansuopuus, ilkeys, kiipijämäisyys, katkeruus, oman edun tavoittelu..
      Ulkonäössä en keksi muuta, kuin se että nainen on ns. miehen näköinen. en nyt osaa kuvailla mutta lyhyet hiukset, miesmäiset kasvonpiirtteet, ehkä viiksetkin.. ei se järin kaunista eikä naisellista katsottavaa ole.

      • ytkfjytj

        Vittumaisuus, muuta ei tarvita.


      • Kipsamies

        olen täällä naisia iskemässä ja yhden akateemisen iskinkin jo.

        Satuit kivasti siihen kohdalle joten tällä viikolla olen iskenyt yhteensä kaksi naista. Tavataan Kipsalla kuuden maissa, laittaudu nätiksi. Jos myöhästyn vähän niin ostaisitko minulle lihiksen valmiiksi?


    • mekaanikko

      Lävistykset on ovat mielestäni rumia. Korvakorut menee muuten ehdoton ei. Muut korut on hienoja.

      Huonoon ihoon kiinnitän paljon huomiota, enkä halua sellaiseen koskea.

      Liika karvoitus todella oksettavaa, mutta harvoilla näkyy sellasta. Kulmakarvat ihmisellä kuuluu olla.

      • Aika hauskoja ne kynällä piirretyt kulmakarvat...


      • Otappa Opiksi (M)
        Genio.Mente kirjoitti:

        Aika hauskoja ne kynällä piirretyt kulmakarvat...

        Nykyisin näkee sellaisia kuin vesiväripensselillä maalattuja "kulmakarvoja". Ovat aika karmea näky! Tietäisiko joku kertoa, ovatko ne jokin kestovärjäys vai ihan meikki. Entä missä ne karvat ovat. Nypitäänkö ne vai ajetaanko ne ja kasvaako niitä koskaan takaisin? Tahtoisin tietää.


      • aili atula
        Otappa Opiksi (M) kirjoitti:

        Nykyisin näkee sellaisia kuin vesiväripensselillä maalattuja "kulmakarvoja". Ovat aika karmea näky! Tietäisiko joku kertoa, ovatko ne jokin kestovärjäys vai ihan meikki. Entä missä ne karvat ovat. Nypitäänkö ne vai ajetaanko ne ja kasvaako niitä koskaan takaisin? Tahtoisin tietää.

        kestopigmentointi elikkä tatska. Aikansa kestää, ja kulmakarvat hidastavat kasvua rajusti, jos niitä aina nypitään ja nypitään. Kaipa ne kasvaa takaisin sitkeästi odottamalla, mutta maltti on valttia siinä nypiskelyssä. Trikotillomania on sairaus, jossa nyppimisestä tulee pakkomielle. Ja nykyisin voi jollain sähköshokilla myös likvidoida karvatuppia ja tehdä ne kyvyttömiksi tuottamaan haiventa.


      • aili atula kirjoitti:

        kestopigmentointi elikkä tatska. Aikansa kestää, ja kulmakarvat hidastavat kasvua rajusti, jos niitä aina nypitään ja nypitään. Kaipa ne kasvaa takaisin sitkeästi odottamalla, mutta maltti on valttia siinä nypiskelyssä. Trikotillomania on sairaus, jossa nyppimisestä tulee pakkomielle. Ja nykyisin voi jollain sähköshokilla myös likvidoida karvatuppia ja tehdä ne kyvyttömiksi tuottamaan haiventa.

        jotkut repii ne kokonaan pois? Se on oikeesti todella ruman näköistä kun ei ole omat kulmakarvat, vaan joko maalatut tai piirretyt. Ainahan voi luonnollista kauneutta vähän ehostaa, mutta miksi mennä liiallisuuksiin? Sitä en ymmärrä. Se rumentaa enemmän kun kaunistaa


      • aili atula
        Genio.Mente kirjoitti:

        jotkut repii ne kokonaan pois? Se on oikeesti todella ruman näköistä kun ei ole omat kulmakarvat, vaan joko maalatut tai piirretyt. Ainahan voi luonnollista kauneutta vähän ehostaa, mutta miksi mennä liiallisuuksiin? Sitä en ymmärrä. Se rumentaa enemmän kun kaunistaa

        tai omassa olemuksessa nyppii silläkohtaa? luulevat sen kirkastavan katsetta? ei hitto se auta...


      • aili atula kirjoitti:

        tai omassa olemuksessa nyppii silläkohtaa? luulevat sen kirkastavan katsetta? ei hitto se auta...

        kummallisia. Naiset vielä kummallisempia...


      • Justiinsa
        Otappa Opiksi (M) kirjoitti:

        Nykyisin näkee sellaisia kuin vesiväripensselillä maalattuja "kulmakarvoja". Ovat aika karmea näky! Tietäisiko joku kertoa, ovatko ne jokin kestovärjäys vai ihan meikki. Entä missä ne karvat ovat. Nypitäänkö ne vai ajetaanko ne ja kasvaako niitä koskaan takaisin? Tahtoisin tietää.

        valittaa naisten naamakarvoista ja sitten siitä kun ei niitä oo :D
        On varmaan kyseessä kestopigmentoidut kulmat, näyttävät ehkä vähän epäaidoilta mutta tekevät elämän varmasti huomattavasti helpommaksi.. kuin elämä n.sentin leveiden/harvojen/pitkien/muodottomien kulmien kanssa joita sitten joutuu vahventamaan meikkikynän kanssa tuloksena ehkä ei niin siisti kulmakarva. Omat2 karvaa nypitään siisteyden säilyttämiseksi.
        Ja ennenkuin tuomitset moiset, niin kannattaa toki miettiä tuon suhteen että kaikille toi karvotus ei ole itsestään selvyys.. esim.alopecia vie kulmakarvatkin ja on pakko tatuoida "viivat" tilalle.. think about it..


      • Kipsamies
        Otappa Opiksi (M) kirjoitti:

        Nykyisin näkee sellaisia kuin vesiväripensselillä maalattuja "kulmakarvoja". Ovat aika karmea näky! Tietäisiko joku kertoa, ovatko ne jokin kestovärjäys vai ihan meikki. Entä missä ne karvat ovat. Nypitäänkö ne vai ajetaanko ne ja kasvaako niitä koskaan takaisin? Tahtoisin tietää.

        ne ovat tautoidut.

        En liioittele. Tällaiset kulmat kestävät parisen vuotta päässä.


      • Minä vaan
        Kipsamies kirjoitti:

        ne ovat tautoidut.

        En liioittele. Tällaiset kulmat kestävät parisen vuotta päässä.

        sen jälkeen joutuvat sieltä päästä?


    • Dremeli

      Ei oo oikein varaa sanoa kun en itekään oo mikään ilo silmille mut jos jotain on sanottava niin lävistykset ja tatuoinnit. Pienissä määrin menee mutta jos niistä alkaa tulemaan pakkomielle ni ei kiitos.

    • Jazuli

      vetäminen nii ulkosesti ko henkisestikki...=o}


      erityisen rumaksi tekee kaikki pahansuopuus..nii ja huumorintajuttomuus tekii ihmisen kurttuseksi..


      mercy..duffy nätti nainen..=o)
      http://www.youtube.com/watch?v=1d4G-BVHpJ8


      muksaa päivää..

    • no....

      No esimerkiksi brutaali käytös tekee usein rumaksi. Jos vaikka joku keski-ikäinen juttelee härskejä ja noloksi vetäviä kaksimielisyyksiä seuran laadusta piittaamatta, nauraa röhöttää kuin ukko, eikä yhtään kontrolloi ääntään tilanteen mukaan, tekee sellainen käytös ihmisen helposti rumaksi omalla tavallaan. Samatenkin liian kulmikas käytös on tyrkkäävää. Ei sellainen esimerkiksi koskaan kovin viehättävältä näytä, jos aikuinen tuntemattomassa seurassa istua lötvähtää vaikka ennen huonokuntoista vanhusta tilan ainoaan tuoliin ja jos istuu siinä vielä sitten vesirajaisessa hameessa (tai muutenkin) jalat levällään hoomoilasena, kuin ei mitään.

      Myös mm. ymmärtämättömyys sanoa automaattisesti esimerkiksi "anteeksi", jos vaikkapa vahingossa ostoskeskuksen ruuhkassa törmää toiseen, on inhottavaa. Samoin kuin on inhottavaa kyvyttömyys kiittää siitä, jos saa kehuja (kertonee huonosta itsetunnosta tuo useissakin tapauksissa) tai kyvyttömyys kiittää, jos joku tekee palveluksen. Brutaalisti käyttäytyvän ihmisen tunnistaa myös esimerkiksi siitä, että jos ostaa sellaiselle vaikkapa lahjan, on kyseisen kaltainen ensimmäisenä kyselemässä, että mikä oli lahjan hinta tai että naama menee myrtsiksi, jollei lahja miellytä. Sellaisia ihmisiä kiinnostaa myös ensimmäisenä esimerkiksi "paljo maksoi?", jos olet ostanut uuden vaatteen...

      Takavuosilta muistan yhden kiusallisesti käyttäytyneen ihmisen, joka lähes pakkomielteen omaisesti oli aina kyselemässä muilta uusista vaatteista, että "paljon maksoi?", "paljon maksoi?", "paljon maksoi?". Ikinä ei ymmärtänyt esimerkiksi edes muodon vuoksi kehua toisten uusia vaatteita kauniiksi, mutta aina oli se kysymys "paljo maksoi?", jos vain joku oli ostanut jotakin uutta. Tulkitsin, että se luultavasti johtui siitä, mihin se ihminen oli sosiaalisissa piireissään tottunut... Varmaan himassaan sitten olivat aina spekuloineet muiden ostamisia ja keskusteleet pelkästään materiaalisista asioista, joten raukkaparka ei sitten osannut muuta sosiaalisuutta edes puolituttujen tai puolitutunpuolituttujen kanssa, kuin sen "paljo maksoi?"...

      Luonteessa taas rumaksi tekee mm. ilkeämielinen ja pahansuopa juoruilu ja muiden asioiden kyttääminen. Onneksi en itse asu missään sisäänpäinkäätyneessä kyläpahasessa, joten ei sen sortimentin naisia tarvitse juuri sietää, mutta muistan kuinka aikoinaan jouduin erääässäkin tilanteessa kuuntelemaan oikein kunnon matamikerhon juttuja. Ja niitä juttuja sitten kuuntelin korvat punaisena. Kaikessa mitä juorunaiset keskustelivat oli jotenkin pahansuopa ja teilaava sävy - mistään eivät osanneet sanoa mitään hyvää ja suunnittelivat suurinpiirtein menevänsä kurkkimaan jonkun uuden kyläasukkaan ikkunoistakin sisään ( kun eivät - yllätys, yllätys!- henkilöä sattuneet tuntemaan), että mitä materiaalia olisivat tämän verhot... Sellaisia ihmisiä en koskaan ole tajunnut, joilla on pakkomielle kytätä tuntemattomien ihmisten asioita. Ja sitten ylipäätäänkin kampittaminen ja pakonomainen pätemisen tarve on ällöttävää ja ihmisen kuin ihmisen rumaksi tekevää. Kontrollin haluiset ihmiset tunnistaakin usein juuri siitä, että sellaisilla on pakkomiellettä olla aina "show":n suurimpia tähtiä - niin kauan tietysti sellaisenkin ihmisen kanssa voi olla kivaa ja mukavaa, jollei saa enemmän kehuja tai suitsutusta, kuin hän.

      • vänksy

        Ehkä tuo on vaan sellanen tapa ettei se välttämättä ees tarkoita sillä mitään.. ei sitä pakosti ees kiinnosta mitä se ko. vaate on maksanut, mutta tavan vuoksi vaan kyselee...

        Mun isällä taas on vakiokommentti aina jonkun uuden vaatteen tms. ostettuani: "Mistä sä ton oot ostanut (ja sit joku arvaamansa kaupan nimi siihen perään, kuin oletuksena):D Ihan ku se olis se oleellisin asia, et mistä joku tuote on ostettu, varsinkin jos kysyjänä on MIES, joka tuskin naisten vaatteista tai naisten muodista mitenkään erityisemmin on kiinnostunut :-DDD


      • no....
        vänksy kirjoitti:

        Ehkä tuo on vaan sellanen tapa ettei se välttämättä ees tarkoita sillä mitään.. ei sitä pakosti ees kiinnosta mitä se ko. vaate on maksanut, mutta tavan vuoksi vaan kyselee...

        Mun isällä taas on vakiokommentti aina jonkun uuden vaatteen tms. ostettuani: "Mistä sä ton oot ostanut (ja sit joku arvaamansa kaupan nimi siihen perään, kuin oletuksena):D Ihan ku se olis se oleellisin asia, et mistä joku tuote on ostettu, varsinkin jos kysyjänä on MIES, joka tuskin naisten vaatteista tai naisten muodista mitenkään erityisemmin on kiinnostunut :-DDD

        No en minä sitä mainitsemaani "paljo makso?"- tyyppiä henkilökohtaisesti tunne, enkä ole kyseisen kanssa missään tekemisissä. Otin vain esimerkiksi ton esille sellaisesta käytöksestä, mikä musta osoittaa käytöstapojen puutetta ( ainakin tuntemattomien kesken, sosiaalisessa seurassa) ja millaiseen käytökseen olen itse joskus törmännyt.

        Joo voihan sitä kysyä toiselta ostettujen vaatteiden tai tavaroiden hinnoistakin, mutta musta on aika iso ero siinä, että paukaseeko tollasenkin em. kaltaisen kysymyksen ensimmäisenä ja aina ja kaikesta ja että kenelle paukasee. Itse kysyisin ( jos vaikkapa jonkun tuntemattoman ihmisen vaatteen hinnastakin olisin kiinnostunut) asiaa esimerkiksi tapaan, että "saitko tuon puseron edullisestikin?" tai että "oliko tuo hameesi kovinkin hintava?"... En siis menisi tiukkaamaan (tuntemattomalta tai melkein tuntemattomalta) ihmiseltä tarkkoja euromääriä toisen vaatteista - enkä etenkään, jos en olisi ymmärtänyt edes sanoa jotakin kohteliasta toisen ulkomuodosta sitä ennen. Tapansa varmaan kullakin, mutta kyllä se esimerkkinä kuvaamani "paljo maksoi?"- tapaus mielestäni oli aivan fanaattisesti takertunut siihen, että mitä muut mistäkin tuotteesta ovat maksaneet. Ja änkäsi vielä naama mutrussa aina ns. "iholle" koskettelemaan toisten vaatteita, lupaa pyytämättä. Aina oli myös naamansa väärinpäin, jos joku muu oli ostanut jotakin - oli se sitten melkein vaikka tikkari tai esim. kirpputori-neule.

        Vähän samantyyppisiä saattavat muuten olla älyttömän pihitkin ihmiset... Siis sellaiset, jotka änkeävät vaikka kylään toisen luokse tuoden aina mukanaan ainoastaan itsensä ja sitten mässyttävät mahansa vinkuvan täyteen isäntäväen pöydän antimia, edes melkein kiitosta sanomatta. Pari sellaista olen joskus tiennyt. Tuomisten ei tarvitse olla järin suuria, mutta kyllä musta ainakin - ainakin, jos vähänkin tuntemattomampien ihmisten luokse kylään mennään, kuuluu yleensä mukanaan viedä edes jotakin. Kyse siinäkin on kohteliaisuudesta ja kohteliaasta eleestä. Tuomisten ei tietenkään tarvitse olla järin suuria, mutta kyllä jollakin tavalla on syytä huomioida isäntäväkeä, jos esimerkiksi vaikka mennään syömään toisen kotiin ja valmiiksi laitettuun pöytään. Ja jollei mitään tuomisia jostakin syystä olisi ehtinyt tai voinut hankkia, pitää asiaa ainakin tajuta pahoitella ja laittaa mokansa ns. "korvan taakse" muistiin siten, että korvaa kämminsä vastaavassa tilanteessa. Sosiaalisen koodiston huomioiminen on loppupeleissä aika tärkeää.


    • scale

      ei ainakaan ruskeat silmät, vai onko jonkun mielestä vaikkapa Karita os.Tuomola ruma? Mä olen ollu aina vähän heikkona nimen omaan ruskeisiin silmiin (vaimo on ruskeasilmäinen) tosin se ei ole milloinkaan ollut mikään kriteeri no.1.

    • Lady in blue

      Täällä on ihan hirveiden sovinistien kerho. Hyvästi !

      • kirpela

        Akkain sivuilla on maailma nurin jostain wtun lohjenneesta kynnestä, äijät on sieltä ja niillon vaan kaljamaha. Onko siinä sitten isookan eroa?


      • Otappa Opiksi (M)

        Mielestäni tämä on ollut erittäin hyvä keskustelu ja aloittajana ilmeisesti nainen, mene ja tiedä.

        Miesten kesken noista kipupisteistä taidettiin päästä melko hyvin konsensukseen, mutta kun sitten langalle osuu juuri sellainen akateeminen itseänsä täynnä oleva femakkopirulainen, johon ne käyvät kuin avain lukkoon, ei vastauksista pidetä. Meillä miehilläkin on omat ihanteemme ja kyllä minun täytyy sanoa sinulle Lady in blue, että sinä et ainakaan minun ihanteitani kovin hyvin vastaa. Stempppiä vain sinulle !


      • Kipsamies

        seurassa?


      • Kipsamies
        Otappa Opiksi (M) kirjoitti:

        Mielestäni tämä on ollut erittäin hyvä keskustelu ja aloittajana ilmeisesti nainen, mene ja tiedä.

        Miesten kesken noista kipupisteistä taidettiin päästä melko hyvin konsensukseen, mutta kun sitten langalle osuu juuri sellainen akateeminen itseänsä täynnä oleva femakkopirulainen, johon ne käyvät kuin avain lukkoon, ei vastauksista pidetä. Meillä miehilläkin on omat ihanteemme ja kyllä minun täytyy sanoa sinulle Lady in blue, että sinä et ainakaan minun ihanteitani kovin hyvin vastaa. Stempppiä vain sinulle !

        niin naisille ei puhuta noin. On hyvinhyvin rumaa tehdä naisesta sellainen kaikenkattava määritelmä "ei-kelpaa". Olisi huomattavasti nätimpää kommentoida vain yksittäisiä piirteitä tai asioita.

        Mutta, koska aiheena ovat naiset eivätkä miehet, tässä ei nyt ole väliä sillä että itse menit juuri komeasti täysin alta riman.


      • &&&&&&
        Otappa Opiksi (M) kirjoitti:

        Mielestäni tämä on ollut erittäin hyvä keskustelu ja aloittajana ilmeisesti nainen, mene ja tiedä.

        Miesten kesken noista kipupisteistä taidettiin päästä melko hyvin konsensukseen, mutta kun sitten langalle osuu juuri sellainen akateeminen itseänsä täynnä oleva femakkopirulainen, johon ne käyvät kuin avain lukkoon, ei vastauksista pidetä. Meillä miehilläkin on omat ihanteemme ja kyllä minun täytyy sanoa sinulle Lady in blue, että sinä et ainakaan minun ihanteitani kovin hyvin vastaa. Stempppiä vain sinulle !

        tämähän oli sun oma aloitus, Serpico;)

        Mene ja tiedä ;)


    • Suorastaan rumia naisia on (mielestäni) varsin harvassa..

      Mutta jos jotain pitäis listata, ni ulkonäöllisesti se olis sairaalloinen yli/alipainoinen...luonteessa se olis semmonen tekopyhä houlier then thou-asenne, mikä tekee ihmisestä ruman mun silmissä, varsinkin jos sille ei edes ole mitään perusteita! ;)

    • arvaatkos sen?

      Naisesta ruman tekee:
      -Liian isot huulet
      -Liika meikki
      -Minihame
      -Se että jos nainen kikattaa kokoajan ja esittää avutonta
      -viikset, jos on kasvanut moiset
      -liika ylipaino, eli kun painoindeksi on yli 30
      -juopottelu ja se vanhan viinan katku
      kielikoru
      jos on mitoiltaan kuin riisitautinen
      yms.......

    • Ykai mielipide

      Reippaat, pienet ja näpsäkät nokkelat naiset on ihania mutta kaduilla kulkee enimmäkseen hitaita ja laiskanoloisia tosikoita naisimmeisiä.

    • hsghghgghh

      on ainakin yksi ja sitten tatuoinnit tietysti,ne on totaalinen turn off ja lävistykset myös.
      Sellaiset jotka on liikaa olevinaan ja puunaa ja pukeutuu aina muodin mukaan on rumia,kirosanat saa näyttämään naisen suorastaan hirviömäisen etovalta.

    • hsfhnstywtwy

      Olen ainakin törmännyt yhteen 100% rumaan naiseen,naama on kun joulukuusi,metallia roikkuu joka paikassa ja tatuointeja lähestulkoon kroppa täynnä,ja pisteenä iin päällä levittelee vielä jalkojaan alastonsuomi sivustolla..

    • Kolli123

      Loppujen lopuksi tiettyä kaavaa naisen ulkonäköön on hankala antaa, makunsa kullakin.

      • Nainennainen79

        Tällainen listaus on mielestäni ihan naurettavaa, koska vaikka nainen, jonka tapaat olisi listan mukaan täydellinen kumppani sinulle, hän voi kuitenkin olla jotain ihan muuta. Kemia se tärkein on, siksi en itse harrasta moisia listoja.
        Mietin aina, kun näen tällaisia miehiä jotka vaativta naiselta paljon, että ovatko he sitten jotenkin täydellisiä? Mitäs jos naiselle tulee vaikka se kaksoisleuka raskauden jälkeen - mitä sitten? Etsivätkö he heti uuden naisen sitten?
        Ihan naurettavaa tällainen. Onneksi saa itse valita millaisen miehen sitä itselleen sitten valitsee kun aika on sopiva.


      • Ulkonäöllä ei väliä
        Nainennainen79 kirjoitti:

        Tällainen listaus on mielestäni ihan naurettavaa, koska vaikka nainen, jonka tapaat olisi listan mukaan täydellinen kumppani sinulle, hän voi kuitenkin olla jotain ihan muuta. Kemia se tärkein on, siksi en itse harrasta moisia listoja.
        Mietin aina, kun näen tällaisia miehiä jotka vaativta naiselta paljon, että ovatko he sitten jotenkin täydellisiä? Mitäs jos naiselle tulee vaikka se kaksoisleuka raskauden jälkeen - mitä sitten? Etsivätkö he heti uuden naisen sitten?
        Ihan naurettavaa tällainen. Onneksi saa itse valita millaisen miehen sitä itselleen sitten valitsee kun aika on sopiva.

        Miesten on turha valittaa, jos naisseuraa ei löydy.
        Ei varmasti löydykään, jos vaatimukset ovat kovin korkealla.
        Eipä miehetkään niin täydellisiä ole...


      • Se siitä
        Nainennainen79 kirjoitti:

        Tällainen listaus on mielestäni ihan naurettavaa, koska vaikka nainen, jonka tapaat olisi listan mukaan täydellinen kumppani sinulle, hän voi kuitenkin olla jotain ihan muuta. Kemia se tärkein on, siksi en itse harrasta moisia listoja.
        Mietin aina, kun näen tällaisia miehiä jotka vaativta naiselta paljon, että ovatko he sitten jotenkin täydellisiä? Mitäs jos naiselle tulee vaikka se kaksoisleuka raskauden jälkeen - mitä sitten? Etsivätkö he heti uuden naisen sitten?
        Ihan naurettavaa tällainen. Onneksi saa itse valita millaisen miehen sitä itselleen sitten valitsee kun aika on sopiva.

        Noin 40% vastaa, jos yleensä vastaa vain lähettääkseen osoitteen, mihin kuvan voi lähettää
        Noin 50% haluaa kuvan viimeistään muutaman viestin jälkeen
        Ehkä 10% on valmis kirjoittelemaan jokko ne kemiat toimisivat


    • ItsekinKaunis.
      • ..suu on liian pieni ja nenä on muodoton möhkäle, kuin taikinaa.


    • Rumuus rumentaa ja Kauneus kaunistaa.

    • laskin väärin

      Voi hyvänen aika sentään.

      Ei minulla ole ainakaan minkäänlaista listaa siitä millainen jonkun pitää olla, tai ei saa olla. Ainoa asia mikä itseä sinänsä häiritsee on sairaalloinen lihavuus/laihuus. En vaan voi ymmärtää sitä, miksi joku haluaa tehdä niin itselleen. Tässäkään en nyt tarkoita lihavuutta/laihuutta itseään. Se tekee ihmisestä ruman kun hän sallii sen itselleen.

      Kaikenmaailman vartalon muokkaaminen toista ihmistä varten on mielestäni sairasta. Jos sen tekee aidosti itseään varten, sen ymmärrän oikein hyvin.

      Ihmiset jotka yrittävät yleensäkin miellyttää pelkästään toisia ihmisiä, on myös rumaa. Pitää olla terveellä tapaa itsekäs ja hyvän itsetunnon omaava. Jos tämä ihmimnen on samaan aikaan avoin rehellinen, hänen seurassaan viihtyvät varmasti kaikki.

      Tietysti kaikilla ihmisillä on varmasti esim. lapsuudesta lähtöisin olevia ihanteita tms. jotka vaikuttavat nuoremmalla iällä. Sitten pikkuhiljaa kun ihminen alkaa tiedostamaan ne, ihanteet saattavat muuttua radikaalistikin.

      • tarkoittaaaaaaaa

        Mitä tarkoittaa tyhjän nauraja? Siis jos itsekseen nauraa tai hymyilee vai mitä?


      • :(
        tarkoittaaaaaaaa kirjoitti:

        Mitä tarkoittaa tyhjän nauraja? Siis jos itsekseen nauraa tai hymyilee vai mitä?

        :)


    • ruma22

      mä oon tässä vaa nauranu nuille vastauksille. akateeminen ura tuo rillit.. mikäköhän aivosolu puuttuu tästä ajattelusta.. xD kuitenki musta se on aina toi luonne joka ratkasee ja miten ottaa ittensä ja muut huomioon. Olen sitä mieltä et kaunis ihminen paskalla , kateellisella ilkeällä luonteella on miljoona kertaa rumempi ku oikeesti ruma joka on kiva xD jeah. vittu ei nappaa kyllä seukkaaminen nuiden määrittelyjen jälkeen. parempi olla yksin ja sinut itsensä kaa ku jonku hitlerin joka jostain pikku jutuista kitisee.. saakeli.

    • Pussit silmien alla on aina rumat. Sairaalloinen kalpeus ja huono ryhti.
      Koppava käytös myös pilaa kauniinkin ulkonäön.
      Liiallinen laihuus jonka johdosta vaatteet ovat päällä kuin ripustettuna.
      Ja jos takapuoli on mahdottoman kokoinen tai huonon muotoinen niin pitäisi tarkistaa peilistä että miltä ne housut ja ahteri näyttävät muiden silmissä.

      • Masu näkyviin

        Jos nainen on pulskassa kunnossa se on sinänsä ihan ok, mutta ahdasvyötäröiset housut, varsinkin sellaiset joissa vyötärö on alhaalla näyttävät ainakin minun silmissäni aika pahalta, suorastaan tukalalta. Piukat hyvin istuvat housut ovat sitä vastoin aina kivan näköiset.


    • 2 bold

      Tyylittömyys ja omahyväisyys

    • kielenkäyttö.

      • Turhuuden markkinat

        Mainintoja löytyy niin sisäisiä kuin ulkoisiakin piirteitä. Oikeastaan ihmettelen, miksi niin monet naiset tavallaan tahallaan tekeytyvät rumiksi. Silmien väriä ei voi muuttaa, mutta kielen käyttö on puhtaasti opittu tapa kuten pukeutuminen. No, ehkä sitten on sitten sitä tyylitajua tai sitten ei ja sille ei vain voi mitään. Soisimpa kyllä naisten perehtyvän aiheeseen. Tässä on paljon oleellisempia asioita kuin jotkin "rakennekynnet", silikonit tai ripsivärit.


    • Serendipity<3

      Kaikissa on jotain kaunista: söötti hymy, nätit silmät tms. Aina on noita vatipäitä jotka sössöttää että kauniin naisen pitää painaa just se saatanan 50 kiloa tai olla vaalee tai olla tumma tai kasvojen mallin pitää olla tietynlainen mut fakta on et jokaselle löytyy kyllä ihailijansa. Se on asenteesta kiinni. Jos koko maailma pyörii sen ympärillä muistuttaako kansikuvien tikkutyttöjä ja on sen takia tyytymätön ja ärhäkkä ku perseeseen ammuttu karhu ni SE tekee naisesta kyllä ruman. Ei ne miehet oo niin hohdokkaita et niitten takia kannattais vahautella kaikki karvansa ja ravata alvariinsa lenkkipolulla kuolemassa...jos mies sitä vaatii niin sitten vaan vahaliuskat kätöseen ja repäse siltä munakarvat ja kato urputtaako enää.

      • Komppaan tätä niiiiiin täysillä :D

        Hyvä hyvä!


      • ..se että melkein jokaisessa on jotain kaunista. Mun työpaikalla esimerkiksi on kaikennäköistä naista, pitkää, lyhyttä, tummaa, vaaleaa, hoikkaa ja tukevaa, iso- ja pienirintaista jne mutta jännä juttu on se että jokaisesta olen nähnyt jonkin miellyttävän piirteen, jokaisella on oma vahvuutensa. Ja sitä pitäisi jokaisen korostaa.


      • minäolenkaunotarN
        HugaZaga kirjoitti:

        ..se että melkein jokaisessa on jotain kaunista. Mun työpaikalla esimerkiksi on kaikennäköistä naista, pitkää, lyhyttä, tummaa, vaaleaa, hoikkaa ja tukevaa, iso- ja pienirintaista jne mutta jännä juttu on se että jokaisesta olen nähnyt jonkin miellyttävän piirteen, jokaisella on oma vahvuutensa. Ja sitä pitäisi jokaisen korostaa.

        tässähän puhuttiin nyt ulkoisista piirteistä tai nyt vaan yleisesti siitä mikä on naisessa kaunista ja rumaa, sitten kun miehet tähän kiltisti vastaavat niin jo alkaa kauhee urputus ja valitus. URPOT! Ja sit valitetaan ku ei miehet ikinä puhu eikä pussaa, miehet ei oo rehellisiä, valehtelee, ei osaa keskustella. NO MIKSIKÖHÄN EI?! Ei varmaa, jos on tämmönen vastaanotto, kiitti vaan! Ja tästä me muutkin naiset sit saadan kärsiä ku te pirttihirmut heti dumaatte ja hyökkäätte miesten kimppuun kun ovat rehellisiä ja sanovat mielipiteensä ja VASTAAVAT naisten kysymyksiin. Rumat naiset on just sellasia, joiden täytyy tota luonnetta korostaa tälläseen viestiketjuun (missä selvästi haettiin takaa ulkoisia juttuja). Ootteks ihan juntteja, sehän nyt on itsestäänselvyys, että luonne, persoonallisuus, ajatusmaailma, kemia, intohimo yms. yms. on ERITTÄIN ratkaisevia asioita ihmisissä, kumppanissa ja ihastumis-tilanteista tms. Ei kai nyt kukaan vois olla tyypin kaa, joka ei muuten sytytä, on vaan täydellinen ulkoisesti, sillä ei pitkälle pötkitä! Niin, no te ette varmaan oo edes ikinä saanu maistaa täydellistä pakkausta, hyvännäköstä miesurosta, ja huomanneet, että ei se kuulkaas riitä! Jokainen sen tietää!!! Paitsi sellaset, jotka ei ikinä sellasta saa, sitten just kateellisina herjataan muita ja katkerina manataan, kun luullaan, että ei niille miehille muu kelpaa ku pumpattu Barbie-nukke. Tässä nyt vaan on kuvailtu "ihanne" naista, piirteitä joista pitää/ ei pidä!!! Ja tietenki ne, joilla on varaa saavat tiettyjä asioita vaatiakin, en mäkään mitään rumilusta ottas vaik ois kuinka hieno luonne ja sitä ja tätä, kun en mä edes menis tutustuu, jos ei ulkosesti miellytä silmää eikä aiheuta sellasta himoa ja kiinnostusta. Tietyt piirteet vaan vetoavat tiettyihin ihmisiin.
        JA MINÄ HALUAISIN KUULLA MIEHILTÄ LISÄÄ SELLAISIA!!!!!
        Ois ollu mielenkiintoista kuulla enemmänkin miesten "kriiterejä" mutta samperin feministilehmät, pilasitte tän koko jutun!


      • Serendipity<3
        minäolenkaunotarN kirjoitti:

        tässähän puhuttiin nyt ulkoisista piirteistä tai nyt vaan yleisesti siitä mikä on naisessa kaunista ja rumaa, sitten kun miehet tähän kiltisti vastaavat niin jo alkaa kauhee urputus ja valitus. URPOT! Ja sit valitetaan ku ei miehet ikinä puhu eikä pussaa, miehet ei oo rehellisiä, valehtelee, ei osaa keskustella. NO MIKSIKÖHÄN EI?! Ei varmaa, jos on tämmönen vastaanotto, kiitti vaan! Ja tästä me muutkin naiset sit saadan kärsiä ku te pirttihirmut heti dumaatte ja hyökkäätte miesten kimppuun kun ovat rehellisiä ja sanovat mielipiteensä ja VASTAAVAT naisten kysymyksiin. Rumat naiset on just sellasia, joiden täytyy tota luonnetta korostaa tälläseen viestiketjuun (missä selvästi haettiin takaa ulkoisia juttuja). Ootteks ihan juntteja, sehän nyt on itsestäänselvyys, että luonne, persoonallisuus, ajatusmaailma, kemia, intohimo yms. yms. on ERITTÄIN ratkaisevia asioita ihmisissä, kumppanissa ja ihastumis-tilanteista tms. Ei kai nyt kukaan vois olla tyypin kaa, joka ei muuten sytytä, on vaan täydellinen ulkoisesti, sillä ei pitkälle pötkitä! Niin, no te ette varmaan oo edes ikinä saanu maistaa täydellistä pakkausta, hyvännäköstä miesurosta, ja huomanneet, että ei se kuulkaas riitä! Jokainen sen tietää!!! Paitsi sellaset, jotka ei ikinä sellasta saa, sitten just kateellisina herjataan muita ja katkerina manataan, kun luullaan, että ei niille miehille muu kelpaa ku pumpattu Barbie-nukke. Tässä nyt vaan on kuvailtu "ihanne" naista, piirteitä joista pitää/ ei pidä!!! Ja tietenki ne, joilla on varaa saavat tiettyjä asioita vaatiakin, en mäkään mitään rumilusta ottas vaik ois kuinka hieno luonne ja sitä ja tätä, kun en mä edes menis tutustuu, jos ei ulkosesti miellytä silmää eikä aiheuta sellasta himoa ja kiinnostusta. Tietyt piirteet vaan vetoavat tiettyihin ihmisiin.
        JA MINÄ HALUAISIN KUULLA MIEHILTÄ LISÄÄ SELLAISIA!!!!!
        Ois ollu mielenkiintoista kuulla enemmänkin miesten "kriiterejä" mutta samperin feministilehmät, pilasitte tän koko jutun!

        Villisti veikkaisin et toi viesti oli tarkotettu aika paljolti mulle mikä silleen huvitti et satun oleen mies ja pirttihirmuks haukutaan :D varmaan toi nikki hämäs(ties mistä repäsin). Sanon ettei miehet oo niin hohdokkaita koska tiiän ettei me olla :D On se sairasta ku sitä yrittää naikkosia puolustaa jos muut miehet läjäyttelee pitkiä vaatimuslistoja ja paskaa vaan sataa niskaan. Nimenomaan luonnottomuuden palvontaa vastaan hyökkäilin enkä omaa sukupuolta. Jos kattoo tota alkuperästä kysymystä ni kyse oli ulkonäöstä JA luonteesta! On se nyt itsestään selvää et vastauksia tulee monenlaisia mut pointti oli et näytti miltä tahansa ni tärkeintä on et viihtyy omissa nahoissaan koska itsevarmuutta me miehet halutaan eikä naista joka häpeilee ja peittelee ja lukee cosmon kauneusvinkkejä ku raamattua. Vai feministilehmät...on se kiva ku naiset ne pahiten toisiaan riepottelee :)


      • Serendipity<3 kirjoitti:

        Villisti veikkaisin et toi viesti oli tarkotettu aika paljolti mulle mikä silleen huvitti et satun oleen mies ja pirttihirmuks haukutaan :D varmaan toi nikki hämäs(ties mistä repäsin). Sanon ettei miehet oo niin hohdokkaita koska tiiän ettei me olla :D On se sairasta ku sitä yrittää naikkosia puolustaa jos muut miehet läjäyttelee pitkiä vaatimuslistoja ja paskaa vaan sataa niskaan. Nimenomaan luonnottomuuden palvontaa vastaan hyökkäilin enkä omaa sukupuolta. Jos kattoo tota alkuperästä kysymystä ni kyse oli ulkonäöstä JA luonteesta! On se nyt itsestään selvää et vastauksia tulee monenlaisia mut pointti oli et näytti miltä tahansa ni tärkeintä on et viihtyy omissa nahoissaan koska itsevarmuutta me miehet halutaan eikä naista joka häpeilee ja peittelee ja lukee cosmon kauneusvinkkejä ku raamattua. Vai feministilehmät...on se kiva ku naiset ne pahiten toisiaan riepottelee :)

        ..oikeastaan tykkään enemmän niistä ujoista naisista, heh ... :) pitäkää te muut ne itsevarmat vaan!


      • Miksi ??
        HugaZaga kirjoitti:

        ..oikeastaan tykkään enemmän niistä ujoista naisista, heh ... :) pitäkää te muut ne itsevarmat vaan!

        Ei varmaankaan liian itsevarma tai kusipää, jolla on noussut hattuun, mutta miksi ujo.


      • Miksi ?? kirjoitti:

        Ei varmaankaan liian itsevarma tai kusipää, jolla on noussut hattuun, mutta miksi ujo.

        ..mutta minusta ujo on jännittävämpi ja mielenkiintoisempi kuin rempseästi asiansa toitottava.
        Tuntuu palkitsevammalta kun lähestyminen on työlästä. Jos ujo päästää lähelleen niin tietää että kyllä se tykkää.. :) helposti lähestyttävä taas ehkä päästää kaikki lähelle rutiininomaisesti, siitä ei voi päätellä vielä mitään.
        Ja minusta on erittäin söpöä jos nainen osaa punastua.


      • tihhihhihhiuhhhsd
        HugaZaga kirjoitti:

        ..mutta minusta ujo on jännittävämpi ja mielenkiintoisempi kuin rempseästi asiansa toitottava.
        Tuntuu palkitsevammalta kun lähestyminen on työlästä. Jos ujo päästää lähelleen niin tietää että kyllä se tykkää.. :) helposti lähestyttävä taas ehkä päästää kaikki lähelle rutiininomaisesti, siitä ei voi päätellä vielä mitään.
        Ja minusta on erittäin söpöä jos nainen osaa punastua.

        on kiinnostavia sen hetken kun ne on saavutettu ja sänkyyn kaadettu. Sitten kun paljastuu että ujo=sosiaalisia tilanteita vältteltvä ja keskustelutaidoton tullaan realistisemmiksi.


    • Hyvä aihe!

      Yritin kerätä nuo ei toivottavat piirteet ja ominaisuudet tähän yhdelle listalle. Monet asiat olivatkin saaneet mainintoja ja kannatusta jo useammalta taholta. Hienoa. Monet ovat varmasti makuasioista, mutta jatketaan. Kerrankin kiinnostava aihe !

      SYNNYNNÄISET OMINAISUUDET
      -Pieni takapuoli (!!!) , mutta myös liian isostakin valitettiin ?
      -Ohuet ja luiset jalat, ”rimppakintut”
      -Hyvin pienet rinnat
      -Karvaisuus kasvoissa ja muualla vartalossa, mahdolliset ”viikset”
      -Jos on mitoiltaan kuin riisitautinen
      -Pussit silmien alla, sairaalloinen kalpeus
      -Huono ryhti.
      -Heikko hiustenkasvu
      -Ruskeat (nappi)silmät (!!!)
      -Kaidat kasvot, suuri nenä
      -Huono iho, (näppyinen tai neulatyynymäinen, karvaiset näppylät)
      -Kailottava tai käheä puheääni
      -Liian isot huulet

      LIHAVUUS, LAIHUUS
      -Kaksoisleuka
      -Laihuus, laiha konttorirotta lookki, vaatteet ovat päällä kuin ripustettuna (!!!)
      -Sairaaloinen lihavuus, painoindeksi on yli 30 (!!!)

      TYYLITTÖMYYS
      -Puuttuvat kulmakarvat, maalatut kulmamat, nypityt kulmat (!!!)
      -Poikatukka , mutta pitkiäkin oli kritisoitu
      -Tatuoinnit, ylenpalttiset lävistykset yms. joutava roina, russakantappokengät (!!!)
      -Vartaloon sopimattomat vaatteet, lyhyt ja liian tiukkavyötöröiset housut
      -Rakennekynnet
      -Kielikoru
      -Liika meikki
      -Minihame

      TAVAT JA SOSIAALISET TAIDOT
      -Tyhjännauraja
      -Pahansuopaisuus, huumorin tajuttomuus
      -Yliseksikäs tai mauton pukeutuminen
      -Ei tunne sosiaalisia koodeja
      -”Akateeminen koppava luonne”
      -Vittumaisuus
      -Juttelee härskejä ja noloksi vetäviä kaksimielisyyksiä
      -Juopottelu ja vanhan viinan katku
      -Nauraa röhöttää kuin ukko, eikä yhtään kontrolloi ääntään tilanteen mukaan
      -Kulmikas käytös
      -Se että jos nainen kikattaa kokoajan ja esittää avutonta
      -Vääränlainen kielenkäyttö, kiroilu ?
      -Huumorin tajuttomuus

    • dapper

      palsta on täynnä näitä luetteloita:
      - ikä (25->)
      - synnyttäminen
      - ylipaino tms. ulkonäkö
      - feminismi
      - väärä asenne ja tavoite
      - puutteet osaamisessa ja taidoissa

      • muka päällepäin

        Mitenkä se muka näkyy? Itse oikeastaan pidän nuoria äitejä päin vastoin kauniimpina. Heissä on tietynlaista pyöreyttä ja hempeyttä. Arvelen toisin, että ehkä se johtuu enemmän muista asioista, kun eivät ole niin sellaisia pimuja tai koviksia kuin iäkkäämmät sinkut yleensä. Ikäkin riippuu tietysti katsojasta.


      • pena345

        sinä synnyttävän naisen kanssa treffeille pääsisitkään eiköhän sillä ole omakin mies ja vähän muutakin tekemist kuin hengailla kanssasi..


    • ?___

      ainoastaan KOMEA MIES.

    • beeautywithinthebeas

      että nenän puuttuminen. Jos naiselta puuttuis vaikka jalat, se ei tekis automaattisesti rumaksi. Mutta nenän puuttuminen kyllä.

    • dabyy

      kateus ja ilkeys tekevät naisesta ruman.

    • Zakuskat

      Ainoastaan kielenkäyttö mua ottaa aivokuuppaa, Mutta jos on kuuppaa niin sen voi jopa sietää, jotenkin.

      • karvanassu

        Jotkut luettelevat rumuudeksi naisella viikset... :( Nassussa kun nyt sattuu kasvamaan sellaista hentoa karvaa, myös huulen yläpuolella, niin onko se todellakin niin järkyttävää, jos muuten nainen on huoliteltu ja siisti ym. Enkä nyt todellakaan puhu mistään tummista karvoista, vaan ihan tavallisista ihohaituvista, mutta näkyvät kuitenkin esim. valossa...??? Peli menetetty?


    • elämän romantiikkaa

      Eikös se kaunis vanha sanonta kuulu että kauneus on katsojan silmässä?
      Voidaanhan me kaikki luetella piirteitä jotka ovat kauniita, mutta ovatko ne sellaisia jotka tekevät jostain tietystä ihmisestä haluttavan elämän kumppanina.
      Tapaat ihmisen joka on mukavin, hauskin ja kiltein ikinä, onko sillä silloin väliä miltä hän näyttää?
      Itse olen aivan tavallisen näköinen ja sopusuhtainen neiti, ulkonäöllisesti olen saanut huomiota jonkin verran mutta, uskon silti että luonteeni on ollut se joka on loppupelissä painanut vaaassa. Kun ihminen voi hyvin muut haluavat olla hänen seurassaan. Kumppanin valinnassa tämä painaa mielestäni paljon.
      Mieheni on huumorintajuinen, luotettava, hänen elämänarvonsa ovat hyvät, viihdyn hänen kanssaan ja vaikka aluksi hän ei minua fyysisesti erityisesti viehättänyt, muutin mieleni pian. Mitä enemmän opin häntä tuntemaan sitä paremmalta hän alkoi minusta näyttämään, nauroin hänen kanssaan ja huomasin kuinka ihanan syvän maitosuklaan väriset silmät hänellä oli, kävimme piknikillä ja huomasin kuinka pitkä ja jäntevä kroppa hänellä oli kun hän ojensi minulle puusta omenan... Ajan myötä en näe hänessä enään mitään mistä en pitäisi, miksi en ajattelisi että myös miehille käy näin? Sitä paitsi eihän meistä kukaan elämässä selviä ikuisesti nuorena ja kauniina, etkö silloin halua rinnalle ihmistä joka on silmissäsi ikuisesti viehättävä?

      • Hei tosi hyvin kuvattu ! Itsekin olen todennut juuri tuon saman ilmiön, että aluksi joku ihminen saattaa olla kenties ihan vastakohta sille, mitä olet luullut etsiväsi, mutta kun häneen tutustuu paremmin, alat bongata hänestä lukuisia yksityiskohtia, jotka ovat vastustamattomia ;)


    • eikös sitä sanota että ei oo rumia ihmisiä vaan on liian vähä viinaa.

    • tikruuuuuuuuuuuuuuuu

      JazzzzzzzzzzzzzzzzzzzzuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuJazzzzzzzzzzzzzzzzuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuJazzzzzuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuJaaaazzzzzzzuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • ruskeat silmät!!?!

      Oon naispuolinen ja ittelläni on ruskeat silmät ja oon aina tykänny niistä, nyt lähtee itseluottamus niistäkin >:( . Mä haluun kysyä et mikä tekee mistä rumat?!? Sitte sulan joka toiselle ruskee silmäselle miehelle joka tulee vastaan , rakastan ruskeit silmiä niillä! Haistakoot vittu jokanen joka ruskeit silmiä haukku kasvakoot aikuiseks, silmien värille ei mitään voi ja se ei oo mikään liikalihavuus vaan ne silmät vaan, ei oo mitään rumaa!!! Ittessäni tykkään just niistä silmistä. Loukkaa tosi paljon.

      • wide open

        oi niitä aikoja...muistan miten se sattui, kuin veistä olisi kierretty haavassa.


    • Kauneus on katsojan korvassa. Ruma kielenkäyttö on luotaantyöntävää.
      Tatuoinnit ja lävistykset ovat makuaisioita, mutta pääsääntöisesti paremmissa hommissa niitä ei oikein suvaita.

      Kukin saa pitää ihan millaisesta haluaa, mutta kun kerran kysyttiin, niin tuollaisia asioita kannattaa välttää jos aikoo elää valtavirran normien mukaan enemmistön hyväksymänä.

      Fyysisiin ominaisuuksiin ei niinkään kiinnitetä huomiota, kunhan itse kiinnittää huomiota muihin ihmisiin, että ei esitä jotain elokuvien tusinakapinallista.

    • Anonyymi

      Anteeksi mutta mitä tarkoittaa rotan kulmakarvat? 🥹 Mulle sanottiin tänään niin...

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2681
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1155
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      91
      1129
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1084
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      940
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      906
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      842
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      809
    Aihe