e-pilleristit pystyvät käyttämään piilareita?

Hei,

pystyttekö käyttämään piilareita e-pillereiden kanssa samanaikaisesti? itselläni meinaa kuivua ja harmittaa kun ei vissiin pystyis käyttää piilareita... mutta onko muilla ongelmaa? tai miten ratkaisit ongelman? tai mitä pillerimerkkiä käytät jos pystyt myös piilareita käyttää?
11183
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 11

Vanhimmat

tai auttoiko silmien kuivumiseen se, että lopetit pillereiden käytön?

Äänestä

Haet selvästi vinkkejä siitä mitä merkkiä kannattaisi käyttää. Täysin turhaa. Se, että joku merkki sopii jollekin toiselle, ei tarkoita, että se sopii sinulle. Jos ongelma on häiritsevä, vaihda merkkiä. Vain kokeilemalla selviää ratkaiseeko se sinulla tuo ongelman. Voit myös kokeilla toisenlaista ehkäisyä.

Äänestä
  • hae vinkkiä merkistä, kun ajattelin vaan, että onko edes pillereillä väliä, tekeeks kaikki saman ongelman. vaihdoin itse merkkiä, ja tuntuu että paremmin on kosteutta, mutta ei tarpeeksi :( toisaalta, oon kuullut, että joku diano novaa suositellaan näppylöihin... niin toisaalta mietin, että onko joillakin merkeillä vaikutusta asiaan... oon miettinyt kuparikierukkaa.

    Äänestä

  • pä9o8tuiyf kirjoitti:

    hae vinkkiä merkistä, kun ajattelin vaan, että onko edes pillereillä väliä, tekeeks kaikki saman ongelman. vaihdoin itse merkkiä, ja tuntuu että paremmin on kosteutta, mutta ei tarpeeksi :( toisaalta, oon kuullut, että joku diano novaa suositellaan näppylöihin... niin toisaalta mietin, että onko joillakin merkeillä vaikutusta asiaan... oon miettinyt kuparikierukkaa.

    Kaikissa pillerimerkeissä on samat mahdolliset haittavaikutukset eli mikä tahansa voi aiheuttaa limakalvojen kuivumista. Myös mikä tahansa merkki voi olla aiheuttamatta limakalvojen kuivumista.

    Äänestä

  • atsegdhf kirjoitti:

    Kaikissa pillerimerkeissä on samat mahdolliset haittavaikutukset eli mikä tahansa voi aiheuttaa limakalvojen kuivumista. Myös mikä tahansa merkki voi olla aiheuttamatta limakalvojen kuivumista.

    Tämän takia haluaisinkin kuulla, että se, joka on kärsinyt kuivista silmistä, niin onkin löytänyt pillerimerkin, joka ei aiheuttaisi vastaavaa juttua ja pystyisi käyttämään piilareita kuin ennenkin! onko tapauksia? montako pillerimerkkiä jouduit kokeilemaan?

    Äänestä

  • 34trg kirjoitti:

    Tämän takia haluaisinkin kuulla, että se, joka on kärsinyt kuivista silmistä, niin onkin löytänyt pillerimerkin, joka ei aiheuttaisi vastaavaa juttua ja pystyisi käyttämään piilareita kuin ennenkin! onko tapauksia? montako pillerimerkkiä jouduit kokeilemaan?

    Siis tottakai tuollaisia tapauksia on olemassa. Joillakin merkin vaihto auttaa. Siihen voidaan tarvita yksi tai enemmän vaihtoja. Et sinä sen kummempaa tietoa siitä tarvitse. Itse kokeilemalla huomaat auttaako sinulla vaihto vai ei.

    Äänestä

Ei mitään ongelmia.

Äänestä

Itse käytin useita vuosia nuvaringiä ja night&day-piilareita, eli molempia ihan jatkuvasti.. eikä ollut ongelmia.

Äänestä
  • kokeilitko muita merkkejä ennen nuvaringiä - meinaan, oliko ongelmia muiden merkkien kanssa mutta esim. tää sopikin? haluan tietää, että onko mahdollista saada ihanneolo jollain merkillä, jos niitä vain kokeilee. tuntuu vaikealta ajatus, että pitäis testata kymmentä eri pillerimerkkiä.

    Äänestä

  • 9oitru kirjoitti:

    kokeilitko muita merkkejä ennen nuvaringiä - meinaan, oliko ongelmia muiden merkkien kanssa mutta esim. tää sopikin? haluan tietää, että onko mahdollista saada ihanneolo jollain merkillä, jos niitä vain kokeilee. tuntuu vaikealta ajatus, että pitäis testata kymmentä eri pillerimerkkiä.

    olen myös syönyt pillereitä (mercilon) ja silloin käytössä oli silloin tällöin kertakäyttöpiilarit. Silloinkaan ei ollut ongelmia..

    Äänestä

sillä ei npiilarit kuivu ja muutenki on turvallisempi kuin mitkään allöt e-pillerit:)

Äänestä

Kommentoi aloitusta


rillipääadgs kirjoitti:

Hei,

pystyttekö käyttämään piilareita e-pillereiden kanssa samanaikaisesti? itselläni meinaa kuivua ja harmittaa kun ei vissiin pystyis käyttää piilareita... mutta onko muilla ongelmaa? tai miten ratkaisit ongelman? tai mitä pillerimerkkiä käytät jos pystyt myös piilareita käyttää?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu