Nättiä naista ei isketä?

seinaruusu

Minua on kehuttu nätiksi nuoreksi naiseksi. En nyt vissii mikään malli kuitenkaan, mutta pitkä hoikka ja massasta erottuva parikymppinen. =)
voiko olla niin nätti etteivät miehet uskalla lähestyä vai kuvittelenko liikoja itsestäni?
Miehet eivät edes kännissä lähesty baarissa. No ulkomaalaiset ( vanhemmat miehet) ovat aina kimpussa, niitä saa hätistellä jokaisella baarireissulla, mutta OHOI SUOMALAISET komiat miehet..
Miten se meneekin aina niin että ne kenestä olen kiinostunut eivät näe mua kun taas ne mitä mä en näe näkevät minut? :P Hankala tilanne enkä tiedä missä mättäilee. Kumpa tietäisin totuuden.

Miehet! kun olette baarissa oletteko jättäneet joskus lähestymättä naista koska hän on "liian kaunis" tai mistä syistä ette yleensäkään lähesty naista? Rumuus on tietenkin yksi seikka.. Jos olenkin ruma :D

34

7082

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rokrok86

      liian ylpeän oloinen siellä baarissa? hymyiletkö, luotko katseita muihin? kyllä pitäs seuraa löytyä..

      • perusteella

        et ainakaan vaikuta minusta (olen nainen) ylpeältä. Mutta olen huomannut itsekin saman seikan ja täällä tuntuu olevan paljon kirjoituksia,joissa kerrotaan kuinka ei-niin-nättiä-kaveria tullaan urakalla baarissa iskemään,mutta kauniimpi tyttö jää huomioitta.Toisaalta en itsekään lähesty baarissa koskaa mielestäni komeita tapauksia,vaikka en itseäni rumaksikaan koe.....juu,olisi mielenkiintoista kuulla miesten mielipiteitä.


      • seinaruusu

        Olipa hieno huomio.. En ole tullutkaan tätä ajatelleeksi vaikka se varmasti ON AIHEELLISTA. Olen kuullut että näytän kadulla kävellessäni nirppanokkaiselta ja ylpeältä. Tosiasiassa olen todella arka ja ujo nainen joten minut ymmärretään usein väärin .Olen oikeasti hyvin lempeä ja ystävällinen enkä tahdo kellekkään pahaa. =) Enkä osaa flirttailla. Toisinsanoen taidan olla vaikeasti lähestyttävä.

        Kiitoksia todella paljon viestistäsi. Kiinitän ensikerralla tähän huomiota ja katson muuttuuko tilanne. Toivottavasti. :)


      • kel onni on..
        seinaruusu kirjoitti:

        Olipa hieno huomio.. En ole tullutkaan tätä ajatelleeksi vaikka se varmasti ON AIHEELLISTA. Olen kuullut että näytän kadulla kävellessäni nirppanokkaiselta ja ylpeältä. Tosiasiassa olen todella arka ja ujo nainen joten minut ymmärretään usein väärin .Olen oikeasti hyvin lempeä ja ystävällinen enkä tahdo kellekkään pahaa. =) Enkä osaa flirttailla. Toisinsanoen taidan olla vaikeasti lähestyttävä.

        Kiitoksia todella paljon viestistäsi. Kiinitän ensikerralla tähän huomiota ja katson muuttuuko tilanne. Toivottavasti. :)

        minun,silloin kun olin ikäisesi. Nyt olen jo yli keski-iän. Omasta mielestäni en ollut niin kaunis, mutta
        miehet pitivät minua kauniina. Ja sullahan on ottajia.. oli yleinen sanonta.
        Mutta ei mulla ollut. Ja olin aika ujo ja arkakin. Mutta sitähän en koskaan sanonut. Niimpä minua luultiin ylpeäksi. Seuraa minulla aina oli kyllä ,mutta sen "oikean" löysin aika myöhään. Ja vääräksi sekin lopulta paljastui.


      • rokrok86
        seinaruusu kirjoitti:

        Olipa hieno huomio.. En ole tullutkaan tätä ajatelleeksi vaikka se varmasti ON AIHEELLISTA. Olen kuullut että näytän kadulla kävellessäni nirppanokkaiselta ja ylpeältä. Tosiasiassa olen todella arka ja ujo nainen joten minut ymmärretään usein väärin .Olen oikeasti hyvin lempeä ja ystävällinen enkä tahdo kellekkään pahaa. =) Enkä osaa flirttailla. Toisinsanoen taidan olla vaikeasti lähestyttävä.

        Kiitoksia todella paljon viestistäsi. Kiinitän ensikerralla tähän huomiota ja katson muuttuuko tilanne. Toivottavasti. :)

        omasta kokemuksesta tuo tuli vaan mieleen. itse olen mies mutta aiemmin oli samanlaisia ongelmia.. eli olin siis arka ja ujo, minkä monet tulkitsi ylpeydeksi ja varmaan aika töykeäkin olin.. mitä en siis tosiasiassa ollut. mutta kun itse tiedostin sen, niin muutuin aika äkkiä ihan toisenlaiseksi. rennosti vaan, eihän tää elämä nyt niin vakavaa ole. ja nyt on naista riittäny..

        älä siis jännitä, ole rento, oma itsesi. mene vaan ihan rohkeasti miesten juttusille, miehet tykkää jos naiset tekee alotteita.


      • Elämisen_vaikeus
        seinaruusu kirjoitti:

        Olipa hieno huomio.. En ole tullutkaan tätä ajatelleeksi vaikka se varmasti ON AIHEELLISTA. Olen kuullut että näytän kadulla kävellessäni nirppanokkaiselta ja ylpeältä. Tosiasiassa olen todella arka ja ujo nainen joten minut ymmärretään usein väärin .Olen oikeasti hyvin lempeä ja ystävällinen enkä tahdo kellekkään pahaa. =) Enkä osaa flirttailla. Toisinsanoen taidan olla vaikeasti lähestyttävä.

        Kiitoksia todella paljon viestistäsi. Kiinitän ensikerralla tähän huomiota ja katson muuttuuko tilanne. Toivottavasti. :)

        Niin no, nykyisin on varsin tavanomaista, että jopa kadulla vastaan tuleva naiset kulkevat tuijottaen omiin jalkoihinsa tai lakonisesti jonnekkin tyhjyyteen, kun se elämä on niin vaikeaa ja normaali kanssakäyminen muiden ihmisten kanssa on tehty itse niin vaikeaksi. Eipä ihme, ettei synny myöskään kontakteja miehiin, kun ollaan niin itseriittoisia ja sairaanloisen estyneitä/varauksellisia.

        Vaikka olen itse ollut aina jossain määrin ujo mies, tuollainen naisten käytös pistää kyllä huvittamaan ja suuresti.


    • Onnellinen rouva

      Nuorempana tuli käytyä tansseissa ja miehenikin sieltä löysin. Hain naistentunnilla häntä tanssimaan ja kaikki alkoi siitä.
      Hän kertoi myöhemmin minut huomioneensa jo aiemminkin tansseissa, mutta ei koskaan olisi uskaltanut minua hakea tanssimaan koska olin hänen mielestään niin kaunis.
      kauneuden kirous näyttää olevan se, että miehet ei uskalla lähestyä.

    • jumppis872

      Yleensä en lähesty liian kauniita naisia. Se kertoo myös jotain luonteesta kun nainen on ihan pakkeloitu ja viimeisen päälle tälläytynyt. Tällainen jamppa kuten ite joka elää vähän huolettomampaa elämää ei tulisi toimeen tällaisen naisen kanssa.

      Toinen iso syy miksi en lähesty kaikkia naisia on heidän asenne sillä hetkellä milloin huomaan heidät. Jos mimmi on mutru suulla tai viihdy siitä mitä lie onkaan tekemässä niin ihan turha siihen on tulla tutustumaan. Varsinkin nirppanokka meininki karistaa mut ihan kokonaan paikalta. Sen kyllä huomaa kun lähestyy "kohdetta" päin että minkälainen ilme heillä on kasvoillaan.

      Kolmas iso juttu joka on mua häirinnyt varsinkin baareissa kun on tullu mentyy tanssii niin, jotkut naiset vaan istuu siellä penkeillään kattellen ympärilleen eikä edes juttele oman kaverinsa kanssa. Tulen puolen tunnin päästä kattoo mikä heidän tilanteensa on nii vielki siin samas paikas liikahtamattakaan. Turha tollasille mennä ees sanoo mitään jos on jotain hiton patsaita.

      Neljäs juttu mikä on valitettavasti oma ongelmani on etten halua mennä isoihin kaverijoukkoihin tutustumaan yhteen kiinnostavaan naiseen. Pystyn kyllä menemään pieneen porukkaan, silleen 2-4 ihmistä ympärillä mutta sen jälkeen alkaa tuntua että jotenkin tunkeilen heidän juhliinsa.

    • banskkku

      Mulla on ihan sama ongelma. En ole mielestäni ylpeä, mutta ihan kivannäköinen enkä ylilaitettu. Olen sosiaalinen, mutta tykkään siitä että miehet tekevät aloitteen. Aloitteita ei kylläkään ole kuulunut eikä näkynyt...

    • naikkonen28v

      sama ongelma kuin aloittajalla jo pitemmän aikaa ja olen jo 28v nainen. Itsekkin tulee miettineeksi et mistä toi johtuu ettei miehet uskalla lähestyä nättiä naista oli sit kyseessä baari tai vaikka tämä s24 treffipalsta. Itsekkin olen aina saanut kimppuuni ulkomaalaisia itsestäni huomattavasti vanhempia miehiä mutta myös niitä 18v, enkä olleenkaan oman ikäisiäni. Olen myös huomannut ton saman itsestäni et kenestä itse oisin kiinnostunut ja aina luullut et nyt tulee jotain vakavempaa niin ne eivät ole minusta ja päinvastoin. Ensimmäiseksi tulee mieleen että jos miehet ei usko että on sinkku jos on "liian nätti" tai nätti ylipäätänsä koska minultakin kysytään usein että " miten ton näköinen nainen voi olla viellä vapaana" johon vastaan aina etten itsekkään tiedä tai ei ole vain se "oikea" tullut vastaan..

      • jdosgjopgjopsd

        että olen huomannut, että vaikka minua kauniiksi kehutaan, monesti miehet katselevat baareissa vaaleiden kavereitteni perään... itse olen tumma ja enemmän ulkomaalaisen näköinen kuin perussuomalaisen näköinen. Olen huomannut, että monesti miesten katseet kiinnittyvät automaattisesti siihen naiseen, jolla on vaalea tukka, vaikkeivat he olisi ehtineet edes nähdä kun tämän naisen vasta takaapäin tms. niin silti heti kiinnostutaan. Tuntuu, että monelle miehelle tuo vaalea tukka on ainoa vaadittava kriteeri naiselta (?). Eipä silti, kyllä minuakin lähestytään paljon, mutta välillä tuntuu siltä, että miehet jakaantuvat kahteen ryhmään: niihin, jotka haluavat automaattisesti vaaleaverikön, sama vaikka minkä näköinen hän olisi, ja niihin, joita kiinnostavat kaikki nätit naiset hiusten väristä huolimatta.

        Tämä nyt ei hirveästi tainnut liittyä aiheeseen mutta kuitenkin. =)


      • Tötterömies
        jdosgjopgjopsd kirjoitti:

        että olen huomannut, että vaikka minua kauniiksi kehutaan, monesti miehet katselevat baareissa vaaleiden kavereitteni perään... itse olen tumma ja enemmän ulkomaalaisen näköinen kuin perussuomalaisen näköinen. Olen huomannut, että monesti miesten katseet kiinnittyvät automaattisesti siihen naiseen, jolla on vaalea tukka, vaikkeivat he olisi ehtineet edes nähdä kun tämän naisen vasta takaapäin tms. niin silti heti kiinnostutaan. Tuntuu, että monelle miehelle tuo vaalea tukka on ainoa vaadittava kriteeri naiselta (?). Eipä silti, kyllä minuakin lähestytään paljon, mutta välillä tuntuu siltä, että miehet jakaantuvat kahteen ryhmään: niihin, jotka haluavat automaattisesti vaaleaverikön, sama vaikka minkä näköinen hän olisi, ja niihin, joita kiinnostavat kaikki nätit naiset hiusten väristä huolimatta.

        Tämä nyt ei hirveästi tainnut liittyä aiheeseen mutta kuitenkin. =)

        Itse en ainakaan edes katso rumia naisia baarissa.Yhtä puutteessa ne kauniitkin siellä on.


    • M25--

      Asialliset miehet ei lähesty kovin helposti jos et itse flirttaile yhtää (eli luo esim. katsekontaktia jo kaukaa). Ei sitä viitsi laittaa itseään likoon turhanpäiten. Katsekontakti puolin ja toisin on ikäänkuin lupa lähestyä. Kokeileppa sitä niin tulos on varmaan paljon parempi.

      Niinkuin joku sanoikin jo niin miehet myös pitävät siitä että nainen tekee aloitten.

      • M20.

        Edellinen viesti on, niin totta. Ottakaa naiset tuosta viestistä oppia :D. Ei sitä tarvi aina oottaa miehiltä alotetta. Se ois joskus mukavaa jos nainen tekis alotten tosin ei semmosilta naisilta jotka on aivan sekasi, niitä ku ei viiti katsella.


      • piidre
        M20. kirjoitti:

        Edellinen viesti on, niin totta. Ottakaa naiset tuosta viestistä oppia :D. Ei sitä tarvi aina oottaa miehiltä alotetta. Se ois joskus mukavaa jos nainen tekis alotten tosin ei semmosilta naisilta jotka on aivan sekasi, niitä ku ei viiti katsella.

        mulla oli sama ongelma. olen vähän erikoisemman näköinen, mallinakin ollut tyttö. mutta seksiseuran löytäminen baarista oli täysi mahdottomuus! mietin että mikä oikein on. en tosin itsekään lähtenyt miehille juttelemaan. mutta eivätkös humalaiset miehet luule itsestään aivan liikoja ja lähde iskemään naisia? Nyt olen tajunnut, ettei se ehkä johtunut minusta, vaan seurastani. olin aina jätkäporukassa, minä 2-5 miestä. [kuulin kyllä myöhemmin, että pojat katselivat vähemmän ystävällisesti kaikkia, jotka katselivat minua]
        sitten, tyydyin kohtalooni, ja lopetin miesten katselun. ajattelin että seksiä saan kavereideni kavereiltakin jos tahdon. lähdin baariin vaan pitämään kavereiden kanssa hauskaa ja tanssimaan. sitten mies löytyikin kotoani jatkoilta. seksiä en saanut, olin "niin vitun helmi" et miestä jänskäs.. no, enään ei jännitä vajaan vuoden seurustelun jälkeen!


      • semiari

        Itse miehenä, kun lähestyn naista pyrin ottamaan katsekontaktin ja hymyillä naiselle, jos saan pienen hymyn takaisin tai jonkin muun positiivisen eleen niin lähestyn kyllä naista, mutta jos ei tule reaktiota tai negatiivinen reaktio. esim kääntää pään pois. niin saatan vain kävellä ohi ja antaa olla. Sitä paitsi yleensä jos nainen on "liian" kaunis sitä saattaa olettaa, että hän seurustelee tai sitten kosijoita on niin paljon että ei jaksa nähdä vaivaa, varsinkin jos kyse on baarista. Älä siis odota että sinut isketään vaan ole mukana touhussa!


    • Tarvitaan muutakin

      Kauniin naisen ei tarvitse näyttää nirppanokkaiseltakaan, vaan pikemminkin sellaiselta, ettei ilmeestä voi lukea oikein mitään. Toisin sanoen tämä on sen oloinen, ettei mies keksi mitään puheenaihetta, jolla lähestyä. Pelimiehiä lukuun ottamatta, harvapa sitä kehtaa naisen ulkonäköä ottaa ensirepliikkien puheenaiheeksi.

      En osaa asiaa oikein selittää, mutta mies tulkitsee naisen hyvännäköiseksi myös muista vaikutelmista kuin pelkästä pinnasta. Jotkut naiset (ja ihmiset ylipäätään) ovat yksinäänkin sosiaalisen ja sympaattisen oloisia, jotkut ainakin jompaa kumpaa ja kolmansissa on jotain muuta kiinnostavaa tai uteliaisuutta herättävää, jotka helpottavat lähestymistä. Silloin ujohkon miehenkin suhteellisen helppo keksiä jotain sanottavaa.

    • Minä en yleensä lähesty naisia jotka ovat täysin tyytyväisen oloisia ilman minun seuraanikin.
      Joistakin naisista näen heti ettei minulla ole heille mitään tarjottavaa.
      Ylimielinen pään asento ja ilme ovat myös luotaantyöntäviä, eivät siis kiehtovia kuten elokuvissa ;)
      Joskus yritän luoda vision siitä maailmasta jossa nainen elää ja jos tämä kuva ei oikein sulaudu oman maailmani kanssa, jätän hänet pois laskuista.
      Ja tietysti jos naisen katse pyyhkäisee ohitseni ikään kuin olisin näkymätön, sekin on varsin huono merkki.
      Iskumielessä minuun tehoaisi parhaiten ujo, altakulmain katse joka kestäisi sopivan kauan, ja siihen ehkä viettelevä silmien räpsäytys :D

    • ladyface

      ei minulla ole ollut ongelmia olen ihan hyvän näköinen hoikka 40 eronnut nainen nyt olen huomannut että kun on munaa olla oma itsensä niin kyllä niitä miehiä näkyy pörräävän ympärillä ihan riittävästi

      • FeliFel

        Olen nätti nainen, mutta vaikeasti lähestyttävä. En tee sitä tahallani, mutta minun vain on vaikea päästää ketään lähelleni ja tutustua muihin, vaikka olenkin mukava ihminen (kun minuun on kunnolla tutustunut, on se kuulemma todella hieno asia, näin olen useammasta lähteestä kuullut). Olen yksinkertaisesti kamalan varautunut ja ujo, ja sitten yritän peittää sen sillä, että näytän kovalta ja kylmältä.

        Kysyin poikaystävältä, miltä vaikutan vieraan silmin, ja hän sanoi, että minusta saa jotenkin yrmeän ensivaikutelman. Eli ehkä kaikki te naiset, joita ei lähestytä, näytätte ulospäin jotenkin pelottavilta tai kylmiltä, vaikka oikeasti olisittekin mitä ihanimpia ihmisiä.


    • kkkkm

      Ihmiset lähestyvät yleensä sellaisia vastakkaisen sukupuolen edustajia, joiden he katsovat olevan fyysisesti suunnilleen yhtä viehättäviä kuin he itse. Eli sinä olet liian kaunis :)

      • bilehile*

        Itse olen ihan normaalin näköinen(en huomiotaherättävän kaunis tai aivan karsean ruma) ja aina on riittänyt seuraa baarissa. Oikeastaan käytännössä jokaisena baari-iltana on löytynyt seuraa useammastakin miehestä, MUTTA tosiaan olen itse tehnyt aloitteita :D
        Menen juttelemaan, hymyilen, flirttailen, tanssin yms.
        Eli tosiaan ei kannata odottaaa aina, et miehet tulis tekemään niitä aloitteita, koska se voi olla et niitä joutuu oottamaan tosi pitkääkin. Olet vaa oma ittes ja lähestyt itse miehiä. Jos mies ei lämpeä---> häntä ei kiinnosta:D
        Ni siinäpähän sitten näet, et ootko miten viehättävä ;D Yrität komeita miehiä itse ja katsot nappaako. Täytyy löytää se oma tasonsa ja sen löytää vaa kokeilemalla yrittää iskeä eritasoisia(ulkonäöllisesti) miehiä.

        Kaverit aina kyselee, että miten teen sen, ku löydän seuraa. Mut se on ihan itsestä kiinni. Olet hauska ja oma itsesi ja näytät olevasi kiinnostunut.
        Baaritiskit on esimerkiksi erittäin hyviä paikkoja avata keskusteluja tai luoda katsekontaktia:D
        Olet sitten liian kaunis, normaali tai ruma, ni kyllä sitä seuraa saa(ainakin seksiseuraa) tasoisistaan miehistä AIVAN varmasti, jos vaa viitsii itse yrittää vähän eikä odota, että mies tulee palvomaan maata jalkojesi alla:D


      • jdshgsidjghn3
        bilehile* kirjoitti:

        Itse olen ihan normaalin näköinen(en huomiotaherättävän kaunis tai aivan karsean ruma) ja aina on riittänyt seuraa baarissa. Oikeastaan käytännössä jokaisena baari-iltana on löytynyt seuraa useammastakin miehestä, MUTTA tosiaan olen itse tehnyt aloitteita :D
        Menen juttelemaan, hymyilen, flirttailen, tanssin yms.
        Eli tosiaan ei kannata odottaaa aina, et miehet tulis tekemään niitä aloitteita, koska se voi olla et niitä joutuu oottamaan tosi pitkääkin. Olet vaa oma ittes ja lähestyt itse miehiä. Jos mies ei lämpeä---> häntä ei kiinnosta:D
        Ni siinäpähän sitten näet, et ootko miten viehättävä ;D Yrität komeita miehiä itse ja katsot nappaako. Täytyy löytää se oma tasonsa ja sen löytää vaa kokeilemalla yrittää iskeä eritasoisia(ulkonäöllisesti) miehiä.

        Kaverit aina kyselee, että miten teen sen, ku löydän seuraa. Mut se on ihan itsestä kiinni. Olet hauska ja oma itsesi ja näytät olevasi kiinnostunut.
        Baaritiskit on esimerkiksi erittäin hyviä paikkoja avata keskusteluja tai luoda katsekontaktia:D
        Olet sitten liian kaunis, normaali tai ruma, ni kyllä sitä seuraa saa(ainakin seksiseuraa) tasoisistaan miehistä AIVAN varmasti, jos vaa viitsii itse yrittää vähän eikä odota, että mies tulee palvomaan maata jalkojesi alla:D

        Itse en ainakaan uskalla lähestyä kaunista/nättiä naista koska pelkään että en ole tarpeeksi hyvä hänelle ja koska olen ujo


      • SSSNA1

        Taso taso taso... työtaso. Mikä sinä olet luokitteleen ihmisiä "tasoihin" ??


    • akkojenkanssaendeittaa

      "kel onni on..
      20.10.2009 0:42
      seinaruusu kirjoitti:
      Olipa hieno huomio.. En ole tullutkaan tätä ajatelleeksi vaikka se varmasti ON AIHEELLISTA. Olen kuullut että näytän kadulla kävellessäni nirppanokkaiselta ja ylpeältä. Tosiasiassa olen todella arka ja ujo nainen joten minut ymmärretään usein väärin .Olen oikeasti hyvin lempeä ja ystävällinen enkä tahdo kellekkään pahaa. =) Enkä osaa flirttailla. Toisinsanoen taidan olla vaikeasti lähestyttävä.

      Kiitoksia todella paljon viestistäsi. Kiinitän ensikerralla tähän huomiota ja katson muuttuuko tilanne. Toivottavasti. :)
      Näytä lisää
      minun,silloin kun olin ikäisesi. Nyt olen jo yli keski-iän. Omasta mielestäni en ollut niin kaunis, mutta
      miehet pitivät minua kauniina."



      mistäs sinä tai kukaan oman keski-ikänne tiedätte kun ette ole vielä edes kuolleet?

      Ja parikymppinen ei ole automaattisesti kaunis, kuten nettimediassa aina sössötetään. mistä tämäkin on peräisin..
      Hyvin moni 30-50v on kauniimpi kuin ruikula teinityttö opiskelija, sorry vaan.

    • Micce52__

      Nättiä naista ei kannata vaivautua iskemään, sillä pelimiehiä ja jamesbondeja on niin paljon kilpailemassa. Ja jos ei juuri sillä hetkellä lähettyvillä olisi, nätti nainen toki pitää tietyn vaatimustason. Taviksille korkeintaan ylimielinen katse, jos sitäkään. Siispä turha yrittää edes juttelemaan, kun mahdollisuudet ovat tasan nolla. Parempi käyttää aika ja energia muihin.

      Vakavasti puhuen, ihmisten lähestyttävyydessä on myös huimia eroja, sekä miehillä että naisilla. Jotkut vaikuttavat iloisilta ja avoimilta (olematta tyrkyllä), toiset ylimielisitä, hiljaisilta, suorastaan vihaisilta, tai jotekin muuten tulee vaikutelma että haluavat olla omissa oloissaan.

      Kun mietin omia työkavereita tai tuttavia, jotkut vaan ovat jotekin avoimemman ja sosiaalisemman oloisia. Erot huomaa jo lapsissa. 15v tyttären kaverit käyvät vielä välillä kylässä isommalla porukalla, ja neitien sosiaalisuudessa/iloisuudessa on huima ero. Ei yllätys, että pojat pörräävät niiden hymyilevien tyttöjen ympärillä.

    • näinseo

      Jos tulen vaikka baarissa juttelemaan jotain nätille naiselle niin vastauksen näkee silmistä jos ei heti lähe pois.. yleensä se on et painu v...n miksi heitä siis pitäisi lähestyä? Tavallisen näköisestä saa sen sijaan useimmiten juttuseuraa :)

    • Hmmmmmmph

      Mä en usko, että ulkonäöllä on paljoakaan tekemistä tämän asian kanssa, jos nyt on edes normaalinnäköinen. Itse olen aika pieni, eli musta ei sais missiä tekemälläkään, mutta olen varmaan sen kokoinen että aika monelle miehelle kelpaan.

      Mä kyllä oon aina saanut seuraa ja mua pidetään hauskana. Mä oo lähtenyt baariin "kaverin seuraksi" suoraan sängystä (unenpöpperössä), meikittömänä. Kampasin vain hiukset ja laitoin silmälasit päähän. Silläkin lookilla oli vientiä aamuun saakka.

      Mutta jos itse katson miehiä, niin enpä niitä katso edes toiseen kertaan, jotka katsoo jonnekin katon rajaan, näyttävät ylpeillä ja eivät katso silmiin. Usein ne on niitä ihan liian hyvännäköisiä. Mä jatkan niiden kanssa, jotka tulee juttelemaan tai edes katsoo silmiin kiinnostuneina. Ehkä siis sama juttu miten miehetkin naisia katsoo.

    • tyylilyylitär

      Jostain kumman syystä miehet "pelkäävät" kaunista naista, siis ihan luonnonkaunista, eikä mitään ylilaitettua hutsua. Olen koko ikäni saanut miehiltä kehuja ulkonäöstä, mutta kummasti kiertävät seuraani, enkä taatusti ole ylpeä tai nirppanokka. Monta kertaa olen minäkin saanut kuulla, että olisi halunnut hakeutua seuraani mutta ei ole uskaltanut kun olen niin hyvän näköinen. Tosin kaikensortin ääliöt ja känniläiset tulevat kyllä kiehnäämään, vaikkae n heidän seuraansa tavoittele enkä mukaan lähde. Ilmeisesti suomi-miehet ovat kovin huonolla itsetunnolla varustettuja kun eivät uskalla lähestyä kaikkia naisia.

      • Mulkku-Seppo

        Miten määrittelet "kaikensortin ääliöt"? Ja kännissähän nyt baarissa yleensä ruukataan olla... toki liika on liikaa mut tuskin kukaan selvänä on!?


      • Mulkku-Seppo
        Mulkku-Seppo kirjoitti:

        Miten määrittelet "kaikensortin ääliöt"? Ja kännissähän nyt baarissa yleensä ruukataan olla... toki liika on liikaa mut tuskin kukaan selvänä on!?

        Eli juurihan tarkoitit sitä että tavallisten ihmisten seura ei kelpaa.. mitä tyylilyyli sitten tavoittelee?


    • pop987

      Olen tavallisen näköinen mies, pitkä fiksu, ei känninen. ja haen aina tanssimaan paikan parhaan näköistä naista, eikä hän koskaan lähde. Samoin menen juttelemaan, ja aina ja poikkeuksetta tulee todella tylyt pakit.
      Mutta en anna periksi..

      Silti, koskaan ei niiden kanssa kehkeydy yhtään mitään, ovat niin mielettömiä nirppanokkia ettei mikään riitä ikinä..odottavat jotain unelmien sadun komeaa prinssiä valkoisella ratsulla saapuvaksi..

    • Mä jotenkin uskon että se ei ole kiinni nättisyydest vaan siitä millä tuulella nainen näyttää olevana ja ihan varmasti se kuinka paljon nainen itse flirttailee ja niin sanottuna itteki antaa huomiota miehille. Omista kokemuksista voin kertoa että olen myös tosi kaunis nainen, miehet kehuu koko aika ja baarissa saan pirusti huomiota, ei vaan baarissa, myöskin kaduilla, miehet sano moi ja kattelee. Tulee oikeesti iskemaan kaikenlaisia miehia, ulkomaalaiset, suomalaiset, nuoremmat ja vanhemmat. Joku mainitsi täällä että vaaleatukkaiset naiset saa huomioon mutta ei oo totta, olen itse ihan mustatukkainen, voin olla baarissa vaikka ihanan vaaleatukkaisen nätin ystävän kanssa ja huomio perjaates on ihan puoleeksi. Olen semmonen iloinen, hymyilen paljon ja näyttän tosi ystävälliseltä. Eli mä suosittelisin olla itse myös avoimella tuulella ja ei vaan niku toivota sitä huomiota jos itse istuu ja ole vittumaisella ilmeellä ja sitten toivo että tulis joku iskemaan. Antakaa itte hymy ja vinkki sun kiinnostuksesta. Mä tuon yhen esimerkin-olin tanssilattialla kavereiten kanssa, tanssisin ihan vapaasti ja huomasin yhen tosi söpön nuoren miehen, mä en ollut varma oliko se minua huomanut mutta mä katoin sitä tosi syvällisesti jonkun verran ja kun se vaikka hetkeks kattoi sitten mä hymyilin kevyesti ja silloin kun mä tanssisin selkä sen suuntaan seurava hetki sitte se oli mun selän takana tanssimassa ja oli jo mun kimpussa :) Flirttailekaa itte myös niin mies tiedää että ootte itteki kiinnoustunut. Anteeks mun virheitä jos niitä tuli, en oo suomalainen:)

    • Tasopitääolla

      Exän mielestä olen karmea vanha kurppa mutta...viimeksi eilen aamulla tasokas hienon auton omistava, hyvin pukeutuva, eikä mikään urheilutossumies tuli jutteleen bensiksellä. Ja pörräsi autollaan työpaikkani edessä kun pääsin töistä. Moikkaili. Joten kiva mennä töihin😄 ja tiedän että lotuhousut ei mua tule iskemään kun tietävät etteivät mua onnistu pitämään enkä kiinnostu.
      Naisilla käytös, huoliteltu meikki, siisteys,laadukas/tyylikäs vaatetus on se juttu.
      Aina niitä on ihan riesaksi asti roikkumassa.
      Täällä ei ole ainuttakaan miestä kenet haluaisin tavata. Ehkä prm.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1940
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1529
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      136
      1343
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1308
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1230
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      271
      1019
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      972
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      107
      935
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      112
      902
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      48
      751
    Aihe