Meillä töissä ihan pimee systeemi, että tehdään aikaista aamua, iltaa ja yötä sekaisin. Viikossa siis joutuu vaihtamaan usein rytmit. vapaalle jäädään yöstä ja seuraavaksi mennään aikaiseen aamuun klo. 04. Ihan pimeetä. Ja rymbaa eli unirytmien totaalista vaihtelua on viiikossa useaan kertaan.
Parempi siis olisi pitkät työvuorot ja samaa rytmiä aina pidempi jakso, eli esimerkiksi kolme yötä 19-07 kolme viikossa ja sillä hyvä.
No jokatapauksessa tuo systeemi ei sovi minulle ja yksityiselämäni kärsii siitä ja poden voimattomuutta. Haluan eroon tästä riesasta. Miten siis menetellä, kun lopputilin ottaminen on aika hankalaa kun kyseessä kuitenkin vakituinen työ. Miten työaikoihin voisi vaikuttaa?
Yötyöt eivät sovi minulle
Kuljetusala
1
1139
Vastaukset 1
- Peltsi homo
Tietoa..
Miten ne työt menee ja minkälainen on työ onko se keskytymätön yms. jos se on keskeytymätön niin siihen löytyy hyviäkin vaihtoehtoja.
Vaikutaa voi esim. hyvällä porukalla hyvällä johdolla joka haluaa muutakin kuin olla vittumoinen työntekijöille...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791732
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109913En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58745Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo105705Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207654- 133628
- 51575
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51562Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä18549- 37546