en ennen punkkiin pahemmin huomiot kiinnittäny mut sit löysin vahingossa tubesta sellaisen bändin ku ratsia on muute melko kova bändi
Jeaaahhh
3
394
Vastaukset
- Oikea mielipide
Ei niin yök kun suurin osa ajan bändeistä.:)
Ratsia on hyvä lähtökohta punk-innostukseen - punkkia, mutta myös rokkia unohtamatta poppiskoukkuja, ei liian likaista ja kelpo lyriikat sekä tiukka mutta rento asenne.
Vanhanajan Suomipunkista nostaisin esiin joitain suosikkejani.
Pelle Miljoona, lAMA, Appendix, Kollaa Kestää, Maukka Perusjätkä, en mä nyt muita muista ne oli varmaan paskoja kaikki.
Ulkomailta vanhaa.
Briteistä: Clash, Sex Pistols, Buzzcocks, Sham 69, Adverts, Saints*, Damned, muut paskaa.
Jenkeistä: Ramones, Dead Kennedys, Bad Brains, Black Flag, Misfits, Minor Treath, muut ihan perseestä.
*brittiläinen kansanyhteisö.- mamin poika
täytyy katsella.
- mamin poika
mamin poika kirjoitti:
täytyy katsella.
oon se mamin poika
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1311374
- 103889
- 75713
- 51605
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15533ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..35432- 26399
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175394