en ennen punkkiin pahemmin huomiot kiinnittäny mut sit löysin vahingossa tubesta sellaisen bändin ku ratsia on muute melko kova bändi
Vastaukset 3
- Oikea mielipide
Ei niin yök kun suurin osa ajan bändeistä.:)
Ratsia on hyvä lähtökohta punk-innostukseen - punkkia, mutta myös rokkia unohtamatta poppiskoukkuja, ei liian likaista ja kelpo lyriikat sekä tiukka mutta rento asenne.
Vanhanajan Suomipunkista nostaisin esiin joitain suosikkejani.
Pelle Miljoona, lAMA, Appendix, Kollaa Kestää, Maukka Perusjätkä, en mä nyt muita muista ne oli varmaan paskoja kaikki.
Ulkomailta vanhaa.
Briteistä: Clash, Sex Pistols, Buzzcocks, Sham 69, Adverts, Saints*, Damned, muut paskaa.
Jenkeistä: Ramones, Dead Kennedys, Bad Brains, Black Flag, Misfits, Minor Treath, muut ihan perseestä.
*brittiläinen kansanyhteisö.- mamin poika
täytyy katsella.
- mamin poika
mamin poika kirjoitti:
täytyy katsella.
oon se mamin poika
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1011202
- 79680
Miten uimaportaat voivat maksaa 250 000 euroa?
Ei mitenkään, jokainen täysjärkinen sen tietää. Ei se ihme ettei verovarat riitä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2110617Rakas, ihana rakkain elämäni rakkaus
Minäkin tarvisin ne sanat sinulta. Tosin annat sen tunteen läsnäolollasi.. jos vain me vielä nähdään.. pelkään sitä maai35599- 48598
Jussi kutsuisi eduskunnan koolle, jos joku pyytäisi
Eikös oppositio ole huudellut eduskuntaa koolle jo monta viikkoa? "– En ole saanut siihen liittyvää pyyntöä tai toivett96572- 77540
- 67539
Martinalle onnea
Kaunis Martina täyttää tänään 44 vuotta! Olkoon syntymäpäivä iloa ja onnea täynnä.215495Rakastamisesi tarkoitus
Mikä oli kaiken tarkoitus? En sitä tiedä, en ymmärrä. Olet mielessäni, alati. Olen miettinyt. Ei sillä taida olla merki47468