en ennen punkkiin pahemmin huomiot kiinnittäny mut sit löysin vahingossa tubesta sellaisen bändin ku ratsia on muute melko kova bändi
Vastaukset 3
- Oikea mielipide
Ei niin yök kun suurin osa ajan bändeistä.:)
Ratsia on hyvä lähtökohta punk-innostukseen - punkkia, mutta myös rokkia unohtamatta poppiskoukkuja, ei liian likaista ja kelpo lyriikat sekä tiukka mutta rento asenne.
Vanhanajan Suomipunkista nostaisin esiin joitain suosikkejani.
Pelle Miljoona, lAMA, Appendix, Kollaa Kestää, Maukka Perusjätkä, en mä nyt muita muista ne oli varmaan paskoja kaikki.
Ulkomailta vanhaa.
Briteistä: Clash, Sex Pistols, Buzzcocks, Sham 69, Adverts, Saints*, Damned, muut paskaa.
Jenkeistä: Ramones, Dead Kennedys, Bad Brains, Black Flag, Misfits, Minor Treath, muut ihan perseestä.
*brittiläinen kansanyhteisö.- mamin poika
täytyy katsella.
- mamin poika
mamin poika kirjoitti:
täytyy katsella.
oon se mamin poika
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 811204
Henkilöauto ajoi puuhun Suomussalmella
Henkilöauto ajoi puuhun Suomussalmen torin laitamilla. Poliisi epäilee tutkivansa tapausta. Silminnäkijä29875Kattoikkuna puuttui - vai puuttuiko sittenkään?
Tönölään ei saatu mökkejä, kun kattoikkunasta oli pula. Näyttää konkurssihakemus tulleen kuitenkin 31.8., joten kattoikk19735- 46609
Kuka oli kuskina
Volvo suistunut päin koivua torin laidalla? Oliko vauhtia liikaa vai sairaskohtaus vai humala?13587Nythän todellisuus on kuitenkin se
että miehen täytyy tehdä miehen työ. Olla mies. Naisen täytyy tehdä naisen työ. Olla nainen. Voimme puhua pehmeitä ja180562Kajaanissa on kadoksissa 27vuotias nainen.
Poliisin tiedoteessa on ,että 1.9.2026 katosi kajaanissa 27vuotias nainen. Kuva löytyy ja tiedot pituudesta ,iästä yms.13540Petteri A-studiossa: "Ihmiset ovat alkaneet saada töitä" ..mitä vitt..
Missä todellisuudessa toi Orpo oikein elää, Suomen työttömyys 2000-luvun ja EU/OECD-maiden korkein tuplat niiden keskita123530On ollut syyllinen olo viime päivinä
Olen niin täpöllä ollut sinussa kiinni tunteiden tasolla. Unet ja kaikki. Nainen, toisaalta tuntuu pahalta, mutta kun si23460- 26448