Olen muuttamassa Hämeenlinnaan ja etsin itselleni kosmetologia ja kampaajaa. Voisiko joku laittaa vinkkejä? Olen yli 40v. enkä välitä enään turhista kokeiluista vaan haluan asiallisen ja ammattitaitoisen ihmisen joka valitsee myös kunnon kosmetiikan iholleni ettei tarvitse turhaan kokeilla ja tehdä epäonnistuneita ostoja.
Kosmetologi Hämeenlinnasta?
10
821
Vastaukset
- mmmariaa
Hämeenlinnasta keskustasta löytyy kauneuskeskus Pinjami (loistava paikka)
- Tamperetar
Hämeenlinnasta löytyy yksi suomen parhaista kosmetologeista: Inkeri Valtonen. Hänellä on pitkä vankka kokemus ja on koko ajan kouluttautunut pysyäkseen ajanhermolla. Kannattaa satsata laatuun. Itsekin käyn hänellä vaikka kulkeminen Tampereelta viekin aikaa. Hänellä on myös hyvä verkkokauppa www.kauneushoitolainkeri.fi, sieltä saa tuotteita kivaan hintaan ja neuvoja voi kysyä sähköpostilla.
- Hildur
Tamperetar kirjoitti:
Hämeenlinnasta löytyy yksi suomen parhaista kosmetologeista: Inkeri Valtonen. Hänellä on pitkä vankka kokemus ja on koko ajan kouluttautunut pysyäkseen ajanhermolla. Kannattaa satsata laatuun. Itsekin käyn hänellä vaikka kulkeminen Tampereelta viekin aikaa. Hänellä on myös hyvä verkkokauppa www.kauneushoitolainkeri.fi, sieltä saa tuotteita kivaan hintaan ja neuvoja voi kysyä sähköpostilla.
Tuntuu että, jos Hämeenlinnassa puhutaan kosmetologista vastaus on aina Inkerillähän kaikki käy. Niin käyn itsekin. Ja tuotteet tilaan hänen verkkokaupastaan.
Pienellä paikkakunnalla on helppo selvittää mitä palveluita haluaa käyttää. Kun itse muutin Hämeenlinnaan reilu 5v. sitten kysyin uusilta työkavereiltani kokemuksia esim.kosmetologista niin en muita nimiä saanut kun Kauneushoitola Inkeri Valtonen. Vaatekauppaa kysyesäni suositeltiin Finezzaa ja nyt olen vakioasiakkaana kummallakin ja olen tyytyväinen. - ärsytetty karhu
Hildur kirjoitti:
Tuntuu että, jos Hämeenlinnassa puhutaan kosmetologista vastaus on aina Inkerillähän kaikki käy. Niin käyn itsekin. Ja tuotteet tilaan hänen verkkokaupastaan.
Pienellä paikkakunnalla on helppo selvittää mitä palveluita haluaa käyttää. Kun itse muutin Hämeenlinnaan reilu 5v. sitten kysyin uusilta työkavereiltani kokemuksia esim.kosmetologista niin en muita nimiä saanut kun Kauneushoitola Inkeri Valtonen. Vaatekauppaa kysyesäni suositeltiin Finezzaa ja nyt olen vakioasiakkaana kummallakin ja olen tyytyväinen.Ärsyttää kun ihmiset kyselee keskustelu palstoilla suositteluja firmoista. Katsoisitte netistä mitä mahdollisuuksia löytyy. Tulee aina sellainen tunne että, jonkun firman omistajan kaikki kaverit ryntää palstoille ja kilvan kehuuvat" että siellä kannattaa käydä".
Pienilläkin paikkakunnilla on nykyään sen verran valinnan mahdollisuuksia että, jokain varmaan löytää itselle sopivan. Ei yrittäjät tarvitse mitään ilmaista mainosta, maksakoot lehdille mainospuheista. - karhulinna
ärsytetty karhu kirjoitti:
Ärsyttää kun ihmiset kyselee keskustelu palstoilla suositteluja firmoista. Katsoisitte netistä mitä mahdollisuuksia löytyy. Tulee aina sellainen tunne että, jonkun firman omistajan kaikki kaverit ryntää palstoille ja kilvan kehuuvat" että siellä kannattaa käydä".
Pienilläkin paikkakunnilla on nykyään sen verran valinnan mahdollisuuksia että, jokain varmaan löytää itselle sopivan. Ei yrittäjät tarvitse mitään ilmaista mainosta, maksakoot lehdille mainospuheista.Ei kannata tulla keskustelupalstalle jos kysymykset ja vastaukset ärsyttää.Sehän tämän keskustelun tarkoitus pitkälti on että, kuluttajat voivat keskustella mieltään vaivaavista asioista. Kun kerran olen Hämeenlinnalainen ja useita kosmetologeja kokeillut voin omasta puolestani vastata että, Kauneushoitola Inkeri Valtosen kosmetologit osaa asiansa. Mielelläni suosittelen pientä yritystä joka pärjää yritysmaailmassa reiluin konstein. Siellä panostetaan koulutukseen ja ajatellaan järjen kanssa asiakkaiden ongelmia eikä tyrkytetä kaikille yhtä ja samaa. Ilmeisesti ne kosmetologit todella pitävät työstään ja osaavat sen koska on nautinto mennä asiakkaaksi osaaviin käsiin.
- satu tiitiäinen
karhulinna kirjoitti:
Ei kannata tulla keskustelupalstalle jos kysymykset ja vastaukset ärsyttää.Sehän tämän keskustelun tarkoitus pitkälti on että, kuluttajat voivat keskustella mieltään vaivaavista asioista. Kun kerran olen Hämeenlinnalainen ja useita kosmetologeja kokeillut voin omasta puolestani vastata että, Kauneushoitola Inkeri Valtosen kosmetologit osaa asiansa. Mielelläni suosittelen pientä yritystä joka pärjää yritysmaailmassa reiluin konstein. Siellä panostetaan koulutukseen ja ajatellaan järjen kanssa asiakkaiden ongelmia eikä tyrkytetä kaikille yhtä ja samaa. Ilmeisesti ne kosmetologit todella pitävät työstään ja osaavat sen koska on nautinto mennä asiakkaaksi osaaviin käsiin.
Minusta kannattaa kosmetologi valita sillä perusteella mitä ihonhoitosarjaa he käyttävät. Dermalogica on ainakin taattu ja turvallinen sarja ja sitä ei saa käyttöönsä kuka vaan tumpelo. Ilmeisesti tuo sama Hämeenlinnalainen kauneushoitola pitää Dermalogican verkkokauppaa www.kauneushoitolainkeri.fi ja heillä on tosi hyviä kuukausi tarjouksia Dermalogican tuotteista. Ja ainakin palvelu on pelannut verkkokaupassa niin miksei sitten itse hoitolassa.
- Suklaa suu
satu tiitiäinen kirjoitti:
Minusta kannattaa kosmetologi valita sillä perusteella mitä ihonhoitosarjaa he käyttävät. Dermalogica on ainakin taattu ja turvallinen sarja ja sitä ei saa käyttöönsä kuka vaan tumpelo. Ilmeisesti tuo sama Hämeenlinnalainen kauneushoitola pitää Dermalogican verkkokauppaa www.kauneushoitolainkeri.fi ja heillä on tosi hyviä kuukausi tarjouksia Dermalogican tuotteista. Ja ainakin palvelu on pelannut verkkokaupassa niin miksei sitten itse hoitolassa.
Hämeenlinna on niin lähelläHelsinkiä että, ei ole mikään ongelma hakea palvelunsa sieltä. Uskoisin että, Hesassa kilpailu pitää kauneushoitoloiden tasossa huole.
- Anonyymi
Tamperetar kirjoitti:
Älä vain tilaa häneltä, rahat menee eikä tuotetta kuulu!
- Anonyymi
Olen tilannut häneltä paljon.Myös melko kalliita tuotteita,joita saa halvemmalla esim.Cocopandasta tai Eleveniltä. Mutta... nyt olen todella pettynyt häneen, tilasin nimittäin 23.12 tuotteen,enkä ole vieläkään saanut sitä! Sain vihdoinkin hänet kiinni, ja hän vastasi, että hän ei löydä minun osoitettani! Vaikka olen tilannut samasta osoitteesta monen vuoden ajan! Olen niin kyllästynyt soittelemaan perään ja saamaan tuollaisia vastauksia, että otan yhteyttä kuluttaja-asiamieheen,jos en ensi viikolla saa tilaustani,jonka olen maksanut!
- Anonyymi
Sama täällä.Silloin, kun Mari oli siellä töissä, niin kaikki sujui hyvin. Mutta nyt!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin262866Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee252058Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1121568- 761329
Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh71258Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi1381196- 641036
Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I10954Ollaan kuin yö ja päivä
Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.70901- 102877