Kosmetologi Hämeenlinnasta?

Onko Tietoa?

Olen muuttamassa Hämeenlinnaan ja etsin itselleni kosmetologia ja kampaajaa. Voisiko joku laittaa vinkkejä? Olen yli 40v. enkä välitä enään turhista kokeiluista vaan haluan asiallisen ja ammattitaitoisen ihmisen joka valitsee myös kunnon kosmetiikan iholleni ettei tarvitse turhaan kokeilla ja tehdä epäonnistuneita ostoja.

10

892

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mmmariaa

Hämeenlinnasta keskustasta löytyy kauneuskeskus Pinjami (loistava paikka)

• Tamperetar

Hämeenlinnasta löytyy yksi suomen parhaista kosmetologeista: Inkeri Valtonen. Hänellä on pitkä vankka kokemus ja on koko ajan kouluttautunut pysyäkseen ajanhermolla. Kannattaa satsata laatuun. Itsekin käyn hänellä vaikka kulkeminen Tampereelta viekin aikaa. Hänellä on myös hyvä verkkokauppa www.kauneushoitolainkeri.fi, sieltä saa tuotteita kivaan hintaan ja neuvoja voi kysyä sähköpostilla.

• Hildur
        Tamperetar kirjoitti:

Hämeenlinnasta löytyy yksi suomen parhaista kosmetologeista: Inkeri Valtonen. Hänellä on pitkä vankka kokemus ja on koko ajan kouluttautunut pysyäkseen ajanhermolla. Kannattaa satsata laatuun. Itsekin käyn hänellä vaikka kulkeminen Tampereelta viekin aikaa. Hänellä on myös hyvä verkkokauppa www.kauneushoitolainkeri.fi, sieltä saa tuotteita kivaan hintaan ja neuvoja voi kysyä sähköpostilla.

Tuntuu että, jos Hämeenlinnassa puhutaan kosmetologista vastaus on aina Inkerillähän kaikki käy. Niin käyn itsekin. Ja tuotteet tilaan hänen verkkokaupastaan.
        Pienellä paikkakunnalla on helppo selvittää mitä palveluita haluaa käyttää. Kun itse muutin Hämeenlinnaan reilu 5v. sitten kysyin uusilta työkavereiltani kokemuksia esim.kosmetologista niin en muita nimiä saanut kun Kauneushoitola Inkeri Valtonen. Vaatekauppaa kysyesäni suositeltiin Finezzaa ja nyt olen vakioasiakkaana kummallakin ja olen tyytyväinen.

• ärsytetty karhu
        Hildur kirjoitti:

Tuntuu että, jos Hämeenlinnassa puhutaan kosmetologista vastaus on aina Inkerillähän kaikki käy. Niin käyn itsekin. Ja tuotteet tilaan hänen verkkokaupastaan.
        Pienellä paikkakunnalla on helppo selvittää mitä palveluita haluaa käyttää. Kun itse muutin Hämeenlinnaan reilu 5v. sitten kysyin uusilta työkavereiltani kokemuksia esim.kosmetologista niin en muita nimiä saanut kun Kauneushoitola Inkeri Valtonen. Vaatekauppaa kysyesäni suositeltiin Finezzaa ja nyt olen vakioasiakkaana kummallakin ja olen tyytyväinen.

Ärsyttää kun ihmiset kyselee keskustelu palstoilla suositteluja firmoista. Katsoisitte netistä mitä mahdollisuuksia löytyy. Tulee aina sellainen tunne että, jonkun firman omistajan kaikki kaverit ryntää palstoille ja kilvan kehuuvat" että siellä kannattaa käydä".
        Pienilläkin paikkakunnilla on nykyään sen verran valinnan mahdollisuuksia että, jokain varmaan löytää itselle sopivan. Ei yrittäjät tarvitse mitään ilmaista mainosta, maksakoot lehdille mainospuheista.

• karhulinna
        ärsytetty karhu kirjoitti:

Ärsyttää kun ihmiset kyselee keskustelu palstoilla suositteluja firmoista. Katsoisitte netistä mitä mahdollisuuksia löytyy. Tulee aina sellainen tunne että, jonkun firman omistajan kaikki kaverit ryntää palstoille ja kilvan kehuuvat" että siellä kannattaa käydä".
        Pienilläkin paikkakunnilla on nykyään sen verran valinnan mahdollisuuksia että, jokain varmaan löytää itselle sopivan. Ei yrittäjät tarvitse mitään ilmaista mainosta, maksakoot lehdille mainospuheista.

Ei kannata tulla keskustelupalstalle jos kysymykset ja vastaukset ärsyttää.Sehän tämän keskustelun tarkoitus pitkälti on että, kuluttajat voivat keskustella mieltään vaivaavista asioista. Kun kerran olen Hämeenlinnalainen ja useita kosmetologeja kokeillut voin omasta puolestani vastata että, Kauneushoitola Inkeri Valtosen kosmetologit osaa asiansa. Mielelläni suosittelen pientä yritystä joka pärjää yritysmaailmassa reiluin konstein. Siellä panostetaan koulutukseen ja ajatellaan järjen kanssa asiakkaiden ongelmia eikä tyrkytetä kaikille yhtä ja samaa. Ilmeisesti ne kosmetologit todella pitävät työstään ja osaavat sen koska on nautinto mennä asiakkaaksi osaaviin käsiin.

• satu tiitiäinen
        karhulinna kirjoitti:

Ei kannata tulla keskustelupalstalle jos kysymykset ja vastaukset ärsyttää.Sehän tämän keskustelun tarkoitus pitkälti on että, kuluttajat voivat keskustella mieltään vaivaavista asioista. Kun kerran olen Hämeenlinnalainen ja useita kosmetologeja kokeillut voin omasta puolestani vastata että, Kauneushoitola Inkeri Valtosen kosmetologit osaa asiansa. Mielelläni suosittelen pientä yritystä joka pärjää yritysmaailmassa reiluin konstein. Siellä panostetaan koulutukseen ja ajatellaan järjen kanssa asiakkaiden ongelmia eikä tyrkytetä kaikille yhtä ja samaa. Ilmeisesti ne kosmetologit todella pitävät työstään ja osaavat sen koska on nautinto mennä asiakkaaksi osaaviin käsiin.

Minusta kannattaa kosmetologi valita sillä perusteella mitä ihonhoitosarjaa he käyttävät. Dermalogica on ainakin taattu ja turvallinen sarja ja sitä ei saa käyttöönsä kuka vaan tumpelo. Ilmeisesti tuo sama Hämeenlinnalainen kauneushoitola pitää Dermalogican verkkokauppaa www.kauneushoitolainkeri.fi ja heillä on tosi hyviä kuukausi tarjouksia Dermalogican tuotteista. Ja ainakin palvelu on pelannut verkkokaupassa niin miksei sitten itse hoitolassa.

• Suklaa suu
        satu tiitiäinen kirjoitti:

Minusta kannattaa kosmetologi valita sillä perusteella mitä ihonhoitosarjaa he käyttävät. Dermalogica on ainakin taattu ja turvallinen sarja ja sitä ei saa käyttöönsä kuka vaan tumpelo. Ilmeisesti tuo sama Hämeenlinnalainen kauneushoitola pitää Dermalogican verkkokauppaa www.kauneushoitolainkeri.fi ja heillä on tosi hyviä kuukausi tarjouksia Dermalogican tuotteista. Ja ainakin palvelu on pelannut verkkokaupassa niin miksei sitten itse hoitolassa.

Hämeenlinna on niin lähelläHelsinkiä että, ei ole mikään ongelma hakea palvelunsa sieltä. Uskoisin että, Hesassa kilpailu pitää kauneushoitoloiden tasossa huole.

• Anonyymi
        Tamperetar kirjoitti:

Älä vain tilaa häneltä, rahat menee eikä tuotetta kuulu!

• Anonyymi

Olen tilannut häneltä paljon.Myös melko kalliita tuotteita,joita saa halvemmalla esim.Cocopandasta tai Eleveniltä. Mutta... nyt olen todella pettynyt häneen, tilasin nimittäin 23.12 tuotteen,enkä ole vieläkään saanut sitä! Sain vihdoinkin hänet kiinni, ja hän vastasi, että hän ei löydä minun osoitettani! Vaikka olen tilannut samasta osoitteesta monen vuoden ajan! Olen niin kyllästynyt soittelemaan perään ja saamaan tuollaisia vastauksia, että otan yhteyttä kuluttaja-asiamieheen,jos en ensi viikolla saa tilaustani,jonka olen maksanut!

• Anonyymi

Sama täällä.Silloin, kun Mari oli siellä töissä, niin kaikki sujui hyvin. Mutta nyt!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      13
      5495
    2. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      197
      2460
    3. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      80
      1823
    4. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      76
      1467
    5. Exän käytös hämmentää (taas)

Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k
      Sinkut
      184
      1009
    6. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      41
      970
    7. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      46
      909
    8. Miksi sä olet jatkanut tätä näin pitkään?

Kerro tai vaikene iäksi
      Ikävä
      77
      823
    9. Sä tiedät rakas

Mitä toivon. Olisit vain rohkea ❤️
      Ikävä
      45
      709
    10. Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."

Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka
      Tv-sarjat
      6
      691
    Aihe