Rap? HipHop?

Minttu

Ketokaahan mikä oleellinen ero näillä kahella tyylilajilla on? Kun olen kopioinut omia levyjäni Windows Media Playeriin, ja ois kiva jos tyylilajin kohalla lukis jotain muutakin kun "tuntematon".
Kiitos... =)

15

1439

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • apaani

      ..on hiphopin alalaji.

    • Minä

      Hiphåp on paskaa mutta räppi on vielä paskempaa.

      • joky

        hiphop on elämäntyyli,räp on osa hiphop-kulttuuria...räppi on siis musiikkia ja hiphop elämää!


      • M@rik@
        joky kirjoitti:

        hiphop on elämäntyyli,räp on osa hiphop-kulttuuria...räppi on siis musiikkia ja hiphop elämää!

        Tuossa kisan voittaja! Hiphop tosiaan on vain elämäntyyli, eikä musiikkia. Rap on hiphoppareiden musiikkia...


      • sammakkomies
        M@rik@ kirjoitti:

        Tuossa kisan voittaja! Hiphop tosiaan on vain elämäntyyli, eikä musiikkia. Rap on hiphoppareiden musiikkia...

        Jos olisin nähnyt tämän aiheen aikaisemmin olisin vastannut samoin. Hip hop on elämäntapa, rap on siihen läheisesti kuuluvaa musiikkia.


      • klowni
        joky kirjoitti:

        hiphop on elämäntyyli,räp on osa hiphop-kulttuuria...räppi on siis musiikkia ja hiphop elämää!

        hip hop on myös tietynlainen musatyyli. Rennompaa ku rap jne. Kuulostaa toisinaan jopa r&b:ta.


      • H20
        klowni kirjoitti:

        hip hop on myös tietynlainen musatyyli. Rennompaa ku rap jne. Kuulostaa toisinaan jopa r&b:ta.

        se on sit r&b:tä ja rapin sekotusta... hip hop on todellakin elämäntyyli! pisteet niille jotka sanoivat näin!;)


      • 2pac

        Hiphop on kultturi ja rap musiikki on osa tätä kulttuuria johon kuuluvat myös graffitit,breakdance,jne.


    • DelTheFunkyHomosapien

      Ya live hiphop 'n' do rap.

    • jepsa

      tota..tohon voisin sen verran sanoo että ite pidän räppiä sellasena gängstana ja hiphoppia sellasenen ilosena rallatuksenna niinku esimiks Avaimen : Yhedessä Iltaan olis Hip Hoppia ja Fintelligensin : Seitsämän Veljestä ois Räppiä..mutta on se totta että Hip Hop on myös elämän tyyli..ja kun Suomes eletään ja sanoilla voi olla monta eri merkitystä..esim kuusi voi olla kahta asiaa niin ei tässä kauhean moni väärässä ole..ainakaan minun mielestä..

      -Peace-

    • Minttu

      Kiitti teille vastanneille. :)
      Jos vielä viititte jelpata, niin mihin musiikkityyliin Kwanin musa teidän mielestä kuuluu?

      • ave

        kwan on poppia. jos välttämättä haluu niin voihan siihen laittaa lajiksi myös "hip hop vaikutteinen rap-pop" tai ihan mitä haluaa, tuskin kukaan suuttuu.


    • hey

      Rappia tehään ja Hip Hop:ia eletään jos sä tota meinasit?

      • Minttu

        Joo, ilmeisesti meinasin. :)
        Kiitos kaikille vastauksistanne!


    • Anonyymi00015

      🐫💩

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1052
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      775
    5. 53
      720
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      663
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      618
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      557
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      492
    Aihe