Ketokaahan mikä oleellinen ero näillä kahella tyylilajilla on? Kun olen kopioinut omia levyjäni Windows Media Playeriin, ja ois kiva jos tyylilajin kohalla lukis jotain muutakin kun "tuntematon".
Kiitos... =)
Rap? HipHop?
15
1439
Vastaukset
- apaani
..on hiphopin alalaji.
- Minä
Hiphåp on paskaa mutta räppi on vielä paskempaa.
- joky
hiphop on elämäntyyli,räp on osa hiphop-kulttuuria...räppi on siis musiikkia ja hiphop elämää!
- M@rik@
joky kirjoitti:
hiphop on elämäntyyli,räp on osa hiphop-kulttuuria...räppi on siis musiikkia ja hiphop elämää!
Tuossa kisan voittaja! Hiphop tosiaan on vain elämäntyyli, eikä musiikkia. Rap on hiphoppareiden musiikkia...
- sammakkomies
M@rik@ kirjoitti:
Tuossa kisan voittaja! Hiphop tosiaan on vain elämäntyyli, eikä musiikkia. Rap on hiphoppareiden musiikkia...
Jos olisin nähnyt tämän aiheen aikaisemmin olisin vastannut samoin. Hip hop on elämäntapa, rap on siihen läheisesti kuuluvaa musiikkia.
- klowni
joky kirjoitti:
hip hop on myös tietynlainen musatyyli. Rennompaa ku rap jne. Kuulostaa toisinaan jopa r&b:ta.
- H20
klowni kirjoitti:
hip hop on myös tietynlainen musatyyli. Rennompaa ku rap jne. Kuulostaa toisinaan jopa r&b:ta.
se on sit r&b:tä ja rapin sekotusta... hip hop on todellakin elämäntyyli! pisteet niille jotka sanoivat näin!;)
- 2pac
Hiphop on kultturi ja rap musiikki on osa tätä kulttuuria johon kuuluvat myös graffitit,breakdance,jne.
- DelTheFunkyHomosapien
Ya live hiphop 'n' do rap.
- jepsa
tota..tohon voisin sen verran sanoo että ite pidän räppiä sellasena gängstana ja hiphoppia sellasenen ilosena rallatuksenna niinku esimiks Avaimen : Yhedessä Iltaan olis Hip Hoppia ja Fintelligensin : Seitsämän Veljestä ois Räppiä..mutta on se totta että Hip Hop on myös elämän tyyli..ja kun Suomes eletään ja sanoilla voi olla monta eri merkitystä..esim kuusi voi olla kahta asiaa niin ei tässä kauhean moni väärässä ole..ainakaan minun mielestä..
-Peace- - Minttu
Kiitti teille vastanneille. :)
Jos vielä viititte jelpata, niin mihin musiikkityyliin Kwanin musa teidän mielestä kuuluu?- ave
kwan on poppia. jos välttämättä haluu niin voihan siihen laittaa lajiksi myös "hip hop vaikutteinen rap-pop" tai ihan mitä haluaa, tuskin kukaan suuttuu.
- hey
Rappia tehään ja Hip Hop:ia eletään jos sä tota meinasit?
- Minttu
Joo, ilmeisesti meinasin. :)
Kiitos kaikille vastauksistanne!
- Anonyymi00015
🐫💩
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901965
- 1131063
- 1141052
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21775- 53720
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä32663ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42618Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175557Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528- 9492