Kyseessä on "selviytymispakkauksen" kokoaminen lahjaksi miehelle, joka ei tiettävästi koskaan ole ihon- ja kauneudenhoitoon tutustunut. Jotta jatkossa asia alkaisi enemmän kiinnostaa, vinkit saisivat olla ns. päivittäiskosmetiikka, eli sitä, mitä kaveri jatkossa löytää ihan peruskaupoista, Nivea ym.
Mies on 49v. Omaa erittäin kauniin , mutta lievästi rasvoittuvan ihon (kiiltää helposti) satunnaisesti joku yksittäinen finnikin ilmaantuu poskeen. Parrankasvu on hyvin voimakasta ja parranajon jälkeen iho on herkkä.
Eli hakusessa kenties kasvovesi tai muu puhditusaine ja parranajoon liittyviä tuotteita, muitakin vinkkejä toki voi laittaa. Perusjätkän tuntien, olisi hyvä kuitenkin aloittaa muutamalla (3-4) selkeällä tuotteella, jottei ihonhoito säikäytä herraa ;)
Mitäs mieltä olette kuorintavoiteesta, jos mies on jo 50v. kieppeillä?
Tuotevinkkejä
tuore lempi
0
527
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait202988- 392577
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381443- 841340
- 631231
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40979Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.124883- 32806
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi27645Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan59611