milloin osoitat konkreettisesti kiinnostumisesi kiinnostuksen kohteelle? miten, kuinka, missä? sanoin vai teoin? tarvitsetko rohkaisuryyppyä?
Konkreettinen teko
19
464
Vastaukset
Sitä sun pitää kysyä niiltä, kenelle olen sitä konkreettisesti osoittanut. Ja kyllä siinä yks pullo Lagavulinia täytyy ensiks hörpätä...
- carpenter11
Mikä ettei jos nainenkin on erityisen laadukas.
carpenter11 kirjoitti:
Mikä ettei jos nainenkin on erityisen laadukas.
totally Laaduton ja Arvoton Nainen. Onko sellaista?
- vänksy
Genio.Mente kirjoitti:
totally Laaduton ja Arvoton Nainen. Onko sellaista?
huitoen käsi pystyssä*
vänksy kirjoitti:
huitoen käsi pystyssä*
Ja silti sä aina liimaudut mun kylkeen!!!
Mutjoo. Sä oot määritellyt itseäsi ja arvojasi. Et mahdu siihen muodottomaan muottiin....Genio.Mente kirjoitti:
Ja silti sä aina liimaudut mun kylkeen!!!
Mutjoo. Sä oot määritellyt itseäsi ja arvojasi. Et mahdu siihen muodottomaan muottiin....sä oot väärää horoskooppiakin. Niin! Härät ei käy!
- vänksy
Genio.Mente kirjoitti:
sä oot väärää horoskooppiakin. Niin! Härät ei käy!
Mä taisin lukee sun nimimerkkis väärin ja vahingossa vastasin sulle. Mä unohdin et munhan piti mököttää sulle, eikä puhua sulle mitään.
- carpenter11
Parhaat (huonoimmat) puujalkavitsini. Asialla ei ole yhteyttä siihen että olen edelleen (kesällisen eron jälkeen) sinkulaattori. Rohkaisua ei tarvita.
- vänksy
tilaisuuden tullen.. Tai no toisaalta ei pelkkä jostain miehestä kiinnostuminen kyllä mua saa vielä tekemään mitään. Kyllä mun tarvii olla vähintään ihastunut, ennenku katson aiheelliseksi edetä jotenkin..
Kiinnostuminen nyt on vaan kiinnostumista. Ihan sam ku joku ois kiinnostunut vaikka jenkkifutiksesta, mut ei se silti tarkoita et sen olis pakko sitä alkaa pelata, vaan katselukin riittäis... - au-liskot
muuta tekemistä kuin pariutuminen?
Tunaroitte kuitenkin. Yleensä en oikein mitenkään. Jos pakottava tarvi pakottaa, niin voin mennä jutteleen ja hihitteleen idioottina johonkin tyrkkyetäisyydelle.. ja taatusti muutaman ottaneena. Selvinpäin en tee mitään kiinnostukseksi etäisestikkään tulkittavaa.
- dayum
en varmaan enää koskaan. Vituiksi se menee kuitenkin. Tai jos ei päästä siihen asti, niin vitutukseen se kuitenkin päättyy.
Siis milloin? Eikös tuo nyt ollut vähän hassu kysymys, toki silloi kun mun kiinnostus on sitä asteikkoa että meinaan kuolla uteliaisuuteen nähdä, millanen tyyppi on kyseessä ja onko meistä mihinkään! :)
Ja miten mä sen osoitan. Riippuu taas miljoonasta asiasta, onko kyseessä joku työkaveri, ystävä, vieras baarissa tai joku tyyppi salilta. Lähinnä kiinnostustapauksessa teen toiselle selväksi olemassaoloni ja otan selvää toisesta. Jos se ei niistä tajua ottaa selvää myös musta, peli on menetetty ja se ei ole mun murhe enää siinä vaiheessa :P
Sanoin ja teoin, tietysti. Ja rohkaisuryyppyjä en ota kuin vasta kun ollaan treffeillä, jos silloinkaan rohkaistuakseni vaan seurajuomana ;)... nykyisiin toimintatapoihini niin varmaan kirjallinen symboliikka ja pienimuotoinen provosointi tai jopa umpinainen vaikeneminen ja järjettömän sokeaksi ja vaikeaksi heittäytyminen ovat kyllä keinovalikoiman keskeiset työkalut.
Pitäisköhän hankkia se elämä...Hanki ihmeessä. Toi alkaa olemaan jo vakavaa :DDD
Ei vaan, kunhan vitsailin. Meitä on niin moneen junaan, sä oot tommonen ja juuri hyvä sellainenaan :)alruna kirjoitti:
Hanki ihmeessä. Toi alkaa olemaan jo vakavaa :DDD
Ei vaan, kunhan vitsailin. Meitä on niin moneen junaan, sä oot tommonen ja juuri hyvä sellainenaan :)... niin sinäkin vaikket ollenkaan samanlainen olekaan. AInkaan ihan just nyt :)
Kukkomies kirjoitti:
... niin sinäkin vaikket ollenkaan samanlainen olekaan. AInkaan ihan just nyt :)
Ainakaan vielä ;)
Kukkomies kirjoitti:
Siis meinaatko kasvattaa parran? :D
Joo, mulla on tää viiksisänki jo hyvässä vauhdissa ja mitä vanhemmaksi mä tuun, sitä ennemmän olis tarvetta nyppiä naamaa mut mitä jos en nypikään? :P
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2063250Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391640Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus961488- 921399
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461344Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1601276Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121198Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231029Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89932Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.52855