Eli puuterin alle vai päälle? Ja muutenkin neuvoja, ki-toooos!
Valokynän käytöstä apuja kiitos
2
1638
Vastaukset
- Avonitar
1.Valovoide nostaa juonteita ja hävittää tummuutta heijastamalla valoa.
2.Älä käytä sitä näppylöiden peittämiseen, etteivät ne korostuisi!
3.Sipaise pieni määrä voidetta kämmenselälle.
4.Annostele sitä sopiva määrä meikkivoiteen päälle viiruiksi silmien alle ja sisänurkkiin, nenän pieliin sekä juonteiden pohjalle.
5.Tasoita voide kevyesti sormella taputellen.
6.Levitä valoa kasvojen korostuskohtiin:
◦Poskipäille
◦otsalle
◦nenä- ja kulmaluille
◦amorinkaarelle ylähuulen rajaan
◦leuan korkeimpaan kohtaan
7.Taputtele tasaiseksi.
8.Valokynällä voit myös pohjustaa luomet ja korjailla muun muassa silmien alarajauksia ja huulten rajoja pitkin päivää.
9.Pese valokynän sivellin silloin tällöin shampoolla tai meikinpoistoaineella.
VALOKYNÄN KÄYTTÖ:
Mihin kohtiin sitä tulisi levittää, ja mistä kosmetiikkasarjasta löydän hyvän valokynän? Peittääkö valokynä tummat silmänaluset?
- Korostus ja häivytys valokynää käyttäen. Valokynää voit käyttää kahdella eri tavalla. Sillä voi häivyttää juonteita, ja toisaalta korostaa kasvojen korkeimpia kohtia.
- Häivyttävä efekti syntyy, koska kynän sisältämä valopigmentti heijastaa valoa ja saa aikaan nostavan vaikutelman.
Kun haluat häivyttää juonteita levitä ensin kasvoille meikkivoide ja sen jälkeen valokynää ohuesti syvimpien juonteiden pohjalle. Esimerkiksi nenänpieliin, huulten ympärillä oleviin juonteisiin, silmäkulmiin ja silmäpusseihin.
- Häivytä väri ylöspäin, juonteesta tulevan varjon päälle synteettisellä siveltimellä. Kiinnitä meikki sitten irtopuuterilla. Tämän jälkeen voit normaalisti tehdä silmämeikin ja lisätä poskipunan jne.
- Kun haluat korostaa kasvojen korkeimpia kohtia levitä valokynää esimerkiksi kulmakarvojen kaarteeseen, otsakolmioon, poskipään yläpuolelle, leuan kärkeen ja amorin kaaren reunaan.
Kyselit myös peittääkö valokynä tummat silmänaluset. Valokynä on nestemäistä, ohutta väriä, joka ei välttämättä sisällä väripigmenttiä tarpeeksi, jotta tummat silmänaluset saisi sillä piiloon.
- Tummien silmänalusten peittämiseen löytyy aivan omat runsaspigmenttiset tuotteensa.- 40 v.
tai vinkkejä hyvän meikkivoiteen ostoon? Ei kallis...Ja olen tumma, suht hyvä ihoinen. Siis tarkoitan, ei näppyjä eokä finnejä enemmälti. Ikä alkaa pikkuhiljaa näkymään. Ja en oikein ymmärrä näistä voiteista, siis sävyttävä päivävoide, peitevoide? Riittääkö ainoastaan meikkivoide?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as643202Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232974- 512862
- 562678
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582558Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482540On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532311Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 692088
- 452082