Selvästi mashiina niin tiukkaa settii ja se on viä niin ihanan lutunen
Paras räppäri ikinä
16
1159
Vastaukset
- Mushashi
Paras on B-Real!
- Cent
You gotta be joking, right...!
2-Pac oli paras räppäri mitä on ollut . - GDP
Tässä kuitenkin mun suosikit:
Talib Kweli ja Mos Def, koska niillä on painavaa sanottavaa ja ne on rauhan miehiä. Pharoahe Monch vaan osaa aika pirun hyvin riimitellä, kuunnelkaa vaikka World War III. Ja on kai Eminemille pakko antaa tunnustusta, eihän se mikään turha äijä ole, mutta en vain tykkää sen tyylistä.
Cypress Hill on aivan mahtava, mutta B-Real ei ehkä kuitenkaa pääse mun listalle! :D - GangstaHolic
ainoa oikea räppäri oli Eazy-E... HipHopin pieni suuri mies...
"God bless memory of Eazy-E"- DelTheFunkyHomosapien
Asiaa puhut GangstaHolic!! Eazyhän se aidoin räppäri on/oli!! Ja taitaa olla ainakin tällä osastolla liian aliarvostettu...! Siin on kyl niin legenda että..!
- thereza
DelTheFunkyHomosapien kirjoitti:
Asiaa puhut GangstaHolic!! Eazyhän se aidoin räppäri on/oli!! Ja taitaa olla ainakin tällä osastolla liian aliarvostettu...! Siin on kyl niin legenda että..!
...
- Kalle
...the type of brother who will smother your mother...
- Mengele
iisi-ii on parempi kuuden jalan syvyydessä, mitä moinen pikipää koskaan eläessään! Long live dead-niggers and god bless us for any more spades!
- Outlaw*f
thereza kirjoitti:
...
Paras räppäri oli 2pac ja on edelleen! Yhtä lahjakasta äijää ei löydy ettimälläkään.
- kojootti
Sanoisittepa mitä vaan niin mä oon huomannu et lahjakkaampaa ku Eminem ei oo eikä tuu.
- radikaali
Kyllä se niin on että Gang Starr heittää sellasta shitii että parempaa saa ettii!!
- Koo
..parhaan räppärin tittelin vie ylivoimaisesti Tech N9ne!
- Terrorsquad
BIG PUN!!!
- Rumbamustiainen
Kyl se taitaa olla Nasir Jones aka NAS
Se on vaa nii kova! Suunnillee kaikki sen biisit on hyvii. - Anonyymi
NF,
kuunnelkaapa vaikka sen kappale TRUST,
täydellinen ja räppää sika nopeesti. - Anonyymi
🐄💩
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo696520Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583093- 322259
- 131857
- 201848
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto191823Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus131572- 181539
- 511535
- 101519