Kommunisti

hämmentynyt?

miks yleensä punkit vihaa kommunisteja? Kaaoskin laulaa paskaa niistä,mutta kommunistihan on sama kuin vasemmisto,ja punkithan on vasemmistoja? Voisko joku vähä valasta..

13

664

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hervannan Huligaani

      En tiedä vihaako kaikki. Minä kylläkin. Ne on sama asia kuin natsit jos pääsevät valtaan. Punk on vapautta, ei orjuutta.

    • A ja Vot

      mitä punkit ovat ja eivät ole? Eläpä vaan omaa elämääsi ja anna muiden elää omaansa!

      • alottajaa

        en mie kyllä sanonukkaan mitä ne on ja mitä ei..


      • alottajaa

        ja älä huoli,enköhän anna sun ja kaikkien muittenki elää just niinku haluaa,ja toivon ettei enää kukaan paska tuu laittamaan sanoja mun suuhun,mitä en oo sanonu tai kirjottanu,koskaan! Ja jos mie vaikka selviäisin itekki tässä OMASSA elämässäni hengissä huomiseen aamuun


      • A ja Vot
        alottajaa kirjoitti:

        ja älä huoli,enköhän anna sun ja kaikkien muittenki elää just niinku haluaa,ja toivon ettei enää kukaan paska tuu laittamaan sanoja mun suuhun,mitä en oo sanonu tai kirjottanu,koskaan! Ja jos mie vaikka selviäisin itekki tässä OMASSA elämässäni hengissä huomiseen aamuun

        elämästä selviä hengissä.


      • alottajaa
        A ja Vot kirjoitti:

        elämästä selviä hengissä.

        on onneks huomattu


    • Johannes yökastelija

      Systeemi se neuvostosysteemikin oli, ja kun vielä oltiin rähmällään punkki voi pahoin.

      Anarkisteja punkkien pitäisi tänäpäivänä inhota - noita kapinapellejä hometaloine ja iskulauseineen.

      Sex Pistols oli ainoa oikea anarkistibändi, Crass oli itsetiedostavaa onanointia omalla tiedostamisellaan ja siitti hitosti paskaa anarkiamerkin alle.

      • commie

        Tajuan kuinka hieno aate kommunismi on, sääli vaan että ihmiset ovat paskiaisia, jotka tuhoavat ja vääristävät kaiken kauniin ja hyvän. Kommunismia ei ole koskaan toteutettu käytännössä. Se on totuus. Ei Neuvostoliitossa ei Kuubassa ei Kiinassa ei missään. Valtaanpäässeet ovat aina vääristäneet komo aatteen ja muokanneet sen joksikin diktatuuriksi. Kommunismi on aina tarkoittanut kansanvaltaa ja sitä että kaikki hyvä on jaettu TASAPUOLISESTI. Ihmiset ovat vaan niin ahneitya paskiaisia, että kaikki jotka saavat valtaa alkavat heti kahmia kaikkia etuja itselleen. Näin on käynyt kaikissa sosialistisissakin valtioissa. Harmi. Lukekaa Marxin pääoma. Mikään ei ole niin kaukana natsismista kuin kommunismin aate. Ottakaa asioista selvää!


      • Johannes Yökastuja
        commie kirjoitti:

        Tajuan kuinka hieno aate kommunismi on, sääli vaan että ihmiset ovat paskiaisia, jotka tuhoavat ja vääristävät kaiken kauniin ja hyvän. Kommunismia ei ole koskaan toteutettu käytännössä. Se on totuus. Ei Neuvostoliitossa ei Kuubassa ei Kiinassa ei missään. Valtaanpäässeet ovat aina vääristäneet komo aatteen ja muokanneet sen joksikin diktatuuriksi. Kommunismi on aina tarkoittanut kansanvaltaa ja sitä että kaikki hyvä on jaettu TASAPUOLISESTI. Ihmiset ovat vaan niin ahneitya paskiaisia, että kaikki jotka saavat valtaa alkavat heti kahmia kaikkia etuja itselleen. Näin on käynyt kaikissa sosialistisissakin valtioissa. Harmi. Lukekaa Marxin pääoma. Mikään ei ole niin kaukana natsismista kuin kommunismin aate. Ottakaa asioista selvää!

        Kauniiden ajatusten pahin vihollinen on ruma, inhimillinen ihminen.

        Kristinusko, kommunismi, Yleisradio, usko hyvyyteen ylipäänsä arvona, punk??..sama kohtalo, kohtaaminen inhimillisen materiaalin kanssa aiheuttaa realismin, "taivaasta" putoamisen ja taas ihminen huomaa olleensa rähmällään tuhoon tuomitun, kauniin idean kanssa, ja yrittää vain rumana ja inhimillisenä olentona sovittaa jalanjälkensä elon sannalle.

        Helvetti mä olen tööt!:D... pahoittelut anarkoille mun edellisen viestini johdosta.:)


      • Komppaaja kastelija
        Johannes Yökastuja kirjoitti:

        Kauniiden ajatusten pahin vihollinen on ruma, inhimillinen ihminen.

        Kristinusko, kommunismi, Yleisradio, usko hyvyyteen ylipäänsä arvona, punk??..sama kohtalo, kohtaaminen inhimillisen materiaalin kanssa aiheuttaa realismin, "taivaasta" putoamisen ja taas ihminen huomaa olleensa rähmällään tuhoon tuomitun, kauniin idean kanssa, ja yrittää vain rumana ja inhimillisenä olentona sovittaa jalanjälkensä elon sannalle.

        Helvetti mä olen tööt!:D... pahoittelut anarkoille mun edellisen viestini johdosta.:)

        Ihminen tekee "miehentyön" kun jaksaa kantaa inhimillisyytensä taakan - jos ei ylpeydellä niin kunnialla - sillä tätä taakkaa ei ole tarkoitettu yksisoluisen elämänmuodon kantavan, vaan se vaatii ollakseen, tuikkiakseen "olemassaolon yötaivaalla" inhimillisen olennon läsnäolon - katso Avaruusseikkailu 2001.:)

        Olento joka on ylpeä ollessaan säälittävä "minä" vain siksi, eli ei sen takia, ei ansioiden vaan taakkansa tähden... inhimillisyys on arvo sinänsä inhimilliselle olennolle... yksilö, minä luo ympärilleen maailman tieteen kaavoin, mutta sielun silmin hän itse sen näkee ja kokee ainutkertaisessa, usein päihteissä, hämmentävässä olemuksessaan/olemassaolossaan.:D


      • juha82
        Komppaaja kastelija kirjoitti:

        Ihminen tekee "miehentyön" kun jaksaa kantaa inhimillisyytensä taakan - jos ei ylpeydellä niin kunnialla - sillä tätä taakkaa ei ole tarkoitettu yksisoluisen elämänmuodon kantavan, vaan se vaatii ollakseen, tuikkiakseen "olemassaolon yötaivaalla" inhimillisen olennon läsnäolon - katso Avaruusseikkailu 2001.:)

        Olento joka on ylpeä ollessaan säälittävä "minä" vain siksi, eli ei sen takia, ei ansioiden vaan taakkansa tähden... inhimillisyys on arvo sinänsä inhimilliselle olennolle... yksilö, minä luo ympärilleen maailman tieteen kaavoin, mutta sielun silmin hän itse sen näkee ja kokee ainutkertaisessa, usein päihteissä, hämmentävässä olemuksessaan/olemassaolossaan.:D

        itse oon fiksu tyyppi, viisaskin
        mutta en minä noin nerolla tai älykkäällä tavalla osaa puhua!

        viisaus ja älykkyys on kaksi eri asiaa.


      • Työmiespunkkari
        commie kirjoitti:

        Tajuan kuinka hieno aate kommunismi on, sääli vaan että ihmiset ovat paskiaisia, jotka tuhoavat ja vääristävät kaiken kauniin ja hyvän. Kommunismia ei ole koskaan toteutettu käytännössä. Se on totuus. Ei Neuvostoliitossa ei Kuubassa ei Kiinassa ei missään. Valtaanpäässeet ovat aina vääristäneet komo aatteen ja muokanneet sen joksikin diktatuuriksi. Kommunismi on aina tarkoittanut kansanvaltaa ja sitä että kaikki hyvä on jaettu TASAPUOLISESTI. Ihmiset ovat vaan niin ahneitya paskiaisia, että kaikki jotka saavat valtaa alkavat heti kahmia kaikkia etuja itselleen. Näin on käynyt kaikissa sosialistisissakin valtioissa. Harmi. Lukekaa Marxin pääoma. Mikään ei ole niin kaukana natsismista kuin kommunismin aate. Ottakaa asioista selvää!

        Vitusti järkeä ja asiaa!


      • fistin´ylivoimaa

        Äijä ulisee samaa paskaa joka palstalla.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe