Hei, sinä jolla on silikonit!

Oletko huomannut missään vaiheessa, että hiustenlähtö olisi lisääntynyt niiden ottamisen jälkeen?
9592
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 9

Vanhimmat

Mitäpä yhteistä tuolla edes olisi. Eihän muutkaan leikkaukset aiheuta hiustenlähtöä, ellei yleiskunto heikkene. Samalla tavalla hiukset kasvaa kuin kolme vuotta sittenkin.

Äänestä
  • Ei kyse ole leikkauksesta vaan vierasesineestä kehossa, jonka keho torjuu tekemällä aina jonkin asteisen kapselin silikonin ymärille eli puolustusreaktio käynnistyy ja näin ollen, kun tulehdustila on päällä ehkä hiuksiakin lähtee sen vuoksi enemmän. Näin on ainakin ollut vanhanajan silikoni-implanttien käytön aikana?

    Äänestä

  • fssgsgsf kirjoitti:

    Ei kyse ole leikkauksesta vaan vierasesineestä kehossa, jonka keho torjuu tekemällä aina jonkin asteisen kapselin silikonin ymärille eli puolustusreaktio käynnistyy ja näin ollen, kun tulehdustila on päällä ehkä hiuksiakin lähtee sen vuoksi enemmän. Näin on ainakin ollut vanhanajan silikoni-implanttien käytön aikana?

    Ei todellakaan vaikuta hiuksiin. Yhtä paljon on kuin ennenkin silarit 6kk,

    Äänestä

  • lady B kirjoitti:

    Ei todellakaan vaikuta hiuksiin. Yhtä paljon on kuin ennenkin silarit 6kk,

    6 kk on lyhyt aika.

    Äänestä

  • fssgsgsf kirjoitti:

    Ei kyse ole leikkauksesta vaan vierasesineestä kehossa, jonka keho torjuu tekemällä aina jonkin asteisen kapselin silikonin ymärille eli puolustusreaktio käynnistyy ja näin ollen, kun tulehdustila on päällä ehkä hiuksiakin lähtee sen vuoksi enemmän. Näin on ainakin ollut vanhanajan silikoni-implanttien käytön aikana?

    Kapseloituminen ei ole tulehdusreaktio, vaan sidekudosta. Jos olisi tulehdusreaktio, se näkyisi selvästi tulehdusarvoissa. Minulla on tulehdusarvot kunnossa, vaikka onkin silikonit.

    Joskus kauan sitten implantit rikkoutuivat herkästi ja juokseva silikoni lähti kiertämään kropassa. Nykyisten implanttien täyte ei karkaa minnekään vaikka kuori rikkoutuisikin.

    Vieläkin käytetään paljon erilaisia täyteaineita joita ruiskutetaan vapaasti kudoksiin, Jopa rintoja suurennetaan tällaisellakin menetelmällä.

    Äänestä

  • asia! kirjoitti:

    Kapseloituminen ei ole tulehdusreaktio, vaan sidekudosta. Jos olisi tulehdusreaktio, se näkyisi selvästi tulehdusarvoissa. Minulla on tulehdusarvot kunnossa, vaikka onkin silikonit.

    Joskus kauan sitten implantit rikkoutuivat herkästi ja juokseva silikoni lähti kiertämään kropassa. Nykyisten implanttien täyte ei karkaa minnekään vaikka kuori rikkoutuisikin.

    Vieläkin käytetään paljon erilaisia täyteaineita joita ruiskutetaan vapaasti kudoksiin, Jopa rintoja suurennetaan tällaisellakin menetelmällä.

    Näitä kehoon laitettavia vierasesineitä on paljon muitakin, kun silikoni-implantit. Esim, sydämen tahdistajat, nekin sisältävät silikonia, vaihdettavasta paristosta puhumattakaan, murtumien ja luiden katkeamisten yhteydessä käytetään ruuveja ja levyjä. Ja sitten nämä vapaasti kehoon ruiskutettavat aineet botoxsit, marcolane, restylane yms, yms..
    Miksei näiden muiden haittavaikuytuksista kiihkoilla?!

    Äänestä

  • silaritypy kirjoitti:

    Näitä kehoon laitettavia vierasesineitä on paljon muitakin, kun silikoni-implantit. Esim, sydämen tahdistajat, nekin sisältävät silikonia, vaihdettavasta paristosta puhumattakaan, murtumien ja luiden katkeamisten yhteydessä käytetään ruuveja ja levyjä. Ja sitten nämä vapaasti kehoon ruiskutettavat aineet botoxsit, marcolane, restylane yms, yms..
    Miksei näiden muiden haittavaikuytuksista kiihkoilla?!

    Silikonit nyt 14 vuotta ja kaikki ok. Hiustenlähtöä en huomannut missään vaiheessa.

    Äänestä

syy ei ole silikoneissa. Syy on helvetinmoisessa stressissä! Kun se pukkaa päälle, niin tukkaa lähtee ja muulloin ei. Mulla ollut jo kahdet vuodesta 2000. Hiustenlähtö ei todellakaan liity silkkareihin =) Sulla on joko jonkinsortin paineita, stressiä tms. tai sitten olet allerginen silikonille. That simple it is!

Äänestä

silikonipaikat hampaissa (jotain 10 vuotta), mutta en ole huomannut hiustenlähtöä. Myöskään rintaimplanteillani ei ole ollut asiaan vaikutusta.

Äänestä

Kommentoi aloitusta


asgsgaaj kirjoitti:

Oletko huomannut missään vaiheessa, että hiustenlähtö olisi lisääntynyt niiden ottamisen jälkeen?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu