Täytyy sanoa, että aika kuuma mimmi ja kostea.
Kauheen iso perse, mutta notkea, kuin pajun vitsa ja jouduin hurmoksen syvään temppeliin ja vuodin kuin kesäinen koivu litra tolkulla mahlaa rakastelun päätteeksi.
Aamulla heräsin Jazzun voimakkaaseen trumpetti sooloon nenäni edessä, koska hän on tunnetusti kotikuntansa kovin piereskelijä, mutta onneksi tämä oli vain unta ja eukkohan se kuitenkin töräytti aamun käyntiin..
Vietin yön Jassun kanssa.
9
243
Vastaukset
- Jazuli
..säpäs hurjaan lyytii oot törmänny huhhuh..=oO
- muumi-läppäri
HOMOPUPPELI --vissiin kirjotusvirhe mimmi------tarkotti varmaankin MÄMMI
- Jazuli
muumi-läppäri kirjoitti:
HOMOPUPPELI --vissiin kirjotusvirhe mimmi------tarkotti varmaankin MÄMMI
sattuuhan noita mokia...=o)
- Jazuli
Jazuli kirjoitti:
sattuuhan noita mokia...=o)
tikapuut taivaaseen..sika hyvä biisi..=o)
http://www.youtube.com/watch?v=FyEIoNh9buo
=o7 - ap.
kiusotella ja sainpa sut vastaamaankin, anteeksi raskas huumorini, mutta tiesin, että sä kestät, olet ihastuttava.
T. Ihailijasi - Jazuli
ap. kirjoitti:
kiusotella ja sainpa sut vastaamaankin, anteeksi raskas huumorini, mutta tiesin, että sä kestät, olet ihastuttava.
T. Ihailijasi...tottahan mä huumorin kestän..nauratti lukiessa, et jopas on kaverilla vilkas mielikuvitus ja sanavalinnat..=o)
- mahla*
Jazuli kirjoitti:
...tottahan mä huumorin kestän..nauratti lukiessa, et jopas on kaverilla vilkas mielikuvitus ja sanavalinnat..=o)
lupaan, etten enää kirjoita susta näin.
Oon kännissä, anteeksi! - Jazuli
mahla* kirjoitti:
lupaan, etten enää kirjoita susta näin.
Oon kännissä, anteeksi!..saat anteeksi..hyvää yötä..=o}
toivottavasti ei aamusta pää ole kippee.. - Anonyymi
Jazuli kirjoitti:
..saat anteeksi..hyvää yötä..=o}
toivottavasti ei aamusta pää ole kippee..Vappu vai vittu
Melkein samat
Somat sanat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad831322- 44948
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että367788- 142739
- 55689
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän117667- 51648
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38615- 76612
- 56594