Mitä laululeikkejä voisi pitää päiväkotiryhmälle, jossa on 1-3vuotiaita lapsia?
Laululeikkejä 1-3vuotiaille lapsille?
7
8786
Vastaukset
- Lehtolainen
Kirjastoista löytyy paljon lastenlaulukirjoja jossa on laululeikkejä sen ikäisille lapsille ja sen ikäiset voivat hyvin kuunnella leikkilaulu levyä ja siinä samalla leikkiä tässä muutamia tuttuja
missä on peukalo,missä on peukalo
jänis istui maassa torkkuen
työnnän pullat uunihin
kirjastosta voit lainata cd.levyn kuin anni tannin leikkilaulut 2
Toivottavasti näistä on apua- työharjoittelija...
Kiitos vinkeistä:) täytyy mennä kirjastoon ettimään noita ja sieltä kysyä lisää.
Voiko 1-3 vuotiaiden kanssa leipoa jotakin? Tai tehdä jtn muuta kuin noita laululeikkejä.. menen marraskuun loppupuolella päiväkotiin työharjoitteluun, silloin on jouluki lähempänä, mitä suosittelisitte? - Lehtolainen
työharjoittelija... kirjoitti:
Kiitos vinkeistä:) täytyy mennä kirjastoon ettimään noita ja sieltä kysyä lisää.
Voiko 1-3 vuotiaiden kanssa leipoa jotakin? Tai tehdä jtn muuta kuin noita laululeikkejä.. menen marraskuun loppupuolella päiväkotiin työharjoitteluun, silloin on jouluki lähempänä, mitä suosittelisitte?Kyllä ainakin 3v kanssa voi leipoa ja kannattaa myös 1v ottaa mukaan heistä on varmaan mukavaa jos saavat auttaa esim. pipareitten leipomisessa sitten heistä on varmaan mukavaa kun saavat syödä itse tekemää piparia ja taustalla voi vaikka soida se maitsemani cd niitä anni tanneja on myös talvi aieisia ja jossa on joululauluja
- työharjoittelija
Lehtolainen kirjoitti:
Kyllä ainakin 3v kanssa voi leipoa ja kannattaa myös 1v ottaa mukaan heistä on varmaan mukavaa jos saavat auttaa esim. pipareitten leipomisessa sitten heistä on varmaan mukavaa kun saavat syödä itse tekemää piparia ja taustalla voi vaikka soida se maitsemani cd niitä anni tanneja on myös talvi aieisia ja jossa on joululauluja
Loistava ajatus!! Kiitos! Olen miettinyt tuota leipomista, mutta sitten minua jäi vaivaa se et 1vuotiaan kanssa se voi olla vähän hankalaa. Mut toi et ne 1vuotiaat voisivat auttaa näitä isompia on todella hyvä ajatus ja se myös et se musiikki soisi taustalla. Jess. Kiitos paljon, tästä tulee kivaa :)
- Lehtolainen
Löysitkö sopivia lauluja tai leikkejä työharjoitteluun
Hyvää Joulun Odotusta- 9787678
Mannerheimin Lastensuojeluliiton www-sivuilta löytyy.
http://vanhemmat.mll.fi/leikkipaikka_intro.php?dir=/leikkipaikka
http://www.mll.fi/ > Perheille > Leikkipaikka
http://vanhemmat.mll.fi/leikkipaikka/pienten_lasten_leikit.php?dir=/leikkipaikka
http://www.mll.fi/ > Perheille > Leikkipaikka > Pientenlastenleikit - työharjoittelija
Moi,
kiitos kysymästä, olen löytänyt vaikka mitä :) luulin ettei 1-3vuotiaat osaa vielä kauheesti leikkejä, mutta oikeesti ne osaavat paljon enemmän. Joten silloin laululeikkien löytäminen helpottui paljon :) Olen ostellut kirjoja ja cd-levyjä ( jouluaiheisia) ja lapset on kovasti tykänneet.
Kiitos, hyvää joulun odotusta sinullekin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3197544Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1771843
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161382- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91251Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701221RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j551171Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019