paras MINERAALIPUUTERI merkki??

paras?

Eli mikä on mielestänne paras?
Itse käytän tällä hetkellä lorealia mutta haluisin ehkä jotain hieman laadukkaampaa, ainakin se suti on ihan susi! se haparoituu eikä sitä voi pestä. Paras olisi ehkä erillinen puuteri ja hyvä suti! Mutta kertokaa omia kokemuksianne :)

Itse olen ainakin sitä mieltä että tämä meikkaustyyli on paras koska finnit ja muut ihon virheet peittyvät luonnollisesti eikä iho näytä tukkoiselta!

14

2798

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

En tiedä, mikä tämä Lorealin versio on olevinaan, mutta jos siis etsit mineraali foundationia niin Everyday Mineralsin ovat mielestäni parhaita. Paras kabuki-suti taas löytyi itselle Body Shopista.

• uskollinen käyttäjä

Jane Iredale. Varmasti aitoa tavaraa ja erittäin laadukas, peittävä ja luonnollinen.

• kissan viikset

Olen siirtynyt Jane Iredalesta Youngbloodiin koska pakkaukset on kestävämpiä ja värisävyt parempia. Myös Youngbloodin oma Kabuki sivellin on paras. Tilaan meikkini netistä www.kauneushoitolainkeri.fi. Sielä on myös hyviä tarjouksia Dermalogican tuotteista.

• paras?
        kissan viikset kirjoitti:

Olen siirtynyt Jane Iredalesta Youngbloodiin koska pakkaukset on kestävämpiä ja värisävyt parempia. Myös Youngbloodin oma Kabuki sivellin on paras. Tilaan meikkini netistä www.kauneushoitolainkeri.fi. Sielä on myös hyviä tarjouksia Dermalogican tuotteista.

todella halpa! kävin kokeilemassa tuota yhdessä liikkeessä ja näytti todella hyvältä ja tuntui myös siltä, mutta hintaa oli 60euroa ja se oli mielestäni ehkä hieman liikaa. Kiitos linkistä!!! :)

• Harmaa tiikeri
        paras? kirjoitti:

todella halpa! kävin kokeilemassa tuota yhdessä liikkeessä ja näytti todella hyvältä ja tuntui myös siltä, mutta hintaa oli 60euroa ja se oli mielestäni ehkä hieman liikaa. Kiitos linkistä!!! :)

Näin jo keski-iän kynnyksellä mielellään satsaa hyvään tuotteeseen Ymmärrän ettei nuoren budjetti kestä laatutavaroiden hintaa. Niin se on aina en olisi kuvitellut nuorempana pystyväni ostamaan laatu kosmetiikkaa. Nyt kun lapset on jo omillaan ja asunto maksettu nyt, voi ostaa ihan itseäni varten jotain. Youngbloodin meikit on sopineet iholleni niin hyvin etten niistä enään luovu. Tilaan tuotteeni verkkokaupasta www.kauneushoitolainkeri.fi ja sieltä paketti tulee pian ja voin vaikka vielä soittaa ja kysellä uusista väreistä. Kabuki sivellin on myös ollut ihan hintansa väärti, samaa sivellintä olen käyttänyt monta vuotta.

• satu tiitiäinen
        Harmaa tiikeri kirjoitti:

Näin jo keski-iän kynnyksellä mielellään satsaa hyvään tuotteeseen Ymmärrän ettei nuoren budjetti kestä laatutavaroiden hintaa. Niin se on aina en olisi kuvitellut nuorempana pystyväni ostamaan laatu kosmetiikkaa. Nyt kun lapset on jo omillaan ja asunto maksettu nyt, voi ostaa ihan itseäni varten jotain. Youngbloodin meikit on sopineet iholleni niin hyvin etten niistä enään luovu. Tilaan tuotteeni verkkokaupasta www.kauneushoitolainkeri.fi ja sieltä paketti tulee pian ja voin vaikka vielä soittaa ja kysellä uusista väreistä. Kabuki sivellin on myös ollut ihan hintansa väärti, samaa sivellintä olen käyttänyt monta vuotta.

Ihoni on sen verran konstikas etten uskalla mitä vaan siihen laittaa ja nyt Youngblood on ollut hyvä ja turvallinen. Maksaahan purkki reilut 60€ mutta, se kestää joka päiväisessä käytössä melkein vuoden. Mineraalimeikki on ehdottomasti helpoin meikki mitä koskaan olen käyttänyt. Myös Youngbloodin muut meikit on tosi hyviä. Huulipunat on ihanan rasvaisia.

• Dellarosa
        satu tiitiäinen kirjoitti:

Ihoni on sen verran konstikas etten uskalla mitä vaan siihen laittaa ja nyt Youngblood on ollut hyvä ja turvallinen. Maksaahan purkki reilut 60€ mutta, se kestää joka päiväisessä käytössä melkein vuoden. Mineraalimeikki on ehdottomasti helpoin meikki mitä koskaan olen käyttänyt. Myös Youngbloodin muut meikit on tosi hyviä. Huulipunat on ihanan rasvaisia.

Mielestäni hyvä sivellin on mineraalimeikin levittymiseen kaikkein tärkein. Youngbloodin Kabuki sivellin on ollut paras, sillä levittyy jopa muiden sarjojen halvat mineraalimeikit siististi ja ohuelti. Se myös kestää pesua ja käyttöä erittäin hyvin. Jane iridalen sivellin joka on saman hintainen on lähes karvaton puolessa vuodessa.

• nippe37

bare minerals on kestosuosikki, moni on kehunut myös glomineralsia.

• tumblebee

Youngblood on ehdottomasti paras kaikista kokeilemistani merkeistä. Hinta on Suomessa suolainen, mutta miepä tilaankin ulkomailta!

bareMinerals:in Original on liian kiiltävä ja aiheuttaa minulle ihoärsytystä, Matte taas on vaan liian matta ja "tunkkainen", mutta Youngblood on täydellisyyttä hipova.

P.S. Jos ostat L'Orealin "mineraalipuuteria" niin sillä ei ole mitään tekemistä niin sanottujen "aitojen" mineraalimeikkien kanssa. Laatu on aivan eri tasoa eikä todellakaan L'Orealin hyväksi...

• Ehdottomasti Jane Iredale! Myös Lucy Minerals on hyvä. Esim. Youngblood, Loreal ja BM sisältävät bismuthia, eivätkä ole ns. aitoja. Aiheuttaa ainakin mulle kutinaa ihossa.
      BM jättää ihoon oudon metallisen kiillon enkä kymmenien yritysten ja eri siveltimien kokeilun (myös BM ) onnistunut. Joko liian vähän peittoa tai liikaa. Lorealista tykkäsin nuorempana mutta enää en voi käyttää sietämättömän kihinän ja kutinan takia.
      BM on mun top-3 kamalimmat meikkipohjat (myös muutkin kuin mineraalit) listan nro 1. Ja olen kokeillut monia..
      EDM ja Lily Lolo mineraaleista eivät toimineet mulla. Hyvä että sai sampleja tilata ensin. Monet pitävät myös Alimasta.
      Iredalella on enemmän sävyjä kuin Youngbloodilla. Kävin kokeilemassa iholle sopivan lähimmässä myyntipaikassa ja tilasin ulkomailta halvemmalla:)

• suosittelen

Jane Iredale on jenkkiläistä ylihinnoiteltua kamaa. Vaihdoin vastaavaan halvempaan saksalaiseen Artdecoon ja ei mitään eroa paitsi 50 e hinnassa ja siis Artdecon hyväksi. Samoin Artdecon mineraaliluomivärikynät ja huulikiillot tosi ihania.

• Titta vaan

Mikä sinua USAssa rassaa?

• pokpok

too faced tai lily lolo on n.20-30e huiteissa, ja aivan ihanan hengittävät molemmat

• tässä paras

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1777
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1588
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      48
      1109
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      44
      1000
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      929
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      856
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      44
      822
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      790
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      778
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      760
    Aihe