pojalla j-rock tyyli?

tegad

moi, oon 14-vuotias jätkä ja olen japani-fani (pidän mangasta, j-rockista, animesta ja japanista). Tyylini on j-rock. Hiukset ovat samalla lailla kuin An Cafen Kanonilla. Niin, mä ajattelen, mitä mieltä ootte siitä, jos poika pukeutuu j-rock tyylisiin vaatteisiin? Oonko ainut? Sillä minä itse pukeudun j-rock-vaatteisiin.

21

1855

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kellog

      Pukeudu vaan. En alkaisi, mutta joku toinen ehkä. :'')

      • Sogay

        Kovinkaan moni poika ei mun mielestä j-rocktyylisesti pukeudu, mutta kaks kyllä tiedän munkin kaveriporukasta. J-rock-fanit on vissiin enemmälti tyttöjä. Musta on kuitenkin tosi hyvä, että joku poikakin tajuaa mitä hyvä musa ja pukeutumistyyli on. Alkaa mennä jo hermot noihin massahevareihin. Toivottavasti yhä useampi poika uskaltaisi olla oma iloinen itsensä, eikä sellainen, kun kaverit on. Pidä vaan tyylisi, jos se tuntuu susta oikeelta. Minä ainakin alkaisi j-rockari pojan kanssa, jos se ois mukavakin :)


      • pinkpikachu

        must japani tyyli on just ihanaa...


      • Fear Me

        Sut tässä pitäis hirttää.
        Mitä pahaa siinä on jos joku pukeutuu niin ?
        Oot vaan niin pelkuri ihminen ettet uskalla olla erilainen.


    • entinen jiiru

      Itsekin pukeuduin joskus j-rock tyyliin ja vaatteeni hankin tyyliin
      http://www.cybershop.fi/
      tai backstreetiltä...

      Oli ihanaa aikaa !

    • luontaishoidot777

      miksi en pysty edes inhoamaan aloittajan kaltaisia, ennen inhosin, nykyään hyväksyn erilaisuuden. Syylliseksi tähän epäilen Jeesusta. Hän on niin mahtava, ettei olisi mikään yllätys. Silti ei ole mitän syytä nakata jäätynyttä kusikimpaletta portaikkoon. Oikeasti en edes asu kerrostalossa. Sellaiseen taidan kuitenkin joskus muuttaa.

      Herran armo ja rakkaus olkoon kanssanne, ihanat ihmiset, Aamen.

      • hitler oli ruma mies

        Miks mangahörhöt pitäis hirttää? tommoset uuswannabenatsit ennemminkin pitäis polttaa roviolla

        ite pukeudun maastohousuihin mustaan t-paitaan/huppariin/nahkatakkiin (näin kylmemmällä vähän paksumpi) eli aina "hevari" meininki tai miten haluu sanoo mutta mun mielestä j-rock tyyliset tytöt on just hyvännäkösiä ;P pojista on vaan vaikeempi sanoo mutta oma tyyli paras tyyli !


    • aw

      mun mielest on vaa söpöö et poika uskaltaa pukeutuu sillee :D varmasti samantyyliset tytöt kaipaisivat enemmän sellaisia poikia

      • cuteeeee.

        söpöö se on ;)


      • Kirjekkavereita? :)

        aw on oikeessa, kyllä mun silmään enemmän käy just nää pojat jotka uskaltaa pikeutuu j-tyyliin. ;) Itsekkin rakastan j-tyylejä. Ja jottain sinnepäin lienen itekkin. Japanifriikki ainakin oon. :) Ois kiva muuten saada kirjekaveriks näitä j-tyylisiä ihmisiä. Tyttöjä ja poikia. Ois kiva tutustuu j-tyylistä pitäviin poikiin musta on hienoo jos uskaltaa olla rohkee. :) Ite tykkään japanista ja kaikesta sellasesta, lemmikit on mulle tosi tärkeitä koska asun maalla. :) Ois silleen kiva jos asusit jossain Joensuun lähistöllä niin voitas joskus kenties tavata. :)) Ei haittaa jos et asu mut kiva ois! En siis ite asu ihan tossa Joensuussa mutta lähistöllä koska en tähän nyt viiti laittaa tarkkaan missä asun. Ei sellanen about tunnin matka joensuusta ole paha. Tässä ois mun sähköposti jos j-tyyliset ihmiset haluis kirjotella. Ite olen 13 vuotta sä voit olla suunnilleen 13-16v. Sähköposti on:
        [email protected]
        EI MITÄÄN ROSKAPOSTII, VAAN KIRJEENVAIHTO ASIOISSA!!! Kuva ei oo pakollinen mut miten ite vaan haluat. :)


    • fanityttöx''D

      liian vähän näkyy täällä suomessa j-rock tyylisiä poikia. Erilaisuus on söpöä :3 mua ja mun kaveria "haukutaan" ( tyttöjä siis ollaan) ku ollaan erilaisia ku pukeudutaan erilailla kuin muut.. mutta ei jakseta välittää, jos me itse tykätään niin muut vain pitäköön turpansa kiinni :))

    • moijoohei

      Minusta on hienoa jos pojatkin kehtaavat pukeutua j-rock tyyliin!
      Minulla on pari kaveria jotka pitävät j-rock tyylistä mutta eivät kehtaa pukeutua siihe tyyliin. Itse pukeudun niinkuin an cafen ex-kitaristi Bou ^^

      • poikamainen tyttö

        tiiän et oon vuoden myöhäs, eikä kukaan enää lue tätä mut must on ihanaa et pojatki pukeutuu j-rock tyyliin. (sitä paitsi se näyttää usein teil pojil niiiiiiin pal paremmalt ;D)jatka pukeutumist fanitust, ja aivan kaikkee. ja jos joku dissaa sul on ainaki yks fani täällä Turun suunnalta ;)


    • Hmmm???
      • Fear Me

        Mitä sit jos pukeutuu naisen näköseks ? : D
        Se on jokasen oma asia.


      • ??????????????
        Fear Me kirjoitti:

        Mitä sit jos pukeutuu naisen näköseks ? : D
        Se on jokasen oma asia.

        niinhän se on jokaisen oma asia miten pukeutuu mutta yrittävätkö he ilmaista omaa transseksuaalisuuttaan sillä vai onko tämän kyseisen tyylin tarkoitus tehdä miehistä naisen näköisiä?


    • -yawn-

      He eivät yritä ilmaista transseksuaalisuuttaan, sillä en usko että he ovat transseksuaaleja ;D
      Ihmisille, jotka eivät kuuntele jrockia on hämmentävää, kun jiirut pukeutuvat eri tavalla kuin länsimaalaiset miehet, naisellisemmin. Se on heille hyvin hämmentävää, ja ymmärtäähän tuon. Antakaamme anteeksi näille ihmisille jotka eivät ole perehtyneet koko asiaan sen tarkemmin. Sellaisiin ihmisiin me kaikki törmäämme joskus. Toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos...

    • ReiYamashita

      mun on nyt pakko kirjottaa tähä että itte rakastan visual kei tyyli tai no j-rock tyyliä ja itse koitan kovasti pukeutua niin. ja ei kaikki j-rock bandit ole sellaisia että olisii siellä naisen näköisiä... esim gazette minun mielestä kukaa heistä ei näytä naiselta, mutta se on taas mielipide ^^ ja musta ois ihanaa jos olisi enemmän noita rohkeita poikia jotka pukeutuu j-rock tyylisesti ^3^ itse olen siis tyttö :D

    • Se on hyvä juttu!

      Se on hyvä että uskallat! Siinä ei ole mitään pahaa, itekkin tykkään j-tyyleistä. ^^ Oih, Kanonin hiukset on kyllä siistit, kerta sulla on saman tyyliset. :D Se on vaan hyvä että pukeudut!!

    • CitsuMau

      Oiii, voin kuvitella että oot varmaan tosi suloinen ilmestys :----DD

    • Shinya Sano :3

      Pukeudu vaan!^^
      Uskon että olet söpö ilmestys:3

      Itse laitan hiukset (lähes)samalla tavalla kuin an cafen kanon^^ pukeudun j-rock tyyliin ja oon 13 v tyttö.
      Joo oon vähä myöhäs ja tiiän ettei tätä enää lue kukaan mut vastasinpahan silti kun meillä näkyy olevan aika samanlaiset tyylit :3

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      82
      5896
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2536
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      2027
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      62
      1785
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1611
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1408
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1321
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1317
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1249
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1203
    Aihe