Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Tonalinin käyttäjiä ?

Tonalin

Onko kenelläkään kokemusta Tonalin laihdutusvalmisteesta. Kuinka pian tuloksia alkaa näkymään ? Ja kuinka monta pilleriä otatte päivässä ? Purkin kyljessä lukee 2-4 kapselia kahdesti päivässä ruokailun yhteydessä ....

36

19528

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Veijo
      • tonalinisti.....

        Tuki turpas, jos et osaa muuta kuin linkittääää----
        Odotan asiallisia vastauksia, joten älä pöljä vaivaudu vastaamaan


      • Anonyymi

    • pyllerölyllerö

      eikä kokeiluhaluja ainakaan lisää nämä mukahauskat mainoskasvot J. Kataja ja M.Kivinen

      • Tonalin.....

        Eikö kellään ole kokemusta... kertokkee nyt.... ne jotka on kokeilleet !!!


      • Veijo
        Tonalin..... kirjoitti:

        Eikö kellään ole kokemusta... kertokkee nyt.... ne jotka on kokeilleet !!!

        "Tuki turpas, jos et osaa muuta kuin linkittääää----"

        Syö ystävä hyvä syö. se on varmaan oivallista niinkuin Alli ja vastaavat. Varaa tarpeeksi alushousuja ja muuta siksi aikaa vaikaa autiolle saarella.


      • tonalton.....
        Veijo kirjoitti:

        "Tuki turpas, jos et osaa muuta kuin linkittääää----"

        Syö ystävä hyvä syö. se on varmaan oivallista niinkuin Alli ja vastaavat. Varaa tarpeeksi alushousuja ja muuta siksi aikaa vaikaa autiolle saarella.

        Eikö se Lärvätsalon Veijo osaa pitää lärviään kii


      • Tonalin....
        tonalton..... kirjoitti:

        Eikö se Lärvätsalon Veijo osaa pitää lärviään kii

        Miks riidellään joka paikassa. Kysyin vain onko kokemuksia Tonalin tuotteesta, jos on niin minkälaisia, kertokaa. Jos ei oo kokemuksia, niin ei tarvii vastata. Ja Veijo voi sitten mennä housupyykille


      • Veijo
        Tonalin.... kirjoitti:

        Miks riidellään joka paikassa. Kysyin vain onko kokemuksia Tonalin tuotteesta, jos on niin minkälaisia, kertokaa. Jos ei oo kokemuksia, niin ei tarvii vastata. Ja Veijo voi sitten mennä housupyykille

        "Ja Veijo voi sitten mennä housupyykille "

        Tässä vähän siitä mihin vastaukseni perustui. Kiitos kun olit tyytyväinen.

        http://www.kostdoktorn.se/viktnedgang/mediciner-for-viktnedgang

        http://www.kostdoktorn.se/bantningsmedicinen-acomplia-stoppas

        http://www.kostdoktorn.se/apotekets-nya-bantarpiller

        http://www.kostdoktorn.se/alli-banta-med-oljig-utsondring

        Jotain mikä toimii:

        http://www.kostdoktorn.se/viktnedgang/svart-ga-ner-i-vikt


      • nej tack
        Veijo kirjoitti:

        "Ja Veijo voi sitten mennä housupyykille "

        Tässä vähän siitä mihin vastaukseni perustui. Kiitos kun olit tyytyväinen.

        http://www.kostdoktorn.se/viktnedgang/mediciner-for-viktnedgang

        http://www.kostdoktorn.se/bantningsmedicinen-acomplia-stoppas

        http://www.kostdoktorn.se/apotekets-nya-bantarpiller

        http://www.kostdoktorn.se/alli-banta-med-oljig-utsondring

        Jotain mikä toimii:

        http://www.kostdoktorn.se/viktnedgang/svart-ga-ner-i-vikt

        Pliis , älä enä älaita noita ruotsinkielisiä linkkejä....


      • Veijo
        nej tack kirjoitti:

        Pliis , älä enä älaita noita ruotsinkielisiä linkkejä....

        "Pliis , älä enä älaita noita ruotsinkielisiä linkkejä.... "

        Ruotsi on toinen Suomen virallisista.
        Kielitaitoisia löytyy ja jos asia kiinnostaa niin voihan sitä itsekin nähdä vähän vaivaa.
        Varteenotettavaa ravintotiedettä löytyy hyvin vähän suomenkielellä.
        Sen lisäksi tuntuu niin media kuin lääkärit ja niinsdanotut ravintoterapeutit olevan sen vellan viranomaisen pelossa että eivät uskalla suutansa avata.


      • ....
        Tonalin..... kirjoitti:

        Eikö kellään ole kokemusta... kertokkee nyt.... ne jotka on kokeilleet !!!

        olen käyttänyt lähemmäksi vuoden tonalineja..4 aamulla ja 4 iltapäivällä..joskus 2 aamulla 3 päivällä ja 3 illalla.olen tiputtanut painoa vuoden aikana n.15kg..mutta en usko johtuvan tonalinista..ne kyllä säilyttivät lihaksia ja antaa voimaa...ehkä näläntunnekkin häviää vähän..


    • AnnaH.

      Heippa! Mulla tonalin toimii todella tehokkaasti. Näläntunne "puolittuu" ja makeanhimo (josta kärsin aiemmin todella pahasti) on hävinnyt kokonaan. Nyt päinvastoin lähes yököttää kaikki makea. Olen käyttänyt sitä noin 2vkoa ja painossa se on näkynyt reilun 2kilon pudotuksena. Tosin painotan, että tuotteen hyöty on -0, jos ei liiku. Eli niinä päivinä kun tiedän, että en urheile en turhaan ota tonalia ja näin painotettiin myös terveyskaupasta josta tuotteen ostin. Urheilussa tonalin vaikutuksen huomaa tehokkaampana suorituksena, hiki virtaa enemmän (aineenvaihdunta vilkastuu) ja palatuminen tapahtuu nopeasti. Tuntuu, että lenkkiä voisi oikeastaan vaan jatkaa ja jatkaa :)
      Kokeile kuukausi tai kauan se yksi purkki nyt riittääkään. Eipä siitä haittakaan ole! Otan aamulla 4 ja ennen iltaliikuntaa 4. Tsemppiä!!

      • alkuper....

        -Tosin painotan, että tuotteen hyöty on -0, jos ei liiku. Eli niinä päivinä kun tiedän, että en urheile en turhaan ota tonalia ja näin painotettiin myös terveyskaupasta josta tuotteen ostin.-
        Miksi ei mulle ole sanottu mitään tuosta liikunta ja tonali jutusta, enkä löydä mistään tietoja, että asia noin on..
        Noo kantsii silti kai kokeilla. kiitti.


      • ei mittää .....
        alkuper.... kirjoitti:

        -Tosin painotan, että tuotteen hyöty on -0, jos ei liiku. Eli niinä päivinä kun tiedän, että en urheile en turhaan ota tonalia ja näin painotettiin myös terveyskaupasta josta tuotteen ostin.-
        Miksi ei mulle ole sanottu mitään tuosta liikunta ja tonali jutusta, enkä löydä mistään tietoja, että asia noin on..
        Noo kantsii silti kai kokeilla. kiitti.

        Mun kohalla ei ainaskaan auttanut gramman vertaa... käytin jotain about 3 kuukautta eikä, mitään tapahtunut.... tai no rahapussukka kyllä keveni... kaikkeen sitä immeinen erehtyy....


      • -29
        ei mittää ..... kirjoitti:

        Mun kohalla ei ainaskaan auttanut gramman vertaa... käytin jotain about 3 kuukautta eikä, mitään tapahtunut.... tai no rahapussukka kyllä keveni... kaikkeen sitä immeinen erehtyy....

        ole mikään lääke. Tuolla kun vastasit että jos aloittaja haluaa lääkkeen avulla laihduttaa..


      • minu
        -29 kirjoitti:

        ole mikään lääke. Tuolla kun vastasit että jos aloittaja haluaa lääkkeen avulla laihduttaa..

        Jo pari kuukautta napsittu Tonalineja ja tulos on plus miinus nolla tai jos nyt aivan tarkkoja ollaan niin oon tällä viikolla puoli kiloa painavampi kuin viime viikolla. Rahat meni taas kuin kankkulan kaivoon. Kaikki laihutuspillerit on humpuukia... uksottava se jo on minunniiiiii...


      • nohhuhhu
        minu kirjoitti:

        Jo pari kuukautta napsittu Tonalineja ja tulos on plus miinus nolla tai jos nyt aivan tarkkoja ollaan niin oon tällä viikolla puoli kiloa painavampi kuin viime viikolla. Rahat meni taas kuin kankkulan kaivoon. Kaikki laihutuspillerit on humpuukia... uksottava se jo on minunniiiiii...

        Ei ne tonaliinit laihduta jos mammii soffalla, ite nyt 14 päivää (2 viikkoa) popsinut 8kapselia päivässä ihan noita normaaleita tonaliineja, 4 aamuin illoin, lenkkeilyä / salireeniä päivittäit. Painoa pudonnut tarkalleen 3.8kg. Lähtee koko ajan ihan tasaisesti, tosin joka päivä miinus kcaloreilla mennään eli noin 1500kcal / päivä.

        Ei tonaliini ole mikään ihmepilleri, tosiasia on että olisin voinut laihtua ilman tonaliinejakin yhtä kovasti, mutta sitä on vaikea tietää kun en lähtenyt aluksi yrittämään ilman tonaliinia.


    • Veijosta

      se nimittäin tuolla VHH-palstalla linkittelee jatkuvasti noita ruotsinkielisiä linkkejä ja yhdessä Mattilan kanssa terrorisoi koko palstaa. Ukonkäppänät ei muuta osaa kuin trollata ja tuoda esille omia uskomuksiaan.

      • 1*1=2

        Toimii.
        Tulokset alkoi mulla näkyä kuukauden päästä. 5kg kuukaudessa.
        Vahvoilla tonaliineilla 4-6kpl päivässä.


    • KeijoJaVeijo

      Veijo taitaa tykätä ruotsalaisten ukkojen pyöreistä pyllyistä.

      Minun ja Veijon motto kuuluukin: ""Kun on kieli ruskea, on mieli iloinen."

    • Jos toimisi

      tämä tahi tuo,
      ei suomessa tai yhdysvalloissa enää olisi ylipainoisia.

    • kaisahumppilasta

      Moi, kyllä meillä on isännän kans Tonskut toiminu. Tosin ollaan harrastettu samalla liikuntaakin. Miulla lähteny 5kg ja isännällä 10kg syksystä alkaen. Nyt tilasin lisäksi 30days valmistetta www.terveyskioski.fi . Tilaus vasta vetämässä kun sitäkin kehuttiin eikä löytyny meijän kylän kaupoista tuota. Mutta vastaus kysymykseen oli että Tonalin toimii. Kokeillaan vaan nyt tuota toistakkii.

      • tonalin

        Laihduttaahan noi asperiinitkin!! Yks illalla ja kaks aamulla, 10km lenkki joka päivä ja syötte terveellisesti!! On sitä ihmiset vaan tyhmiä!


    • TONAL laihduttaja..

      Hei täältä vastailee 26v jätkä Pirkanmaalta, olen pituudeltani 173cm ja painoni on noin 61.8-62kg..

      Vyötärönympärys on 68cm, ja lanneympärys on 86cm..

      Painoin vielä Maaliskuussa 2012, noin 72kg, siitä toukokuun loppuun pidin kuuria, nyt painan tuon noin 62kg..

      Ja painon hävitin Tonalin pillereillä ja kaksi kertaa viikossa 2km rankalla juoksutreenillä..

      Nyt voin ylpeänä sanoa että kyllä tuo kannatti, ruokavalioon tuli aivan erinlaisia asioita, hedelmiä, jne..

      Mitäs siis tästä sanotte??

      • Suopursu12

        Olet todellakin nyt liian laiha! Älä vain laihdu enempää,ei ole mistä pitää kiinni.


    • puolesta ja vastaan

      Mä en ole syönyt Tonaliinia, mutta toisen valmistajan cla tuotetta olen aloittanut tetaamaan.

      Lueskelin näitä keskusteluja paljon ennen tuotteen ostamista. Mielipiteet oli aika tasaisesti puolesta ja vastaan. Toisilla tuli tuloksia ja toisilla ei mitään vaikutusta. Se mikä jäi mieleen kaikista keskusteluista oli se, että tuotetta pitää syödä 1-2 kk, että tuloksia rupeaa huomaamaan.

      Minä olen nyt syönyt cla:ta pari viikkoa ja vielä en ole huomannut rasvanpolton kannalta mitään muutosta ja en tosiaankaan odota mitään ihmeitä tuollaiselt tuotteelta.
      Monissa "tutkimuksissa" kuitenkin mainittiin niin paljon muita hyötyjä kuin vain rasvanpolton tehostuminen, että päätin siksikin kokeilla.

      Tuote ei tehoa mitenkään, jos syöt koko ajan niin ettei kalorivajetta tule (tästäkin oli paljon keskusteluja). Eli pitää kuluttaa enemmän kuin syö ja sillonhan paino rupeaa putoamaan ilman ihmepillereitäkin. Cla tuotteiden pitäisi tehostaa rasvan palamista ja säästää lihaksia laihdutuksen aikana.

      Minä olen jo laihduttanut 30 kiloa viimeisen vuoden aikana ilman mitään laihdutustuotteita ja nyt koitan saada viimeisiä rasvoja kehosta pois ja sen takia ostin cla tuotetta. Kävin myös sellaisessa kehonkoostumusmittauksessa ja minulla oli lihasmassaa keskimääräistä enemmän omaan ikäluokkaan verrattuna, joten ei ne lihakset olleet hävinneet normaalillakaan laihdutuksella.

    • punnitsija

      Käytin samaan aikaan tonalia sekä kilostoppia ja laihduin puolessa vuodessa 30 kiloa (5 kiloa kuukaudessa vauhtia), ja söin terveellisesti ja vähän sekä liikuin paljon. Vaikea sanoa, mitä apua niistä oli, koska liikuin kuitenkin niin paljon ja söin vain vähän. Nyt laihdutan ilman mitään laihdutuslääkkeitä.

    • Kilot tiukassa

      Ostin tänään Tonalinia,750mg kapseleita. Olen 158cm ja painan 66 kiloa ja painoa olisi tarkoitus puottaa 8-10kiloa. Mielenkiinnolla odotan onko Tonalinista apua painon pudotukseen, makean himoon ja kuntoiluun. Syön melko terveellisesti ja liikun jonkun verran,tosin hyötyliikuntaa tulee joka päivä pienten lasten takia joten lueskeltuani muiden kokemuksia jään uteliaana odottamaan miten minun kohdallani Tonalin vaikuttaa. Käytän syke mittaria muutaman kerran viikossa 24 tunnin ajan jotta voin seurata kalorinkulutustani ja saan tietoa paljonko voin syödä kaloreita ilman että lihoisin. Aijon ottaa Tonalinia 3 kapselia 2 kertaa päivässä.

      • Pettynyt99

        Käytin kevään aikana Tonalin Strong valmistetta 2prkk ja ohjeen mukaan. Mitään hyötyä en saanut vaikka liikuin reippaasti kun oli hyvät hiihtokelit, 300km kuukaudessa perinteistä ja kävelin sekä punttisalia harrastin, rasva% mittaus näytti -2% alkuperäisestä, joka ei kyllä ollut millään Tonaliinin ansiota. Parhaiten olen saanut nyttemmin asiasta kiinni kun olen jatkanut liikuntaa ja vähentänyt syömistä, ei siihen mitää kallista Tonaliinia tarvita. Todellista näyttöa ei sillä loppujenlopuksi ole.
        Älkää laittako rahaa turhaan, vaan ruokatottumukset ja rasvanpolttoliikunta, that s it!


    • ROONI2

      EN SUOSITTELE! OMA DIAGNOOSINI ON ETTÄ TONALIN OLI YKSI AIHEUTTAJA ETTÄ SAIRASTUIHN CHORNIN TAUTIIN JA ASIA VARMISTUI NYT KUN KOHTASIN TÄMÄ ARTIKKELIN
      http://studio55.fi/hyvaolo/artikkeli.shtml/1696901/suomessa-kaksi-uutta-kansantautia--syy-ymparistossa-ja-elintavoissa

      LÄÄKKEILLÄ SAIN OIREET POISSA MUTTA NYT TAAS ALOIN KÄYTTÄÄ TAMMIKUUN ALKUSSA TONALINIA JA PUHKESI HETI TAUDIN TULEHDUS VAIHE.

      SEHÄN ON LÄHES TÄYDELLINEN LINOLIHAPPO TUOTE!

      NÄMÄ JOHTOPÄÄTÖKSET OVAT MINUN OMIA, MUTTA OLEN ERITTÄIN SURUISSANI ETTÄ OLIN NIIN TYHMÄ JA LANKESIN TÄMMÖISEEN TYHMÄÄ VALMISTEESEEN!!

      • pienestä kiinni

        Siihen mihin uskoo se auttaa, ja jos tonalin saa enemmän liikkumaan ja syömään paremmin ni mikäs siinä! Se on tsemppari! Ite yritän vaan pari kiloa rasvaa poistaa ja toivon et jos uskon ni se lähtee :)


    • lumelääke

      Ketjun läpi luettuani tulin siihen tulokseen, että elämäntapojaan muuttaneet laihtuivat tonalinia käyttäessään ja vanhoin tavoin elävät eivät. Kannattanee laittaa pennoset säästöpossuun ja muuttaa elintapoja niin saa samat tulokset :)

      Itse en mitään valmisteita käyttänyt, lopetin herkuttelun ja aloin lenkkeillä 5krt/vko. puolessa vuodessa -15 kg, vaikka ylipainoa ei ollut kuin muutama kilo.

      Toisaalta joitain varmaan kannustaa yrittämään tuo luvattu helpompi painon pudotus.

    • +60

      Ostinpa juuri purkillisen mutta eipä tuoteselosteessa mainita, miten tuote vaikuttaa. Nettiselaamalla sain selville, että tonalin hajottaa rasvasoluja verenkiertoon ja voi siten nostaa veren kolesteroliarvoja, joten taitaapa jäädä kapselit syömäti.

    • jyskyuolevi

      Hyöty lienee juuri rasva-aineenvaihduntaan ja kolestroliarvot pysyy matalalla, hyvä asia sekin! pidän kuitenkin ehkä leaderin cla 1400 mg kaps tehokkaampana.

    • VoinMäKokemukseniJakaa

      Mun täytyy sanoa, että mulla Tonalin vaikutti kyllä. Muistuttaisin, että nää asiat on todella yksilöllisiä kuten ihmisetkin! Huomasin siis erittäinkin konkreettisesti, kuinka kehoni valmisteeseen reagoi.

      Musta on jännä juttu, kuinka vähän aiheesta löytyy jaettuja kokemuksia. Olisi vain kiinnostavaa tietää, onko kellään muulla siis vastaavia kokemuksia kuin minulla. Ihmiset ei jää kokemuksiaan, ei sittenkään kun voi anonyymisti jakaa!

      Minäpä nyt sitten jaan?! Siis nyt ällötysvarotus! En ajatellut kaunistella totuutta. Kokemukseni olivat siis vähän kaksipiippuisia. Siis joo tuote toimi mulla todellakin! Kehon rasvavarastot lähti sulamaan pois. Aika kirjaimellisesti.

      Mukavaa tässä oli siis, että paino TODELLAKIN mulla putosi! Päivittäisellä tasolla paino laski päivä toisensa jälkeen. Söin valmistetta varmaan eka useemmankin viikon ennen prosessi käynnistyi. Mutta kun käynnistyi, tosiaankin käynnistyi!

      Koin lievää kuvoitusta/pahoinvointia. Tulin äärimmäisen tietoiseksi siitä rasvan määrästä, joka mulla on kropassani. Olen siis ylipainoinen kyllä. Olin siis jatkuvasti tietoinen, että paljon olen elimistööni kerännyt vuosien varrella rasvaa. Ja nyt se sulaa pois. Jos tiedätte "äklön olon", joka tulee joskus , jos syöt rasvaista, mulla oli tää 24/7. Eli en tosiaankaan voinut kuvitella mitään rasvaista enää syöväni. Mikä oli positiivista tosin, ei siinä mitään.

      Mutta sepä vaan kun elimistö lähtee reilulla tehostuksella rasvoja purkaa... Se ei ole oikeesti mitään hehkeetä se todellakaan. Järki siinä meinasi mennä. Luojan kiitos olin tuolloin työttömänä ja sain kärsiä kotona. Mistä elimistö nyt normaalistikin tavaran poistaa. Sieltä valui non stop jotain mikä mieleeni toi rypsiöljyn.

      Elikkä aiemmin tuolla joku mainitsikin että reilusti vaan vaihtohousui sit kehiin ja muuta autiolle saarelle kokeilun ajaksi. Joo kyllä juuri näin.

      Järkyttävä jatkuva fyysinen epämukavuuden tunne ja itsetietoinen olo 24/7. En meinannut kestää olla mitenkään päin! Alusvaatteita vaihtelin monta kertaa päivässä, ravasin alapääpesulla ja lopun aikaa vaan kiemurtelin epämukavuuttani ja mietin mistä helpotusta. Se saakelin haju oli koko aika läsnä. Ei voimakas, ei varsinaisesti pahakaan, mutta aivan selkeä rasvanhaju. Ja kun tiesi, mitä se oli.. Lakanat oli rasvatahroissa myöskin. Se oli oikeesti aika helvetillinen kokemus.

      Ei niin yllättävää kaikki seksihalut meni nollaan itseltä kun oli niin etova ja epämukava olo, mutta uskon , että kumppanin halut siinä vaiheessa kans aika kopissa, eipähän koittanut ihan kauheesti tuona aikana lähennellä. :D

      Koskaan en ole oloani varmaan vähemmän seksikkääksi tuntenut. Perseestä ja pillusta valuu jatkuvalla syötöllä hyvin nestemäistä rasvaa. Joka rasvastaa kaiken.

      Käytin valtavia siteitä ja tampooneja, joita vaihtelin koko aika, yrityksessäni pitää paikat puhtaina. Toivoton taistelu. Olo ei pysynyt inhimillisenä ja raikkaana ei vaan hetkeekään. Vaikka elämä jo pyöri tuon ympärillä. Piinallista oli, en voi suositella!

      Mikään ei ole tuon arvosta. Mitään en toivonut niin kuin tuon piinan loppua. Heitin hemmettiin ne tabletit enkä toiste koskenut. Aikani kun olin ollut niitä syömättä loppui tuo rasvan valutus. Ja olin siitä syvästi kiitollinen ja huojentunut.

      Jos etsitään ihme tuotetta, joka saa rasvat elimistöstä sulamaan ja valumaan pois noin vaan, ei suurempia ponnisteluja, merkittävää nopeaa painonpudotusta, joka tosiaankin sieltä varastorasvoista lähtee nimenomaan lihasten sijaan, no... Minulle Tonalin oli tällainen ihme. Painonpudotuksen nopeus ja helppous oli fantastista. Mutta helvetti, jonka tuo rasvan poistuminen toi käytössä mukanaan... EI SEN ARVOISTA.

      Alapääkään ei muuten tykkää uida koko ajan tuommoisessa rasvassa. Eli parin viikon jälkeen piina siitäkin, että pimpsa oli ulkoisesti kova korppu ja haavoilla. :)
      (Tämäkin itsestään korjaantui kun se rasvan vuoto vaan loppui).

      Kyllä itsekseni sitten naureskelin tilanteen ironiaa. Enkös juuri tuota ollut toivonutkin? Eikös tuo ole se jokaisen unelma? Siis ladies seriously BE CAREFUL WHAT YOU WISH FOR. :D joskus se VOI toteutua!

      Traumaattinen kokemus. Elämänlaatu todella kärsi prosessista valtavasti enemmän, mitä koskaan pienestä pyöreydestäni olen kärsinyt. Oikotietä onneen ei kannata etsiä. Yleensä niitä ei vaan ole. Itse sellaisen tavallaan löysin. En vaan sittenkään halunnut, mitä olin tavoitellut. :)

      Kaikki ilo ja into ja halu normaaliin terveyden edistämiseen, liikuntaan, ulkoiluun, aktiviteetteihin, meni kokonaan. Sitä vaan kärvisteli ja rukoili päättyväksi. Huolimatta siitä, että joka aamu vaaka kertoi ilouutisia. Ei se siinä paljon ilahduta. Sitä on vaan et aivan sama, pistäkää tää loppumaan!!!

      Tommosen kanssa turha lääkärillekään itkeä. Johan niitä naurattaisi ja tuskin paljon auttaakaan voisi. Kunhan olisivat kertoneet minulle ilmeisen: pistä hölmö tyttö ne pillerit pois käytöstä ja sitten vaan odottelet vaikutuksen lakkaamista.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      83
      2112
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1798
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      29
      1744
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1510
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      65
      1461
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      76
      1378
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      20
      1354
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1312
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1284
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1261
    Aihe